بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا
بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا
بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا
بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا

بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ

پست گیمفا
۲۱:۵۹ ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا

کمپانی ایسر در کنار تولید سخت‌افزار و لوازم جانبی مربوط به گیمینگ، یکی از تامین‌کنندگان برتر لپ‌تاپ‌های گیمینگ در بازار به شمار می‌رود. اغراق نیست اگر بگوییم با بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر به این نتیجه خواهید رسید که  عملکرد بی‌نظیر آن‌ها درکنار قیمت منطقی، به کاربر تجربه‌ای لذت‌بخش را هدیه می‌کند. هیچ‌چیز هیجان‌انگیز‌تر از غرق شدن در دنیای با شکوه بازی‌ها و برای ساعتی جدا شدن از دنیای بیرون نیست. در این بین، انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب برای این منظور، نقش اصلی را در این تجربه بی‌نظیر دارد. با ما همراه باشید تا با بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر، با این محصولات بیشتر آشنا شویم.

چرا لپ‌تاپ‌های گیمینگ ایسر؟

پیش از بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر، بهتر است کمی با این برند آشنا شویم. ایسر یک شرکت تایوانی تولیدکننده سخت‌افزار است که در سال ۱۹۷۶ تاسیس شد. لپ‌تاپ‌های گیمینگ این شرکت با نام Predator و همچنین سری Nitro تولید می‌شود که دارای اجزایی با کارایی بالا مانند پردازنده‌های قدرتمند، کارت‌های گرافیک اختصاصی، رم و هارد با سرعت بالا هستند. با بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر می‌بینیم که این مجموعه از قطعات قدرتمند، باعث می‌شود تا تقریبا هر بازی سنگینی به راحتی در این لپ‌تاپ‌ها قابل اجرا باشد. سری Predator دو زیرمجموعه را شامل می‌شود: Triton و Helios که در بین این دو، triton نازکتر بوده و طرحی آلومینیومی دارد.

لپ‌تاپ Acer Predator Triton 300 SE

در بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر، اولین گزینه مدل Triton 300 SE از سری Predator است. وقتی به دنبال گزینه مناسب برای خرید لپ‌تاپ، مقاله‌های مرتبط را در سایت‌هایی مانند زومیت مطالعه می‌کنیم، همیشه اصلی‌ترین متغیر برایمان قیمت لپ تاپ است. یک لپ‌تاپ گیمینگ معمولی در درجه اول می‌بایست خواسته‌های طیف وسیع خریداران از گیمرهای هاردکور گرفته تا دانش‌آموزان با بودجه محدود را پوشش دهد. این مدل از سری لپ‌تاپ‌های Predator بدون اغراق یکی از بهترین مدل‌هایی‌ست که موفق به ایجاد این تعادل شده‌ است. ارزان قیمت نیست اما قیمت خیلی‌بالایی هم ندارد.

با توجه به GPU بسیار قدرتمند  GeForce RTX 3060و صفحه نمایش چهارده اینچی این لپ‌تاپ، می‌توان گفت که این مدل در بازار لپ‌تاپ‌های گیمینگ نقطه طلایی را به خود اختصاص داده است؛ نه خیلی بزرگ و نه خیلی گران، اما بسیار پر قدرت است. می‌دانیم که معمولا لپ‌تاپ‌های گیمینگ در بازار ۶/۱۵ اینچی هستند، پس این لپ‌تاپ مناسب اقرادی‌ست که به دنبال لپ‌تاپ گیمینگی کوچکتر از سایر موارد باشد.

از نقاط مثبت آن می‌توانیم به طراحی زیبا، ظرافت و راحتی حمل‌ونقل، قیمت منصفانه، عملکرد فوق‌العاده، نمایشگر ۱۴۴ هرتز و عمر طولانی باتری اشاره کنیم. در عین حال باید درنظر داشت که صفحه نمایش ۱۴ اینچی آن ممکن است برای بعضی از گیمرها کوچک باشد و هارد ۵۱۲ SSD  آن هم ممکن است برای برخی کاربران کافی نباشد.

بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا

لپ‌تاپ Acer Nitro 5 (17-Inch)

در ادامه بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر، به مدل Acer Nitro 5 (17-Inch)  می‌رسیم. این مدل، یک لپ‌تاپ بسیار توانا با صفحه نمایش بزرگ به‌شمار می‌رود. کارت گرافیک  Nvidia GeForce RTX 3060 و پردازنده AMD Ryzen 7 6800H برای اجرای بازی‌های سنگین بسیار مناسب بوده و توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب می‌کند. صفحه نمایش ۱۷ اینچی ۱۴۴ هرتزی آن، یک تجربه لذت‌بخش برای کاربر به همراه دارد و و هارد یک ترابایتی آن به‌نظر برای اجرای بازی‌ها کافی می‌آید.

قیمت لپ تاپ ایسر مدل Acer Nitro 5 (17-Inch) به نسبت مدل قبلی معرفی شده بالاتر است. با بررسی مقالات تخصصی سایت‌هایی مانند زومیت درباره مدل Nitro 5 می‌توان گفت گیمرهایی که به دنبال صفحه نمایش بزرگتر هستند احتمالا بیشتر از این لپ‌تاپ خوششان خواهد آمد. اگر زیاد اهل حمل لپ‌تاپ نباشید گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

اجزای قدرتمند با نرخ رفرش‌ریت بالا، صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت ۱۴۴ هرتزی، هارد SSD یک ترابایتی و عمر خوب باتری را می‌توان از نقاط قوت Nitro 5 دانست و به دنبال آن با توجه به ابعاد بزرگ و وزن ۲.۹ کیلوگرمی، دشواری حمل‌ونقل را می‌توان از نقاط ضعف این مدل دانست.

بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا

Acer Predator Helios 300

در بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر، نوبت به Acer Predator Helios 300 می‌رسد. کارت گرافیک این مدل GeForce RTX 3060 بوده و نسبت به قیمت لپ‌تاپ، بسیار عالی‌ به نظر می‌آید. پردازنده هشت هسته‌ای اینتل نیز در کنار صفحه نمایش فوق‌العاده ۱۷.۳ اینچی ۱۴۴ هرتزی آن، یک تجربه بی‌نظیر از انجام بازی‌های کامپیوتری را به همراه دارد.

این مدل با صفحه نمایش ۱۷ اینچی، سیستم خنک‌کننده مناسب، قابلیت اورکلاک با فشردن یک دکمه و صفحه کلید RGB قابل برنامه‌ریزی آپشن‌های قابل توجهی را به کاربر ارائه می‌کند. گیمرهایی که به دنبال یک لپ‌تاپ گیمینگ میان‌رده با جذابیت زیاد و قیمت نسبتا پایین‌تر هستند، از خرید این لپ‌تاپ پشیمان نخواهند شد.

پردازنده گرافیکی قدرتمند و صفحه نمایش بسیار باکیفیت در کنار پورت‌های مناسب را می‌توان از نقاط مثبت این مدل دانست و در سوی دیگر، نداشتن اسلات کارت  SD یا MicroSD، نداشتن فینگرپرینت و وب‌کم، وایفای۶ به جای ۶E و فن‌های خنک‌کننده پر سر و صدا را می‌توانیم از نقاط ضعف آن بدانیم.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم با بررسی بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسر، به شما در انتخاب گزینه مناسب کمک کنیم. انتخاب در بین گزینه‌های متنوع بازار همیشه سخت‌ترین کار ممکن بوده و تنها راه انتخاب بی‌دردسر، مطالعه و شناخت مشخصات مدل‌های موجود در بازار است. سایت‌هایی مانند زومیت مقالات بی‌نظیری در این زمینه ارائه می‌کنند. پیشنهاد ما این است که برای بررسی هرچه دقیق‌تر گزینه‌های موجود برای خرید، حتما سری به این مقالات بزنید تا در نهایت بهترین خرید را تجربه کنید.

FdsmeysambFinal seyed

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا
بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا
بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا
بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا
بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا
بررسی بهترین لپ‌‌تاپ‌ ایس گیمینگ - گیمفا