در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود

در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود

محسن رضوی فر
۲۱:۵۶ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود

مت سوفوس (Matt Sophos)، کارگردان روایت God of War Ragnarok، در اظهارات جدید خود می‌گوید شخصیت کریتوس در ابتدا قرار بود سرنوشت متفاوتی در این بازی داشته باشد.

هشدار: ادامه این مطلب بخش‌هایی از داستان God of War 2018 و God of War Ragnarok را اسپویل می‌کند.

کارگردان روایت God of War Ragnarok در مصاحبه با MinnMax، به صحبت در مورد پایان بازی God of War پرداخت. جایی که کریتوس روی یک دیوارنما مرگ خود را می‌بیند که یک پیشگویی را نشان می‌دهد که می‌تواند در بازی بعدی اتفاق بیفتد.

اگرچه این دیوارنما بار دیگر در اوایل God of War Ragnarok نمایش داده می‌شود، اما کریتوس در نهایت نمی‌میرد. در این مصاحبه از مت سوفوس پرسیده شد که آیا واقعاً سازندگان قصد کشتن کریتوس را در این بازی داشته‌اند؟ وی در این باره گفت:

پیش‌نویس اولیه داستان God of War Ragnarok طرحی بود که ما به آن رسیدیم و آن را به اریک ویلیامز، کارگردان بازی، نشان دادیم. طبق این طرح، کریتوس قرار بود در ابتدای بازی در مبارزه با ثور (Thor) کشته شود. کریتوس قرار بود بمیرد، اما این یک مرگ دائمی نبود.

این که قرار بود چه اتفاقی بیفتد، من دیگر اهمیتی نمی‌دهم،زیرا دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد، بنابراین تمرکز روی داستان‌ فن فیکشن بود و در نهایت کریتوس توسط آترئوس از جهنم بیرون کشیده می‌شود.

مت سوفوس در ادامه توضیح داد که اریک ویلیامز (Eric Williams) تمایلی به ادامه این مسیر داستانی در God of War Ragnarok نداشت. سوفوس اعتقاد دارد که تغییر این داستان تصمیم درستی بود.

اریک می‌گفت نمی‌خواهد این داستان را بیان کند، کریتوس بارها مرده و از مرگ بازگشته است. احساس واقعاً قرار نبود وجود داشته باشد و او کاملاً درست می‌گفت و به همین دلیل است که تغییر داستان خیلی طول نکشید.

کارگردان روایت God of War Ragnarok در ادامه افزود که پایان فعلی این بازی در آن کریتوس تا پایان زنده می‌ماند، کمک کرد تا پیامی به بازیکنان مبنی بر اینکه سرنوشت آن‌ها مشخص نشده است، ایجاد شود.

در حالی که داستان را گسترش می‌دادیم، می‌دانستیم که می‌خواهیم آن را رها کنیم و تغییر دهیم. در مورد اسطوره‌های اسکاندیناوی‌ می‌دانستیم که همه چیز درباره سرنوشت و پیشگویی است، اما می‌خواستیم بگوییم که این موارد مزخرف هستند.

تا زمانی که مایل به ایجاد تغییرات در زندگی خود باشید، مقید به سرنوشت نیستید. بنابراین وقتی به این داستان پرداختیم، متوجه شدیم این همان داستانی است که می‌خواستیم بگوییم و می‌دانستیم که کریتوس نمی‌تواند بمیرد.

بازی God of War Ragnarok هم‌اکنون بر روی پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ در دسترس است.

aref44EAGAMERVito ScalettaVisible 6-tigh manunknownVAHID.BRaidenDARKSIRENmeysambSalvador09navidphoenixred-eyed Banished KnightKratosPouyaRoyalknightBlack SwordsmanKratosMehranMincraft@alistarmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود
در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • ببخشید بابت اسپم
    یه سلاح سریع برای کشتن باس margit الدن رینگ سراغ دارید؟

    RaidenUNCLE ARTHUR🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴RoyalknightAli 0zadeMincraftکچل در زمستانDKzeroMr Hill93EDDIEmore
  • احمق ها چه بر سر داستان بازی درآوردند حالا با کمال پر رویی چه اراجیفی که نمیگن.بخدا این که کریتوس اول بازی میمرد بعد فرض کن اونجا با زئوس روبرو می‌شد در آخر هم با اون نگهبان جهنم می‌جنگید بعد واسه اترئوس یه پیچش داستانی خفن رو می‌تونستیم شاهد باشیم بعد مرگ پدرش و نجات دادن اون.با این گفته ها کاملا مشخص که داستان یه چیز دیگه بوده حالا بنا به چه دلایلی تغییر دادنش ممکنه تصمیمات احمقانه اریک ویلیامز بوده باشه یا هر چیز دیگری شما ببینید اصلا نگهبان جهنم تو بازی قبلی قرار بوده یه باس باشه اما در کمال تعجب هیچ حضوری تو بازی جدید نداره و فقط یه مشت دیالوگ عجیب غریب داره و tyr هم اون وسط یه مشت حرکات عجیب غریب داره در میاره که آدم دیگه حرفی واسش نمی‌مونه جالب اینجاست از ابتدا قرار نبوده که tyr ادین باشه بعد یروزی آقای اریک ویلیامز میاد میگه ایده بدی هم نیست که odin تیر باشه نویسنده ها میگن چه ایده خوبی و هر چی نوشته بودن رو تغییر میدن(خودش تو مصاحبه میگه) یعنی قشنگ معلوم که هیچ طرح کلی برخلاف بازی قبلی که بارلوگ تقریباً تکلیف همه چیز رو هم واسه خودش هم واسه تیم سازنده روشن کرده بود نداشتن. بنده اصلی ترین دلیل شکست این بازی رو نبود بارلوگ و نداشتن master plan می‌دونم امیدوارم دیگه این مردک هیچ جایگاهی در پروژه های آتی نداشته باشه.

    nobodyVito ScalettaunknownsauronDanialapLucciola BalladMahboD🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴مسافر خستهkalantarmore
    • اگر میخواستن اون پرنده رو در بازی جدید به عنوان یه باس میذاشتن باید یه دلیل میاوردن که چرا در اولین دیدارش با کریتوس به اون حمله نکرد .

      Ezio Auditore da FirenzeKratosMahboD🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴navidphoenixDKzeroBrainiac( خداحافظ )KratosRoyalknightBlack Swordsmanmore
    • Ali گفت:

      “اصلی‌ترین دلیل شکست این بازی”!!!!!!!!
      متای ۹۴ با حدود ۱۵۰ نقد و فروش ۱۰ میلیون نسخه ۷۰ دلاری توی ۳ ماه شکست محسوب میشه!!؟؟؟؟
      تنها مشکل بازی از نظر بعضی طرفداران، پایان شتاب زده و باس فایت نهایی است که این موضوع اگرچه یک ضعف محسوب میشه اما به هیچ عنوان “شکست” نیست!

      nobodysauronVAHID.BBatman Arkham knightThunderDoomMahboD🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴navidphoenixDKzerotinyorginalmore
      • منظورم از شکست واضح که فروش بازی نیست متای بازی به هیچ وجه گویای کیفیت بازی نیست شک نک نکنید اگر امبارگو وجود نداشت شاهد وجود چنین چیزهایی نبودیم و این نمرات گویای اینه که صنعت گیم هنوز به بلوغ نرسیده منظور بنده از شکست ، دست پیدا نکردن به کیفیت و عمق بازی های گذشته در زمینه های مختلف است.

        nobodyMãhdīærVito ScalettasauronMaster bladeBatman Arkham knightgod of warFelipe🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴kalantarmore
    • god of war گفت:

      حرف هاتون رو نمی تونم نقض کنم اقای حیدری
      نظر شخصی بنده اینه بازی از پس اون انتظار سنگینی که از داستان و شخصیت پردازی داشتم رو براورده کرد
      از نظر گیم پلی و داستان بدون اغراق بهتر از انتظارم عمل کرد به نوعی که گیم پلی گاد ۲۰۱۸ عملا برام بدون جذابیت شد
      فقط سوالی که از شما دارم معنای شکست رو چی می دونید وه این بازی رو یک بازی شکست خورده می بینید؟

      nobodyG-manFelipeDKzeroBrainiac( خداحافظ )KratosRoyalknightBlack SwordsmanGodrickAbolfazlmore
      • منظورم رو تو یکی دو کامنت قبلی بیان کردم که اون دستاورد های بازیای قبلی چه در زمینه روایت داستان چه در زمینه گیم پلی بدست نیاورده عملا نیزه اون جذابیت و حس قدرت رو به هیچ وجه به مخاطب منتقل نمیکنه بسیار جا داشت که سلاح های بیشتری به بازی اضافه کنن و بعضی از attack هایی که به بازی اضافه شده بی مورد بوده و اون بالانس نسبتا خوب بازی قبلی رو از بین برده(البته اضافه کردن grappling hook بسیار کار هوشمندانه ای به بازی بود) شما دقت کنید موقعی که با اترئوس هستید چقدر حرکات اون سریعتر هست وقشنگ حس گاد های قبلی رو به شما منتقل می‌کنه اما برخلاف، کریتوس بسیار کند شده حرکاتش چرا چون پیر شده و این درحالی که تو بازی های قبل اعلام شد که کریتوس کلا پیر نمیشه در کل بازی در زمینه گیم پلی شاید پیشرفت هایی داشته نسبت به بازی قبل اما به هیچ وجه حس یک بازی hack and slash رو منتقل نمیکنه و به هیچ وجه نمیتونه نزدیک به بالانس مبارزات dmc 5 نزدیک بشه و بیشتر شبیه اینه که درحال انجام یه بازی souls هستید.اینرو کسی داره میگه که بیش از ۱۰۰ ساعت گیم پلی در این بازی داره و بازی رو پلات کرده.

        DeimosofSpartamrVito ScalettasauronASSADullahgod of warFelipeBlack Swordsman
      • دوست عزیز، برای شما و بقیه دوستانی که میگن ما متوجه مشکلاتی که میگین نمیشم ، بارها و بارها براتون توضیح داده شده که چرا گاد راگنوراک نامید کننده واقع شد ، با تمام احترام نمی‌خواهید متوجه مشکلات ریز و درشت بازی بشوید ، چون تعصب روی فرنچایز گاد دارین 🤷🏻‍♂️

        Black SwordsmanAli_pxsauronFelipe
    • ASSADullah گفت:

      فقط میتونم بگم رگناروک مویی رد کرد.(شانس اورد)

      FelipeمعمارBrainiac( خداحافظ )Black SwordsmanAli_pxMincraft
      • Ali_px گفت:

        اره واقعا…جز داستان توی بقیه بخش ها عالی عمل کرد(البته بخش موسیقی با ارفاق!!) و نمیشه بخاطر داستان بگیم بازی بد بود
        برعکس بازی عالی بود و راحت هر کسی رو بیشتر از چهل ساعت سرگرم میکنه بدون اینکه تکراری بشه
        اما داستان پاشنه آشیل رگناروک هستش

        nobodyASSADullahFelipeگوربا خسته
    • Nobody گفت:

      بیاییم قبول کنیم که اریک ویلیامز اصلا کارگردان خوبی نیست. آخه کمدی اونم تو گاد !!!؟

      FaridnobodyFelipeگوربا خستهDKzeroBrainiac( خداحافظ )Black SwordsmanBehnam.HzhAli_pxGodrickmore
    • Dastan گفت:

      بهتر که تغییرش دادن , اتفاقا این مسخره بازی میشد یه شخصیتی بمیره بعد دوباره همینطور یهویی زنده بشه
      باید حدش رو رعایت کنن

      nobodyEAGAMER
    • Ali_px گفت:

      خدا شاهده بارلوگ مو لا درز کارش نمیره
      خود بارلوگ میگه من کل داستان حماسه نورس رو نوشتم بعد شروع به ساختنش کردم
      من مطمئنم بارلوگ دیوونه کننده ترین ایده ها رو واسه نورث در نظر داشته که میخواسته تو نسخه های دوم و سوم پیاده کنه
      جوری که میتونست به احتمال ۹۰% بازی متای ۹۶ ۹۷ رو کسب کنه
      اونجا که باهاش برای تغییر کارگردان مصاحبه میکنن مشخصه خیلی بی میله و اون شور و اشتیاقی که قبل ساخت گاد ۲۰۱۸ داشت رو نداره و یجوری که انگار بهش تحمیل کردن که کارگردان نباشه
      این بشر نبوغش رو تو نسخه ی دوم و چهارم که برای من بین پنج نسخه اصلی بهترین ها هستند ثابت کرده
      بارلوگ به حدی به جزییات اهمیت میده که اصلا نمیشه جایی از داستان رو عوض کرد و از جای دیگه نزنه بیرون!!
      اینا هم اینقدر عوض کردن و پوشوندن و پوشوندن تا شاهکار داستانی رگناروک رو با نخاله ای به نام اریک ویلیامز خلق کردن
      من یه تئوری دارم
      سانتامونیکا یه سنتی داره که دو تا خدای جنگ رو پشت سر هم به یک کارگردان نمیده…چون نمیخوان فضای بازی تکراری بشه
      اینا اومدن به بارلوگ گفتن خیلی ریز واسه نسخه ی دوم نورث بکش کنار واسه نسخه سوم برگرد
      بارلوگ هم گفته اکی…بفرمایین📝 اینم ایده هام برای نسخه ی دوم
      اونا هم گفتن جاااان؟! برو کنار عموجان
      داستان جدید به عهده ی کارگردان جدید
      شما برو برا نسخه سوم برگرد ایده هاتو پیاده کن
      بارلوگ هم دیده اوه اوه…خیلی اوضاع خیطه
      اینا میخوان یه گندی تو نسخه ی دوم بزنن که خودشم نمیتونه تو نسخه ی سوم جمعش کنه
      میره رو مخ اریک ویلیامز کار میکنه میگه داداش چرا وقتمونو هدر بدیم؟ بیا سه گانه رو بکنیم دو نسخه الکی هفت هشت سال وقتمون رو صرف گاد نکنیم
      منم یه آیپی جدید دارم که سالهاست میخوام بسازمش
      و کند ذهنی به نام اریک ویلیامز هم خدا رو شکر قبول میکنه و بارلوگ فاجعه داستانی(فقط داستانی) رو از دو نسخه به یه نسخه کاهش میده

      nobodyBlack SwordsmanASSADullahMaster bladeBatman Arkham knightscarمحمدامین حیدریFelipeگوربا خسته
      • mr گفت:

        داداش چرا تراژدیش میکنی!!
        خود بارلوگ گفت خودم نخواستم برای نسخه دوم باشم چون سر نسخه اول خیلی سختی کشیدم‌نیاز به استراحت داشتم
        دلیل اینکه دو نسخش کردن این بود که کوری بعد نسخه ۲۰۱۸ گفت یه برنامه ۵ نسخه ای برای ادامه فرانچایز درنظر دارم که رگنوراک هم یکیشه….مجری بهش میگه یعنی ۲۵ سال طول میکشه که کوری میگه دنبال کوتاه کردن این زمان هستم…خوب خودش احتمالا رفته رو نسخه ها بعدی کار کنه ، اریک گذاشته رو رگنوراک….خود ویلیامز میگه کوری گفت اون سه اتفاق داستانی مهم باید تو رگنوراک باشه……خوب این یعنی ابن ۳ اتفاق تو داستان بعدی تاثیر داره که کوری گفته باید باشه…. اریک ویلیامز هم مصاحبه کرد گفت ما قبل ساخت رگنوراک اکثر نقاط عطف بازی میدونستیم ولی تصمیم به این که دو بازی باشه یا‌ سه بازی نگرفته بودیم … دراخر هم میگه تغییری تو ابعاد داستانی بازی داده نشد و فقط در روند پیشروی تغییراتی داده شد….مشکل بازی هم دیالوگ های برخی کاراکترها مانند فریر و راتاتوشکر هست و باس فایت نهایی و سرعت پیش روی تو جمع شدن ارتش ۹ قلمرو اما داستانش بااین حال هنوز عالیه….یه جوی افتاده اطراف این نسخه گاد یه سری میان انتقاد میکنن چرا داستان اون طوری یا اینطوری پیش نرفت خوب چون نویسندش ما نیستیم!!!…..درکل بازی عالی اما از تمام پتانسیلش به خاطر دوگانه جای سه گانه بهره نبرد اما خوب دراوردنش …you touber های معروفمی هم که من دیدم اکثرا راضی بودن و یا میگفتن بهترین بازی سال یا یه سری میگفتن فوق العاده و تعداد بسیار کمی ناراضی بودن ….. خود کوبا هم به خاطر جواب ندادن به یه سری سوالات یه کم ناراحت بود نه اینکه از بازی بدش بیاد…کوبا همین الان همش داره نظریه های پشت بازی و فرضیه های مختلف بررسی میکنه مگه میشه بدش اومده باشه

        DeimosofSpartaBlack Swordsman
    • Gamer گفت:

      دوست عزیز خب هرکسی یه نظری داره شما هم نظرت رو گفتی ولی فک نکنم این که بگی شکست این بازی مفهومی داشته باشه😁اونم واسه بازی که بیشترین جایزه امسال رو برد و این چیزی هم که شما تعریف کردی تقریبا تکرار دستان گاد توی یونان اینکه بمیره و این حرفا داستان خوب و رضایت بخشی بود بعد شما این همه گیم پلی رو ول کنی بچسبی به اون یه تیکه داستان بعد ما اسم خودمون رو هم گذاشتیم گیمر که به همچین گیمی میگیم شکست 😅😅😅

      Black Swordsman
  • Abolfazl گفت:

    باز الآن یه عده میان درباره ی آشغال بودن این بازی و ناامیدکننده بودنش برامون قصه میبافن و با وانمود به اینکه فن قدیمی گاد هستن از تغییر شخصیت کریتوس گله مندی میکنن

    DeimosofSpartaوکیل الرعایاFelipeIndiana jones(50%)AStinyorginalBrainiac( خداحافظ )KratosRoyalknightBlack Swordsmanmore
    • اتفاقاً بنده به هیچ وجه با تغییر شخصیت کریتوس مشکل نداشتم و بسیار خوشم از این تغییر اومد و gow 4 رو یکی از بهترین‌های سری می‌دونم اگه نگم بهترین و آنقدر این بازی رو تموم کردم که فکر کنم playtime حدود ۳۰۰ ساعت رو براحتی داشته باشم در ضمن با تمام اشکالاتی که داشت داستانی اگر نگم مساوی با اونها حداقل قوی تر از سری های قبلی و عمیق تر از اونها داشت تنها مشکل من و بسیاری از طرفداران این سری gow Ragnarok هست اگه سری به youtube بزنید بسیاری از طرفداران دو آتیشه این سری این ایرادات رو بهش گرفتن از capitan kuba گرفته تا …. دلیل اصلی این نمرات عجیب چیزی جز امبارگو نیست.شما فقط یه سر به user score بازی بزنید متوجه نمرات بشدت پایین اون و نقدهای بسیاری از کابران میشید.

      Danialapgod of warkalantarASSADullahtinyorginalBrainiac( خداحافظ )NobodyRoyalknightBlack SwordsmanCirilla Riannonmore
      • Broadsmoke گفت:

        Captain cuba خیلی کارش درسته
        پیشنهاد میدم extremegameplays هم دنبال کنی
        این دو تا جفتشون از فنای قدیمی گاد هستن ویدیو هاشون هم عالیه

        محمدامین حیدری
      • ThunderDoom گفت:

        والا یوزر اسکور فاقد اهمیت نمره برای منه
        کاری با بقیه حرفاتون ندارم ولی انکه به یوزر اسکور تیکه کردید کاملن کار اشتباهیه
        من خودم یادمه یه بار واسه disco elysium تو متاکریتیک رفتم نظرات اونایی که صفر دادن رو بخونم طرف گفت چون زبان پرتغالی نداره صفر میدم
        کپ کردم قشنگ
        بنابراین همون یوتوب که گفتین خیلی منطقی تره تا یوزر اسکورها

        Black Swordsman
    • Hesam1371 گفت:

      گله مندیشونم کاملا درست و به جاست، کلا این بازی با ماهیت اصلیش فاصله گرفته، باز ی عده میان میگن روند تکامل کریتوس بوده و دلیلی برای خشونت نداره، ولی این ip با همین خشونت کریتوس شناخته شده نه با بچه بزذگ کردنش

      nobodyBlack SwordsmanVito ScalettaHesam1371sauronمحمدامین حیدریFelipeIndiana jones(50%)امیرحسین نصرتیDKzeromore
      • Abolfazl گفت:

        موقعی که گاد اف وار اسنشن عرضه شد و ضعیف ترین نقد ها رو دریافت کرد و صدای همه ی کاربرا و منتقدا دراومد که چرا بازی رو تکراری کردین و تغییر توش ایجاد نمیکنید اون موقع شما دقیقا کجا بودی ؟؟؟؟؟؟
        پایان بندی نسخه سوم محشر بود دیگه نیازی به ادامه ی روند انتقام نداشت اگه بیشتر روش پافشاری میکردن بهش لطمه میخورد ولی نسخه ۲۰۱۸ عالی بود و نشون داد که حتی خدای جنگ رو هم میشه به زیبایی تغییر داد طوری که هم هویت و ابهتش حفظ بشه و هم فرانچایز به ورطه تکرار نیوفته

        nobodyG-manDeimosofSpartaVito ScalettaHesam1371sauronkalantarSalvador09ASSADullahDKzeromore
      • A,,sh گفت:

        وقتی معنی ریبوت رو فهمیدی بیا کامنت بذار همین بچه بزرگ کردن و رابطه پدر پسریشون از عمیق ترین و محبوب ترین ارتباط های صنعت گیمه

        Hesam1371sauronFelipeBlack Swordsman
    • Broadsmoke گفت:

      خب مگه دروغ میگن؟
      کدوم یکی از فنای قدیمی اومدن گفتن شخصیت کریتوس رو شوخ و بذله گو و خشونت بازی رو کم و شخصیت ها رو مارولی کنن که اومدن همچین بلایی رو سر این سری آوردن؟؟؟؟؟؟

      نگو که با سه گانه بزرگ شدی که دروغی بیش نیست
      شت استیشن الآن سود رو تو راضی نگه داشتن بچه سال هایی مثل تو میبینه، نتیجش هم همین میشه که گاد مثل فیلم های مارول پرفروش میشه فارق از داشتن ذره ای ارزش هنری

      فنای قدیمی رو که چند ساله کلا به شخمش گرفته
      تو تازه برات یک ps4 گرفتن و تو نسل ۸ گیمر شدی و درکی ریشه های گاد آف وار نداری متوجه نمیشی!!

      sauronkalantarDKzerotinyorginalBrainiac( خداحافظ )NobodyTomRoyalknightBehnam.HzhAli_pxmore
      • Abolfazl گفت:

        وقتی میبینم کاربری مثل سونی هوم داره درباره ی آی پی ای مثل گاد اف وار اینجوری صحبت میکنه از خودم میپرسم واقعا صنعت گیم کجا رو اشتباه رفت که همچین افرادی بوجود اومدن ؟؟؟؟
        هر کسی هم از گاد گلایه بکنه مهم نیست ولی خواهشا جنابعالی دیگه درباره اش صحبت نکن

    • وقتی نمی‌تونید جوابی برای مشکلاتی بیارن پیدا کنید چکار میکنید ؟
      می‌گوییم یه سری دارن وانمود میکنن که فن قدیمی گاد هستن و قصه میبافن !
      منی و بسیار از کسانی که کنسولی به غیر از پلی استیشن خریداری نکردیم داریم دروغ میگیم ؟ 😂
      حداقل بیاین ایرادات و موضوعاتی که ما میگیم رو نقض کنید !
      این مغلطه ها قدیمی شده …

    • AS گفت:

      داداش تو اصلا با کریتوس قدیم بازی کردی ؟
      اون کجا و این کجا

  • Broadsmoke گفت:

    داستان این گیم یک آبروریزی خالص دیگه برای سونی بود در حدی که احتمالا نسخه جدیدی از سری God of War ساخته نشه

    به قدری بد بود که با کم ترین انتظارات ممکن هم سراغ تجربه اون می‌رفتی باز هم برات ناامید کننده ظاهر میشه

    جدا از خودم همه کسایی که میشناختم بازیش کردن بلا استثنا گفتن داستانش ضعیف و بد ناامید کننده بوده و بازی بدجوری خراب کرده،کامنت های اینجا هم نشون میده همه ناراضی بودن

    انصافا برید کامنت های قبل از عرضه رگناروک رو بخونید ببیند ملت چی توقع داشتن و آخر چی نصیبشون شد
    از بدست گرفتن پتک ثور و نبرد دوباره با زئوس تا داشتن باس فایت با پرنده هلهایم و فنریر
    هیچ کدوم تو بازی نهایی وجود نداشتن
    بازی کلا ۳ تا باس فایت داشت بقیه همه یکسری جک و جانور و انمی عادی تکراری که فقط خط سلامتی زیاد داشتن
    این همه فنا انتظار یک مبارزه حماسی با ثور و اودین داشتن و خیال پردازی میکردن آخر چی نصیبشون شد؟یک باس فایت آبکی کوتاه

    kalantarDKzerotinyorginalNobodyRoyalknightBehnam.HzhCirilla RiannonKratosMehranMincraftmore
    • A,,sh گفت:

      این بازی اگه برای فناش نا امید کننده بود تو ۳ ماه اینقدر نمیفروخت(با اختلاف بالایی سرعت فروشش از کل انحصاریای ایکسباکس بالاتر بوده)و هنوزم به فروش بسیار بالاش ادامه نمیداد تو نظر سنجی ign بازی سال نمیشد نظر سنجی متاکریتیک و نمیبرد و ….. این بازی برای متوهم هایی مثل تو نا امید کننده بوده که همین نشونه موفقیتشه البته در توهم هات مثل همیشه خوش باش مثل راهپیمایی و جمعیتش😅😅😅

      Hesam1371DKzeroBrainiac( خداحافظ )RoyalknightBlack SwordsmanAli_pxBehnam.Hzhgod of warGodrickAbolfazlmore
      • Broadsmoke گفت:

        اگر فروش معیار کیفیته که هر سال کالاف پرفروشترین بازی سال هست هنوز سنت به درک این جور چیزا نرسیده
        متا هم به اندازه کافی طی این چند سال بی ارزش بودنش ثابت شده
        متا هیچوقت معیار کیفیت نیست
        این بازی هم نه تنها در رضایت طرفداران قدیمی بلکه در رضایت طرفداران نسخه ریبوت ۲۰۱۸ هم شکست خورد

        کامنت های زیر همین خبر هم گواه این مطلب هست که همه ناراضی هستن

        Hesam1371A,,sh
        • A,,sh گفت:

          نظر سنجی میلیون نفری ign >>>>>>>> نظرات زیر ۱۰۰ کامنتی یه پست گیمفا که یه توهمی مثل تو هم توش باشه خودتم بکشی رگناروک یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین بازیای این چند وقته کالاف فقط فروش داشت که اونم بعضی از نسخه هاش فروشش افت داشت نسبت به بقیه نه نمره بالا داشت نه جایزه و نامزدی خاصی

          Hesam1371
    • تازه داستان بازی و حفره های اون بخشی از ماجراست.بنده بعد از دیدن دیالوگ death can have me when it earns me تو تریلر که با اختلاف یکی از بهترین و حماسی دیالوگ های تریلر هست دیدم و بعد از انجام بازی و مطرح کردن این دیالوگ در مضحک ترین جای ممکن که یه کاتسین سینمایی خفن فقط واسه این دیالوگ باید می‌داشت فهمیدم که سازنده ها چی کار کردند. تازه یکی از چیزایی که خیلی کم دیدم بهش اشاره شده طراحی بد زره ها در زمینه هنری که تضاد کاملی با شخصیت کریتوس داره چرا که کریتوس کسی که آنقدر قوی نیاز به محافظت نداره و در بازی های قبلی فقط پارچه ای به دور کمرش بسته و برخلاف چیزی که در بازی جدید میبینی اینه که زره ها کل بدنش رو پوشش میدن و جالب اینه که جا هایی که مخاطب بیشترن احساس قدرت رو می‌کنه جایی که کریتوس زره هاش رو درمیاره.

      Hesam1371red-eyed Banished KnightmrIndiana jones(50%)kalantarامیرحسین نصرتیDKzerotinyorginalBrainiac( خداحافظ )Royalknightmore
      • Broadsmoke گفت:

        داستان فیلم های هندی >>>> داستان گاد رگناروک

        خدایان یونان سه گانه گاد کجا کجا خدایان نورس رگناروک کجا
        همشون یکسری پیرمرد لوزر بودن که توسط زن ها بهشون امر و نهی میشد
        اودین که حتی تکلیفش با خودش مشخص نبود
        به جرات میگم این بازی خنده دار ترین و مسخره ترین باس فایت کل بازی های هک اند اسلش تاریخ رو داره

        Hesam1371mr
    • Tom گفت:

      فروششم فشار زیادی برای جعبه فنا داشت
      چه اشک ها که به خاطر این بازی جاری شد
      و هنوزم داره میشه
      این کسایی که میشناختی و بازیو بازی کردن نگفتن دیگه ما بعد این بازی گاد اف وار نمیخریم؟😂😂
      چون سر سریال لست رفیقات زیاد میگفتن😂
      باس فایتاش خیلی بیشتر از سه تاس یه فیلم دیگه از باس فایتاش تو یوتوب میدیدی میفهمیدی

      Indiana jones(50%)DKzeroNobodyRoyalknightBlack SwordsmanBehnam.HzhGodrickAbolfazlDark.knightMincraftmore
    • god of war گفت:

      ببین چیزی که بد هست رو یک بار گفتی بده
      اگه بد هست نیازی نیست اینقدر زیر پست های بازی خودتو اذیت کنی یک بار دو بار ده بار گفتی به دیگه

      Indiana jones(50%)AbolfazlNobodyTomRoyalknightBlack SwordsmanGodrickDark.knightMehranMincraftmore
    • Pouya گفت:

      فعلا فشار بخور از موفقیت های بازی و برگرد به یوتیوب و‌ واکتروهاش رو تماشا کن و بیشتر فشار بخور

      Black Swordsman
  • کدوم آیپی جعبه میتونه تو ۳ ماه ۱۱ میلیون نسخه ۷۰ دلاری بفروشه؟
    سونی روح بخش صنعت گیم 💙

    Batman Arkham knightPlay boxDKzerotinyorginalNobodyRoyalknightBlack SwordsmanBehnam.HzhMincraftꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗmore
  • A,,sh گفت:

    این ایده ای هم که داشتن جالب بود هر چند بطور کلی خود ‘پایان بازیو دوست داشتم’ اما مراحل پایانی بازی جا داشت حماسی تر باشه بهرحال پرونده نورث و اترئوس و کریتوس رو بنظرم خوب بستن گاد اف وار کلی پتانسیل داره در سرزمین های دیگه امیدوارم سونی بیخیالش نشه(که قطعا نمیشه)

    Indiana jones(50%)DKzeroBrainiac( خداحافظ )NobodyRoyalknightBlack SwordsmanAli_pxKratosMincraftAbolfazlmore
  • god of war گفت:

    خیلی خوب شد
    تصور اینکه کریتوس از تور شکست بخوره هم ازار دهنده هست
    زئوس و اریس هم با هزار بدبختی فرستادنش جهنم اینکه دیگه … اونام نیست

    Salvador09DKzeroBrainiac( خداحافظ )RoyalknightBlack SwordsmanBehnam.HzhMincraft
  • Ali_px گفت:

    هزار بار…هزار جا کامنت گذاشتم داستان با کنار گذاشتن بارلوگ عوض شده…یه عده میگن نه و سریع گارد میگیرن

    Indiana jones(50%)DKzeroBrainiac( خداحافظ )Black Swordsmanمحمدامین حیدریMincraft
  • Master blade گفت:

    تو یه کاغذ سعی کنید چند تا ایده بد در مورد ادامه god 2018 بنویسید
    اونجا که فکر می کنید دیگه ایده بدتری وجود نداره داستان رگناروک به وجود میاد
    نویسنده ها که رد داده بودن
    کارگردان هم صنعتی میزده وسط ساخت بازی

    Hesam1371DKzerotinyorginalTomRoyalknightBlack SwordsmanAli_pxBehnam.HzhA,,shGodrickmore
  • john117 گفت:

    میترسم متن رو بخونم اسپول شم هنوز بازیش نکردم

    Mincraft
  • دوستانی که نسبت به داستانِ گاد او وار رگنراک احساس نارضایتی می‌کنید، باید بگم که یحتمل نسخه بعدی هم همچین ساختار داستانی رو دنبال خواهد کرد!
    از اونجایی که رگنراک از لحاظ تجاری عملکرد فوق‌العاده ای داشته (یازده میلیون نسخه فروخته) مطمئناً سونی هم به انتقادات توجه ای نمیکنه و همین راه رو ادامه میده؛ پس انتظار نداشته باشید که نسخه بعدی مثل سه گانه، یک داستان حماسی برای تعریف کردن داشته باشه.

    mrHesam1371Ali_pxمحمد حسین کریمیDKzerotinyorginalBrainiac( خداحافظ )Black SwordsmanKratos.more
  • Salvador09 گفت:

    به نظر من ایده مردن و زنده شدن کریتوس برای یه طرفدار قدیمی تکراری بود ولی میشد جذابش کرد
    ایده ها تا زمانی که پیاده سازی نشن،خیلی خفن به نظر میان ؛ چون میشه صدها سناریو رو چید
    جهنم مشترک دنیای نورث و یونان قابلیت ایجاد باس فایت های جذابی رو با مجموعه ای از خدایان داشت

    Gamer
  • AS گفت:

    کریتوس خیلی ضعیف شده ابهت و قدرتش خیلی بیشتر بود
    کاش تو نسخه جدید به یونان برمیگشت

  • هنوز سونی انقد خر نشده کریتوس رو بکشه. ایکونیک ترین شخصیت گیمینگ اگر بمیره چه معنایی می‌تونه داشته باشه؟ سهام سونی آفت شدیدی می‌کنه

    Black SwordsmanGamerBatman Arkham knight
  • Niyou7 گفت:

    بازی از لحاظ کارگردانی دچار ضعفهایی بود،منظور ضرب اهنگ بازی که در بعضی از جاها بیشتر در اواخر فقط خودشو نشون میداد و اون لذت کلاسیک رو داشت🎈،صحنه های اوج گیری که مثل بمب میترکه👍

    Batman Arkham knight
  • ThunderDoom گفت:

    خدایی دیگه خیلی دیگه سخت گیر باشیم داستانش رو متوسط در نظر میگیریم ولی از نظر گیم پلی و گرافیک که خیلی خفنه که

    mr
  • Danialap گفت:

    با این مدل پستا فقط داغ دل ما تازه میشه… قد و قواره اریک ویلیامز و همکاراش برای سنگینی این بازی و داستانش زیادی کوچیک بود…

در ابتدا سرنوشت متفاوتی برای کریتوس در God of War Ragnarok تعیین شده بود