گزارش: استودیوی سازنده Halo با موتورگرافیکی Unreal Engine یک شروع مجدد خواهد داشت
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی جیسون شرایر (Jason Schreier)، یکی از مشهورترین منابع داخلی صنعت گیم، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز ۹۵ نفر از اعضای خود را از دست داده است و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم میکند.
طبق گزارش منتشر شده از سوی بلومبرگ (Bloomberg)، به دنبال عقب افتادن از توسعۀ محتویات برای Halo Infinite و تعدیل نیرو در ۳۴۳ اینداستریز، این استودیو یک شروع مجدد با موتورگرافیکی آنریل انجین خواهد داشت و قصد دارد در آیندۀ نزدیک تنها به تولید محتویات چندنفره بپردازد و سراغ بخش تکنفره یا روایی نرود. همچنین، Halo Infinite هیچ نوع بستۀالحاقی داستانیای دریافت نخواهد کرد و پروژۀ در دست ساختی که با نام Tatanka شناخته میشود، احتمالاً گسترش یافته و مسیرهای جدیدی برای آن در نظر گرفته شده باشد.
گفته میشود که در چند ماه گذشته، ایدههایی برای آیندۀ سری Halo مطرح شده است، اما بسیاری از افرادی که آنها را ارائه داده بودند، استودیوی ۳۴۳ اینداستریز را ترک کردهاند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
نظرات
خیلی خوبه از نظر بنده یکی از مشکلات این بازی گرافیکش بود که امیدوارم با تغییر دادن انجینشون برطرف شده باشه،با این شروع جدید حس می کنم نماد ایکس باکس دوباره به دوران اوج خودش بر میگرده.
هیلو نابود شد.
موتور آنریل انجینی که اصلا به درد هیلو نمیخوره
نیومدن بخش تک نفره تا آینده دور
از دست دادن خیلی از اعضای استودیو
من که از خدامه هیلو دوباره سرپا شه
شاید موتور فراست پایر موتور خوبی باشع بتل فیلد رو میسازن باهاش تخریب پذیری عالی داره ساختمان ها بلند افکت ها فوق العاده داره یه مشکل هیلو اینفینیت نسخه آخر همین جزییات تخریب پذیری بود با تانک مستر چیف به محیط درخت مثلا میزدی هیچی نمیشد در صورتی که کرایسیس نسخه اصلی دوهزار هفت من یادمه اون زمان تخریب پذیری شو میدیدیم کف میکردیم جزییات تیر تو اب زدن حتی انفجارها موتور کرای انجین سالها جلوتر بود از زمان خودش موتور مناسبی هستن این دوتا اما انریل پنج هم این پکیج ها رو داره
خیلی بتلفیدا باگ دارن
فکر کنم به خاطر موتورشه
سراغ بخش روایی نره یعنی چی؟
حالا مگه حتما باید این استودیو هیلو بسازه
Xbox استودیوی دیگه ای نداره؟
استودیو داره ولی هیلو بازی ای نیست که هر استودیو بتونه درکش کنه
مثلا اید سافتوور هست ولی اصلا بدرد هیلو نمیخوره چون هیلو فراتر از فقط یه گان پلی هست
نمیدونم چطوری توصیفش کنم اگه تجربه کنی بهتر متوجه میشی
اخه برادر همین استودیو هم داره گند میزنه
حالا بدن به یکی دیگه شاید دوباره برگشت
۳۴۳ خدایی بد جور گند زد به هیلو منم قبول دارم ولی کار هر استودیویی نیست
کار این استودیو هم نیست اخه
الان بهترین کار دادنش به یه استودیو با تجربه تره
شاید اصلا دوست ندارن هیلو بسازن
باید بذاره ۳۴۳ ip خودشو بسازه
به نظرت بتسدا خوبه با سابقه عالی شوتر فرست پرسن که داره گان پلی خوب همین ماشین گیمز ؟البته یه اتاق نویسندگان تخصصی این سبک ماکرو مثل کپکام باید درست کنه افراد قبلی بانجی هم الان پخش پلا هستن اونارو پیدا کنه استخدام کنه اقا ماهی بیست هزار دلار بهت میدم فول امکانات همه چی خانوادت زن بچه فقط برام داستان بنویس هر منبعی خواستی در اختیارت میزارم واقعا اینهمه پول داره اینم میشه نه؟
اره دیگه
پرچمدار نباید به این روز بیفته
کار واقعا درستیه
چون از اعضای بانجی تعداد زیادی رفتن اگه اینارو پیدا کنه چند تا داستان نویس خوب از بتسدا هم بیاره تمام چیز هایی که برای موفقیت هیلو محیاعه
تا اطلاع ثانوی نه. ایکس باکس نون میزنه تو آب این روزا. نگاه به ۲۵۰۰ تیلیلیارد پولش نکن، دلش خونه. یه چشم اشک، یه چشم آه.
از این بهتر نیست هعی میگید بده به اون بده به این به کی بده!؟ id Software!? که گند بزنه به داستان و روایت بازی!؟ اکتیویژن!؟ که یک دونه بازی با اتمسفر فضایی درست نداره!؟ هر کدوم از این اتفاق ها بیوفته متای هیلو های بعدی همه ۶۷ تا ۸۰ میشه :دی
برادر داره میگه دیگه سراغ بخش روایی نمیرن
دیگه داستانو حذف کردن
حالا نمیدونم بخش داستانیشو بدن به یه استودیو دیگه یا نه هیلو دیگه کلا انلاین باشه
ولی خب اگه بدنش به یه استودیو دیگه شاید بتونن داستانیشو درست کنن
حالا مگه این استودیو داغون برای هیلو چیکار کرده جز گند زدن
واقعا هیلو این حقش نیست
۳۴۳ اگر جزو استودیو های xbox نبود هیلو دستش نبود هیچکس حتی نگاهشم نمیکرد
حالا که هست هیلو رو ازشون بگیرن بذارن ip خودشونو بسازن
شاید به هیلو علاقه ندارن
چه عجب بلاخره فهمیدن موتور قبلی بدرد نمیخوره همینم جای پیشرفته اصلا خروجی قابل قبولی نداشت
عذرخواهی بابت اسپم
Ps App برای شماها هم بالا نمیاد؟
نکنه فیلترش کردن؟!
من الان باهاش کار کردم مشکلی نداشت
شاید باسیستم عاملت بالا نمیاد
کاش برای کوالیشن هم از این خونه تکونی ها میکردن
وقتی کارمندهای یک استودیو فرست پارتی نمیتونن از پس ساخت یه IP با اون عقبه و دنیا و داستان و کارکترها بر بیان همون بهتر که استودیو جارو بشه و افراد جدید جایگزین بشن
مایکروسافت ۳ نسخه به ۳۴۳ فرصت داد توی هیچکدوم نتونستن یه بازی تماما کامل ارائه بدن
هیلو۴ که آنلاین تعطیل بود
هیلو ۵ داستان تعطیل بود
اینفینیت هم که محتوا و پشتیبانی و انجین طلایی شون دیگه نیازی به تعریف نداره
کاملا استقبال میشه از این خروج ها به خصوص برای کوالیشن و ۳۴۳
اینجور ک گفتن از کوالیشن هم اخراجی داشتن ولی اکثرا از همین ۳۴۳ بودن اونم بخش مولتی پلیر
کلا تیم لول دیزاین و طراحی مراحل رو باید جارو کنن از کوالیشن
با احترام تمام ولی کوالیکیشن رو من مخالفم راستش
من اصلا از گیرز خوشم نمیومد یه بار بی کار بودم با خودم گفتم بزار یه امتحان کنم اونم چی گیرز ۵ که واقعا خوشم اومد
گرچه بعضیا میگن بازی زیادی گل و بل بل بود که کاملا موجهه این انتقاد و امیدوارم تو گیرز ۶ یه محیط جدی تر دارک از وخشن تر رو داشته باشیم
کوالیشن هم گیرز هایی که ساخت اصلا در حد اپیک نبود
نسخه چهارم حالا میگی شروع کارشون روی این IP هست و فشاره بیشتری روی تیم بود و بازی قابل قبولی هم بود ولی اصلا گیرز۵ رو نمیتونم قبول کنم مخصوصا اکت ۲ و اکت ۳ که اصلا معلوم نیست هدفشون از این محیط توخالی چی بود داستان و لول دیزاین و باس ها هم به هیچ وجه قابل قبول نبود
توی گیم پس ۳ نسخه اول بازی هست یه سر بهشون بزن چندین برابر بهتر از ساخته های کوالیشن هستن
حتما تو اولین فرصت دانلود میکنم و تجربه میکنم چون گیرز دقیقا بازی ایه که تمام چیز هایی که من دوست دارم یعنی دید سوم شخص ، شوتر ، خشن و دارکی رو داره و حتما تو اولین فرصت تجربه میکنم
کلا انجین و بعضی اعضای استودیو و مدیر ها باید یه تغییراتی میکردن
دوستان عزیزی که قسمت سه د لست رو در کنار خانواده دیدن
خطم ساعت چند بیام برای تسلیت
Halo با unreal engine زیباست نه؟
امیدوارم کاملا دروغ باشه
حل
ایول عالی میشه پدران سبک شوتر اول شخص در انحصار مایکروسافت هستن دووم ولفنشتاین اخ که یه ولفنشتاین چقدر میطلبه با آنریل انجین ۵
احتمالش خیلی زیاده که هیلو از این استودیو گرفته بشه
ولی من بخش داستانی هیلو اینفینیت دوس داشتم و واقعا بازی با کیفیتی بود، اون عده ای که نظر دیگه ای دارن عموما هیترایی هستن که اصلا بازی نکردن !
ولی باتوجه به اینکه بخش مهمی از تیم توسعه هیلو اینفینیت اخراج شدن، فرنچایز هیلو رو از این استودیو گرفتن کار به مراتب عاقلانه تریه
داشم بخش کمپین عالی بود حتی مولتی پلیرش هم عالی بود همه چی خوب بود فقط یکم گرافیک بازی تو ذوق میزد و پشتیبانی نکردن به موقع از بخش مولتی هیلو هم اصل کاریش بخش مولتی بود
به امید بازگشت باشکوه این عنوان محبوبه
ان شاءالله کل بازی ها و استدیوهاشون یک قدم رو به جلو بردارن و شاهد احیاء عناوین نابی باشیم که خاطراتمون ساختن
هیلو مرد. تموم شد. باید واقعیت رو قبول کرد.
طرفدارای سبک هیلو برن Destiny بازی کنن ببینن چقدر محشره!
دستینی که رو موبایل نمیاد چطوری میدونی محشره 🤔
عجب ،چون سونی بانجی و خرید دیگه دستینی شد محشر !!
از دست شما سونی فنا 😂😂
شوتر اول شخص های بزرگ ویدیو گیم انحصاری مایکروسافتن کدوم احمقی دووم و ولفنشتاین و… رو ول میکنه دسته نینی بازی کنه
دستینی روزانه ۱ میلیون پلیر داره. دووم و هیلو و ولفنشتاین رو هم ۲۰ هزارتا ندارن. قرارداد اکتیویژن تایید نشه مایکروسافت تو ژانر شوتر هم جلوی سونی کم میاره.
دستنی 😁 یه کپی ناقص از هیلو اونم بدون کمپین بدون یک کاراکتر شناخته شده خیلی بی هویته این بازی دوبار نصب کردم واقعا قابل تحمل نیست قول میدم تو همین سایت بیشتر از یک نفر نیست که بیشتر از ۱۰ ساعت پلی داشته باشه دستنی رو
یه کپی ناقص که ۱ میلیون پلیر آنلاین روزانه داره (۱۰۰ برابر هیلو).
ضمنا کمپین چند ده ساعته (با مجموع dlcهاش) هم داره ولی چون بازی mmo ئه کاراکتر قهرمان مثل مسترچیپس خدابیامرز نداره
بله تو مقطعی داشت
وقتی یه بازی رو پلی نمیدی و این میشه نظر خلاف واقع
الان برو چک کن ببین چقدر بازیکن داره
الانم داره. فکر کنم شما اصلا نمیدونی دستینی چی هست.
پس اون موتورتون که میگفتین خدا تومن(خدا دلار🗿) میارزه چی شد پس
واقعا امیدوارم مایکروسافت هیلو رو از اینا بگیره بده به یکی که بازی سازی حالیش میشه اینا فقط بودجه حروم کردن
هم مدیریت ۳۴۳ درست بشه کافیه نیاز دادن به کس دیگه ای نیست.
یعنی دیگه تک نفره نه؟
به نظرم شروع خوبیه ولی باید به مانه تا سال ۲۰۲۴ یا بیشتر حالا حالا باید منتظر بمانیم ولی خوبه با آنریل انجیل ۵ احتمالا غوغا کنه گرافیکش چه بگم و داستانش
داستان بازی باید بهبود پیدا کنه شخصیت پردازی متوسط چ ضعیف عملکرد بخش داشتی متوسط و مولتی پلیر متوسط ولی جذاب در کل آب روی halo بردن
داخل متن نوشته که دیگه سراغ بخش روایی یا تک نفره نمیرن😔
من نمیدونم چرا حتما این استودیو باید هیلو بسازه
بنظر تصمیم درستی میاد
انشالا
Halo با Unreal Engine!؟ 😳
به نظرم پرو هیلو رو کلا بدن دست یک استودیو دیگه خیلی بهتر باشه یا تا پیدا کردن یه سازنده خوب فعلا چیزی نسازن ازش
به کی بدن مثلاً!؟
ایده خاصی ندارم.
صرفا وقت بزارن و یک استودیو بهتر پیدا کنند چون ۳۴۳ دیگه به نظرم اوکی نیست
اون افرادی که رفتن رفتنشو بهتر بود چند صد میلیون دلار به باد دادن دوباره چه ایده ای
تصمیمیه که کم و بیش همه دارن دیر یا زود بهش میرسن ، از سی دی پراجکت گرفته تا حالا رسیده به استودیوهای مایکروسافت (امید است که بتسدا هم با دلخوشی به این موتور سوییچ کنه و اتفاق بد دیگه ای در این جهت نیفته )
آقا مبارکه، من که از خدامه هیلو دوباره به اوجش برگرده فقط بحثه استودیو هست و مثل اینکه مایکروسافت داره یه حرکت هایی براش می زنه و اعضایه نالایق رو جایگزین می کنه.
همه اینا هست ولی عین حلزون عملا
فکر کنم تابستون بود خبر اخراج بانی راس و تحول مدیریتیش اومد
بعد تازه الان داره انجام میشه
آدم نمیدونه از یه طرف بگه حداقل خوبه به فکرش افتادن
از یه طرف چرا انقدر کند؟؟؟
( قصد دارد در آیندۀ نزدیک تنها به تولید محتویات چندنفره بپردازد و سراغ بخش تکنفره یا روایی نرود) امیدوارم به این معنا باشه که بدن به یه استودیو دیگه، نه اینکه کلا دیگه halo نسازن
ینی احتمال داره ۳۴۳ فقط رو آنلاین هیلو بمونه و قصد دارن بخش کمپین رو بدن به یه استودیو دیگه واسه همین بود بیشتر کسایی که از این استودیو اخراج شدن مربوط به بخش کمپین بازی بودن. احتمالش هست به نظرم
پس پروژه ی ده سال Infinite و کمپین داستانی Endless کشک؟
این همه وقت و پول خرج Engine جدید کردن که بندازن ش دور؟
چون کارکرد باهاش سخته و از اون طرف تا کارمند ها کار باهاش رو یاد میگیرن، از استودیو میرن! چون قراردادی هستن.
😐😐😐
خوشخال شدم شروع مجدد دیدم
ولی بعد خوندم قصد تولید م۹توا تک نفره ندارن😐
خب برید بمیرید
هیلو یه بازی سرویس محور نیس
امید وارم یچیزه خوب بدن
با اون موتوری که انقدر سخت بود، بالاترین امتیاز متا در ده سال اخیر رو گرفتن در سبک شوتر اکشن، فکر کن با آنریل انجین که همه بازیسازها بلدن باهاش کار کنن چه بکنن
مایکروسافت در حال حاضر من و یاد شب های امتحانام میندازه که هرچی جزوه نیاز داشتم دورم ریخته بود ولی انقدر شلوغ بود نمیدونستم چیکار کنم و از کجا شروع کنم و هرچی میگذشت بیشتر توی شلوغی غرق میشدم
خیلی واضح دیگه halo جدید توسط یه استودیوی دیگه ساخته میشه
شاید بخش انلاینش و پشتیبانیش دست ۳۴۳ بمونه ، نه اینکه کلا این بازی ساخته نشه
این بده ، خیلی بده
یعنی چی سراغ بخش داستانی نمیره؟
امیدواریم واقعا اما باز خوب نیست که داستانی تک نفره کمپین یا بسته الحاقی نمیاد براش بعد بیست سال که این فرانچایز اومده تازه من شروع کرده بودم با اینفینیت که اینجور شد شانس من لا اقل بی انصاف ها یه ریمیک ریمستر از دو سه بدید یا نسخع فرعی عطش هواداران بخوابه هیلو گیرز اف وار واقعا ستاره های شوتر اکس باکس جزو ستاره های صنعت گیم هستن که مثل گاد آف وار رو هر دو کنسول طرفدار داره پی سی هم شده واسطه بین انحصاری های دو کنسول که طرفداران بتونن تجربه کنن اثار کنسول مقابل رو که این یع بالانس خوبی رو به فرانچایزها پرطرفدار میده که دو طرف تجربه کنن بدبختی من نمیدونم چرا اصلا بخش انلاین چند نفره پی وی پی رو یا بتل رو دوست ندارم چون داستان چیز دیگس حتی ضعیفترین کمپین داستانی رو من ترجیح میدم به هر اثر انلاین که پلیر ها بی هدف همو بکشن اخرین نفر تیم برنده بشع اینکه تو داستان پیش ببری کاراکترها مختلف زندگی کنی باهاشون تو عمق داستان بری خودت با کنترلر داستان پیش ببری غافلگیری ها مختلف باس ها نبردها مختلف لحظات احساسی شادی از دست دادن ها که همه گیمرها مخصوصا قدیمی ها تجریش دارن شاید بارها با این صحنه ها احساسی شدیم خندیدیم اشک ریختیم حیف کمپین داستانی خون در گردش صنعت گیمه