اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا
اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا
اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا
اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا

اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن!

پست گیمفا
۲۰:۰۰ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا


اگر از علاقمندان به بازی‌های MMORPG باشید و هنوز خرید دراگون فلایت را انجام نداده‌اید؛ الان وقتش رسیده است این محصول رو از وبسایت پرشین وو خریداری کنید. دراگون فلایت در حقیقت بهترین بازی سبک MMORPG در قرن حاضر محسوب می‌شود و تاکنون سه نسخه متفاوت از آن طراحی، تولید و منتشر شده است. این بازی در کمترین زمان ممکن توانست از میان فهرست بلند بالای بازی‌های سبکِ نقش‌آفرینی برخط چندنفره گسترده خود را به صدر جدول برساند.

جالب است بدانید تمام داستان بازی Dragonflight هنوز کاملاً منتشر نشده است؛ اما کاراکترهای آن به شدت مورد توجه قرار گرفته و معروف شده‌اند. اگر قصد خرید Dragonflight و تجربه یک بازی مهیج را دارید، توصیه می‌کنیم ابتدا در مورد هر نسخه از این بازی جذاب اطلاعات کافی کسب کنید و با توجه به مشخصه‌هایی که دارند نسبت به خرید دراگون فلایت اقدام کنید.

نسخه‌های بازی دراگون فلایت

به‌طور کلی از دراگون فلایت تاکنون سه نسخه تولید و منتشر شده است که عبارت‌اند از:

  • دراگون فلایت نسخه Base: خرید دراگون فلایت نسخه Base برای بازیکنانی خوب است که قصد دارند با یک پت بازی را شروع کنند. با خریدن نسخه Base و یک Game time این بستر فراهم می‌شود که بازی دراگون فلایت را شروع کنید.
  • دراگون فلایت نسخه Heroic: این نسخه از دراگون فلایت یک مونت، یک پت اضافه دیگر و بوست لِوِل ۶۰ دارد. لازم است یک game time هم خریداری کنید تا امکان شروع بازی فراهم شود.
  • دراگون فلایت نسخه Epic: با خرید دراگون فلایت Epic 30 روز game time، یک پت، ترسنماگ هد، ترنسماگ بال و اسباب بازی هرت استون را در اختیار دارید. کسانی که این نسخه را خریداری می‌کنند، می‌توانند مستقیماً وارد بازی شوند.
اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا


ممکن است بین خرید دراگون فلایت Base و خرید دراگون فلایت Heroic و Epic دچار دو دلی شده باشید. اگر خصوصیات هر یک از این نسخه‌ها را بدانید، راحت‌تر تصمیم‌گیری می‌کنید.

بازی دراگون فلایت

در این بخش درمورد شخصیت‌های اصلی بازید دراگون فلایت از سری بازی‌های محبوب سبک MMORPG اشاره خواهیم کرد. همچنین درمورد سه نسخه قابل خرید Dragonflight اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

ورلد اف وارکرفت (World of Warcraft)

ورلد اف وارکرفت دراگون فلایت که تحت عنوان WoW در دنیا و به‌خصوص در میان جمع گیمرها شناخته می‌شود، بازی در سبک نقش آفرینی برخط است. به‌عبارت دیگر خرید دراگون فلایت برای گیمرهایی مناسب است که امکان انجام بازی آنلاین دارند. از بازی‌های سبک نقش آفرینی آنلاین تحت عنوان MMORPG معرفی می‌شوند. دراگون فلایت محصول بازی ساخت کمپانی بلیزارد اینترتیمنت است. این بازی برای اولین بار توسط شرکت بلیزار اینترتیمنت حدوداً ۱۹ سال پیش (۲۰۰۴) منتشر شد. این بازی سبک MMORPG در کمترین زمان ممکن تبدیل به یکی از برترین بازی‌های نقش آفرینی آنلاین در سطح جهانی شد.

فضای بازی و داستان دراگون فلایت

حتماً تا به اینجا علاقمند شدید که این محصول گیم را خریداری کنید؛ اما قبل از اینکه درمورد خرید دراگون فلایت Epic یا دو نسخه دیگر این بازی تصمیم بگیرید، بهتر است درمورد فضایش هم پیش زمینه‌ای داشته باشید.

اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا


اگر علاقمند به بازی‌هایی که در دنیای فانتزی جریان دارند، هستید خرید دراگون فلایت را به شما توصیه می‌کنیم. دراگون فلایت جدا از اینکه در فضای فانتزی وارکرفت در جریان است، از یک مسیر داستانی وسیع و چند جانبه پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین شما قرار است در یک بازی با حضور چند بازیکن نقش آفرینی کنید.

افشای ویژگی‌های جدید دراگون فلایت

از زمان انتشار اکسپنشن بازی دراگون فلایت کمتر از ۱ سال گذشته است. در این اکسپنشن چند ویژگی و محتوای تازه به بازی دراگون فلایت معرفی شده است.

  • افزودن دراگون رایدینگ
  • ارتقا نوع شغل‌ها
  • معرفی قاره Dragon isle
  • دیزاین جدید
  • و …

با اضافه شدن این آپشن‌های تازه به بازی نقش آفرینان به طیف گسترده‌ای از توانایی‌ها و گزینه‌ها گیم پلی دسترسی پیدا کرده‌اند. قاره جدیدی که در این بازی مهیج معرفی شده، یک منطقه بزرگ جدید را در اختیار بازیکنان قرار داده است و آن‌ها می‌توانند در این منطقه نیز کاوش و جستجو کنند. یکی از جاذبه‌های خرید دراگون فلایت و تجربه بازی در قاره جدید اضافه شدن نژاد جدید درکثیر، دانجن‌ها و راید جدید است.

بهبود فضای بازی دراگون فلایت از نظر سیستم و مکانیک

یکی از مزیت‌هایی که پس از انتشار اکسپنشن دراگون فلایت نصیب طرفداران این بازی شد، تحولات و بهبود یافتگی‌های سیستمی و مکانیکی این بازی است. این بازی از نظر جلوه‌های بصری و گرافیک نیز رشد و بهبود مطلوبی داشته است و حالا بازیکنان از نظر بصری تجربه خوشایندتری از این بازی دارند.

توسعه آیتم‌ها و تجهیزات در دراگون فلایت

هرچه این بازی ارتقا پیدا می‌کند، آپشن‌ها و آیتم‌های جذاب‌تری در اختیار بازیکنان خود قرار می‌دهد. در حال حاضر بازیکنان دراگون فلایت به تجهیزات و آیتم‌های بیشتر و جدیدتری دسترسی دارند. همچنین قابلیت سفارشی‌سازی وسیع‌تری برای کاراکترها فراهم شده است. سلاح‌های تازه‌ای که اضافه شدند در برگیرنده تجهیزات قدرتمند با تم اژدها بودند.

خط داستانی اصلی نسخه به‌روز شده دراگون فلایت

آن‌هایی که خرید دراگون فلایت را انجام دادند و مدت‌هاست این بازی را دنبال می‌کنند، می‌دانند که بسته الحاقی تازه دراگون فلایت ورق تازه‌ای در ورلد اف وارکرفت اضافه کرده و محتوای زیادی به آن افزوده است. این بخش از دراگون کرفت روی موضوع اژدهای اسپکت تمرکز می‌کند. دراگون اسپکت‌ها حاکمان اژدهایان هستند و تهدیدات خارجی را از آزروث دور می‌کنند.

در این بخش از داستان نقش آفرینان باید به قاره Dragon isle بروند و پس از کار کردن با نژادها و جناح‌های متفاوت آنجا سر از اسرار دراگون اسپکت‌ها در بیاورند. در آخر با استراتژی‌های مشخص تهدیدات و دشمنان را نابود می‌کنند.

مشخصات نسخه‌های دراگون فلایت

همانطور که اشاره کردیم دراگون فلایت در حال حاضر سه نسخه دارد و هر یک برای گروهی از گیمرها مناسب خواهند بود. بسیاری از علاقمندان به بازی‌های سبک MMORPG نمی‌دانند خرید دراگون فلایت از کدام نسخه مناسب‌تر است. برخی از خرید دراگون فلایت Base حمایت می‌کنند و برخی خرید دراگون فلایت Heroic را تجربه بهتری عنوان می‌کنند.

جمع‌بندی

دراگون فلایت به‌عنوان برترین بازی سبک MMORPG قرن حاضر شناخته می‌شود. این بازی در حال حاضر در سه نسخه Base، Heroic و Epic قابل خریداری و اجراست. فضای دراگون فلایت فانتزی است و شما در این بازی به‌صورت آنلاین با بازیکنان دیگر نقش آفرینی خواهید کرد. بهترین نسخه این بازی اپیک است که امکان شروع مستقیم بازی را فراهم می‌کند.هم اکنون میتوانید این محصول رو از سایت پرشین وو خریداری کنید.

آدرس سایت : Persianwow.ir

Dark.Elden-LordsamsalihemeysambASSADullahKratoskia (Bye All)

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا
اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا
اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا
اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا
اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ASSADullah گفت:

    شوخی جالبی بود.
    بهترین MMORPG قرن؟؟؟؟

    R6.Foreversamsalihepacman remasteredRedDevilsHunterayzenfarhadqpRoozbehFocusPORImario
    • S گفت:

      یه Mmorpg بهتر از wow بگو بشنویم

      samsaliheMeafanaRedDevilsHunterJiru BarentainRoozbehFocus
      • ALIREZA0111 گفت:

        فاینال فانتزی ۱۴ خیلی بهتره در حال حاضر
        بازی wow خیلی وقته طرفداراشو نا امید کرده مخصوصا با پایان بندی شادولند و البته دیزاین بازی بر حسب power lvl نه skill
        البته جدیدا دراگون فلایت کمتر به power lvl اهمیت میده و بازی رو خیلی فان کرده که نشونه خوبیه
        ولی خب به هرحال فاینال فانتزی ۱۴ خیلی شرایط بهتری داره و پلیر بیشتری هم داره
        بازی های دیگه ای هم هستن ولی خب اطلاع دقیقی ازشون ندارم مثل الدر اسکرولز انلاین

        RoozbehFocuskanameArminASSADullahsamsalihepacman remasteredfarhadqpMeafana
      • ASSADullah گفت:

        final fantasy xiv
        مطمنا خیلیا مخالف این هستن (چه کنیم واقعیت تلخه) ولی جوایز و نمرات گویای همه چیز هستن من تا حالا یکبار هم ندیدم اسمی از wow به عنوان بهترین mmo بیاد.
        کافیه ffxiv بازی کنی تا متوجه بشی از استاندارد که همه ما از wow دیدم بالاتر.
        wow به خودی خودش عالی هست ولی نه با این developer های نفهمش.
        تا legion بهترین روایت رو داشتیم. جالبه تو ffxiv اکسپنشن shadowbringers روایت جهان موازی رو بازگو می‌کنه که مشابه wow shadowlands هست جالبتر اینه که ffxiv جلوتر از wow بوده(اکسپنشن ffxiv در سال ۲۰۱۹ منتشر شده). از اونجایی که سازنده های ما فوق نور بلیزارد اکسپنشن های خودش رو کمتر بازه یک سال ارائه میده میشه گفت wow SL یک کپی کامل از ffxiv.(حتی سکانس بیداری اندووین تو SL هم کپی بوده )
        البته ff هم بدون کپی نیومده بالا خوده سازنده ها به همین مورد اذعان داشتن که بدون wow نمی‌تونستن موفق بشن در واقع چیزی که تو مستند گفته شده بود از فرمول قدیم wow برای ساخت ffxiv جدید استفاده کردن (ffxiv aar 2013)

        درکل چیزی که همیشه برام مهم بوده کیفیت هستش و بی اقرار میگم ffxiv خیلی خیلی بالاتر از wow.

        اگر فن mmo هستی حتما ffxiv رو امتحان کن.
        کمکی در این مورد بود درخدمتم

        RoozbehFocuskanamesamsalihepacman remasteredfarhadqpMeafana
    • نجیب گفت:

      بازی سال ۲۰۰۴ ریلیز شده الان ۱۹ ساله سرورای اصلی و فرعیش شلوغه و نه تنها خالی نمیشه بلکه بیشترم میشن
      توی سه سال گذشته میانگین ماهی ۸.۵ میلیون نفر پلیر داشته و این در صورتیه که بازی اشتراک ماهیانه هم داره (میشه با پول تو بازی هم در آورد ولی خب سخته)
      دوستمون گفت یه MMORPG بهتر از WOW بگو
      من میگم یه بازی تو هر سبکی که خواستی بگو که توی همین دوتا موردی که گفتم بهتر باشه کاری به عظمت داستان بازی که حتی کتاب صد صفحه ای فقط برای دستور پخت غذاهای تو بازی داره و جهان openworld بازی که وقتی فکر میکنی بعد ۵ سال تموم شده میبینی یکی دیگه اندازه همون بغلشه و … ندارم فعلا
      تنها بازی که از نظر زنده موندن و تعداد پلیراش تونسته خیلی کم به WOW نزدیک بشه ماینکرفته که سال ۲۰۱۱ ریلیز شده

      RoozbehFocusR6.ForeversamsaliheArmanpacman remasteredfarhadqpGG.WP.EZ.WINSMeafana
      • ASSADullah گفت:

        شکی درش نیست wow پلیر بیشتر داشته باشه (خودم ۶سال فنش بودم تا الان هم فن frost dk )
        برای من کیفیت بازی مهم ، ریزکاری سازنده و raid هاش. (ffxiv بیشتر RPG هست تا mmo ولی wow یک mmo کامل )
        من عاشق wow ام …..ولی سازنده‌ها خیلی کم کاری میکنن.
        تو داستان wow کاراکتر اصلی پلیر یا NPC ؟
        کجا دیدن پلیر تو داستان باشه همش یا حداقل ۹۹% روایت داستان فقط رو شخصیت های خود گیم روایت میشه کلا پلیر فقط یک champion نه بیشتر کلا نقش یک سرباز رو داری.
        ولی
        ffxiv روایت داستان خیلی عمیقی داره در واقع کل داستان حول شخص پلیر شما هست.

        kanameنجیب
  • نجیب گفت:

    یخرده صفر های قیمتش برای گروه خونیه من زیاده و گرنه میخریدم
    نه که نتونم بخرما، میتونم
    ولی بعدش بخاطر عدم پرداخت قبض برق، برقمون رو قطع میکنن نمیتونم پلی بدم حیف میشه
    پ.ن: اول قیمتش خیلی خوب بود بنظرم تا یهو دیدم نوشته “تومن”

    samsalihepacman remasteredGG.WP.EZ.WINS
  • Ynsavion گفت:

    خیلی ممنون از سانسور کردن تصویر Xpac DF 🙂
    تیم سازنده بازی درس ها زیادی از Expansion های WoD و BFA و SL گرفته و سعی کرده تا حدودی این مشکل ها رو برطرف کنه و واقعا داره بازی رو به دلخواه بازیکنان پیش میبره نمونش Catalyst که که اواخر SL معرفی شد و بازخورد خوبی داشت برای همین سعی که توی Season 1 دوباره قرارش بده و داره تلاشش رو می کنه که از محتواهای Xpac های قبلی استفاده کنه و خیلی از مکانیک ها رو که از زمان WoD شروع شد رو بهبود ببخشه.
    در رابطه با سخنان دوستان که فرمودند بازی بر اساس ilvl هستش تا حدودی درسته اما ۱۰۰% نیست و Raider.io گواه این حرف هستش .
    درسته در حال حاضر بازی به شدت بر حول محور Meta میچرخه و تیم سازنده باید این مشکل رو حل کنه چون برای M+ Score یا Raid Score باید چیزی که تیم سازنده میگه برای شما انتخاب کرده انتخاب کنید .
    زمانی که BFA عرضه شد خیلی از بازیکنان دلسرد شدن و با عرضه SL تیر خلاصی رو به خیلی از بازیکنان زد و تعداد زیادی از بازیکنان به سمت FFIV کوچ کردن اما به مرور زمان و اصلاح مکانیک های زننده بازی بازیکنان دوباره تصمیم به برگشت به بازی کردند.
    اما با تمام وجود این مشکلات قطعا بزرگترین MMORPG شناخته شده در دنیا هستش

    ASSADullah
    • ASSADullah گفت:

      wow پتانسیل بالایی داره فقط باید درست و با حساسیت برای بازی زحمت بکشن.
      امیدوارم تو این DF حداقل از illidan خبری بشه (legion بهترین پایان بندی بود )

      • Ynsavion گفت:

        درسته legion شروع به شدت ناراحت کننده ای داشت (مرگ Varian) و اما پایان دلچسبی هم داشت .اما نمیدونم چرا نویسنده ها چرا با Nelf ها اینجوری برخورد میکردن 🙂 اون از Teldrassil اون از Tyrande و همچنین Malfurion .البته امیدوارم نویسنده ها برای شخصیت های محبوب این بازی احترام بیشتری بزاره

اکسپنشن دراگون فلایت ، بهترین بازی MMORPG قرن! - گیمفا