شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد

شخصیت «چیکو» قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد

امیرحسین نصرتی
۰۸:۳۴ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد

ایده‌های زیادی حین توسعه‌ی Metal Gear Solid V توسط استودیوی کوجیما پروداکنشنز (Kojima Productions) خط خوردند که جنون مشکل‌ساز چیکو (Chico)، یکی از آن‌هاست.

ماجرای عجیب ساخت و تولید بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain برکسی پوشیده نیست؛ عنوانی که قرار بود بازی بسیار متفاوتی باشد اما به‌قدری تحت‌تاثیر اختلاف نظر‌های مابین کونامی (Konami) و هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان و نویسنده‌ی خود، قرار گرفت که درنهایت موجب شد تیم توسعه، بازی را ناپخته‌تر از آنی که باید به‌سرانجام برسانند و به‌طور کامل، از کونامی جدا شوند.

به‌تازگی، هیدئو کوجیما در آخرین قسمت از پادکست Brain Structure، درباره‌ی برخی ایده‌های خط خورده از Metal Gear Solid 5 صحبت به میان آورده و جزئیات جالبی از طرح اولیه‌ی این بازی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. به‌گفته‌ی او، شخصیت چیکو (Chico) در ابتدا قرار بوده بنا به دلایلی، به‌طرز بیمارگونه‌ای در افکار مرگ، خودکشی و کشتار غرق شده باشد. کوجیما توضیح می‌دهد که شخصیت‌پردازی چیکو می‌توانست چیزی شبیه به نیکیتا شوتارویچ (Nikita Chevotarevich) با بازی کریستوفر واکن (Christopher Walken) در فیلم شکارچی گوزن (Deer Hunter) باشد و اتفاقات بسیار تاریکی برای وی رقم بخورد.

البته این ایده درنهایت خط خورد اما نه به‌دلیل اختلاف نظر با کونامی، بلکه به این خاطر که چنین طرحی “به‌هیچوجه با ساختار کلی بازی جور در نمی‌آمد”. در ادامه می‌توانید تصویر طراحی اولیه‌ی یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa)، کارگردان هنری سری Metal Gear Solid، از شخصیت چیکو را مشاهده کنید:

بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۳۶۰، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. اما نظر شما درباره‌ی ایده‌ی اولیه‌ی کوجیما درباره‌ی چیکو در این بازی چیست؟ آیا بازگشت او به دنیای The Phantom Pain و چالش‌های احتمالی که ممکن بود برای Venom Snake ایجاد کند، به‌نظرتان هیجان‌انگیز می‌رسد؟ با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

منم یکی مثل خودتMincraftSpider-ManKratosStar Lordهمسایه ( فن بوی = پنچری )red-eyed Banished KnightRoyalknightImmortal SpartanPARASITE EVE 2Batman Arkham knightEzio Auditore da FirenzemeysambFernandoSaman_hkMaster bladeDARKSIRENگیمر غمگین🤘Mohsenj74Fdsmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد
شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

شخصیت "چیکو" قرار بود نقش بسیار متفاوتی در Metal Gear Solid V داشته باشد