معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا

سال ۲۰۲۳ میزبان انتشار انیمه‌های مختلفی می‌باشد که هر یک از آن‌ها طرفداران خاص خود را داشته و پخش برخی از آن‌ها شروع شده و برخی دیگر نیز به زودی در دسترس قرار خواهند گرفت.

هر ساله شاهد ساخت و انتشار ده‌ها انیمه سریالی و سینمایی مختلفی هستیم که هر یک از آن‌ها در ژانر متفاوتی جریان داشته و به سبب ارائه شخصیت‌ها و روایات منحصر به فرد، از طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان بهره می‌برند که برای تماشای آثار مورد علاقه‌شان روزشماری می‌کنند.

در حالی که سال ۲۰۲۲ میزبان پخش برخی از به یاد ماندنی‌ترین آثار این مدیوم بود که نه تنها شامل پروژه‌های جدید و منحصر به فردی همچون Lycoris Recoil (لیکوریس ریکویل) می‌باشند، بلکه شاهد بازگشت مجموعه‌های بزرگی همچون Bleach (بلیچ) پس از سال‌ها انتظار بودیم که داستان حماسی این مجموعه را به بهترین نحو ممکن با جلوه‌های بصری جدید به تصویر کشید و مخاطبین خود را به وجد آورد.

حال با آغاز سال ۲۰۲۳ میلادی می‌توانیم باز هم شاهد پخش آثار متنوع و مختلفی باشیم که هر یک از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند. برخی از این انیمه‌ها پخش خود را آغاز کرده و برخی دیگر نیز به زودی در دسترس مخاطبین قرار خواهند گرفت. با توجه به گستردگی این آثار، در نظر گرفتیم تا در این مقاله به معرفی عناوینی بپردازیم که بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفته و می‌توانند مخاطبین خود را شگفت‌زده نمایند. پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فصل دوم انیمه The Way of the Househusband (راه شوهر خانه دار)

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
  • پخش از ۱ ژانویه (۱۱ دی)

انیمه اقتباسی The Way of the Househusband یکی از آثار جذاب و تماشایی سال ۲۰۲۱ لقب گرفت؛ اثری که توسط کوسوکه اونو خلق شده بود و جنبه متفاوتی از زندگی رئیس باند یاکوزا را به تصویر می‌کشید.

این مجموعه روایت‌گر شخصیتی به نام تاتسو می‌باشد که در گذشته ریاست یک باند یاکوزا را بر عهده داشت ولی به خاطر عشق و علاقه‌ نسبت به همسرش، این شغل را کنار می‌گذارد و امور خانه را بر عهده می‌گیرد. با این حال گذشته و جرم و جنایت‌هایی که وی مرتکب شده همچنان زندگی او و اطرافیانش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. فصل دوم انیمه The Way of the Househusband که از تاریخ ۱ ژانویه پخش خود را آغاز کرده است، روزمره کمدی و برشی از زندگی این رئیس سابق یاکوزا را به تصویر می‌کشد که موضوعاتی جدی و بزرگسالانه را با درون مایه طنز برای مخاطبین تدارک دیده و می‌تواند لحظاتی جذاب و فراموش نشدنی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

فصل چهارم انیمه Bungou Stray Dogs (سگ‌های ولگر بانگو)

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
  • پخش از ۴ ژانویه (۱۴ دی)

یکی از آثار جذابی که دنیای بی‌رحم خیابان‌ها را با درون مایه فانتزی و کمدی درآمیخته و نتیجه جذابی را پدید آورده، Bungou Stray Dogs نام دارد.

این انیمه حول محور پسر جوانی به نام آتسوشی ناکاجیما جریان دارد که از پرورشگاه به بیرون رانده شده و مجبور می‌شود تا زندگی در خیابان‌های سرد و بی‌رحم شهرش را یاد بگیرد. مسئله‌ای که زمینه‌ساز وقایعی شوکه‌کننده و هیجان‌انگیز برای او و دوستانش می‌شود. اقتباس سریالی Bungou Stray Dogs را می‌توان به عنوان یکی از برترین اقتباس‌های کلاسیک ادبی تاریخ مدیوم انیمه خطاب کرد که داستان جذابش در فصل چهارم به اوج خود رسیده است. زیرا گروه ماجراجوی این انیمه درگیر رخداد‌هایی می‌شود که پای پلیس و ارتش را به داستان باز کرده و هر قسمت از آن می‌تواند مخاطبینش را به شیوه‌های گوناگون تحت تاثیر قرار بدهد.

فصل دوم انیمه Tokyo Revengers (توکیو ریونجرز)

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
  • پخش از ۷ ژانویه (۱۷ دی)

فصل دوم انیمه Tokyo Revengers که تحت عنوان Christmas Showdown (نمایش کریسمس) شناخته می‌شود، میزبان رویارویی‌های بسیاری برای مخاطبین خود خواهد بود.

این انیمه روایت‌گر جوانی به نام تاکه‌میچی هاناگاکی می‌باشد که شاهد کشته شدن ناگهانی نامزدش می‌باشد. با این حال برای پیدا کردن دلیل مرگ او، خودش نیز توسط مترو زیر گرفته شده و کشته می‌شود. با این حال به صورت ناگهانی به چندین سال قبل فرستاده می‌شود تا آینده خود را جبران نماید. Tokyo Revengers ایده سفر در زمان را به شیوه‌ای متفاوت و منحصر به فرد به تصویر می‌کشد تا داستان اکشن و جنایی خود را بسط دهد و حال طرفداران این مجموعه با آغاز فصل دوم آن می‌توانند شاهد رویارویی‌ها و وقایع غیرقابل پیش‌بینی بسیاری باشند که قطعاً ذهن شما را به چالش کشیده و حدس چگونگی پایان یافتن این مجموعه را برایتان دشوار خواهد کرد.

فصل نخست انیمه Nier: Automata Ver1.1a (نیئا: اتوماتا نسخه۱.۱ای)

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
  • پخش از ۷ ژانویه (۱۷ دی)

عنوان Nier: Automata ساخته شده توسط تارو یوکو یکی از الماس‌های نایاب صنعت بازی‌های ویدیویی بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کرد.

انیمه این فرنچایز که سال‌ها طرفداران برای تماشای آن انتظار کشیدند، حول محور سربازهایی به نام ۹S و B2 جریان دارد که در اصل به عنوان اندروید شناخته می‌شوند و وظیفه دارند تا بشریت را از نابودی به دست موجوداتی مرموز و بیگانه نجات دهند. با وجود این که Nier: Automata Ver1.1a اقتباسی از عنوانی به همین نام در صنعت بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود اما موفق شده تا شخصیت‌پردازی‌ها و روایات این مجموعه را در سطح جدید و گسترده‌تری به تصویر بکشد و در ترکیب با جلوه‌های بصری تماشایی و مبارزاتی نفس‌گیر، یکی از انیمه‌های سریالی جذاب سال ۲۰۲۳ لقب بگیرد که نه تنها می‌تواند طرفداران این فرنچایز را شگفت‌زده نماید، بلکه در جذب مخاطبین جدید نیز موفق عمل کرده است.

انیمه Trigun Stampede (تریگان استامپد)

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
  • پخش از ۷ ژانویه (۱۷ دی)

انیمه Trigun یکی از مجموعه‌های فراموش نشدنی و جالب توجه سال ۱۹۹۸ می‌باشد که از آثار هم‌رده خود بسیار جلوتر بود.

این انیمه حول محور شخصیت همه فن‌حریف و جذابی به نام واش استامپد می‌باشد که برای برقراری صلح در سراسر جهان با وقایع هیجان‌انگیزی در نقاط مختلفی از کهکشان روبرو می‌شود. در حالی که آخرین‌بار در سال ۲۰۱۰ شاهد پخش یک انیمه سینمایی از این فرنچایز بودیم، پس از گذشت بیش از یک دهه طرفداران آن می‌توانند شاهد انیمه Trigun Stampede باشند که به نوعی یک بازسازی از اثر اصلی به شمار می‌رود؛ با این تفاوت که هنوز هم از وقایعی برخوردار است که طرفداران آثار قدیمی را به سمت خود جذب نماید و در عین حال بدون نیاز به تماشای مجموعه سال ۱۹۹۸، مخاطبین جدید می‌تواند به تماشای نسخه جدید پرداخته تا شاهد یکی از زیباترین جلوه‌های بصری مدیوم انیمه در کنار شخصیت‌ها و روایاتی جذاب و هیجان‌انگیز باشند.

فصل دوم انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro (اذیتم نکن ناگاتورو سان)

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
  • پخش از ۸ ژانویه (۱۸ دی)

فصل نخست انیمه Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro یکی از شگفتی‌های تابستان سال ۲۰۲۱ بود که بینندگانش را با وقایع کمدی جذابی مواجه نمود.

این انیمه حول محور دختری معصوم، درون‌گرا و خجالتی می‌باشد که اوقات فراغت خود را به طراحی مانگا می‌گذراند. با این حال باقی هم‌کلاسی‌هایش از خلق و خوی او سوءاستفاده کرده و به شیوه‌های گوناگون وی را آزار می‌دهند. با وجود این که خلاصه این انیمه می‌تواند شما را گمراه نماید اما باید بدانید که Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro با درون مایه طنز خود، مشکلات نوجوانان و دغدغه‌های آنان را به تصویر کشیده و برخی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات ژانر کمدی و مدرسه‌ای را برای مخاطبین پدید آورده است. در فصل دوم نیز شاهد افزایش کیفیت Don’t Toy with Me, Miss Nagatoro در زمینه‌های مختلف هستیم که نه تنها داستان نوجوانان این مدرسه را به اوج رسانده است، بلکه المان‌های جدیدی را نیز به این محموعه اضافه کرده که می‌تواند جذابیتی دو چندان به همراه داشته باشد.

فصل دوم انیمه Vinland Saga (حماسه وینلند)

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
  • پخش از ۹ ژانویه (۱۹ دی)

تاریخ جذاب و حماسی وایکینگ‌ها نه تنها در مدیوم تلویزیون مورد توجه قرار گرفته است، بلکه در صنعت انیمه نیز به لطف Vinland Saga میزبان وقایع جذاب و منحصر به فردی می‌باشد.

این انیمه که برگرفته از وقایعی واقعی در سال ۱۰۱۳ میلادی می‌باشد، حول محور وایکینگ جوانی به نام تورفین جریان دارد که برای پیدا کردن سرزمینی به نام وینلند، وارد ماجراجویی‌هایی خطرناک، حماسی و تاثیرگذار شده و آینده خود و مردمش برای همیشه دستخوش تغییر می‌شود. Vinland Saga روایت‌گر وقایعی بسیار تاریک و خونین می‌باشد که پایان فصل نخست آن، بینندگانش را در شوکی عظیم باقی گذاشت. حال پخش فصل دوم آغاز شده تا نه تنها شاهد جنبه‌های جدید و شگفت‌انگیزی از زندگی تورفین باشیم، بلکه با نگاهی متفاوت به زندگی وایکینگ‌ها نیز بپردازیم که المان‌های فانتزی بسیاری نیز به آن افزوده شده است. فصل دوم Vinland Saga این شانس را دارد تا نام این مجموعه را در بین باقی آثار بزرگ و مشهور این مدیوم جای داده و مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد.

فصل دوم انیمه Bofuri (بوفوری)

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
  • پخش از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی)

انیمه Bofuri که تحت عنوان I Don’t Want to Get Hurt, so I’ll Max Out My Defense (من نمی خواهم صدمه ببینم ، بنابراین حداکثر دفاع را ارائه می دهم) نیز شناخته می‌شود، یکی از آثاری است که در دنیای بازی‌هایی ویدیویی جریان داشته و طرفداران این ژانر را می‌تواند حسابی سرگرم نماید.

این مجموعه حول محوری بازی‌باز بی‌تجربه‌ای به نام کائه هونجو جریان دارد که وارد یک بازی ویدیویی چند نفره هیجان‌انگیز می‌شود که هیچ اطلاعای از نجوه عملکرد آن ندارد؛ به همین سبب او تمام توانایی‌های خود را به کار می‌گیرد تا میزان استقامت و دفاع خود را برای جلوگیری از کشته شدنش به کار بگیرد. این موضوع سبب می‌شود تا او تجربه زیادی در این حیطه به دست آورده و به مرور تبدیل به یکی از برترین بازیکنان دفاعی این عنوان بشود. فصل دوم I Don’t Want to Get Hurt, so I’ll Max Out My Defense همچنان بر روی کسب تجربه و ماجراجویی‌های کائده هونجو جریان داشته و شاهد جنبه‌های جدیدی از بازی این انیمه هستیم که شامل المان‌هایی می‌باشد که برای دوست‌داران بازی‌های MMO بسیار آشنا خواهد بود.

انیمه Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre (جونجی ایتو مانیاک: داستان‌های ژاپنی ترسناک)

معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
  • پخش از ۱۹ ژانویه (۲۹ دی)

صنعت انیمه تاکنون تعریف جدیدی از ژانر ترسناک را در آثار خود ارائه کرده است که یکی از جدیدترین و متفاوت‌ترین آن‌ها Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre نام دارد.

این انیمه، مجموعه‌ای ۱۲ قسمتی از داستان‌های ترسناک مرتبط با فرهنگ کشور ژاپن می‌باشد که هر یک از قسمت‌های آن به گونه‌ای منحصر به فرد سعی بر ترساندن مخاطبینش خواهد داشت. با وجود این که اقتباس انیمه این داستان‌ها در القای تمام و کمال ترس و وحشت نمی‌تواند به مانند منبع خود عمل نماید اما با این حال در Junji Ito Maniac: Japanese Tales of the Macabre شاهد المان‌ها، شخصیت‌ها و وقایعی هستیم که به سبب سبک هنری خاص خود می‌تواند لحظات مهیج و به یاد ماندنی‌ای را برای طرفداران این ژانر پدید بیاورد. با وجود تعداد زیاد انیمه‌های سریالی در سال ۲۰۲۳ اما آثار انگشت‌شماری در ژانر وحشت وجود دارند که بتوانند به معنای واقعی کلمه، مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهند؛ یکی از آن‌ها انیمه جونجی ایتو می‌باشد که با وجود تمام کاستی‌ها اما تماشای آن باز هم می‌تواند لذت‌بخش جلوه پیدا کند.


    آیا اثر دیگری نیز وجود دارد که در نیمه اول سال ۲۰۲۳ به تماشای آن پرداخته باشید؟ با توجه به گستردگی آثار پیش روی صنعت انیمه، بیشتر از همه منتظر تماشای چه عنوانی هستید؟ آیا به مشاهده آثار نام برده شده در این مقاله پرداخته‌اید؟ کدام‌یک از آن‌ها در جلب نظر شما موفق عمل کرده‌اند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

    منبع: اسکرین‌رنت

    ParhamامینeddyAli.warCYRUSDaniyal Bleszinskio0ashil0oBlack Swordsmanمحمدامین حیدریمصطفی زاهدیred-eyed Banished Knightmeysamb????𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭RubyCooper

    مطالب مرتبط سایت

    تبلیغات

    معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
    معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
    معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
    معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا
    معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا

    نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید

    معرفی انیمه‌های جذاب نیمه اول سال ۲۰۲۳ - گیمفا