بازی Tekken 8 شامل سیستم بازیابی نوار سلامت خواهد بود
اخیرا سازندگان Tekken 8 از شرکت بندای نامکو (Bandai Namco)، تایید کردند که قابلیت بازیابی نوار سلامت از دست رفته را در سیستم مبارزهی این عنوان به کار بردهاند.
شرکت بندای نامکو جزئیات جدیدی از بازی Tekken 8 را در جریان رقابتهای فینال جهانی Tekken World Tour اخیر منتشر کرد. در این رویداد کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، مدیر اجرایی و کوهی ایکدا (Kohei Ikeda)، کارگردان بازی Tekken 8، جزئیات بیشتری در مورد ارتقای سیستم مبارزه و تغییرات آن را با هواداران بازیهای مبارزهای به اشتراک گذاشتند.
طبق اطلاعات منتشر شده، سیستم مبارزهی بازی Tekken 8 تهاجمیتر از گذشته شده است که میتوان تاثیر آن را در انواع مکانیسمهای گیمپلی، جلوههای بصری و افکتها مشاهده کرد. به گفتهی سازندگان، Rage State در این نسخه باز خواهد گشت و در صورتی که نوار سلامتی هر مبارز به کمتر از مقدار خاصی برسد، قابل استفاده خواهد بود. بازیکنان در این حالت علاوه بر امکان آسیب زدن بیشتر به دشمنان با هر ضربه، میتوانند از Rage Art نیز استفاده کنند. شیوهی فعالسازی Rage Art برای همه مبارزان بازی Tekken 8 یکسان است. با این حال سازندگان تصمیم گرفتهاند حالت Rage Drive را از بازی حذف کنند و به جای آن، Heat System جدید را در دسترس قرار دهند.
یکی دیگر از موارد اضافه شده به بازی Tekken 8، مکانیسم Recoverable Gauge از Tekken Tag Tournament است. این مکانیسم سبب میشود در صورتی که مبارزان از کمبوهای حریف خود یا دفاع حملات ویژهی آنها آسیب ببینند، بخشی از نوار سلامتی آنها به رنگ سفید مشاهده شود که در واقع همان مقدار سلامتی قابل بازیابی خواهد بود. این مقدار صدمه به سلامت به صورت خودکار بازیابی نمیشود و بازیکنان باید برای بازگرداندن آن، به رقیب خود ضربه بزنند و اگر موفق نباشند، این بخش سفید پس از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.
همچنین اگر حریف در برابر حملات بازیکنان دفاع کند، باز هم به ازای هر ضربه مقداری از قسمت سفید نوار سلامت بازیابی خواهد شد. علاوه بر این، حریف میتواند با ضربه زدن به بازیکنان، بخش قابل بازیابی نوار سلامت آنها را کمتر کند. این سیستم جدید در مبارزات بازی Tekken 8، بازیکنان را به تهاجمیتر شدن تشویق میکند اما اگر بدون برنامه به حریف حمله کنند، ممکن است آسیب بیشتری ببینند.
بازی Tekken 8 هماکنون برای انتشار روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه قرار دارد و هنوز تایخ عرضهی آن مشخص نشده است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
نظرات
به به عالیه این سیستم
گیج شدم،حمله بکنیم یا نکنیم😐
گفت با برنامه بکنیم
اگه بی برنامه باشه صدمه بیشتری هم خورده می شه
عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما کاربران دوست داشتنی و فهیم وبسایت گیمفا.امیدوارم که سالم و سرحال در کنار فعالیتهای روزمره ، همچنان مشغول لذت بردن از بازیهای محبوب و موردعلاقهی خود باشید
( الکی یعنی من سعید آقا بابایی هستم😎)
شخصا از بازی کامبت بیشتر استقبال میکنم نه اینکه تیکن بد باشه ! نه اتفاقا جز بازی های لذت بخش زندگیمه از همون زمان پلی یک تا الان ،،فقط کامبت رو بیشتر میپسندم چون یه برتری که داره مهمون بیاد خونتون نمی تونه کاری کنه ! الان توضیح میدم متوجه شوید🤦تازه تیکن ۵ اومده بود من سه ماه آزگار حرفه ای تمرین میکردم ،بعد یه روزی مهمون اومد خونمون پسرش ۸ سالش بود ، گفتم بلدی بازی کنی؟ گفت نه ،گفتم بیا نترس ،دسته رو بگیر ، یکم بزنمت یاد میگیری😏آقا ما تیکن دادیم دست این، تند تند تندددد همه ی دکمه ها رو قروقاطی میزد یعنی نفسسس نمیداد آنچنان منو زیر مُشت و لگد گرفته بود نمی تونستم هیچ کاری کنم😯😯 یعنی این همه تمرین سوت شد رفت هوا🤦 دیگه بعد از اون قضییه تیکن رو فقط برای تفریح و خوشگذرونی بازی میکنم😖✋
یاد آقای آقابابایی به خیر
طبیعیه وقتی تعداد کمبوها خیلی زیاد باشه هر کلیدیو فشار بدی یه حرکتی اجرا میشه. اگه دفاعت خوب باشه ضربه های رندوم نمیتونه خطری برات داشته باشه.
افکت هاش خیلی خوبن
Street fighter این ویژگی رو از نسخه ۳ داشت
اینکه بازی تهاجمی تر بشه خوبه . بعضی از اینا که فقط دفاع میکنن و میرن عقب واقعا رو اعصابن.
بازی خوبی میشه مثل نسخه های قبلش🙂
ایول گیم پلی بازی با این قابلیت خیلی قشنگ تر میشه