میازاکی: موفقیت Elden Ring روی برنامههای آینده استودیو تاثیری نداشته است
به گفته هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، موفقیت تجاری گستردهی بازی Elden Ring هیچ تاثیری بر برنامههای فرامسافتور جهت توسعهی بازیهای آینده نداشته است.
هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring و سری Dark Souls، به تازگی اعلام کرد که موفقیت Elden Ring در زمینهی فروش و نمرات بر برنامههای استودیوی فرمسافتور (FromSoftware) برای توسعهی بازیها و پروژههای آینده تأثیری نداشته است. در ادامه میازاکی در صحبت با IGN، در مورد این سوال که موفقیت بازی Elden Ring باعث میشود ما در آینده محتوای بیشتری برای آن داشته باشیم، پاسخ داد:
بدیهی است که بازی Elden Ring یک موفقیت تجاری به حساب میآید. همه از این موضوع آگاه هستند اما این موفقیت واقعا بر برنامهی آینده ما برای ساخت بازیها تأثیر نمیگذارد. ما اساسا به توسعه بازیهایی که میخواهیم بسازیم، ادامه میدهیم و این سیاست ما خواهد بود. خیلی ساده است.
بدون شک این تجربه خوبی برای من و سایر اعضای تیم بود که روی بازی Elden Ring کار میکردیم. گاهی همه ما در مورد کاری که انجام میدادیم بسیار هیجانزده میشدیم. گاهی اوقات ما نمیتوانستیم کارهای خاصی را در بازی انجام دهیم و چیزی را در آن پیادهسازی کنیم. اما به هر حال، این یک تجربه واقعا خوب بود و ما اساسا میخواهیم به ساخت بازیهایی که نگرش جهانی بزرگی دارند ادامه دهیم و اجازه دهیم بازیکنان روح ماجراجویی را احساس کنند.
بازی Elden Ring اخیرا به یک نقطهی عطف چشمگیر در زمینهی فروش رسید و آمار فروش فیزیکی و دیجیتالی آن در سراسر جهان از ۲۰ میلیون نسخه فراتر رفت. با این حال استودیوی فرامسافتور تاکنون در مورد احتمال عرضه بسته الحاقی برای این بازی، مطلبی را منتشر نکرده است. علاوه بر این، فرامسافتور در حال حاضر روی ساخت بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon کار میکند که قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
نظرات
عاملی که فرام سافتور برای طرفدارهاش خاص میکنه همین نگرش حاکم بر استودیو است.درسته که عرضه الدن رینگ باعث تغییر در برنامه هاشون نشده اما به احتمال زیاد از دستاورد های الدن رینگ در سایر آثار شون هم بهره ببرند و خیلی از آثار مبتنی بر آزادی عمل و کاوش جهان و کشف محتوا را به عهده گیمر بگذارند.اما شخصا دوست ندارم حالا حالا ها برگردن به توسعه بازی های جهان آزاد که منجربه به ۵ الی ۶ سال صبر برای تجربه آثارشون
به به بنازم به این شرکت تعادل به این میگن
خوشحالم که میبینم سوداوری باعث نشده که بخان یه بازیو تا سه نسل عرضه کنن یا سالی چارتا بازی ابکی بدن بیرون
شما فقط ادامه بده سلطان 😍
میازاکی 😍
استاد شما هرکار کنی درسته
به قول معروف “اگر خوبه خوبه”
برای من سواله که این استودیو با وجود تعداد زیاد عناوینی که پشت هم و در یک مدت نسبتا کوتاه عرضه کرده، چطور کیفیت آثارش نهتنها کم نشده، بلکه هر بار روی دست خودش بلند شده؟
نتیجه: الدن رینگ اوج ما بود و از این به بعد قراره مثل قبل به گوشه پرتاب بشیم با یه قشر طرفدار کم.
سطح مغزا پایینه اگر برداشت دیگه ای بشه