بازی Dead Space Remake در کمتر از ۲.۵ سال ساخته شد
بر اساس آخرین اطلاعات، بازسازی بازی Dead Space از الکترونیک آرتز موتیو (EA Motive) در مدتی کمتر از دو سال و نیم ساخته شد.
در طی یک جلسه AMA در Reddit، توسعهدهنده Dead Space اعلام کرد که زمان توسعه بازی کمتر از ۲ سال بوده است. توسعه بازی در سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و اکثریت تیم را سازندگان Star Wars Squadron که در همان دوره منتشر شده بود، تشکیل میدادند.
فیلیپ (Philippe)، تهیه کننده ارشد استودیوی موتیو، در پاسخ به سوالی در مورد مدت زمان ساخت Dead Space Remake، اظهار داشت که توسعه بازی از سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شده است. سوال دیگر این بود که آیا استودیو میل به ایجاد تغییرات بیشتر در بازی داشت یا به دلیل منابع محدود قادر به انجام اینکار نشد. مدیر خلاقیت بازی، رومن (Roman)، در پاسخ خود اظهار داشت که در تیم توسعه در ابتدا قصد داشت امکان چرخش ناگهانی و ۱۸۰ درجه را برای بازیکنان فراهم کند. با این حال، آنها در نهایت تصمیم به مخالفت با آن گرفتند، زیرا این امر به سیستم مبارزات بازی آسیب وارد میکرد.
او توضیح داد که تمرکز اصلی مبارزات در Dead Space درباره تهدیدی ترسناک و تقریبا غیرقابل توقف است. به گفته او، اگر بازیکنان میتوانستند به سرعت بچرخند و فرار کنند، این تجربه بسیار تغییر میکرد. بنابراین، استودیو تصمیم گرفت که این ویژگی را به کار نگیرد.
پیش از این، استودیوی موتیو اعلام کرده بود که برنامههای بیشتری برای گسترش این سری دارد. فیل دوچارم (Phil Ducharme)، تهیهکننده ارشد موتیو و رومن کامپوس اوریولا (Roman Campos-Oriola)، یکی از کارگردانهای این استودیو، طی مصاحبهای اظهار داشتند که تیم سازنده امیدوار است این سری را به جلو ببرد. علاقه زیادی در او و رومن برای کاوش بیشتر در سری Dead Space وجود دارد.
با این حال، موتیو فعلا مشغول بهبود مشکلات فنی بازسازی Dead Space است و سپس به تعطیلات میرود. پس از انجام این کار، تیم سازنده در خصوص آینده این فرنچایز فکر خواهد کرد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
زحمت کشیدن !!!!
با اون پایان مرموز۳،لطفا ۴ رو بسازید👍🎈
ریمیک هم که ضاهرا موفق بوده👍
ریمیک ۲ رو بدین بعد هر غلطی با سری خواستین ، بکنین چون اگه نسخه جدید دادین و خراب کردین دیگه استاد EA نمیزاره ۲ رو بازآفرینی کنین ! (این واقعا نکته ی مهمیه!!)
کاش نسخه چهارم هم ساخته بشه. یادش بخیر یه زمانی خیلیی هایپ بودم برا این بازی. اینقدر وحشتناک بود که گاهی وقتا خیال پردازی میکردم واسه خودم و میگفتم اگه دنیا این شکلی بود چقدر میتونست وحشتناک باشه. بازی جوری بود که هر قدم برمیداشتی باید به پشت سرت هم نگاه میکردی یه وقت کسی از پشت سر نیاد به سمتت. این بازی از اوناییه که در اوج وحشت، هیجان بسیار زیادی هم بهت میده و بیشتر کنجکاوت میکنه بری به سمت جلو.. نسخه ۲ البته بهترین بود.
ولی من نظر دوستان گیمفا رو نفهمیدم، بل اخره کدوم سری وحشتناک تر از همه از دید شما هست؟ سایلنت هیل – فضای مرده – رزیدنت اویل – اوت لست؟ دایینگ لایت؟ کدوم؟
من خودم فضای مرده رو انتخاب میکنم و تاریکتر میبینم. توی روز هم هیچ گیم ترسناکی از دید شخصی خودم به اندازه دایینگ لایت اول نبوده. شب که جای خود داره..
نگا سایلنت هیل بخش زیادیش ترس روانشناختی هست و به ترس ایرانی ها نمیخوره ( مدل ترس ایرانی ها با فرهنگ ژاپنی خیلی نزدیکه )
دایینگ لایت؟
شوخیش هم جدیه
رزیدنت اویل فقط هفت و dlc village خیلی ترسناک بودن
( سر اویل هفت اینقد ترسیده یودم که مدت ها میترسیدم تو اتاق خودم تنهایی بخوابم میرفتم پیش داداشم )
دد اسپیس ( فضای مرده ) خودم هنوز بازی نکردم ولی گیم پلی هاشو نگاه کردم فک نکنم منو بتونه بترسونه ( کلا با زامبی کج کوله و قطع عضو و خون خونریزی و غیره خیلی حال میکنم )
اوت لست هم یکشو بازی کردم خیلی ترسناک بود نسخه ی دومش اولشو رفتم بیشتر نتونستم برم
فقط یه چیز دیگه اضافه کنم هرکس میتونه نظر خودشو داشته باشه و به نظر بقیه احترام بگذارید
برا من هم ایول ۷ ترسناک بود هم دد اسپیس.. ولی تنها بازی ای ک منو جوری ترسوند ک واقعا احساس سرما بکنم از درون .. همین دد اسپیس یک بود.. دو و سه هم (حتی سه وقتی وارد کلونی بیگانه ها میشد) برام ترسناک بودن ولی وای ازین یک… 😥
Dead space بعدش outlast 2
یعنی ایقدر ترسناکه دداسپیس؟
من همه ی نسخه های evil رو پلی دادم، درسته اویل هفت بازی خوبی بود، اما چندان ترسناک نبود، از بین سری دد اسپیس فقط نسخه دوش رو پلی دادم که واقعا استرس رو قشنگ بهت القا میکرد، در واقع بهترین بازی هستش که تا حالا پلی دادم و بره خودم عجیبه چرا بعد از اون هیچ بازی نتونست انقدر برام لذت بخش و تنش زا باشه.
واقعا ساخت همچین بازیی زیبا و ترسناکی توی ۲ سال نیم دست بریزاد داره من که خودم دارم بازیش میکنم و چپتر ۵ هستم میفهمم چ بازیه این 🔥🔥
از نظر من این ریمیک بعداز ریمیک رزیدنت اویل ۲ بهترین ریمیکی هس که منتشر شده
ایول!
ریمیک ۲ اش می تونه زودتر ازینم تموم شه
ea باید به خودش بیاد و راه همین dead space رو ادامه بده تا سرنوشتش مثل یوبی نشه
زحمت کشیدین واقعا
یکم رو گرافیک کار کردن و چهار تا دیالوگ
اره اخوی یه اسلایدر داره اصلا بکشی راست گرافیک زیاد میشه بکشی چپ کم میشه
کلا انیمیشن و کپچر موشن و مدل سازیا و همه چیو بردی زیر سوال با یه کامنت
این بازی زیبا ترین بازی زندگی من بود. سال هشتاد و هفت که اومد یادمه پونزده تا دیسک گرفتم و بین بچه های کلاس سوم دبیرستان رازی پخش کردم و با تمام بچه ها نزدیک پنج شیش ماه حرفشو میزدیم ، حضرت آیزاک کلارک با اون مارکر های عجیب و غریب بازی! قسمت به قسمت عالی تر جلو میرفت قسمت دوم ما فک کردیم که مارکری که توی مکزیک کشف کردن اولین بوده و قوی ترین مارکر روی زمینه که این نکرومورف هارو بوجود اورده ولی قسمت سوم فهمیدیم که انسان دویست سال قبل تو یه سیاره دیگه بزرگ ترین مارکر کهکشان رو فریز کردن و ژنرال ها و فرماندهان خودشون رو کشتن که کسی جز خودشون الوده نشه….. این بازی تنها بازی ترسناکی بود که با لذت بازی میکردم ارتقای زره و تفنگایی که داخل بازی بود حرف نداشت … شایعاتی هست که میگن دوهزار و بیست و پنج نسخه چهارم بازی میاد تنها دلخوشیم همینه که ببینم داستانش چیه و چه زمانی رو میخواد نشون بده ، آیزاک کلارک داستان ما الان پنجاه و هشت ساله است و قراره حسابی بترکونه دوباره