ویدیو و تصاویر فاش شده از Dragon Age 4 را مشاهده کنید
تصاویر و ویدیویی از گیمپلی بازی Dragon Age: Dreadwolf فاش شدهاند که مبارزات و رابط کاربری آن را به نمایش میگذارند. این اتفاق در حالی رخ داده که بایوور هنوز به طور رسمی اطلاعات، تصویر یا ویدیویی از گیمپلی این عنوان به اشتراک نگذاشته است.
کلیپی که لو رفته، پولیش شدهتر از چیزی به نظر میرسد که مربوط به بیلد (Build) آلفا باشد. ویدیویی که در ادامه مشاهده میکنید، کاراکتر اصلی را در کنار دو همراه با نامهای داروین و روک به نمایش میگذارد:
تصاویر لو رفته از بازی را در ادامه مشاهده میکنید:
در حالی که همچنان باید ویدیوهای بیشتری را ببینیم تا به نتیجۀ قطعی برسیم، اما به نظر میرسد اطلاعاتی که دیروز فاش شدند حقیقت دارند و المان اکشن در Dragon Age: Dreadwolf پررنگتر از نسخههای پیشین سری است. روز گذشته برخی منابع داخلی معتبر گفته بودند که بازی مبارزاتی سریع و اکشن داشته و رویکردی مشابه با Final Fantasy XV را اتخاذ کرده است. برای مطالعۀ تمامی اطلاعات و جزئیات فاش شده، روی این نشانی کلیک کنید.
باید دید که الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و بایوور در چه زمانی به طور رسمی از گیمپلی این بازی رونمایی خواهند کرد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
Wow به امید موفقیتش
برعکس دوستانی که به ذوقشون برخورده ، بنده عاشق هک اند اسلش rpg با مایه های بازیهای دیناستی واریورز گونه هستم ، بیا که منتظرم از الان …. مگه ریکانینگ بد بود ….
کلا واسه گیم های rpg open world همیشه هایپم
ولی تا حالا این سری رو پلی ندادم
آرپی جی بازی بعد دراگون ایج بازی نکردی؟ همین الان برو dragon age origins رو بریز درنگ هم نکن
نه داداش rpg خوراکمه
سری dragon age رو پلی ندادم
این چه سمیه
بایوور مثل اینکه زده کلا المان نوبتی و تیمی بازیو نابود کرده
خب امید بهش صفر
اگه بازی المان های نوبتی ۱۵ سال پیش نگه داره، یک میلیون نسخه هم نخواهد فروخت. همونطور که بازی استراتژی نوبتی جدید مارول (با اینکه برند قوی هم پشتش بوده) نفروخت. ولی من مخالف حذف بازی کردن به جای کاراکترها هستم. می شه تو همین مدل بین کاراکترهای تیمت هم جابه جا شد. البته احتمال داره جالب نشه.
نوبتی کجاشه عزیز من؟ سبک بازی کنترل تیم با چاشنی مبارزه فردی هست. بازی جدید مارول که نوبتی بود عملا شما هیچ جا تو روند ماموریتا راه نمیتونی بری یعنی کل ماموریت در حال مبارزه ای. تنها جایی که راه میری و گشت و گذا داره هاب اصلیه.اصلا یه سبک خاصی هست. اصلا نوبتیم باشه مگه دیوینیتی کم فروخت؟
عزیز من کی در مورد المان های ماجرایی صحبت کرد. الان ندید بهت می گم المان های ماجرایی DA جدید قطعا خوبه. بحث من سیستم مبارزست. چه سیستم مبارزه نسخه اول ، چه سیستم مبارزه نسخه دوم و چه سیستم مبارزه نسخه آخر (که از قضا پر فروش ترین هم بوده) به هیچ عنوان سنخیتی با نسل جدید بازی ها ندارن. از نسخه آخر دو نسل گذشته. الان الدن رینگ و ویچر ۳ پر فروش ترین هستن. قطع یقین باید اکشن عمیق تر بشه. اگر قراره بایووار زنده بمونه با وصل بودن به گذشته چیزی نصیبش نمی شه !
بایوویر دقیقا انحطاطش از کجا شروع شد؟ از وقتی که همین گذشتش رو سعی کرد کنار بزنه و رفت سراغ ساخت بازی ای انلاین با نقش افرینی سبک. اگر بازی ای از ریشه هاش برای فروش زیاد فاصله گرفت قطعا تو دراز مدت ضرر میکنه. الان چرا بنظرت استارفیلدطبق تریلرا و مصاحبه ها پر انتخاب دیالوگه یا اساسین بعضی نسخه هاش قراره نقش افرینی نباشه؟ فروش نسخه های جدیدشونمم که به شدت بهتر بود. اساس گیم پلی درگون ایج هم کار تیمیه اگر روی گیم پلی فردی مثل ویچر و الن تمرکز کنن چیزی جز از بین رفتن هویتش و ریزش طرفداراش نداره.اینم بگم که کار تیمی با پالیش بهتر ابدا قدیمی نیست همونور که گفتم دیوینتی از مثالای خوبشه یا همین طور که دوستان گفتن بالدرز گیت ۳
بالدرز گیت ۳ توی حالت ارلی اکسس همون اوایل بالای یک میلیون نسخه فروخت. Bioware مدرن که ترجیح میده ترند های معروف رو دنبال کنه به جای خلاقیت.
بالدرز گیت ۳ به معنای کلمه Dragon age origins 2 هست برای من. حداقل خداروشکر اون رو داریم
والا خداروشکر چنتا استودیو هستن نقش افرینی درست حسابی میسازن وگرنه بقول دوستان برای فروش همه باید گیم پلی اکشن داشته باشن لابد اونم با نقش افرینی حداقلی برای جذب عموم و فروش بیشتر
دقیقا. تو اینکوئییزیشنم کامبت بنظرم اصلا به جذابیت نسخه های قبلیش نبود. فقط پر زرق و برق شده بود. شایعاتی هم هست بازی اول mmo بوده بعد وسطای ساخت گفتن بزار سینگلش کنیم. یکی از بدترین ویژگی های اینکوئیزیشن همین حس mmo گونش بود. بجای این که یه کامبت تیمی متفاوت درست کنن دارن از بدترین نسخه ی فاینال فنتزی کپی میکنن.
یک پیام از صلاح الدین :
ولی هرچقدر هم به این بازی فحش بدیم…
باز دلم می خواد بدونم چجوری کلاس میج رو توی این سبک پیاده می کنن🤣🤣🤣
طبیعتا احساس می کنم رسما با هاگوارتز لگسی مو نزنه🤣🤣🤣
یک پیام از صلاح الدین :
نوبتی؟
نه واقعا نوبتی؟
والا من که هیچی از نوبتی بودن اینکوئیزیشن یادم نمیاد…
المان های نوبتی و تیمی تو نسخه قبلی هم تو ذوق میزد
الان تو نسل هفتم نیستیم بازی ها نیاز به تغییر و پیشرفت دارن
اگه مبارزات بازی مثل نسخه قبلی بود کسی سمتش نمیرفت همونطور که سری فاینال فانتزی تغییر کردن.. سری گاد تغییر کرد.. سری دویل می کرای تغییر کرد
همون بهتر شد که تغییر دادن
ولی حس میکنم مبارزات بازی هنوز تو مراحل اولیه ساخت هستن اخه یکم تو ذوق میزنه شاید تا زمان عرضه خیلی تغییر کنه
گفتن الهام گرفته از gow 2018 عه ولی شباهتی نمیبینم
ما ایرانی جماعت همش تو انواع نوبتها و صفها هستیم بسه .بهتره دیگه بازیها نوبتی نباشن😆
زدی تو هدف، فک کنم علاقم به inquisition هم واسه همین فراری بودن از صف نون و این چیزا بود… rpg غیر نوبتی و خرید نان به صورت انلاین رو خیلی بیشتر هستم، وقتی میری نونوایی اصلا باید inventory نانوا رو باز کنی و هرچی خرت و پرت داری بفروشی بهش و با پول اون هم ازش نان تهیه کنی، زنده باد
گیمپلیش بنظر باحال میومد اما منم امید وارم المان های نیمه نوبتی که داشتو کلا حذف نکنن نصف حال دراگون ایج به همون الماناش بود
صبح که اینو دیدم واقعا اعصابمو خورد کرد. افتضاحه این. یکی نیست به اینا بگه اگه بخوام یه گیم hack and slash جنریک پلی بدم میرم سراغ یه گیم دیگه.
نمیدونم bioware چه مرگشه که به جای خلاقیت ترند های محبوب رو دنبال میکنه. براساس همین لیک.
No real time with pause, no tactical view, no stats, no party control کلا همه ی عنصر dragon age رو گرفتن. البته مردم عادی گیمپلی پر زرق و برق رو به گیمپلی تکتیکال که مجبوری فکر کنی ترجیح میدن 😑
فکر کنم تنها سری هست که هر گیم به جای پیشرفت گیمپلی ش بدتر و streamline تر میشه :/
آر پی جی چیه اصلا. ما اینا فقط اکشن ادونچر میخوایم با المان های RPG 😑🤦♂️😐
این حرف برای بایووار آب و نون نمی شه. یا بازی قراره بفروشه یا نه ؟!
اورجینز همون موقع اش هم فروش آنچنانی نداشت. چه برسه به الان !
اون همه لذت تاکتیک ، گروه چیدن و برنامه ریزی همشا انگار دور ریختن.
به اینم امیدی نیست.
به نظر بازی کامل تر از اون چیزیه که گزارش می گفت ولی به هر حال قطعا ۲۰۲۴ می یاد. بعیده تو لاین آپ امسال EA باشه. چون لاین آپ شلوغی هم دارن امسال
اون پایین یه تب برای L+R هست … بازی خیلی از هسته خودش یحتمل فاصله گرفته UI بازی حتی منو تا حدودی یاده گاد ۲۰۱۸ میندازه ، Evade و حذف سیستم نوبتی … چی بگم نظر خاصی ندارم فعلا ولی هایپ نیستم
بالاخره یه چیزی از درگون ایج دیدیم. امیدوارم بایور به دوران اوجش برگرده
خوب بنظر میاد
سیستم مبارزاتشم انگار بهتر شده
امیدوارم خوب بشه
بایوور خیلی ساله به خواب رفته
خلاصه ای از کل دیالوگ تو عکسا:
There is worse than darkspawn on the way and walls wont hold it back🗿
دیالوگ دیگری تو بازی نداشتن تو همه عکسا همین بید🗿💔تو گیم پلیم همین دیالوگ😂🗿💔
این چی بود؟ چرا اکشنتر شده؟ چرا بنظر میرسه تبدیل به گاد شده؟ این چرا اصلا DA نبود.
کاش میتونستم تستر بشم، با این حجمی که من تو در و دیوار گیر میکنم و قابلیتهای بازیها رو به چالش میکشم، اگه تستر بشم، اون بازی که بسپارن به من، کاملاً بدون باگ میشه 😊
امیدوارم گرافیک فنیش بالا باشه🎈
جذبم نکرد
اگه همه چیزای داخل بازی عوض بشه ، بازی خوبی درمیاد
من dragon age origins رو بازی کردم و واقعا عاشقشم و final fantasy xv رو هم بازی کردم و از اش متنفرم. واقعا الهام گرفتن از دستنی و xv به درد دراگون ایج نمی خوره. دراگون ایج باید تاکتیکی باشه. و این که اگه المان های هک اند اسلش اش بخواد مثل xv باید فاتحه بازی رو خوند. xv هم RPG اش و هم سیستم مبارزات هک اند اسلش اش فوق العاده کم عمق و ضعیف بودن و صرفا با سریع کردن سیستم مبارزات یه بازی خوب نمی شه.
و این که اگه می خواهید بدونید چرا xv بازی بدیه برید همین dragon age origins رو بازی کنید.
دو بازی تو خیلی از مسائل به هم شباهت دارند و origins چند سال قبل xv منتشر شده و تمام نقاط ضعف xv نقاط قوت origins اند.
و کارمند های بایوور هم برن بجای یه دور دیگه origins رو بازی کنن تا بلکه بفهمن نباید از xv الهام گرفت.
داداش چرا انقد سلیقت شبیه منه😅. منم حالم از xv بهم میخوره. عمق نداشت یطرف. داستان گوییشم افتضاح کامل بود.
چرا شبیه بازی گوشیه عکس اخر رو ببینین
این که بیشتر شبیه یه بازی هک اند اسلش بود تا یه بازی RPG !
امید داشتم که بایوور دوباره بتونه اون تجربه لذت بخش و تکنیکی نسخه اول رو برام زنده کنه که متاسفانه با توجه به این ویدئو کوتاه انگار بیشتر یه بازی هک اند اسلش رو شاهدیم
بازی قبلیش رو چند ساعت بازی کردم بازی خوبی بود فقط نحوه مبارزش مهارتی نبود فقط چیدمان بود
هایپو بیشتر کردن😍
به نظر خوب میاد
بهتره با ویدیوی غیر رسمی که همچی کاراکتر ۹۹۹ و فول هست نظری راجع بازی ندیم.
تازه تو منو یه منو برای همراهان داره مثل تمام بازیهای قبلی این سری ولی تو ویدئو خبری از هیچ همراهی نیست!
میتونم راجع به این ویدیو نظر بدم ولی بقیه گفتن، نظرم باشه واسه همون ویدئوهای رسمی.
انگار این یه سیگنیچر واسه بازیای نقش آفرینی جهان بازع که گیمپلی خشک و بی روحی دارن امثال ویچر یا الدن رینگ و … چه کاریه انقدر گیمپلی رو سطحی در میارن در حد بازیای ps2 ! اگه مثل رد دد۲ طبیعی و روان با موشن کپچر سنگین بازیو بدن بیرون که بازیشون زیبا بد میشه؟! . مثلا اینه وضع گیمپلی یه بازیه اسم و رسم دار توی نسل ۹ که ادعای تراشه های قدرتمند و فلان میشه
بنظرم یجوری بود .جذبم نکرد
نمیشه قضاوت کرد چون ممکنه بیلد اولیه باشه، ولی خیلی جالبه که EA ، میاد ساختار dragon Age inquisition که بازی سال شده و پرفروشترین بازی تاریخ بایورر هست رو به خاطر ترند و محبوبیت بیشتر تغییر میده.
اتفاقا بار اول نیست که ترندهای محبوب رو دنبال میکنن. ساختار DAI شدیدا بخاطر MMO های محبوب و بازی های Open world مثل Skyrim تغییر کرده بود.
واقعا نمیدونم EA این رو بهشون تحمیل میکنه یا خودشون این تصمیم رو گرفتن ولی واقعا دیگه خلاقیتی توی این استودیو دیده نمیشه. حتی UI بازی هم کپی بازی های Looter shooter action RPG یی هست که توی چندسال اخیر ریلیز شدن
DAI کاملا به سری وفادار بود. کاملا
چجوری با Skyrim مقایسه کردی رو متوجه نشدم
الان رسما بازی سبکش عوض شده
دلیل open world شدن بی دلیل DAI محبوبیت اسکایریم بود. دلیل فچ کوئست های بسیار بازی این بود که بازی قرار بود MMO باشه و اواسط ساخت تغییر جهت دادن و سینگل پلیر شد. پشت سرهم فقط ترند دنبال کردن
نسخه ی سوم خیلی نصفه نیمه به گیمپلی سری وفادار بود و بخاطر همین اسکیل سیستم به شدت شلخته ای داشت.
میج ها شدیدا نرف شدن و مقدار زیادی از اسکیل هاشون حذف شد
از طرفی میخواست اکشن بشه ولی هنوز ویژگی های نسخه های قبلی رو حفظ کنه.
هنوز سیستم های تکتیکال رو داشت ولی عملا useless بودن. چالش بازی شده بود spam کردن ابیلیتی ها