بازی Tekken 8 دارای سبکهای کنترل مخصوص مبتدیان خواهد بود
به گفتهی توسعهدهندگان بازی مبارزهای Tekken 8، این عنوان دارای تنظیمات و سبکهای کنترل مخصوص بازیکنان مبتدی خواهد بود تا زودتر در کمبوزنی مهارت پیدا کنند.
به تازگی توسعهدهندگان بازی Tekken 8 در جریان رقابتهای فینال تور جهانی Tekken، جزئیات زیادی از مکانیسمهای جدید عنوان مبارزهای خود را شرح دادند. در این رویداد دو تن از سازندگان Tekken 8 یعنی کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، مدیر اجرایی و کوهی ایکدا (Kohei Ikeda)، کارگردان بازی، توضیح دادند که بازیکنان میتوانند برای تجربهی این عنوان از دو سبک کنترل Arcade و Special استفاده کنند.
سبک کنترل Arcade از رویههای کنترل سنتی سری Tekken استفاده میکند، در حالی سبک Special ویژگیهای بهبودیافتهی Easy Combo و Assist از بازی Tekken 7 را در اختیار بازیکنان نسخهی جدید قرار میدهد. با استفاده از سبک Special، بازیکنان میتوانند برای هر کلید، یک عملکرد مخصوص برای انجام حرکات ویژه یا کمبوهای اختصاصی ایجاد کنند؛ به عنوان مثال، بازیکنان پلی استیشن ۵ قادر خواهند بود با نگه داشتن کلید L1، یک منو را که از قبل برای استفاده آسان از حرکات ویژه و کمبوها تنظیم شده است را باز کنند و سپس با فشردن هر کلید، حرکت را اجرا نمایند. برای مثال نگه داشتن کلید L1 و فشار دادن کلید مربع میتواند حرکت Heat Engager را فعال نماید یا نگه داشتن کلید L1 و فشردن متوالی مثلث، مربع یا دایره باعث اجرای کمبوهای مختلف هوایی خواهد شد. علاوه بر این، بازیکنان میتوانند تنظیمات دکمهها را بر اساس حالت شخصیت خود در زمین مبارزه به مانند معمولی، Heat ،Rage و سایر موارد انتخاب کنند.
سبک کنترل Special در همه حالتها از جمله حالت داستانی و مسابقات رتبهبندی آنلاین در دسترس بازیکنان خواهد بود و امکان تغییر سبک کنترل بین حالتهای Arcade و Special در هر زمان وجود دارد. به گفتهی هارادا، اگرچه استفاده از سبک کمکی میتواند برای بسیاری از بازیکنان مفید باشد اما کسب مهارت در آن نیز زمان خواهد برد. به نظر میرسد سبک کنترل Special بازی Tekken 8 شباهت زیادی به سبک کنترل کمکی و جدید Street Fighter 6 دارد. با این حال کپکام (Capcom) معتقد است که این گزینهی کنترل به عنوان یک سبک سادهی بازی تلقی نخواهد شد.
بازی Tekken 8 برای انتشار روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس در حال توسعه است. چندی پیش هارادا به هواداران اعلام کرد با اینکه روند توسعه به خوبی پیش میرود اما ممکن است مدت بیشتری طول بکشد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
چقدر گرافیک بازی اومده پایین در حد اوایل نسل ۸
یه گیمپلی جدید ۲ دقیقه ای اومده تو کانال یوتوب سونی
فقط منم که احساس میکنم هیچ تغییر بزرگی نکرده؟
امیدوارم گرافیکش بهتر بشه تا روز انتشار👍🎈
یه چیزی شبیه همین تو نسخه ۷ هم وجود داره.
گرافیک بازی هم زیاد چنگی به دل نمیزنه. همون مشکل بد رنگی و نورپردازی نسخه قبلی تو این نسخه هم به چشم میاد کلا یا آنریل انجین به درد این بازی نمیخوره یا اینا بلد نیستن باهاش کار کنن.
خدایی این چی بود دیگه ، من یکی کاملا از بازی ناامید شدم…..یه لحظه حس کردم مورتال کمبته….بد نیست یه مقایسه بین تیکن های قدیمی (۳ و ۵) با این تیکن بندازید تا متوجه شوید که این بازی چقدر از ریشه های فانتزی خودش فاصله گرفته….قیافه کارکترها هم افتضاح…اون مارشال لاو بیشتر از اینکه شبیه بروسلی باشه شبیه مغول ها شده…مدل کمبوها و حرکات و حتی گرافیک بیشتر از اینکه شبیه یک تیکن اصیل باشه شبیه مورتال کمبت شده و از اون تقلید کردن….گرافیک و فریم هم اصلا اون چیزی نیست که تو زمان رونمایی از اولین تریلر بازی نشون دادن…..من کار ندارم چقدر مردم طرفدار و عاشق این نسخه شدن ، بنظرم این اون تیکنی که ما قدیما بازی میکردیم نیست…