سازندهی The Lords of the Fallen به دنبال خلق Dark Souls 4.5 است
اکشن نقشآفرینی جدید استودیوی Hexworks یعنی The Lords of the Fallen قرار است شامل مراحل به هم متصل زیادی در Umbral، جهان مردگان، باشد که مناسب گشت و گذار و یافتن گنجینههای منحصر به فرد هستند.
بازی The Lords of the Fallen که اصالتا در سال ۲۰۱۴ با نام Lords of the Fallen 2 معرفی شد چند وقتی میشود که در دست توسعه بوده است. مجلهی EDGE شمارهی جدید خود را به این اکشن نقشآفرینی سولز-لایک اختصاص داده است. استودیوی Hexworks هم اطلاعات زیادی را در مورد این بازی منتشر کرده است.
از آغاز روند توسعهی بازی، استودیوی Hexworks به دنبال خلق “Dark Souls 4.5” بوده و علی رغم موفقیت قابل توجه Elden Ring، این استودیو برنامههای خود را تغییر نداده است. ارتباط این بازی با بازی اول بسیار سست بوده و The Lords of the Fallen چندین برابر بزرگتر از Lords of the Fallen است. بسیاری از مراحل این بازی به هم متصل هستند و هر مرحله به سه مرحلهی دیگر ارتباط مستقیم دارد.
یکی از مکانیکهای کلیدی بازی Umbral، جهان مردگان و فانوسی است که به بازیکن اجازهی عبور و فرار از آن را میدهد. هنرمندانی مثل HR Giger ،Zdzisław Beksiński و Olivier de Sagazan منابع الهام توسعهدهندگان برای سبک هنری جهان Umbral بودهاند. برخی از موجودات Umbral از فانوس شما میترسند، اما برخی از موجودات بزرگتر رفتار شجاعانهتری دارند.
در مواقعی جهان واقعی و Umbral به هم متصل میشوند و این فانوس به بازیکن اجازه خواهد داد تا از یکی از این دو جهان به دیگری عبور کند. در حالی که مردن شما را به Anchor (معادل Bonfire) قبلی باز میگرداند، این احتمال وجود دارد که به Umbral هم بروید. در این مواقع فرصت خواهید داشت تا به دنبال گنجینهها منحصر به فرد بگردید، اما آیتمهای درمانبخش در این جهان به اندازهی جهان واقعی موثر نیستند و یک نوار دیوانگی کمکم شروع به پر شدن میکند.
بازی The Lords of the Fallen در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
از روزی میترسم که سولزبورن کاری رو با صنعت گیم و استودیوهای بازی سازی کنه که RPG کرد
بازیای امروزی هر روز بیشترو بیشتر سمت RPG شدن میرن و این روند خیلی یک نواخته و پایه های سبکای مختلف رو سست میکنه و طرفدارارو آزار میده
همینجوریشم سولزبورن زخمشو زده هر استودیویی که توان ساخت ی بازی AAA رو داره میزنه تو کار سولزبورنو سولزلایک چون میدونم این سبک بازیا بدجور داغنو مخاطباشون تازه دارن بیشتر میشن
این یک نواختی واقعا دردناکه
شاید سوازلایک ها مثل یک شوک الکتریکی ، بتونن بازی های داستان محور ، که رو به مرگ بودن رو احیا کنن . تا اینجاش که جواب داده . البته این شوک ، ووتاژ برقش یکم بالاست .گاهی گند میزنه به اعصاب پلیرها .
۱۰۰ درصد موافقم باهات.
بهترین نمونهاش هم Team Ninja هست که خدای ساخت هکان اسلش بود و الآن کاملا سوئیچ کرده رو سولزلایک. غم انگیزه تا حدی.
والا برای ما سولزلایک بازا این چیز بدی نیست تا وقتی تنوع و نواوری (مثل سری nioh) و داستانی برای گفتن باشه ما که راضی هستیم. سولزلایک خوب فروشش رو داره و سولزلایک از روی تقلید کورکورانه باشه شکست میخور
ببینیمو تعریف کنیم
خیلی خوشحالم نسخه اول بازی رو با توصیه گیمفا و قلم جناب آقابابایی عزیز تجربه کردم و لذت بردم امیدوارم این نسخه هم بترکونه
به قول یکی از دوستان متای پایین نشونه بد بودن نیست متای بالا قطعا نشونه شاهکاربودنه
یکی از بهتری های سبک سولز با گرافیک و گیم پلی عالی که بیشترین شباهت را به سری سولز داشت ووافعا ازش لذت بردم ولی بنظرم بین گیمرهای ایرانی سبک سولز فکرمیکنم بدلیل سختی بیش از حداوایل بازی زیاد موردتوجه قرار نگرفت درحالیکه یک تجربه عالی میتونه برای فن بوی های سری سولز باشدوحتما توصیهمیکنم تجربهاش کنید
این تیتر چه معنایی داره چرا وقتی خوندمش سمت چپ عقب سرم درد گرفت نت یهو قطع شد سیستم هم کند شد
میازاکی کاری با صنعت گیم کرد که وارد مرحله جدیدی شد
درست مثل کاری که میکامی با اویل ۴ و کوجیما با متال گیر و میاموتو با ماریو و انجام دادن
نسخه اول بازی نه خوب بود نه بد یه گیم معمولی؛برای عملی کردن این ادعا به چیزی بیشتر از یک گیم پلی عالی نیاز دارن باید اتمسفر کلی بازی به گیرایی سری سولز باشه داستان دلیل این مراحل هم که جایی خود دارن.نمایش های کوتاه بازی هم آنچنان جالب نبودند
گیم پلی بازی خدا بود شما به احتمال زیاد بازی های سولز لایک بازی نکردهاید که همچین نظری دارید تمام کسانی بازی های سولزلایک بازی میکنن از دیدن این تریلر جذاب به وجه آمدن به همین خاطر هم هست که به دنبال کارگردانی سولز ۴ هستند اما از نظر من دارک سولز دیگه به پایانش رسیده!!!!
خوبه دیگه بازی های RPG روز به روز بزرگتر میشن و بازی های بیشتری این سبکی میاد و پلیر های بیشتری هم سمتش میرن و این بازی هم معلومه بازی خوبی از آب در میاد
گود لاک آن دَت😏
یکم میترسم خراب کنه😐
نسخه اول با این که میخواست و پتانسیل تبدیل به یه سولز لایک ناب رو داشت ولی اسیر یکسری از مشکلات شد مثل بهینه نبودن بازی و افت فریم های زیاد و داستانی که جذاب به نظر می رسید ولی درست حسابی روایت نمیشد و از محیط چیزی از داستان نصیب ما نمیشد به مانند سری دارک سولز که هر محیط خودش بازگو کننده داستان های زیاده
فقد میتونم کلمه واو رو بکار ببرم
متاسفانه هنوز این بازی رو انجام ندادم ولی خدایی یه اسم دیگه غیر از اسم شماره اول براش انتخاب می کردند بهتر بود. الان اسم شماره یک با شماره ۲ دقیقا یکی هست.
😐👍
باورکنید با همین توضیحات شدیدا هایپ و دیوونه شدم براش من عنوان اول رو دیجیتالی روی کنسول دارم ولی بعد از دو سه مرحله بیخیالش شدم به دلم نچسبید خیلی امید دارم نسخه جدید حسابی همه ما سولزلایک بازارو به وجد بیاره…ایشالااااا
خوبه استودیو ها دارن یکم دوباره به بازی های داستان محور هم توجه میکنن… بالاخره به آخر دوران بتل رویال ها رسیدیم شیرینی بدید
سولز دوست ها حتما نسخه اولش رو تجربه کنید …
اتفاقا وسط تجربشم خدایی سخته
به شخصه جزو اولین نفراتی هستم که این بازی را پیش خرید خواهم کرد