خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

پست گیمفا
۱۶:۰۰ ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا

همانٰ‌طور که می‌دانید، بازی‌های پلی استیشن در بین گیمر‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و هرروزه افراد زیادی به‌سمت این بازی‌ها جذب می‌شوند. پلی استیشن پلاس نسخه‌ای از پلی استیشن است که در سال ۲۰۱۰ در دسترس کاربران قرار گرفت. گیمر‌ها برای این‌که از مزایا و امکانات این نسخه بهره‌مند شوند، باید اکانت خود را شارژ کنند.

با توجه به این‌که در ایران شرایط برای پرداخت‌های بین‌المللی مهیا نیست، گیمر‌ها می‌توانند با گیفت کارت پلی استیشن پلاس اشتراک خریداری کنند. این گیفت کارت که کدی چند کاراکتری است، این امکان را به شما می‌دهد که از امکانات و بازی‌های موردنظر خود استفاده کنید. اما برای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس ، باید یک‌سری نکات را دربارهٔ آن بدانید. در ادامهٔ این مطلب برخی موارد مهم و مزایای خریداری گیفت کارت Playstation Plus را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خریداری گیفت کارت Playstation Plus چه مزایایی دارد؟

با خرید این گیفت کارت شما می‌توانید از امکانات Playstation Plus به‌راحتی استفاده کنید. درواقع در این نسخه از پلی استیشن امکانات و ویژگی‌های بیشتر و به‌روزتری فراهم شده‌است که تنها با خرید این گیفت کارت و شارژ کردن اکانت خود، می‌توانید به آن‌ها دستیابی داشته باشید. در ادامه به برخی از مزایای خرید گیفت کارت و استفاده از این نسخهٔ Playstation اشاره می‌کنیم.

  • انجام بازی به‌صورت آنلاین

همان‌طور که می‌دانید، در ابتدا بازی‌هایی که در دسترس گیمر‌ها بودند، از نظر گرافیکی در سطح پایینی قرار داشتند و علاوه‌بر این از جذابیت بالایی هم برخوردار نبودند. در گذشته بازی‌ها به این صورت بودند که اگر افراد قصد انجام بازی به شکل گروهی را داشتند، باید همگی در یک مکان حضور پیدا می‌کردند. معمولاً تعداد بازیکنان در این بازی‌ها بیشتر از دو نفر نمی‌توانست باشد.

اما اکنون با گذشت زمان و پیشرفت درزمینهٔ ساخت بازی‌ها، شرایطی به‌وجود آمده‌است که افراد بتوانند در بستر اینترنت به‌صورت آنلاین با هم دیگر بازی کنند. در این بازی‌ها افراد می‌توانند به تیم‌هایی با چند بازیکن تقسیم شوند و برخلاف گذشته لازم نیست که بازیکنان یا اعضای گروه در یک محل کنار هم باشند. در پلی استیشن Plus هم شما می‌توانید پس از خریداری گیفت کارت و داشتن اشتراک از انواع بازی‌های آنلاین لذت ببرید.

  • بهره‌مندی از فضای ابری

با توجه به این‌که گاهی برای نصب برخی بازی‌ها ممکن بود که سیستم بازیکنان به اندازهٔ کافی جا نداشته باشد و با مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی روبه‌رو می‌شدند، امکان انجام بسیاری از بازی‌ها را از دست می‌دادند. در چنین مواقعی گیمر‌ها به فکر ارتقای فضای ذخیره سیستم خود می‌افتادند که مطمئناً هزینه‌هایی را هم برای آن‌ها به‌همراه داشت. اما با گیفت کارت پلی استیشن پلاس شما می‌توانید در این نسخه، بازی‌ها را به‌صورت آنلاین انجام دهید و نگرانی بابت نداشتن فضا برای نصب و انجام بازی‌های موردعلاقهٔ خود نداشته باشید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
  • استفادهٔ رایگان از بازی‌ها در هر ماه

در حالت عادی بازی‌ها در پلی استیشن به‌صورت آفلاین قابل استفاده هستند و اگر بازیکنان قصد انجام بازی‌ها را به شکل آنلاین داشته باشند، باید هزینه‌ای را بابت آن بپردازند. اما در نسخهٔ پلاس، ویژگی‌ای برای آن در نظر گرفته شده‌است که نظر کاربران بسیاری را به خود جلب می‌کند. در این نسخه هر ماه دو بازی انتخاب می‌شود که برای انجام آن‌ها لازم نیست گیمر‌ها پولی پرداخت کنند. تعداد این بازی‌های رایگان در یک سال به ۲۴ عدد می‌رسد.

با وجود این‌که اغلب این بازی‌های رایگان انتخابی جزو پرطرفدارترین بازی‌ها نیستند، اما در برخی مواقع بازی‌هایی هم در این لیست قرار می‌گیرند که توجهٔ بازیکنان را به خود جلب می‌کنند. بازی‌های NBA ۲K۱۷، ABZU، Killing Floor ۲ و… از بازی‌های محبوبی هستند که تاکنون به‌صورت رایگان در اختیار گیمر‌ها قرار گرفته‌اند و کسانی که از این نسخهٔ پلی استیشن استفاده کرده‌اند، قادر به انجام این بازی‌ها بوده‌اند.

  • تخفیفات ویژه برای خرید بازی‌ها

یکی دیگر از مزایای دسترسی به امکانات Playstation Plus با استفاده گیفت کارت پلی استیشن پلاس، این است که شما می‌توانید هفتگی از تخفیف‌هایی که برای خرید بازی‌ها قرار داده‌اند استفاده کنید. این تخفیفات به‌عنوان یک ویژگی مثبت این نسخه‌ٔ پلی استیشن شناخته می‌شود که نسخهٔ معمولی پلی استیشن از آن برخوردار نیست.

گاهی میزان این تخفیفات بسیار بالاست و حتی به ۸۰ درصد هم می‌رسد که این موقعیت مناسبی را برای گیمر‌ها به‌وجود می‌آورد تا بازی‌های دلخواه خود را با قیمت مناسبی خریداری کنند. در پلی استیشن پلاس علاوه‌بر تخفیفات هفتگی، در مناسبت‌های مختلف هم چنین تخفیفاتی ارائه می‌کنند. در برخی مواقع، بازی‌های هیجان‌انگیز و محبوب گیمر‌ها شامل این تخفیف‌ها می‌شوند.

  • دریافت به‌روزرسانی

اگر بخواهیم یکی دیگر از مزایایی که با تهیهٔ گیفت کارت پلی استیشن پلاس و استفاده از این نسخهٔ پلی استیشن از آن برخوردار خواهید شد را نام ببریم، می‌توانیم به به‌روزرسانی‌های خودکار آن اشاره کنیم. شما می‌توانید آپدیت‌هایی را که برای بازی‌ها عرضه می‌شود را به‌راحتی و به شکل خودکار دریافت کنید. این ویژگی در پلی استیشن معمولی وجود ندارد و برای انجام به‌روزرسانی‌ها باید خود گیمر اقدام کند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
  • امکان دسترسی به محتوا‌های چند رسانه‌ای

با گیفت کارت پلی استیشن پلاس و شارژ اکانت خود، علاوه‌بر این‌که می‌توانید در محیط به انجام بازی بپردازید، از محتوا‌های چند رسانه‌ای هم بهره‌مند می‌شوید. آهنگ‌ها و فیلم‌های متنوعی در این بستر فراهم آماده است که می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید. اغلب محتوا‌های موجود در Playstation Plus که با خرید گیفت کارت امکان استفاده از آن‌ها برای کاربران وجود دارد به‌روز هستند.

شاید این مزیت برای ایرانیان کارایی چندانی نداشته باشد، اما یکی از مزایای جذاب این نسخه محسوب می‌شود.

هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم، برای ایرانیان امکان پرداخت‌های بین‌المللی وجود ندارد و برای استفاده از Playstation Plus لازم است که گیمر‌های ایرانی گیفت کارت پلی استیشن پلاس را تهیه کنند، اما پیش از اقدام برای خرید این گیفت کارت، شما باید برخی نکات مهم را مدنظر قرار دهید تا در استفاده از آن با هیج مشکلی روبه‌رو نشوید.

ازجمله مهم‌ترین مسائلی که شما در زمان خرید باید به آن دقت کنید، زمان اعتبار گیفت کارت و ریجن اکانت است. هر دوی این موارد از اهمیت بالایی برخوردارند و نباید آن‌ها را فراموش کنید. در ادامه این دو را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  • مدت زمان اعتبار گیفت کارت

توجه به زمان اعتبار گیفت کارت از مهم‌ترین نکات هنگام خرید است. هر میزانی که گیفت کارت پلی استیشن پلاس اعتبار داشته باشد، به همان میزان اکانت شما شارژ می‌شود و امکان استفاده از مزایا و امکانات Playstation Plus را خواهید داشت. گیفت کارت‌های این نسخه با اعتبار ۱ماهه، ۳ماهه و ۱۲ماهه موجود هستند.

فرض کنید شما گیفت کارت با اعتبار ۳ ماه را خریداری کرده‌اید، پس از وارد کردن کد این گیفت کارت اکانت شما برای ۳ ماه فعال می‌شود و امکان استفاده از تمام مزایای Playstation Plus را خواهید داشت. اما پس از گذشت سه ماه، اعتبار آن به پایان می‌رسد و نمی‌توانید از این امکانات بهره‌مند شوید.

  • ریجن اکانت

توجه به ریجن اکانت برای تهیهٔ گیفت کارت Playstation Plus یک نکتهٔ ضروری است. ممکن است شما فراموش کرده باشید که ریجن اکانت شما مربوط به کدام کشور می‌شود. برای یافتن ریجن اکانت چند را وجود دارد به‌طور مثال شما می‌توانید با مراجعه به سایت سونی، در قسمت اکانت، کشور مورد انتخاب خود را پیدا کنید. با این کار از ریجن اکانت خود اطلاع می‌یابید و خرید درستی را انجام می‌دهید.

اگر بدون توجه به ریجن اکانت خود گیفت کارت پلی استیشن پلاس را تهیه کنید، این گیفت کارت برای شما قابل استفاده نخواهد بود و دچار ضرر مالی خواهید شد. این ریجن‌ها هرکدام دارای واحد پولی مخصوص به خود هستند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا

هزینهٔ خریداری گیفت کارت Playstation Plus

یکی از مواردی که برای خریداران گیفت کارت‌ها اهمیت بالایی دارد، هزینه‌های آن است. این گیفت کارت‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی دارای هزینه‌های متفاوتی هستند. یکی از این عوامل زمان اشتراک گیفت کارت است. با توجه به انواع گیفت کارت با مدت اعتبار متنوع هزینه‌های آن‌ها هم می‌تواند متفاوت باشد. اگر شما یک اشتراک سه‌ماهه تهیه کنید، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید سه بار اشتراک ماهانه است.

عامل دیگری که در قیمت این گیفت کارت‌ها نقش دارد، ریجن اکانت است. این ریجن‌ها هرکدام مطابق با واحد پولی آن کشور هزینه دارند. اکنون بازار ارز در وضعیت ثابتی قرار ندارد و هزینه‌های مشخصی را نمی‌توان بیان کرد.

جمع‌بندی

بازی‌های موجود در Playstation Plus موردعلاقهٔ بسیاری از گیمر‌ها هستند و با توجه به مزایای زیادی که نسبت به نسخهٔ معمولی دارند، بیشتر مورد انتخاب قرار می‌گیرند. اما برای فعال‌سازی آن، شما نیاز خواهید داشت که گیفت کارت پلی استیشن پلاس بخرید و سپس از امکانات آن بهره ببرید. به‌طورکلی خریداری این گیفت کارت سبب می‌شود که بتوانید از مزایای این نسخهٔ پلی استیشن نهایت استفاده را داشته باشید.

اما در خریداری گیفت کار برای این نسخه از پلی استیشن شما باید موارد مهمی را رعایت کنید و قبل از خرید، آن‌ها را بررسی کنید که در این مطلب سعی کردیم این نکات را برای شما بیان کنیم.

meysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Parham گفت:

    اگر آنلاین بازی نمیکنید پیشنهاد میکنم حتما از سرویس نخل پلاس استفاده کنید ؛
    یه چیزی شبیه گیم پس برای پلی استیشن و خیلی از پلاس به صرفه‌تر هست و بازیهای جدید رو ۳ روز قبل از عرضه جهانی در اختیار کاربران قرار میده .
    من که چند وقته دارم استفاده میکنم و راضی هستم به شخصه .

    گیمری عادی
  • ای کاش روزی بشه که به جای خرید گیفت کارت برای خریدن بازی هامون، از کارت اعتباریمون مستقیما استفاده کنیم

    SDG69
  • TekkenGod گفت:

    اینا رو خودمون میدونیم فقط بگو اگه قراره واسه دویست سیصد تومن خرید گیفت کارت به اسم احراز هویت ما رو بعد از پرداخت مجبور کنی عکس و فیلم با کارت ملی و بانکی بگیریم و بفرستیم بریم یه جای دیگه .

    • Metallove گفت:

      گیفت کارت پول نقد حساب میشه به هر دلیلی با حساب شخصی به صورت دزدی گیفت کارت خریداری بشه فتا اولین کاری که میکنه صاحب سایت رو خفت میکنه تا اطلاعات خریدار رو بفرسته واسشون و اگه نداشته باشه خودش باید پاسخگو باشه, فتا فروشگاه هارو مجبور میکنه حتما احراز هویت کامل بگیرن.

    • SDG69 گفت:

      والا منم از یکی همین سایتهایه خرید گیف کارد، که گیمفا تبلیغش را کرده، خرید کردم. کلا ارتباطشون باهام یا واتساپ بود و یا تلگرام(هر دو فیلتر هستن و مکافاتی داشتم برای تماس باهاشون)!!! مورد دیگه، چنان روی گزینه تحویل فوری مانور و تبلیغ کرده بودن که…
      من از طریق خرید تحویل فوری، خرید کردم ولی تقریبا دو روز طول کشید.
      مورد دیگه این بود که یبار یکی از کارمنوهاشون میگفت تحویل فوری امکان‌پذیر نیست و باید “””اطلاعات اکانت-تون و پسورد اکانت””” را بفرستید تا خودشون اکانتم را شارژ کنن. من خیلی مقاومت کردم و در آخر اونها همون رمز را واسم فرستادن.
      راستیتش تمام دلگرمی و انتخاب اون فروشگاه، صرفاً تبلیغشون در گیمفا بود. البته سرتیفیکیت-هایه معمول یک سایت مورد اطمینان مد نظرم بود.
      خلاصه گیمفای عزیز ما شما را قبول داریم و فرض میگیریم، کیفیت و صداقت شرکت‌هایی که در سایت شما تبلیغ می‌شوند، امتحان خودشون را بخوبی پاس کردن و قابل اطمینان هستن.
      ممنون ..\

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا
خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس - گیمفا