اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا
اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا
اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا
اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا

اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند

سیدهادی میرمحمدی
۱۴:۳۰ ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا

اکشن فیگور جدید عنوان ۲ Marvel’s Spider-Man اطلاعات جدیدی را در خصوص مردان عنکبوتی و مقدمه بازی فاش می‌کند.

با معرفی Marvel’s Spider-Man 2 و Wolverine استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در جریان رویداد Playstation Showcase، موجی از شادی در میان طرفداران عناوین ابرقهرمانی شکل گرفت، خصوصا با وجود موفق ظاهر شدن نسخه اول Marvel’s Spider-Man. با این‌حال، در حالی‌که یک‌ سال از معرفی Marvel’s Spider-Man 2 گذشته است، اینسامنیاک اطلاعات بسیار کمی را از این عنوان در اختیار طرفدران قرار داده است، همین موضوع سبب شده که طرفدران بیش از هر زمان دیگری در انتظار منتشر شدن اطلاعاتی از این بازی باشند.

در حالی که طرفدران در انتظار اطلاعات جدید از سوی سونی هستند، یک کاربر ردیت در این راستا پیش قدم شد و اطلاعاتی که از اکشن فیگور Marvel Legends این عنوان به دست آورده بود را به اشتراک گذاشت. طبق اطلاعات منتشر شده، پیتر در این دنباله همچنان به آموزش مایلز ادامه می‌دهد تا به مرد عنکبوتی‌ای تبدیل شود که مردم نیویورک به آن نیاز دارند.

اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا

از نظر کاربران ردیت، موارد منتشر شده را به زحمت می‌توان اطلاعات جدیدی از بازی عنوان کرد، اما با این حال، طبق همین اطلاعات می‌توان شرایطی که هر دو در این دنباله خواهند داشت را متوجه شد. خصوصا با توجه به در نظر گرفتن این موضوع که پیتر و مایلز در حالی یکدیگر را برای اولین بار ملاقات کردند که هشت سال از تبدیل شدن پیتر به مردعنکبوتی گذشته و در آن زمان نیز مایلز قدرت‌های خود را به دست نیاورده بود. در اواخر نسخه اول، مایلز قدرت‌های خود را به دست می‌آورد و حقیقت را به پیتر می‌گوید.

در اسپین‌آف Miles Morales نیز شاهد تبدیل شدن مایلز به تنها مردعنکبوتی نیویورک و کشف قدرت‌های جدیدش هستیم. با این وجود، تعجبی ندارد که در این دنباله نیز مایلز همچنان تحت تعلیم پیتر باشد تا علاوه بر تسلط بیشتر بر قدرت‌های جدیدش، از تجربه هشت ساله استادش نیز بهره ببرد. با توجه به تعامل خوبی که بین پیتر و مایلز وجود دارد، مطمئنا طرفدران از این «دوره تمرینی» استقبال خواهند کرد.

درز این اطلاعات اندک برای بازی‌بازان رضایت بخش خواهد بود، با این‌حال طرفداران در انتظار اطلاعات اساسی‌تری هستند، مانند دشمنانی که با آن‌ها مواجه خواهند شد، قدرت‌های جدیدی که به دست خواهند آورد، تفاوتی که نیویورک این دنباله با دو بازی قبلی دارد و صد البته تاریخی که بازی در آن عرضه خواهد شد.

عنوان Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ نامشخصی از پاییز ۲۰۲۳ برای کنسول پلی‌ استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

آقای کلوند عزیزHeisenbergAli 0zadeParhamهادی صفائیAMIR WAZOWSKIDeadSpaceمحمدامین حیدریM.Khall time play gameUNCLE ARTHURعلیAli_pxVisible 6-tigh man.Ezio Auditore da FirenzeAtreusA,,shEren YeagerPorfosormore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا
اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا
اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا
اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا
اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • god of war گفت:

    ما : یک استیت اف پلی بزارید و گسم پلی بالا ۶ دقیقه نشون بدید
    چیزی که بهمون می دن:

    Ali 0zadeBrainiac(خداحافظ)تی‌تاپ طلاییAMIR WAZOWSKIمحمدامین حیدری™️EllieUNCLE ARTHUR🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴KratosVisible 6-tigh manmore
  • Spider-Man گفت:

    در شاهکار بودن این بازی هیچ شکی نیست . مطمئنم که متاش بالای ۸۹ میشه و به اولین بازی اسپایدر من تبدیل میشه که متای ۹۰ یا حتی بالاتر رو کسب میکنه . البته این حرف هارو بخاطره هایپ بودن و عاشق اسپایدرمن بودن نمیگم . این حرف رو با حساب کتاب میگم . شما ببنید بازی Ratchet and Clank: Rift Apart توانست متای ۸۸ رو کسب بکنه . از همه جالب ترش اینکه این بازی توسط یه گروه کوچیک اینسامنیاک گیمز ساخته شده که توانسته همچین متایی کسب بکنه . حالا اسپایدرمن ۲ که از سال ۲۰۱۸ در دست ساخت بوده و بزرگ ترین گروه اینسامنیاک گیمز روش کار میکنه و الانم به احتمال زیاد ۸۰ یا شایدم ۹۰ درصد بازی رو ساخته باشن ، نمیتونه متای بالای ۸۹ کسب کنه ؟؟؟
    من که تو موفقیت این بازی هیچ شکی ندارم و مطمئنم که متای بالای ۸۹ رو کسب میکنه ‌. این بازی برا من حکم batman: arkham city داره .
    درکل میدونم که اینسامنیاک گیمز یه گیمی داره میسازه که فراتر از انتظارات طرفدار هاش عمل میکنه . در همین حین چون که اسپایدرمن ۲ یه بازیه تماما نسل نهمی هست ، شاهد تغییرات چشمگیری از جمله گرافیک خواهیم بود که این نکته هم باعث میشه اسپایدرمن ۲ با دو نسخه قبلیش تغییرات زیادی داشته باشه . ( البته که تا به‌حال اعلام نشده که اسپایدرمن ۲ قرار نیست به ps4 عرضه بشه ‌. با اینکه خودم ps4 دارم ولی امیدوارم که به ps4 عرضه نشه تا گرافیک بازی پایین نیاد و از نهایت قدرت ps5 استفاده بشه )

    Only XboxHeisenbergThe FireflyGhostشبح گیمفا (کاربر حرفه‌ای)Ali 0zadeXerxesKratosarshia.ya.moBrainiac(خداحافظ)more
    • G.LN گفت:

      لزوما تعداد افراد و سالهای بیشتر توسعه یک بازی به معنی کسب متای بالاتر اون بازی نیست مثالشم زیاده نمیگم تا بد برداشت نشه.
      ضمنا موفقیت یک بازی یا حتی محبوبیت یک بازی ربطی به متاش نداره که اونم مثالشم زیاده.
      پس بهتره حتی قرار باشه یه پیشبینی کنیم راجب امتیاز یک بازی قبلش لااقل یه گیمپلی ازش دیده باشیم بعد امتیازاتش رو پیشبینی کنیم

      AbolfazlBatman Arkham knight
      • Spider-Man گفت:

        اگه قرار باشه با یه ویدئو ۵ دقیقه ای یه بازی رو مقایسه کنیم اونطوری باید فارکرای ۶ بهترین شوتر ده سال اخیر میشد . یا واچ داگز ۱ که واقعا تریلر بسیار زیبا و محشری داشت ، اما وقتی خود بازی منتشر شد بازی خیلی از تریلرش ضعیف تر بود که واقعا درحد انتظارات نبود ( اما در کل بازیه سرگرم کننده ای بود).
        درثانی من این حرف رو طبق کارنامه اینسامنیاک گیمز گفتم و تازه تمام دلیل هام رو هم برا شاهکار شدن این گیم نگفتم .
        حرف اول شما درسته که که تعداد کارمند ها و سال های بیشتر توسعه دلیل بر موفقیت شدن یک بازی نمیشه ولی وقتی یه گروه فرعی اینسامنیاک گیمز میتونه کمتر از دوسال یه گیمی کوچیکی بسازه که متاش از نسخه اصلی اون بازی بیشتر بشه ( مایلز مورالز در pc متای ۸۸ شد ) پس صد درصد تیم اصلی اینسامنیاک گیمز که داره اسپایدمن ۲ رو میسازه و جمعا ساختش ۵ سال طول میکشه آیا نمیتونه متای بالای ۸۹ بگیره ؟؟؟
        البته اینکه بازی اسپایدرمن ۲ تمام نسل نهمی است تاثیر کمی روی تغییرات بزرگ این بازی مخصوصا گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلی نمیزاره و همینطور که اسپایدرمن ۱ فعلا پرفروش ترین بازی انحصاری سونیه ، طبیعتا سرمایه بیشتر ، نیروی کار بیشتر ، سال های بیشتر برای توسعه بازی ، تنها انحصاری بزرگ سونی در سال ۲۰۲۳ ( البته استودیو های خود سونی رو میگم وگرنه فاینل فانتزی به اندازه کافی گیمه بزرگیه ) ، همینطور حساس بودن سونی به نمرات بازی های بزرگش میتونه که متای بالای ۸۹ رو بگیره . البته که بازم احتمال داره متاش ۸۸ یا ۸۹ بشه ولی در هر صورت پایین ۸۸ نمیشه . اما خودم اعتقاد دارم که متاش یا ۹۰ میشه یا ۹۱ یا حتی شایدم ۹۲ بشه . درست مثل بتمن ارکام سیتی که همه رو سوپرایز کرد . ولی اگه متاش زیر ۸۹ هم بشه که تقریبا غیر ممکنه من و عاشقان اسپایدرمن صددرصد بازیش میکنن

        Only XboxHeisenbergRDR2
    • R گفت:

      بازی خوب لزوما شاهکار نیست . شاهکار در کنار تمام پارامتر ها کلی ایده نو و نوآوری باید داشته باشه . همه چیز رو با هم داره . تقریبا هیچ ایرادی نداشته باشه . این که یه بازی لذتبخشه صرفا شاهکار نمیشه . وقتی به هر چیزی میگی شاهکار دیگه عملا یه کلمه معمولی حساب میشه

  • حوصله ندارم به یک سیاه پوست چیزی یاد بدم مخصوصا که IQ این جماعت بشدت پایینه.

    GhostAli 0zadeRDR2SDG69KratosKratosBrainiac(خداحافظ)ali🤘Mohsenj74ataawesomemore
  • GrandWarden گفت:

    هیچ بعید نیست در صورت ادامه داشتن فرنچایز، مردعنکبوتی پیتر پارکر از بازی حذف بشه و مایلز به عنوان مردعنکبوتی اصلی جایگزین بشه.
    امیدوارم زودتر نمایش از بازی ببینیم.

    UNCLE ARTHURBrainiac(خداحافظ)KratosAMIR WAZOWSKIAli_pxSaladin_The_WiseVisible 6-tigh manSpider-Man
  • A,,sh گفت:

    این اسپین آفی که داده بودن خیلی خوب تونسته بود مایلز مورالز رو بعنوان یه اسپایدرمن دیگه در کنار پیتر معرفی کنه البته تو خود بازی که خیلی همکاری نداشتن اما تو نسخه دوم امیدوارم همکاریشون زیاد باشه چون جذاب تر میشه

    AbolfazlAli 0zadeXerxesVisible 6-tigh manEzio Auditore da FirenzeKratos
  • فقط منتظر یه State of Play برای این بازیم لعنتی بدجوری رفته تو سکوت خبری همین اطلاعاتی هم که ازش اومده بود رو قبلا هم میدونستیم

    XerxesataawesomeXERXESگیمر غمگین
  • . گفت:

    پیر شدیم از بس چیزی نشون ندادید.

    UNCLE ARTHURXerxesBrainiac(خداحافظ)KratosSpider-ManSaladin_The_WiseVisible 6-tigh man
  • Kratos گفت:

    الان چه اطلاعات خاصی فاش شد از این؟!
    چرا گیم پلی نشون نمیدین خدایی
    همون تاریخ انتشارش رو هم فقط یه توییت زدن گفتن پاییز میاد.نه تئوری نه تریلری هیچی.چه وضع بازاریابی هستش این خدایی؟حتما باید ۲ هفته به انتشار بمونه که تازه به فکر تریلر دادن بیفتین؟

  • RDR2 گفت:

    واقعا عجیبه این بازی انقدر تو سکوت خبریه

اکشن فیگور Marvel’s Spider-Man 2 اطلاعاتی از بازی فاش می‌کند - گیمفا