دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا
دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا
دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا
دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا

دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن

پست گیمفا
۱۸:۲۸ ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا

بتمن (Batman) یا مرد خفاشی، یک شخصیت ابرقهرمانی در کتاب‌های کامیک آمریکایی به‌حساب می‌آید که توسط دی‌سی کامیکس منتشر شده‌است. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، این شخصیت در فیلم، مجموعهٔ تلویزیونی و بازی‌های ویدئویی مختلفی حضور یافته‌است.

هدف ما از نگارش این مقاله، معرفی بهترین عناوین بازی بتمن در طول دهه‌های اخیر است. در پایان نوشته نیز توضیحاتی را در رابطه با دانلود بازی بتمن ارائه خواهیم کرد. اگر شما هم به بازی‌های ویدیویی و شخصین جذاب بتمن علاقه‌مندید، این نوشته را تا پایان بخوانید. 

بهترین عناوین بازی بتمن

شخصیت محبوب بتمن از چند دههٔ قبل وارد حوزهٔ بازی‌های ویدیویی شد. درواقع همزمان با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری این بازی‌ها در سطج جهان، نوبت به آن رسید که شخصیت‌های جذاب نیز پا به این عرصه بگذارند. در این بخش از مقاله، لیستی از ۱۰ بازی بتمن که در میان بازیکنان از محبوبیت بالاتری برخوردار بوده‌اند را همراه با سال تولید آن‌ها معرفی می‌کنیم.

۱. بازی Batman: Arkham Asylum (2009)؛

۲. بازی Batman: Arkham City (2011)؛

۳. بازیBatman: Arkham Knight (2015)؛

۴. بازی Batman: The Telltale Series (2016)؛

۵. بازی Lego Batman 2: DC Super Heroes (2012)؛

۶. بازی Batman Arkham VR (2016)؛

۷. بازی Batman: Arkham Origins (2013)؛

۸. بازی Batman: Arkham Origins Blackgate (2013)؛

۹. بازی Batman Returns (1993)؛

۱۰. بازی Batman (1990).

در بخش‌های بعدی این نوشته، سه مورد این لیست را به‌عنوان بهترین نسخه‌های این بازی ویدیویی مورد بررسی قرار می‌دهیم. دانلود بازی بتمن batman

  • Batman: Arkham Knight (2015)

چهارمین بازی سری آرکام که آخرین نسخهٔ آن نیز بود، در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. این نسخه از بازی بتمن، بار دیگر توانست شکوه را به این سری بازی‌ها بازگرداند. جلوه‌های بصری این بازی آنچنان جذاب بود که حتی نگاه کردن به آن‌ها نیز جذابیت داشت.

آرکام نایت داستانی فوق‌العاده دارد، به‌گونه‌ای در این نسخه بهترین شرورهای سری آرکام در آن حضور دارند. جوکر و مترسک دوباره در این نسخه ظاهر می‌شوند و همچنین برخی از دشمنان هیجان‌انگیز دیگر مانند Man-Bat و دث‌استروک نیز اعلام حضور می‌کنند.

در کنار بازگشت شخصیت‌های محبوب قبلی، آرکام نایت نیز یک شخصیت اصلی و هیجان و رمز و راز را به روایت بازی می‌افزاید. البته گفتنی است که اگر شما با سری کمیک‌های بتمن آشنا باشید، احتمالاً هویت او را تشخیص می‌دهید. اکثر بازیکنان معتقدند که چالش‌های ریدلر در این بازی از جذابیت کمتری برخوردارند و در مقایسه با نمونه‌های مشابه در Arkham Asylum، کمی خسته‌کننده می‌شوند. با توجه به افت نسخه‌های قبلی این سری، آرکام نایت یک پایان ضروری بر حماسه‌ی آرکام بود.

  • Batman: Arkham City (2011)

تولید یک بازی ویدیویی به‌عنوان دنباله‌ای برای شاهکاری چون Arkham Asylum، وظیفه دشواری بود، اما آرکام سیتی توانست برخلاف نسخه‌های بعد از خود، قدیمی فراتر از انتظار بردارد. آرکام سیتی امکان کشف یک جهان باز و سرشار از محتوا توسط شوالیه تاریکی را دراختیار بازیکنان قرار داد. مبارزات روان و باکیفیت با حالت معمایی خود، بازیکنان را برای استفاده مناسب از ابزارهای خود و غلبه بر هوش مصنوعی دشمنان دچار چالش می‌کرد.

در کنار ویژگی‌های بالا، مأموریت‌های جانبی فراوان و استراگ‌های مختلف پاک، با طیف گسترده‌ای از شرورهای مختلف دنیای بتمن باعث جذاب‌تر شدن داستان بازی می‌شود. شخصیت‌های مانند کلی‌فیس و راس الغول، شخصیت‌پردازی بسیار مناسبی داشتند و از طرفی مارک همیل در نقش جوکر عملکرد فوق‌العاده‌ای نشان می‌دهد.

با این حال، چالش‌های ریدلر و نبرد با باس‌ها برای بازیکنان کمی خسته‌کننده است و می‌توانست پرداخت بهتری داشته‌باشد. به‌طورکلی می‌توان گفت، آرکام سیتی با وجود این‌که به اندازهٔ نسخهٔ قبلی خود انقلابی نبود، اما نسخه‌ای بهبویافته از آن بود و توانست نام خود را در ژانر ابرقهرمانی برای همیشه ماندگار کند. اگر قصد دانلود بازی بتمن را دارید، حتماً این نسخه را تجربه کنید.

دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا
  • Batman: Arkham Asylum (2009)

در ماه اوت سال ۲۰۰۹، استودیو Rocksteady بهترین اثر در آن زمان را با عنوان Batman: Arkham Asylum منتشر کرد. این بازی بتمن اثری جاه‌طلبانه و باورنکردنی از یک استودیوی جوان بود که پیش از آن هیچ محصول مشابهی را تولید نکرده بود. آنچه راک‌استندی ۱۳ سال پیش به صنعت بازی‌های ویدیویی عرضه کرد، همچنان به‌عنوان یکی از بهترین محصولات این حوزه شناخته می‌شود. این بازی بهترین المان‌های ژانر ابرقهرمانی را گردِهم آورد و با بازسازی آن‌ها در کنار سیستم‌های جدید، انقلابی در این سبک ایجاد کرد که منبع الهام بسیاری از بازی‌های پس از خود شد.

راک‌استدی با تمرکز روی تیمارستان آرکام، فضایی را در این بازی ایجاد کرد که بازیکنان را به جنون می‌رساند. این بازی همچنین بازیکنان را وادار به کاوش می‌کند و در چالش‌های ریدلر نیز در رابطه با داستان شرورهای دیگر، اطلاعاتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

بازی Arkham Asylum یکی از بهترین بخش‌های داستانی در میان تمامی بازی‌های ویدیویی را به خود اختصاص داده‌است، به هین دلیل لذت بردن از این بازی، اصلاً مختص به طرفداران کمیک‌ها نیست. بعید است که سکانس‌های اکشن و مخفی‌کاری آن، باعث برانگیختن هیجان شما نشود.

این بازی ویدیویی محبوب و همچنین موفق، توانست عنوان بهترین بازی سال ۲۰۰۹ را به‌دست آورد. به‌واسطهٔ همین جایزه، نسخهٔ Game of The Year Edition این بازی نیز در دسترس است.

دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا

دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن

نسخه‌های مختلف بازی بتمن به‌دلیل جذابیت بالا و محبوبیت این شخصیت ابرقهرمانی، همواره از تقاضای بالایی برخوردارند، به همین دلیل بسیاری از افراد به‌دنبال دانلود این بازی ویدیویی هستند.

اگر به‎‌دنبال دانلود بازی بتمن batman هستید، می‌توان گفت که وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارند که امکان دانلود عناوین مختلف این بازی را برای شما فراهم می‌کنند. باس گیم یکی از همین سایت‌هاست که آرشیوی قدرتمند شامل یهترین عناوین گیم‌های کامپیوتر، در میان برترین رسانه‌های اینترنتی فارسی‌زبان در حوضهٔ گیم قرار گرفته‌است.

دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا

سخن پایانی

شخصیت ابرقهرمانی محبوب بتمن، همزمان با پیشرفت تکنولوژی و فراگیری بازی‌های ویدیویی وارد این حوزه شد. در این نوشته ۱۰ بازی برتر مربوط به این شخصیت کامیک را عنوان و سه مورد از آن‌ها را بررسی کردیم. بازی‌هایBatman: Arkham Asylum، Batman: Arkham City و Batman: Arkham Knight، بهترین‌های این لیست بودند. در پایان نیز اشاره کردیم که با توجه به استقبال بالا از عناوین مختلف بازی بتمن، احتمالاً بسیاری از افراد به‌دنبال دانلود آن هستند. برای دانلود بازی بتمن می‌توانید از خدمات وب‌سایت باس گیم bosgame.ir بهره‌مند شوید.

منم یکی مثل خودتKratosmeysambUNCLE ARTHURققنوس آسمان˝KianGG????Spider-ManArminFernandoarshia.ya.mo

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا
دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا
دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا
دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا
دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دانلود بهترین عناوین بازی های بتمن - گیمفا