بخش داستانی Battlefield بعدی توسط دو استودیو توسعه خواهد یافت
الکترونیک آرتس (Electronic Arts) به تازگی اعلام کرده که استودیوی دایس (DICE) قرار است یکی از توسعهدهندگان بخش داستانی Battlefield بعدی باشد. این استودیو در واقع با تیمی از استودیوی جدید ریجلاین گیمز (Ridgeline Games) پشتیبانی خواهد کرد.
در سپتامبر سال گذشته بود که الکترونیک آرتس به صورت رسمی از استودیوی ریجلاین گیمز پرده برداشت. این استودیوی جدید که توسط یکی از خالقان سری Halo یعنی مارکس لتو (Marcus Lehto) رهبری میشود قرار است روی سری Battlefield تمرکز کند. ریجلاین گیمز که در سیاتل قرار دارد در حال حاضر مشغول کار کردن روی پروژهی اول خود یعنی یک بخش داستانی در جهان Battlefield است.
حالا استودیوی سوئدی دایس که برای سالها توسعهدهندهی سری Battlefield بوده مشغول تشکیل تیمی برای پشتیبانی از این استودیو است. دایس همچنین در حال حاضر مشغول کار روی یک بخش چندنفره Battlefield برای آینده است. استودیوی لس آنجلسی ریپل افکت (Ripple Effect) هم مشغول کار روی یک پروژهی Battlefield کاملا متفاوت است. نایب رئیس دایس در این باره گفت:
تصمیم ما برای ساخت یک تیم تکنفره در دایس به تیمهای جهانی ما منابع لازم را خواهد داد تا برای توسعهی تجربهی بعدی Battlefield آماده شویم. ما قدرت و پتانسیل زیادی در این استودیوهای جهانی داریم. هر تیمی که در حال حاضر روی سری Battlefield کار میکند نقاط قوت خاص خود را دارد.
لتو نیز افزود:
ایدههای ما در ترکیب با تجربهی آنها این اجازه را به ما خواهد داد تا یک تجربهی تکنفرهی جدید و منحصر به فرد را در سری Battlefield توسعه دهیم.
در دسامبر سال ۲۰۲۱ الکترونیک آرتس اعلام کرد که در حال خلق یک جهان مشترک Battlefield بوده و همچنین تغییرات اساسی روی ساختار و روند توسعهی بازیهای این سری اعمال خواهند شد. به عنوان بخشی از این برنامههای جدید مدیر کل سابق دایس الکترونیک آرتس را به صورت کامل ترک کرد تا وینس زامپلا (Vince Zampella) رهبری کل فرنچایز Battlefield را بر عهده بگیرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
آشپز که دوتا شد آش شور می شود یا بی نمک.
امیدوارم این ضربالمثل برای این فرنچایز صدق نکنه🗿
مثل اینکه احتمال داره شاهد بتلفید خوبی باشیم ایندفعه . تکرار خاطرات خوش بتل ۱
یادش بخیر بتلفیلدای قدیمی
می بینم که پس از فاجعه ای که به بار اوردند، دوباره به سمت بخش داستانی برگشتند و حتی اینبار دو استودیو رو گذاشتن که بخش داستانی بسازن.
قبلتر که به بهانه بهتر شدن مولتی و تمرکز روی اون بخش داستانی را حذف کردند ولی همون بخش مولتی هم به فنا دادند.
پ.ن: واقعا بدون تعصب میگم، هر نسخه کال آف ارزش محتوایی بسیار بالاتری از بتلفیلد داره، مولتی ،زامبی، کمپین رو همشو میدن ۷۰ دلار در حالی که هر کدومش یه مخاطب رو میتونه ساعت ها سرگرم کنه.
تو کالاف جدیده سر زامبی و مود ها یکم گدا شدن
درس عبرت
مث اینکه بالاخره عبرت گرفتن
سرعقل اومدن همیشه باید شکست بخورن تا بفهمن دارن گند میزنن
امیدوارم داستان بازی درباره یک دختر و پسر اوکراینی باشه که کنار هم با روسها میجنگن و آخر بازی هر دو کنار هم کشته میشن
این سم چی بود من دیدم
داستان های عشقولانه جنگی🗿🌚
حکایت EA : باید یه جایی سرت به سنگ بخوره تا بالاخره آدم بشی
امیدوارم بفهمه همه چی انلاین نیست
چه عجب
تا بحال که بخش تکنفره رو به عنوان اشانتیون کنار مولتیپلی ها شون گذاشتن ببینیم حالا چیکار میکنن
خب میشه اگه مثل بتلفیلد ۱ و چندتا داستان باشه
بتل فیلد که عالیه
ولی دوستان بتل فیلد وی روی اکش باکس dns خوب سراغ ندارین براش ؟؟
رو ایپکس که الکترو کم و بیش جواب میده و کار و راه میندازه, تست کن ممکنه اوکی باشه
وضعیت جوری شده بخوای چند دست مولتی بازی کنی باید در حد مستر فارغ التحصیل از دانشگاه MIT اطلاعات شبکه داشته باشی -_-
لعنت بهشون با این اینترنتا . الکترو بعضی وقتا وصل میشه ولی فاییده نداره. مرسی بابت پیشنهادت
بتلفیلد بازی که چقدر من باهاش خاطره دارم مخصوصا نسخه سومش که واقعا چه حسی داشت بتلفیلد۳ رو من سه برابر پول دادم تا خریدمش همه میدونیم چرا .. و وقتی پلیش دادم از صحبت کردن سربازها گرفته تا طراحی مراحل فوق العادش منو به وجد میاورد
بتلفیلد با ۲۰۴۲ به گند کشیده شد
بتلفیلد از اول با راه دادن مسخره بازیهای کالاف تو خودش کارو خراب کرد اصلا ۲۰۴۲ یک جوک بود مخصوصا تریلرش که یارو از هواپیما میپره بیرون. گرجه میدونم حرکت پروپلیراس.. ولی جنگ نظامی نبود دلقک بازی بود. وزن نداشت. حس جنگ واقعی نمیده. این بتل رویال یا وارزونه اینجور چیزا کلا به بتلفیلد نمیخوره بهتره که درس بگیرید.
بلند شو مَرد
یه حسی بهم میگه
بعد اینکه ۲۰۴۲ رو بدون بخش داستانی منتشر کردن
عذاب وجدان گرفتن😂
من روی ایکس باکس نصب کردم اصلا اجازه ورد به بازی نمیداد !!
حتی اکانت ea هم ساختم
مشکلش چیه ؟! حتی آفلاین هم نمیذاشت بازی کنم ..
کسی میدونه مشکل چیه ؟!
واقعا نمیدونم چرا کمپین ۲۰۴۲ رو بیخیال شدن
درسته بتلفیلد تو کمپین از کالاف عقب تره(به جز دو سه مورد) ولی واقعا داستان های خوبی دارن
حتی این بتلفیلد وی هم به نظرم کمپین بدی نداشت