نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب
نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب
نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب
نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

امیرحسین رنجبر
۱۸:۲۹ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

یوبیسافت یک شرکت نشر بسیار بزرگ و قدیمی است. این کمپانی بیش از ۴۵ استودیو در اختیار دارد که در این مقاله نگاهی به بازی‌های در دست ساخت توسط آن‌ها خواهیم پرداخت.

علی‌رغم انتقادات زیاد، یوبیسافت همچنان به ساخت نسخه‌های جدید از فرنچایزهای قدیمی خود مانند Assassin’s Creed و Far Cry ادامه می‌دهد. هرچند این شرکت فرانسوی هر از چند گاهی آی‌پی‌های جدیدی مانند Immortals Fenyx Rising و Riders Republic را نیز آزمایش می‌کند. طرفداران از ساخت فرانچایزهای جدید استقبال می‌کنند اما یوبیسافت همواره برنامه‌های دیگری داشته است.

در این مقاله لیستی از همه بازی‌های در دست ساخت یوبیسافت تهیه کردیم که می‌دانیم برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در حال توسعه هستند. علاوه بر این‌ها، نگاهی به حواشی و مشکلات داخلی این شرکت طی چند وقت اخیر میندازیم. با گیمفا و ادامه این مطلب همراه باشید.

Assassin’s Creed Mirage

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

بازی Assassin’s Creed Mirage یک عنوان اکشن-ماجراجویی است که توسط Ubisoft Bordeaux توسعه یافته و توسط یوبی‌سافت منتشر خواهد شد. این سیزدهمین بازی اصلی از سری Assassin’s Creed به حساب می‌آید که در پس از انتشار Assassin’s Creed Valhalla در سال ۲۰۲۰، عرضه می‌شود. این بازی که اساسا در قرن نهم بغداد و دوران طلایی اسلام اتفاق می‌افتد، داستان باسیم ابن اسحاق (شخصیتی که برای اولین بار در Valhalla معرفی شد) و تبدیل او از یک دزد خیابانی به عضوی کلیدی از فرقه اساسین‌ها که برای صلح و آزادی می‌جنگند را دنبال می‌کند.

همانند دیگر نسخه‌های سری، دشمن اصلی فرقه در رسیدن به اهداف مختلف، فرقه تمپلارها خواهد بود. این بازی به عنوان نقطه بازگشتی به ریشه‌های سری توصیف شده است، با تمرکز بیشتر بر داستان‌گویی خطی و گیم‌پلی مخفی‌کاری، Mirage با نسخه‌های اخیر که عمدتا روی عناصر نقش‌آفرینی تمرکز داشتند، تفاوت‌های زیادی دارد. Mirage به عنوان یک Assassin’s Creed کوچک توصیف شده است و اتمام کل محتوای اصلی بازی حدود ۱۵ تا ۲۰ ساعت طول می‌کشد. اگر توجه داشته باشید، نسخه‌های قدیمی و کلاسیک سری نیز نهایتا از این مقدار محتوا برخوردار بودند.

این بازی در مراسم پانزدهمین سالگرد سری معرفی شد. سازندگان این بازی را ادای دینی به اولین نسخه فرنچایز توصیف می‌کنند، بنابراین می‌توان شاهد شباهت‌های زیادی بین این بازی و نسخه اول Assassin’s Creed بود؛ همین موضوع انتظارات هواداران را بی‌اندازه بالا می‌برد. بازی مذکور قرار است در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های نسل هشتم، کنسول‌های نسل نهم و PC منتشر شود.

Assassin’s Creed Codename Red

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

عنوان Assassin’s Creed Mirage تنها پروژه‌ای از سری AC نبود که توسط یوبی سافت معرفی شد. بازی Assassin’s Creed Red به سرعت به یکی از موردانتظارترین عناوین Assassin’s Creed تبدیل شده است و دلایل خوبی نیز برای این امر وجود دارد. بازی Codename Red قرار است دوره‌ای از تاریخ را بررسی کند که طرفداران از زمان عرضه اولین نسخه سری در چیزی حدود ۱۵ سال پیش، خواستار آن بودند، یعنی روایت تاریخی در ژاپن باستان.

بازی Assassin’s Creed Red توسط Ubisoft Quebec، استودیو سازنده Assassin’s Creed Odyssey در حال توسعه است. یوبی‌سافت می‌گوید که Codename Red ورودی مفصلی برای یک پروژه طولانی‌ مدت خواهد بود که پس از Assassin’s Creed Mirage، در دسترس قرار می‌گیرد. منظور این شرکت از جمله گفته شده، پروژه Assassin’s Creed Infinity است که به عنوان پلتفرمی برای عناوین آینده سری عمل خواهد کرد.

تریلر رونمایی از Assassin’s Creed Codename Red تنها ۳۰ ثانیه بود، اما هیجان طرفداران را به شدت بالا برد. می‌توانید تریلر مربوطه را در صفحه رسمی یوبی‌سافت در یوتیوب تماشا کنید. هرچند اطلاعات محدود است، اما تریلر مربوطه مواردی چون بازگشت Animus (شکاف روایت بین گذشته و حال)، فضای جدید فئودالی ژاپن و اولین قاب از اساسین جدید سری را تایید می‌کند. لازم به ذکر است که برخلاف نسخه‌های گذشته، هیدن بلید در این بازی نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.

Assassin’s Creed Codename Hexe

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

بازی Assassin’s Creed Hexe یکی از عناوین آینده سری Assassin’s Creed است که باید حتما به آن توجه کنید. با اینکه Assassin’s Creed Mirage قرار است بازی بعدی سری باشد، Hexe به عنوان پروژه جدید استودیو Ubisoft Montreal معرفی شد. مارک-الکسیس کوت (Marc-Alexis Cote)، مدیر کل فرنچایز، می‌گوید:

پروژه Hexe بازی بسیار متفاوتی نسبت به دیگر عناوین Assassin’s Creed خواهد بود، بنابراین منتظر تغییرات بزرگی در آینده باشید.

بازی Assassin’s Creed Hexe در کنار Mirage و Assassin’s Creed Red، در رویداد Ubisoft Forward 2022 معرفی شد. در حالی که هنوز منتظر انتشار جزئیات جدیدی از Codename Hexe هستیم، اندک اطلاعاتی از بازی در اختیار داریم.

شاید تریلر فقط ۳۰ ثانیه طول بکشد، اما سوالات بی‌شماری را در ذهن ما ایجاد می‌کند. این تریلر که بسیار مرموز و تاثیرگذار است، یک نشان و طلسم کشنده که از شاخه‌های شکسته تشکیل شده است را نشان می‎‌دهد. این نمادها از درخت آویزان شده و بالای شعله‌ای می چرخند. ما هرگز یک Assassin’s Creed مرموز و تاریک نداشتیم، بنابراین شاید تعجبی نباشد که مارک-الکسیس کوت از یوبی‌سافت، بی‌صبرانه منتظر است تا طرفداران رازهای این تریلر را کشف کنند.

Assassin’s Creed Codename Jade

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

بازی Assassin’s Creed Codename Jade عنوانی از سری است که در چین باستان جریان خواهد داشت. این بازی که در سپتامبر سال میلادی گذشته توسط یوبی‌سافت رونمایی شد، از گیم‌پلی کلاسیک سری Assassin’s Creed پیروی می‌کند و در یک جهان بزرگ اتفاق می‌افتد. با این حال، این بازی فقط برای موبایل ساخته می‌شود و برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه نخواهد شد.

در حالی که یوبی‌سافت تنها جزئیات کمی را در این زمان ارائه کرده است، می‌دانیم که Codename Jade بر اساس سبک کلاسیک سری ساخته می‌شود، اما روی یک صفحه لمسی اجرا خواهد شد. یوبی‌سافت قصد داشت گیم‌پلی و جزئیات بازی را تا نزدیکی انتشار این عنوان مخفی نگه دارد، اما موفق به انجام اینکار نشد.

افشاگری که اخیرا در Reddit منتشر شد، گیم‌پلی Codename Jade را با کیفیت پایین نشان می‌داد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که گیم‌پلی بازی در گوشی آیفون ضبط شده است. داستان بازی در چین باستان و ۲۱۵ سال قبل از میلاد اتفاق می‌افتد. با کنترل‌های لمسی و گرافیکی که در ویدیو نشان داده شد، به نظر می‌رسد طرفداران می‌توانند انتظار یک بازی موبایلی با کیفیت را داشته باشند. بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است و گویا سه سال است که در دست ساخت قرار دارد.

Assassin’s Creed VR

یک بازی جدید دیگر در دنیای گسترده Assassin’s Creed به طور انحصاری برای Oculus VR در حال توسعه است. استودیو رد استورم اینترتینمنت (Red Storm Entertainment)، سازنده بازی‌هایی مانند Ubisoft VR Werewolf Within و Star Trek Bridge Crew، با پشتیبانی تیم‌های Ubisoft Düsseldorf، Mumbai، و Reflections، در حال ساخت پروژه جاه‌طلبانه دیگری است.

یوبی‌سافت هنوز اطلاعات زیادی را در مورد بازی Assassin’s Creed VR فاش نکرده است و فقط می‌گوید که بازی به طور خاص برای پلتفرم Oculus ساخته می‌شود و عناصری از فرنچایز که طرفداران دوست دارند را در خود جای خواهد داد. باید منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی باشیم.

Beyond Good and Evil 2

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

Beyond Good and Evil 2 یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط Ubisoft Montpellier توسعه یافته و مشخصا توسط یوبی‌سافت منتشر خواهد شد. این بازی یک پیش درآمد برای Beyond Good & Evil است که در سال ۲۰۰۳ منتشر شده بود. از زمان معرفی بازی، سازندگان با مشکلات و حواشی زیادی در پروسه ساخت دست و پنجه نرم می‌کنند. این دنباله در رویداد Ubidays 2008 تایید شد و بعد از یک دهه سکوت، در کنفرانس E3 2017 یوبی‌سافت به نمایش درآمد، اگرچه هنوز هیچ تاریخ انتشار مشخصی برای بازی اعلام نشده است.

این شایعات توسط چهره‌ها و خبرنگاران شاخصی چون جیسون شرایر (Jason Schreier) تایید شد. در سال ۲۰۲۲، Beyond Good and Evil 2 رکورد طولانی‌ترین روند ساخت برای یک بازی ویدیویی AAA را با بیش از ۱۵ سال توسعه در اختیار گرفت. همه شایعات حاکی از آن است که Beyond Good and Evil 2 چندین بار ریبوت شده و در جهنم توسعه قرار دارد. این بازی با استفاده از موتور جدیدی به نام Voyager Engine که توسط Ubisoft Montpellier توسعه یافته، در دست ساخت است. آهنگساز نسخه قبلی نیز وظیفه ساخت موسیقی‌های این بازی را برعهده خواهد داشت.

Tom Clancy’s The Division Heartland

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

بازی Tom Clancy’s The Division Heartland یک عنوان اکشن و تیراندازی سوم شخص است که توسط رد استورم اینترتینمنت در دست ساخت قرار دارد. این بازی یک اسپین آف مستقل در دنیای The Division به حساب می‌آید که احتمالا به صورت رایگان عرضه خواهد شد. Heartland قرار است برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ویندوز، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و حتی آمازون لونا منتشر شود.

برخلاف دو بازی گذشته این سری، Heartland در مناطق روستایی آمریکا جریان دارد. بازیکن یک بار دیگر کنترل یک مامور از بخش Division را به عهده می‌گیرد. این بازی دارای دو حالت کلی است. حالت اول که عملیات طوفان نام دارد، بازیکنان را در یک محیط بزرگ در مقابل هم قرار می‌دهد و حداکثر از ۴۵ بازیکن پشتیبانی می‌کند. در این حالت، بازیکنان باید در حالی که از یک ویروس جان سالم به در می‌برند، در برابر عوامل گروه‌های سرکش مانند کرکس‌ها مقابله کنند.

حالت دوم، Excursion Operations نام دارد، حالتی که بازیکنان را در مقابل محیط قرار می‌دهد. در این حالت، بازیکنان می‌توانند ماموریت‌های مختلفی انجام دهند. بازی دارای سه کلاس شخصیت و شش شخصیت قابل بازی در زمان عرضه خواهد بود.

Skull & Bones

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

ساخت بازی Skull & Bones در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک بسته احاقی چند نفره برای Assassin’s Creed 4: Black Flag آغاز شد و سپس، به عنوان بازی مستقل کار خود را ادامه داد. با این حال، تنها در E3 2017 یک نمایش درست و تاریخ انتشار مشخصی از بازی دریافت کردیم. حتی تاریخ انتشار ۲۰۲۳ بازی نیز مجددا به تعویق افتاد و حالا قرار است در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ یوبی‌سافت که از اول آوریل آغاز می‌شود، عرضه گردد.

در سال ۲۰۲۲، بازی Skull & Bones پس از سال‌ها سکوت مجددا به نمایش درآمد. به گفته سازندگان، این پروژه بارها ریبوت شد و حالا یک ماجراجویی آنلاین و بدون کمپین است. در عوض بخش داستانی، بازیکنان کاپیتان کشتی‌های دزدان دریایی خواهند بود و ماجراجویی‌های خود را آغاز می‌کنند. این بازی ما را یاد Sea of Thieves از استودیو ریر (Rare) می‌اندازد، اما آن بازی را می‌توان به صورت تک نفره هم تجربه کرد.

یوبی‌سافت همچنین تایید کرد که Skull & Bones چندین سال محتوای رایگان را پس از عرضه دریافت خواهد کرد، از جمله به‌روزرسانی‌های منظم، محتوای جدید، فعالیت‌ها، داستان‌ها و چالش‌های اضافی. الیزابت پلن (Elisabeth Pellen)، کارمند قدیمی یوبی‌سافت که نویسنده و کارگردان XIII در سال ۲۰۰۳ بوده است، به عنوان مدیر خلاقیت بازی فعالیت می‌کند. سریال تلویزیونی Skull & Bones نیز در دست ساخت است.

Avatar: Frontiers of Pandora

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

بازی Avatar: Frontiers of Pandora یک بازی ویدیویی اکشن، ماجراجویی و جهان باز است که بر اساس مجموعه فیلم‌های Avatar جیمز کامرون ساخته می‌شود. این بازی توسط شرکت مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) در دست ساخت قرار دارد و توسط یوبی‌سافت برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری اکس و اس در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

بازیکنان کنترل ناوی را به دست می‌گیرند و سفری را در سراسر مرزهای غربی، منطقه‌ای از پاندورا که قبلا دیده نشده بود، آغاز می‌کنند. شما باید با نیروهای RDA که تهدیدی جدی برای مردمانتان هستند، مقابله کنید.

ساخت این بازی برای اولین بار در مارس ۲۰۱۷ تایید شد، زمانی که مسیو اعلام کرد یک بازی بر اساس جهان Avatar جیمز کامرون در دست ساخت قرار دارد. در یک گزارش مالی در سال ۲۰۲۱، مشخص شد که این بازی در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ (آوریل ۲۰۲۲ تا مارس ۲۰۲۳) منتشر می‌شود. اولین و آخرین تریلر بازی در رویداد E3 2021 منتشر شد. به گفته سازندگان، این بازی قرار است داستانی مستقل را در جهان آواتار روایت کند.

Prince of Persia: The Sands of Time Remake

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

در سال ۲۰۲۰، یوبی‌سافت اعلام کرد که بازی Prince of Persia: The Sands of Time را بازسازی می‌کند، بازی اکشن ماجراجویی‌ای که در سال ۲۰۰۳ غوغا به پا کرد. این اولین پروژه بازسازی یوبی‌سافت بود و توسط استودیوهای مستقر در هند واقع در پونا و بمبئی ساخته می‌شد. بازسازی Sands of Time همان داستان اصلی را روایت می‌کند و حتی یوری لوونتال (Yuri Lowenthal) برای صداپیشگی شاهزاده بازگشته است. با این حال، این بازسازی شامل زوایای دوربین جدید، سکانس‌های کاملا بازسازی‌ شده و سیستمی جدید برای مبارزات، حل معما و قابلیت بازیابی زمان خواهد بود.

در مورد اینکه چرا یوبیسافت این پروژه را یک بازسازی کامل در نظر می‌گیرد، کارگردان بازی توضیح داد:

این یک بازسازی است زیرا ما همه چیز را از ابتدا ساخته‌ایم. موشن کپچر، انیمیشن صورت و صداگذاری بازی همگی دوباره طراحی و ضبط شده‌اند.

نسخه بازسازی شده در ابتدا قرار بود در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شود. این عنوان ابتدا تا مارس همان سال به تعویق افتاد، قبل از اینکه مجددا تاخیری دیگر را تجربه کند. اکنون بازی قرار است در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ که از آوریل ۲۰۲۲ تا مارس ۲۰۲۳ ادامه دارد، منتشر شود.

در می ۲۰۲۲، یوبی‌سافت اعلام کرد که توسعه بازی Prince of Persia را از یوبی‌سافت پونا و بمبئی به استودیو مستقر در مونترال منتقل می‌کند. یوبی‌سافت مونترال اکنون از زمان باقی مانده بهره می‌برد تا بتواند بهترین تجربه ممکن را به بازیکنان ارائه دهد. البته این روزها شایعاتی مبنی بر تاخیر دوباره بازی شنیده می‌شود و باید دید یوبی‌سافت قصد انجام چه کاری را دارد.

Project U

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

در اواخر سپتامبر، یوبی‌سافت Project U را معرفی کرد، یک بازی شوتر و کوآپ جدید که در آن بسیاری از بازیکنان برای مقابله با یک تهدید بزرگ، با هم متحد می‌شوند. به گفته یوبی‌سافت، این بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. Project U یک بتای خصوصی در اروپای غربی برای کاربران رایانه‌های شخصی خواهد داشت. کسانی که در آن منطقه زندگی می‌کنند، می‌توانند در سایت رسمی بازی برای تجربه این بتای خصوصی ثبت نام کنند.

یوبی‌سافت به جز یک پوستر هنری، هنوز جزییات دیگری را از این بازی تیراندازی منتشر نکرده است. با این حال، بر اساس این تصویر هنری و توضیحات کوتاهی که در دسترس است، Project U احتمالا یک بازی چند نفره بزرگ خواهد بود.

Tom Clancy’s Splinter Cell Remake

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

سری Splinter Cell دهه نسبتا ساکتی را سپری کرد. شایعات دروغین، اعلامیه‌های ساختگی و کراس اوورهای بی‌معنا، طرفداران را نسبت به آینده این سری بدبین کرده بود. در اواخر سال ۲۰۲۱، زمانی که یوبی‌سافت سرانجام اعلام کرد در حال توسعه بازسازی نسخه اول Splinter Cell در استودیو تورنتو است، شرایط به کل برای طرفداران این بازی تغییر کرد. پس از Splinter Cell: Blacklist که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود، سری به خوابی طولانی مدت فرو رفت.

به گفته یوبی‌سافت، روند بازسازی این بازی روی موتور Snowdrop، در مراحل اولیه قرار دارد. کریس اوتی (Chris Auty)، مدیر طراحی مراحل Far Cry 6، به عنوان مدیر خلاقیت پروژه خدمت خواهد کرد. به گفته او، برای تیم مهم است که ذات Splinter Cell را حفظ کنند و چندان از ریشه‌ها فاصله نگیرند.

مت وست (Matt West)، تهیه کننده بازی، این حرف را تایید کرد. بازسازی Splinter Cell به جای تبدیل شدن به یک بازی جهان باز، به صورت خطی باقی خواهد ماند. به غیر از پیشرفت‌های بصری گسترده، چیزهای زیادی در بازی پیشرفت خواهد کرد. وست می‌گوید:

برخی از عناصر مجددا طراحی خواهند شد تا با سلیقه و انتظارات بازیکنان مطابقت داشته باشند. این عناصر در طول این ۲۰ سال همواره در حال پیشرفت و تغییر بوده‌اند.

Ubisoft’s Star Wars

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

یوبی‌سافت و لوکاس‌فیلم گیمز (Lucasfilm Games) در حال همکاری برای ساخت یک بازی بر اساس جهان جنگ‌ ستارگان شوتر جهان باز هستند. تایید این پروژه در اوایل سال ۲۰۲۱، نشان دهنده پایان قرارداد انحصاری بازی‌های جنگ ستارگان با الکترونیک آرتز (Electronic Arts) بود.

این بازی یکی از چندین پروژه‌ای است که توسط مسیو اینترتینمنت ساخته می‌شود و جولیان گرایتی (Julian Gerighty)، کارگردان The Division 2، بار دیگر در راس این پروژه قرار دارد. مسیو همچنین به صورت همزمان روی Avatar: Frontiers of Pandora کار می‌کند؛ هر دوی این عناوین با استفاده از موتور گرافیکی Snowdrop ساخته می‌شوند.

فهرست‌های شغلی این پروژه تایید می‌کند که این عنوان در سبک اکشن ماجراجویی نقش‌آفرینی بوده و همچنین داستان‌های خطی و غیرخطی را دنبال می‌کند. مدیر عامل یوبی‌سافت، ایو گیلموت (Yves Guillemot)، اذعان کرد که این بازی با تمام عناوین قبلی Star Wars تفاوت دارد. در حال حاضر هیچ بازۀ زمانی‌ای برای انتشار این بازی تایید نشده است، اگرچه به نظر نمی‌رسد به زودی شاهد عرضه آن باشیم.

XDefiant

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

XDefiant (که قبلا با نام Tom Clancy’s XDefiant شناخته می‌شد) یک بازی چند نفره و تیراندازی اول شخص است. در مارس ۲۰۲۲، این بازی به عنوان بخشی از سیاست Ubisoft Original، تغییر نام داد و از دنیای Tom Clancy کنار گذاشته شد. انتظار می‌رود که شخصیت‌هایی از دیگر فرنچایزهای یوبی‌سافت نیز در بازی حضور داشته باشند.

محیط بازی حول گروه‌هایی به نام های Defiant ،Wolves ،Echelon ،Outcasts و Cleaners می‌چرخد. ویژگی‌ها، توانایی‌ها، دستگاه‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های Defiantها قابل شخصی‌سازی هستند. بازی همچنین دارای حالت ۶ در مقابل ۶ (مانند “Domination” و “Escort”) است. آلفای خصوصی بازی XDefiant در سال ۲۰۲۱ در آمریکای شمالی در دسترس قرار گرفت. دومین دموی خصوصی قرار است در فوریه ۲۰۲۳ آغاز شود.

توسعه بازی توسط Ubisoft San Francisco انجام می‌شود. مارک روبین (Mark Rubin) که پیش از این به مدت ۱۰ سال روی سری Call of Duty کار کرده بود، تهیه کننده اجرایی این پروژه است، در حالی که کارگردان South Park: The Fractured But Whole، جیسون شرودر (Jason Schroder)، به عنوان کارگردان خلاقیت بازی فعالیت می‌کند.


نظر شما چیست؟ آیا آینده درخشانی را برای کمپانی بزرگ و با سابقه یوبی‌سافت پیش‌بینی می‌کنید؟ آیا برای بازی‌های آینده این شرکت هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

Dota2riversideWitcherDARKSIRENDark Fantasyred-eyed Banished Knightvitto corleoneموز سخنگوکچل در زمستانAnubysNimaSirAmirCameraManMomکایزر شوزهیوهانMMYKING????meysambvafadarmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب
نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب
نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب
نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب
نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نگاهی به پروژه‌های در دست ساخت یوبیسافت؛ آینده ریسکی و جذاب