رئیس بخش چندرسانهای Halo از استودیوی 343Industries جدا شد
رئیس سابق بخش چندرسانهای و سرگرمیهای مجموعهی Halo، کی کی ولف کیل (Kiki Wolfkill)، احتمالاً از این استودیو جدا شده است تا مقام دیگری در ایکس باکس به دست آورد.
در صفحهی LinkedIn او ذکر شده که این شخص در ماه جاری از ۳۴۳ اینداستریز جدا شده است. ولف کیل از سال ۲۰۰۸ در این استودیو مشغول به کار بود. ابتدا مسئولیت تهیهکنندگی اجرایی را در زمان ساخت Halo 4 بر عهده داشت و پس از آن به مقام اخیر خود رسیده بود. سریال اقتباسی Halo نیز در زمان ریاست او بر بخش چندرسانهای منتشر شد. سابقهی کاری او در مایکروسافت (Microsoft) به ۲۵ سال و در ۳۴۳ به ۱۴ سال میرسید.
بنا بر اطلاعات صفحهی LinkedIn، او همچنان از کارمندان مایکروسافت به حساب میآید و طی سه ماه گذشته نیز در نقش رئیس گسترش و سرگرمی عناوین ایکس باکس فعالیت کرده است. هنوز مشخص نیست که شغل جدید او چه وظایفی در بر دارد و آیا او با ۳۴۳ ارتباط نزدیکی خواهد داشت یا خیر، اما رسانهی VGC اعلام کرد که از مایکروسافت درخواست جزئیات بیشتری کرده است.
شایان ذکر است که این خبر دقیقاً پس از خبر تعدیل نیروی کلان در مایکروسافت منتشر میشود. این شرکت عظیم آمریکایی چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دارد حدود ۴.۵ درصد از ۲۲۰۰۰۰ کارمند خود (نزدیک به ۱۰۰۰۰ نفر) را از کار برکنار کند. گزارشها حاکی از آن است که جوزف استاتن (Joseph Staten)، یکی از سازندگان باسابقهی مجموعهی Halo، نیز از ۳۴۳ خارج شده و به بخش نشر استودیوهای ایکس باکس پیوسته است. کارگردان ایدهپرداز بخش چندنفره، مدیر بخش مهندسی و بانی راس (Bonnie Ross) که به مدت ۱۵ سال ریاست استودیو را بر عهده داشت هم اخیراً ۳۴۳ را ترک کرده بودند.
ساختهی اخیر استودیو یعنی Halo Infinite فرآیند ساخت بسیار دشواری را پشت سر گذاشت، زیرا هم انتشار آن چندین بار به تعویق افتاد و هم هدایتگر پروژه تغییر پیدا کرد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
- مایکروسافت همچنان به دنبال خرید و تصاحب در گیمینگ است
نظرات
اوخی !! دستاورد جدیدی برای ایکس باکس 🤣🤣
اینم رفته xbox publishing
این کسی بوده تو ساخت سریال هیلو نقش داشته و الان آوردنش تو بخش نشر
احتمالا شاید بخوان از بقیه آیپی های مایکروسافت فیلم و سریال بسازن
یکی از دلایلی که هیلو الان به این وضع افتاده ایشونه نه تنها گیم بلکه سریال هم زیر سر ایشونه بعد از خبر رفتن بانی راس خبر رفتن ایشون بهترین خبر برای فرنچایز هیلو و استدیو ۳۴۳ هست امیدوارم کلا از مایکروسافت و صنعت گیم محو شه
من اگه جای فیل اسپنسر بودم با این گندی که استودیو 343Industries به فرانچایز بزرگ Halo زده ۹۰ درصد کارمنداشو اخراج می کردم بعدشم استودیو ۳۴۳ رو به عنوان شعبه دوم زیر مجموعه استودیو کوالیشن( سازنده Gears ) میکردم تا سری Halo زیر نظر اینا تولید بشه بعدشم با این گندی که فصل اول سریال Halo زد فصل دومشو لغو میکردم تا ازگند زدن بیشتر به این فرانچایز محبوب جلوگیری کنم بعدشم حق ساخت سریال یا فیلم از Halo رو می دادم کمپانی های صاحب نام تر مثل برادران وارنر یا دیزنی و یه کارگردان بزرگ برای ساخت سریال یا فیلمHalo استفاده میکردم تا موفقیتش تضمین بشه
عکس این خانم سکانسی از فیلم مثلا ترسناکه ۲ smile هست که کار فیلمبرداریش چند هفته ای هست که آغاز شده . روز به روز ارتباط بین دنیای سینما و گیمینگ ، بیشتر میشه
بنظر من halo بعدی و ۳۴۳ نمیسازه و فقط به عنوان استودیوی پشتیبان به استودیوی سازنده کمک میکنه
343i واقعا لیاقت ایپی هیلو رو نداره ، اما کارو به استودیو دیگه ای هم نمیشه سپرد.
هیلو مرده.
ربطی نداره طرفدار پلی استیشن باشی یا ایکس باکس فقط چه بلایی سر این فرانچایز دوست داشتنی پرطرفدار آوردید ماکروسافت باید هر چقدر هزینع کنه البته هزینه درست افراد خلاق جمع کنه شده حتی دوباره با بانجی همکاری کنه حتی مال پلی استیشن باشه در این شرایط سازندگان قدیمی پیدا کردن راضی نگه داشتنشون به هر قیمت لازم هیلو فرانچایز قدیمی بیست ساله هست فکر کنید این بلا سرگاد اف وار میومد نه تنها سونی فن ها کلا گیمر ها ناراحت میشدن هیلو هم پانصد میلیون دلار هزینه ساخت شد نسخه اخر دوبار موتور بازی عوض شد کارگردان همین مقدار هزینه بازاریابی مارکتینگ بابا پول همه چیز نیست که خلاقیت مهمترین چیز ریسک پذیری درکنار نواوری و پایبند بودن به ریشه ها خوب کوالیشن هم گیرز ساخت درست چهار پنج مثل سه گانه نبود اما دیگه اینجوری ها هم نشد اما نمیدونم ماکروسافت باید کاری کنه واقعا همه الان نگران هستند برای هیلو