گیمر های ژاپنی به ادعاهای Miyamoto پاسخ دادند
همان طور که قبلا در اخبار اعلام کرده بودیم ، آقای Shigeru Miyamoto صحبت هایی را در مورد تمایل گیمر های ژاپنی به دوری از عناوین اکشن غربی به دلیل چالش های زیاد آن انجام داد.این صحبت ها باعث شد تا برخی از گیمر های ژاپنی را عصبانی کند. هم اکنون گیمر های ژاپنی برای دفاع از خود در برابر صحبت های Miyamoto بیانیه هایی را نوشته اند.
شما می توانید نمونه هایی از نظرات و بیانیه های گیمرهای ژاپنی در این باره را در زیر مشاهده نمایید:
” بله، بله، تمامی این مسائل تقصیر ژاپنی ها است.”
” دلیل این که تمایل به بازی های اکشن غربی کاهش یافته به خاطر احمق هایی مثل این است که همه چیز را تقصیر مشتریان خود می داند.”
” به خاطر این که آن ها فقط می دانند که چطور برای بچه های بازی بسازند.”
” Nintendo ، دلیلی که باعث تنزل شما شده است، به خاطر باز سازی های پایان شما است.”
” به طور حتم شما نیاز به اصرار بر بازی کردن بر روی Wii U دارید. نگه داشتن آن گیم پد سنگین برای من بسیار دشوار است.”
” اگر شما یک بچه ای باشید که هیچ پولی نداشته باشید ولی اوقات فراغت زیادی را دراختیار داشته باشید ، وقت خود را بر روی بازی های سخت می گذارید ، اما اگر شما یک انسان بالغ باشید که پول داشته باشد ولی اوقات فراغتی نداشته باشد ، عکس همین قضیه صدق می کند.”
” اخیرا بازی ها بسیار ساده اند. شما اگر یک اشتباه کوچک انجام دهید ، باید بمیرید.”
” چه کسی می خواهد بازی را انجام دهد که اگر یک پیکسل از تصویر را از دست دهید فورا بازنده می شوید.”
” اکنون مسائل بین گیمر های آماتور و تعداد کمی از گیمر های هاردکور تقسیم می شود. شما نمی توانید نیاز های آن ها را در یک زمان برطرف کنید.”
” مخاطبان بازی های ویدئویی رده بندی سنی می شوند و دیگر زمانی برای عذاب کشیدن از بازی های اکشن سخت و مشکل وجود ندارد.”
” مردم همانند یک دشوار سنج حرف می زنند که چقدر یک بازی می تواند سرگرم کننده باشد. برداشت دیگری که می توان داشت این است که بازی ها باید سرگرم کننده باشند تا شما را مجبور به انجام آن کنند و از چالش های آن لذت کافی را ببرید.”
” مشکل واقعی سختی بازی ها نیست ، بلکه سطح تلاشی است که شما باید سرمایه گذاری کنید تا بر سطح دشواریکه در بازی ها وجود دارد غلبه کنید.”
” ژاپنی ها فقط از بازی های غربی خسته شده اند.”
” بازی های غربی زیادی را به خاطر دارم که عادت به سخت بودن داشتند. این بازی ها عرضه می شدند و بیشتر از حد انتظارات فروش می رفتند. من واقعا فکر می کنم که بازی های ژاپنی به دلیل فقدان ایدها فروش نمی روند.
“صبر کن ، اگر چیز هایی که او درباره ی گیمر های ژاپنی می گوید درست باشد ، پس چطور هنوز بازی Monster Hunter محبوب است؟ آیا بازیکنان خارج کشور از سختی زیادی این بازی نمی نالند؟”
” خب شما بازی های غربی را به ندرت سخت می بینید که هیچکس نمی تواند آن ها را به اتمام برساند”
” فقط جمعیت بازی ها در آمریکا و ژاپن متفاوت است.”
” بازی ها را باید سرگرم کننده پنداشت. بازی کردن آن ها نباید تهدیدی همانند خود رنجی را ایجاد کند.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
نظرات