بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی
بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی
بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی
بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی

بازی Redfall در تاریخ ۱۲ اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی

محمدرسول میرزاده
۰۰:۳۳ ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی

استودیوی آرکین (Arkane) با انتشار ویدویی از گیم‌پلی Redfall، تأیید کرده است که این عنوان شوتر اول شخص در تاریخ ۱۲ اردبیهشت ۱۴۰۲ (۲ مِه ۲۰۲۳) منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار Redfall در جریان مراسم Xbox and Bethesda Developer Direct امروز، به همراه ویدیوی گیم‌پلی بازی، منتشر شد.

در ادامه شما را به تماشای تریلر گیم‌پلی بازی Redfall دعوت می‌کنیم:

بازی Redfall یک اثر داستان‌محور جهان آزاد و اول شخص شوتر است که بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌نفره یا Co-op تا چهارنفره آن را تجربه کنند. بازیکنان در این بازی به جنگ سپاهی از خون‌آشام‌ها خواهند رفت.

در ماه مِه سال پیش، بتسدا (Bethesda) تاریخ انتشار بازی Redfall و Starfield را تا نیمۀ اول ۲۰۲۳ به تعویق انداخت.

این بازی برای ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد و از روز اول برای مشترکین ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت.

HitmanOnly XboxHTBehzaadred-eyed Banished KnightAnubysRezaOmenAmir :))HosseinParhammeysambAmir_NNGGشبح گیمفا 👣john117HunTeR007IrNAshen undead the bearerSami 227Ellie terminatorArminmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی
بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی
بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی
بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی
بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • عرش و فرش …
    و دیس‌آنرد و ردفال … از این تریلر نه تنها حس خلاقیت یا جاه‌‎طلبی دریافت نمیشه، بلکه به نظر می‌رسه یه عقب‌گرد مطلق برای آرکین باشه. سیستم مبارزات یادآور عقبگردی شبیه به Gotham Knight نسبت به سه گانۀ راکستدی بود چه برای استایل آرکین چه به نسبت شوترهای مطرح دیگه، بازی مسیر عجیبی رو به نظر میرسه که انتخاب کرده نه میخواد درست و حسابی شبیه استایل قدیمی آرکین باشه و نه میخواد بکاملاً به سمت شوترها و غالب کردنش در جهان آزاد خودش رو سوق بده. طراحی مرحله هم که منسوخ به نظر میرسه، اگر تگ آرکین نخورده بود، اولین حدسم این بود که یکی از شعبه‌های یوبیسافت Redfall رو ساخته.

    jonathan reid (Penitent one)tahirΚύρος ο Μέγαςاوردک تک تک ورژن حقیقیMincraftHitmanAli_pxAlifzgod of warRezzmore
    • MIRAS گفت:

      دارید اغراق میکنید
      صد در صد در مقایسه با دیس آنرد همون مثال عرش و فرشه
      ولی دیگه انقدرا هم بد نبود که کبوندینش⁦;⁠-⁠)⁩

      Mincraftgod of warFidoSkyrim : The Elder Scrolls V.Brainiac(خداحافظ)Ali 0zadeTodd HowardHunTeR007IrNh00manmore
    • Espresso گفت:

      البته این مال شعبه استین هست زیاد انتظار بالایی ازش نیست

      از پیروان bloodyblade.Red.john117اپوزوسیون گیمفاEllie terminatorموز سخنگوSpider-ManMaster bladeDream in Red (Playstation T)Nobodymore
    • خودشون گفته بودن بازی بیشتر شبیه به فارکرای ۲ هست ، برای من جالب بود مخصوصا استفاده کردنشون از المانهای rpg

      منکه نظرم رو به مثبت رفت ، حقیقتا نه هایپ بود و نه بدم میومد ، اما نظرم مثبت شد بهش

      Hossein PayneBrainiac(خداحافظ)MMYKINGاپوزوسیون گیمفاHunTeR007IrNhalkerموز سخنگوSpider-ManSaladin_The_WiseMaster blademore
    • h00man گفت:

      با نظرتون موافقم ولی گویا به مذاق بعضیا خوش نیموده

      Todd Howardمحمدامین حیدریh00manSpider-ManMaster bladeRezaDĥeebvj⁷UklHitasephosseinmhmteam
    • Dastan گفت:

      خدایش منم امیدی به این بازی ندارم اصلا معلوم هست یه چیز ساده هست ولی اینطور بازی ها لازم میشه با دوستات بازی کنی

      HunTeR007IrNSnakeChris redfieldSpider-ManMaster bladeNobodyRezaFernandoDĥeebvj⁷UklHitasepmore
    • Reza گفت:

      مخالفم ، زیاده روی میکنید
      این اولین تجربه کواپ ارکینه و من با اینکه کواپ دوست ندارم ، بهش امید دارم
      این ک از سبک قبلیشونم فاصله گرفتن کاملا منطقیه و دلیلش مخاطبای صنعت گیمه، وقتی انقد فروش پایینه چ انتظاری از استودیو میره (خودم با دسانرد زندگی کردم و پری ام بسیار دوست دارم)
      انتظار ندارم بیان بره ده نفر بازی درست کنن
      امیدوارم تو مسیرای جدیدشون موفق باشن و کسب درامدی کنن ک بتونن جاه‌طلبانه تر برن جلو
      بنظرم این بازی فقط بره عاشقای گرافیک تا الان عقبگرد بوده ، چون بقیه چیزاش معلوم نیست

      MMYKINGاپوزوسیون گیمفاEllie terminatorHello babySpider-ManMaster bladeDĥeebvj⁷UklJohnny joestarمحمدامین حیدری
      • بخش خنده‌‍‌دار ماجرا حمایت از پروژه و بلافاصله اشاره به این که امیدوارم جاه‌طلبانه تر برن جلو. با این مسیر خلاقیت و جاه‌طلبی‌ای وجود نداره و موفقیتش هم ماجرا رو بدتر میکنه. همچنین، یه کلمه هم در مورد گرافیک صحبت نکرد کسی.

        فاصله گرفتن از سبک قبلی هیچ مشکلی نداره، فاصله گرفتن از سبک قبلی و انتخاب نوعی از ساختار طراحی مرحله که جنریک‌ترین و کلیشه‌ای‌‍ترینه اونم از سازنده‌ای که خلاقیت محور اصلی پروژه‌هاش بوده غم‌انگیزترین چیز ممکنه. کله‌پا شدن این پروژه بهترین اتفاقیه که میتونه رخ بده و امیدوارم رخ بده تا آرکین از این مسیر دوری کنه. از بازی خیلی چیزا مشخص و مبرهنه، این که هیچ چیز نمیدونیم و مشخص نیست یه دروغ بزرگ و کذبه.

        مخاطب انگار متوجه نیست این که فقط از سبک قبلی دور بشی و بچسبی به هر سبکی که از راه رسید مسیر درست نیست.

        Daniyal Bleszinski.Witcher GeraltHunTeR007IrNManny CalaveraRubyAlirezaEllie terminator𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔god of warmore
        • zilarom گفت:

          مرسیی،واقعا کسی حرف از گرافیک نزد،چون اصلا گرافیک بازی قبلیاشونم تو همین سبک بود،بحث همون خلاقیتست،بابا یادتون نره،تو همین سایت یکی از نویسنده ها گفت فاتحه صنعت گیم زمانی خونده شد که تو سالی که انچارتد چهار ریلیز شد،اورواچ شد بازی سال

          HunTeR007IrN
    • من به شخصه ترجیح میدم آرکین برگرده به استایل قبلی شون و Immersive sim های خفن مثل PREY و Dishonored بسازه ولی احساس میکنم دارین بازی رو Pre-judge می کنین.

      از طرفی مشخصه که زنیمکس این عنوان رو به آرکین تحمیل کرده بخاطر اینکه عنوان های قبلی شون فروش چندانی نداشتن و کژوال پسند نبودن. زنیمکس و CEO ش آلتمن دقیقا همین کار رو با Fallout 76 کرد ولی بازم آرکین داره این رو می سازه. واقعا بعید میدونم مثل بازی های یوبیسافت جنریک باشه. همین که مپ بازی (از اپن ورلد های دیگه) کوچک تره و همه ی مناطق Handcrafted هستن دقیقا عنصر Arkane رو نشون میده.

      Black SwordsmanREZAGAMERHunTeR007IrNManny CalaveraFarzadevanRubyArminÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔHello babymhmteammore
      • حقیقتاً قضاوت خاصی نکردم، کل ۱۰ دقیقه توصیف یک سری فیچر و ساختار یوبیسافتی بود که میلیون ها بار دیدیم، برج مراقبت شده فانوس، آزاد کردن گروگان یا تصرف پایگاه و نابود کردن باسی که هر منطقه رو تحت تصرف داره. آنقدر این ساختار رو دیدم که دیگه حداقل برای من ارضاء کننده نیست و این که تگ آرکین روی چنین بازی‌ای بخوره حداقل برای من قابل قبول نیست. چیز منحصر به فردی از بازی ندیدم، اما اگر نتیجه نهایی یه چیز منحصر به فرد و خاص باشه چه بهتر.

        Fidored-eyed Banished KnightMMYKINGbiomaxمحمدامین حیدریREZAGAMERHunTeR007IrNAlirezaArminEllie terminatormore
        • اینی هم که توقع دارید استودیو بیاد دوباره یه شاهکار خاص پسند مثل دیس آنرد بده و دو سه شماره پشت هم شکست تجاری بخوره و تنها دست آوردشون تعریف چهارتا منتقد باشه خیلی غیر منطقیه، این کاملا طبیعیه که بعد از چندین شکست تجاری استودیو بسمت یک فرمول موفق و از قبل تضمین شده بره تا طیف کژوال رو هدف قرار بده یکم فروش هم بکنه، خوش آینده منتقدها شکم هارو سیر نمیکنه، تهیه کننده ها ترجیح میدن های آن لایف باشه و بفروشه تا اینکه دیس آنرد باشه و نفروشه

          • الان این تریلر ردفال نشان از موفقیت تجاری داره؟ این همه پسنده؟

            اپوزوسیون گیمفامحمدامین حیدری
            • وا مگه نمیگید از فرمول یوبیسافتی و کلیشه ایی استفاده کرده؟؟ کلیشه یعنی چیزی که بطور مکرر ازش استفاده شده و میشه، اگر قبلا ازش استفاده میشده و حالا دیگه نمیشه پس دیگه کلیشه نیست و میشه کلاسیک. یا حداقل کلیشه کلاسیک که اونم بازپروریش اشکالی نداره، اما خب چرا یک المان تبدیل به کلیشه میشه و توو همه بازیا ازش استفاده میشه؟؟ جواب مشخصه چون اون المان عامه پسنده و فروش میکنه که همه ترجیح میدن مهر کلیشه بخوره به بازیشون اما ازش استفاده کنن، پس چجوریه که بازی هم کلیشه ست و هم خاص پسند؟؟ جمع نقیضینه که

              • کنار کلیشه‌ای از موارد دیگری هم برای توصیف بازی استفاده کردم. توضیح دادم نه تنها بی ایده و کلیشه‌ای به نظر میرسه بلکه سیستم مبارزاتش کلانکی و طراحی مرحله منسوخ به نظر میرسه. عملاً جلوه خوبی نداره و برای آرکین یه عقبگرد دیده میشه. همینقدر ساده‌اس چرا قصد پیچوندن قضیه رو دارین از کامنت اول به همه اینها اشاره کردم.

                Todd Howard.اپوزوسیون گیمفامحمدامین حیدری
      • جناب پلی استیشن تی، به نکته خوبی در مورد زنیمکس اشاره کردین. اما یه جای صحبت شما یه کوچولو می لنگه به نظرم.
        درسته که زنیمکس نقش داشته. ولی بیشتر از دو ساله که زنیمکس خریداری شده. عمده توسعه بازی هم تو همین مدت بوده. به نظرم این ایکس باکس بوده که از روی ناچاری این بازی رو خیلی زود معرفی کرد و به آرکین تحمیل ترش کرد. حتی معرفی اولیه بازی به عنوان یه بازی کوآپ هم به نظرم بیشتر تحت تاثیر تیم تبلیغات ایکس باکس بوده.
        در مورد خود بازی هم با جناب کریمی موافقم. از دید من نه تنها بازی خیلی احمقانه پیاده شده، کلا ایده ش هم احمقانست. «آرکین» اومده بازی goofy ومپایر کشی درست کرده!!

    • من دیشب گیم پلی تریلر رو ندیدم و فقط کامنت های شما رو خوندم و ناامید شدم از بازی، الان تریلر رو دیدم و شگفت زده ام که به چه دلیل واقعا تا این حد تاثیر منفی گزاشته روو شما؟ بازی دقیقا همون چیزیه که از ابتدای معرفی ازش انتظار داشتم، اکس باکس استودیوهای زیادی داره و قرار نیست همه بازیاش فورتزا و استارفیلد و هیلو باشن که، این طبیعیه که بازی های کژوال و بازاری هم بسازه و این طیف بزرررگ از مخاطب هم هدف قرار بده، از اون طرف بازی های خاص پسند مثل پنتیمنت هم میسازه و اصلا خاصیت گیم پس و باز بودنه دست استودیو توو ایده های ریسکی همینه دیگه. به هر حال این بازی از ابتدا هم یک اثر کژوال و بازاری بود و توو هدفش هم کاملا خوب عمل کرده و میانگین نمره متاش هم احتمالا دور و ور ۷۵ تا ۸۲ میشه که برای همچین اثری کاملا مناسبه

      .Black Swordsmanمحمدامین حیدری
      • برای بازی ای که توسط آرکین و از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳ در دست ساخت بوده ۷۵ تا ۸۲ مناسبه؟ چی باعث شده یه فن بیس در مورد بازی‌ای که برای این مدت طولانی در دست ساخت بوده، چنین استاندارد پایینی داشته باشن؟ متوجه نیستم صنعت گیم و مخاطبینش به چه سمتی دارن میرن. کژوال پسند یا هاردکورد پسند بودن اصلا ربطی به این موضوع نداره. کژوال پسندترین بازی میتونه خلاقانه‌ترین اثر ممکن باشه و یه بازی هاردکور میتونه کلیشه‌ای‌ترین بازی ممکن به حساب بیاد. سطح استاندارد خودتون رو یه بازنگری بکنین، بیخود نیست که صنعت گیم از دیسانرد و battlefield bad company و Mass Effect به bf 2042 و Anthem رسیده. همین شماها بودید که حمایت کردین و هر چی ساختن استقبال کردید.

        Daniyal Bleszinski.اپوزوسیون گیمفاBlack SwordsmanO2Arminمحمدامین حیدری
        • خیلی با حرفتان موافقم آقای کریمی این رفتار چه در فنای xbox و چه طرفداری playstation شاهدیم متاسفانه کافیه یه بازی تولید بشه و اسم یه دونه از استودیو های مثل santa monica یا Bethesda بیاد و کلمه شاهکار و اینجور کلمات از دهنشون نمیافته به نظر بنده یکی از اصلیترین دلایل افت کیفیت آثار، نحوه رفتار اینگونه مخاطبین می‌دونم البته تولیدات سطحی کمپانی ها در حوضه فیلم و سریال و انیمیشن رو بی تاثیر در مذاق و جهت گیری فکری مخاطبین بی تاثیر نمیدونم.

          Rezzمحمد حسین کریمی
        • اصلا این کامنتتون جالب نیست شما چمیدونید من از چه بازی هایی استقبال کردم و نکردم که قضاوت میکنید؟، وقتی آدم داره بازار رو تحلیل میکنه که سلیقه شخصیش رو نباید دخیل بکنه، تمام حرف من اینه: اگر این اثر عرضه بشه و تبدیل به موفق ترین بازی آرکین از لحاظ تجاری بشه پس این استودیو حق داشته و داره و خواهد داشت که امثال این بازی رو حالا خوب یا بد بسازه. همونطور که اپیک گیمز حق داره دیگه امثال گیرز خلق نکنه و همه چیش رو بزاره روو فورتنایت، همینطور که یوبیسافت حق داشته اسسینز رو به والهالا برسونه که پرفروش ترین نسخه کل فرنچایز شد، مگه هدف استودیوها به غیر از تحلیل بازار و ساخت اونچیزیه که بیشترین فروش رو داره؟

          RezzHello baby
        • Abolfazl گفت:

          گویا شما قصد دارید تمام ناراحتی هاتون از نبود خلاقیت و نوآوری در صنعت گیم طی ۱۰ سال اخیر رو سر این بازی و طرفداراش خالی کنید :))
          حرفتون درسته ولی به نظرم نامردیه از این گیم نسبتا کوچیک انتظار تاریخ سازی و نوآوری داشته باشید
          برید یقه ی بزرگان صنعت گیم رو بگیرید
          وقتی استودیو های کله گنده آثار کلیشه ای و بدون خلاقیت تحویل گیمرا میدن نباید همچین بازی کوچیکی رو متهم کنیم

    • Halo.reach گفت:

      جناب کریمی من گیم پلی بازی رو ندیدم که ببینم چطور هست و بیام درباره کامنت شما نظر بدم و کامنتم در این مورد نیست
      ولی اینکه انتظار دارید هر بازی خلاقیت و جاه طلبی داشته باشه

      میتونم خیلی از بازی هارو مثال بزنم که همون فرمول قبلی رو تکرار کردن و جاه طلبی توشون پیدا نمیشه و چه از نظر منتقدین و چه از نظر فروش خیلی هم موفق بودن(البته به شرط اینکه بازی در همه ی جهات بدون عیب و نقص زیاد باشه و در همه ی بخش ها روی بهترین حالت قرار گرفته باشه)

      • کسی گفت حتماً همۀ بازی‌ها باید جاه‌طلبانه باشن؟ متوجه هستید معنی کلمه‌هایی مثل کلیشه‌ای یا جنریک چیه؟ من داره از نام آرکین و یه چیز پایه‌ای صحبت میکنم. چیزی که به نمایش در اومد کلانکی و «بد» و بی‌ایده و جنریک و کلیشه‌ای برده ترند روز به نظر میرسه. جاه‌طلبی بماند.

        Todd Howard.محمدامین حیدری
        • آقای کریمی بخوام پاسخ بدم هم برای شما خسته کننده میشه و هم میشه تکرار مکررات و کلیشه ایی که شما ازش بیزارید، فقط یک نکته، آیا حاضرید علیه این نکته شرط ببندید که این بازی نع تنها تبدیل به محبوب ترین بازی تاریخ آرکین میشه بلکه با توجه به انتشار روز عرضه ش روو گیم پس، تبدیل به پرفروش ترین اثر تاریخ این استودیو هم میشه؟ و نتیجه ش هم میشه همون مفهومی که در مقاله “ما گیمرهای هزار چهره” گنجونده شده بود.

    • Fido گفت:

      عالی بود
      زیادم هست واسه ایکس باکس
      بهانه نیارید از سرشم زیادی

      jonathan reid (Penitent one)farshadxHello babyTodd Howardاپوزوسیون گیمفا
    • یه حسی بهم میگه که این بازی هم قراره راه Sea of Thieves رو در پیش بگیره و به مرور زمان تکمیل بشه.

      در غیر این صورت، از همون نمایش‌های اولیه هم حرفی برای گفتن نداشت.

  • Hitasep گفت:

    یه چیز بازی های ارکین خوبه که اجبارت نمیکنه چطوری مرحله رو بری (گرچه جاهایی بد هم هست مثلا تو آرخام نایت جایی مجبورت نمی‌کرد مخفی کاری کنی مخفی کاریش هم اندازه آرخام سیتی و اسایلم حال نمی‌داد)
    مثلا میتونی مخفی کاری کنی یا بری همشون رو به رگبار ببندی
    این واقعا خوبه

    Brainiac(خداحافظ)ParhamREZAGAMERHunTeR007IrNEllie terminatorMohzadSaladin_The_Wiseاپوزوسیون گیمفاMaster bladeDream in Red (Playstation T)more
  • به شخصه از نمایش های این بازی خیلی خوشم نیومد گرافیکش هم چنگی به دل نمی‌زد از xbox تو سال ۲۰۲۳ خیلی انتظارت بیشتری داشتم. تنها نمایش خوب مراسم هم واسه من forza بود که واقعاً گرافیک فک براندازی داشت که البته چیزی جز این از استودیو turn 10 انتظار نمیره در کل مراسم خیلی متوسطی بود حداقل انتظار معرفی یه بازی جدید خفن داشتم در آخر اینو اضافه کنم اینکه اخه برادر می‌ کامی این چیه درست کردی مرد مومن ما از تو انتظار evil within 3 یا یه چیزی تو این مایه هااا داشتیم ،بخدا این چیه درست کردی مرد مومن(الان نیاید ریپلای بزنید میکامی کارگردان نیست می‌دونم صرفاً انتظارم از استودیو چیز دیگریست)

    .Batman Arkham knightEllie terminatorhalkerMohzadSpider-Manاپوزوسیون گیمفاMaster bladeNobodyRezamore
    • Dastan گفت:

      احتمالا روی evil within 3 هم دارن کار میکنن ولی من به شخصه مخالف این هستم بازی های شماره بعدیش پشت سر هم بیادش یعنی بزار یه چیز متاوت و ای پی جدید بزنن

      اپوزوسیون گیمفاREZAGAMERHunTeR007IrNHitasepمحمدامین حیدری
    • به هیچ وجه قصد ترول یا چیز دیگری رو ندارم اما حالا معلوم شد که چرا Microsoft خودش رو به در و دیوار واسه خرید Activision میزد عملا ۳ سال از عرضه xbox میگذره ولی دریغ از یه بازی تریپل a درست و درمون(الان یه سری میان میگن مگه فورزا و mic simulator دسته بیلن…..) از اونور معلوم نیست hellblade و کلی بازی دیگه مثل fable کی منتشر میشه این برمیگرده به مدیریت افتضاح مدیران xbox فقط فکرشو بکنید اگر xbox چنان بودجه هنگفتی که از Microsoftرو نداشت ۱۰۰ بار تا حالا برشکست کرده بود بله game pass واقعا چیز خوبی ولی وقتی که چهارتا بازی درست و درمون انحصاری هم داشته باشه چیزی که من تا حالا به چشم خودم از xbox دیدم چیزی جز ادعا و حرف های بی سر و ته نبوده با این روند آینده ای نامعلوم رو واسه این کمپانی میبینم البته امیدوارم xbox چیز های زیادی تو آستین داشته باشه و با یه رویداد درست و حسابی و معرفی چندین بازی معرکه دوباره به مسیر موفقیت برگرده…

      Daniyal BleszinskiBlack Swordsmancrystal skyHunTeR007IrNنیتن دریک پیرHitasephalkerEspressoREZAGAMERzilarommore
      • چپ دست گفت:

        جناب سیستم مایکرو اینه کلا تغیرش هم دست منو نیست
        کمپانیم نیست ک ب راحتیا وا بده
        بدترین حالتم براش اینه ک ناشر بازی بشه مثلا اگه شکست براش درنظر بگیریم (ک البته با این پولایی ک این خرج میکنه فک نمیکنم ب فکر شکست باشه)

        و کلام اخر سلیقه بازه شما میتونی یا ابیو انتخاب کنی یا سبزو

        ...Eternal...Hitasep
        • دوست عزیز سن آدم که یه خورده بالاتر بره دیگه اینجور چیزها مثل طرفداری از یه کنسول خاص و در کل اینجور چیزها خیلی بیشتر تو آدم کم رنگ میشه من فقط عاشق گیم هستم(اگر چه که دیگه به هیچ وجه مثل قدیما دیگه گیم بهم نمیچسبه آخرین بازی هم که واقعاً خیلی با یه بازی حال کردم ghost of Tsushima بود)و یکسال بعد از اینکه ps5 گرفتم به هر بدبختی یه series x هم گرفتم و یکی از اصلی ترین دلایلم واسش بازیایی مثل hellblade و خرید zenimax بود و من رو نسبت به بازگشت xbox بسیار خوشبین کرد حالا حداقل حق بدید که واقعاً دلخور باشم از این وضعیت نسبتا بد xbox.

      • Phil گفت:

        از همین حالا با فورزا و استاکر و استارفیلد و هلبلید و همین ردفال که خیلی ها منتظرش تو سال ۲۰۲۳ دست پر رو داره…همه این بازی ها ۲۰۲۳ قطعا منتشر می شن…
        و
        بازی های اصلی در راهند…نسخه جدید ولفنشتاین و دووم

        بازی جدیدی که ایدسافتور معرفی کرد…فیبل و پرفکت دارک و ایندیناجونز و….

        فورزا هورایزن دیگه نیاز به بحث نداره…رو دست این رسینگ نیست واقعا

        …هیلو طرفداراش رو کاملا راضی کرده

        های آن لایف برای شوتر بازا عالی….

        O2crystal skyHitasepBatman Arkham knight
      • zilarom گفت:

        دقیقا باهات هم نظرم،ببین من با ۳۶۰ زندگی کردم،هنوز که هنوزه،میزنم مراسم e3 معرفی ۳۶۰ و سالهای بعدش برا نوستالژی میبینم،درو کرد اون نسل ماکروسافت،ولی پیتر مور که رفت…خدا شاهده اگر همین الان ایکباکس دهتا انحصاری پدر مادر دار در حد سونی معرفی کنه،پنج تاشم تو دو سال آینده بیاد،پول جور می کنم ایکس‌باکس هم میگیرم،ولی خوب دریغ

        Black Swordsmanمحمدامین حیدریHitasep
      • Hitasep گفت:

        چرا حرف از فورزا یا فلایت سیمولیتور با هیلو نزنیم؟
        سال ۲۰۲۱ کاملا طرف ایکس باکس بود دو بار پیاپی هم بازار رو دستش گرفت
        گیمپس که دیگه هیچی کاملا تکلیفش معلومه که چقدر خوبه و چقدر هم از بازیهای مستقل و ایندی حمایت کرد
        هلبلید اخبارش کاملا دست نینجا تیوریه اگه هم اخبار هلبلید ۱ رو دنبال میکردی می‌فهمیدی این ترفند خود نینجا تیوری بود . اول بازی معرفی شد هایپ رفت تا آخر بعد گذاشت دو سال بگذره یه گیمپلی داد هایپ رو بر گردوند و بازی رو عرضه کرد الانم داره همین کارو می‌کنه حتی یه خبر از مدیریت بدش نیومده
        فیبل که اصلا هیچی با اون تیمی که ماکروسافت برای پلی گراند ساخت فیبل موفقیتش تضمین شدس اونم حتی یه بارم ازش خبر بد نیومده
        رویداد هم که خوب بود هنوز تازه دو تا رویداد دیگه هم مونده
        دوم من قبول دارم مدیریت یه جاهایی ضعیفه اما تو قیمه هارو داری می‌ریزی تو ماستا
        معرفی نمیکنه میگید بازی نداره معرفی می‌کنه صد تا ایراد میگیرید
        تاخیر میزنه بدون مشکل عرضه کنه میگید چرا تاخیر خورد
        با باگ عرضه می‌کنه میگید شد سایبرپانک
        بالاخره باید چی کار کنه؟ هر ماه یه رویداد بزرگ بزاره دو تا بازی تریپل A عرضه کنه تو گیمپس هم کوچیکتر از جی تی ای شیش نیاد ؟

        اپوزوسیون گیمفاBlack Swordsman
  • Espresso گفت:

    جالبه ترسناکم هست
    ولی فکر نمیکنم شاهکار در بیاد
    به احتمال زیاد یه بازی خوب بشه😄

    KratosParhamEllie terminatorSpider-ManSaladin_The_Wisemahdi12345Dĥeebvj⁷UklHitasep
  • چپ دست گفت:

    این از اون بازیا میشه ک‌‌ متا پایینه ولی یوزر بالا

    کلا ب کواپ ترسنام بد نمره میدن

    Brainiac(خداحافظ)ParhamEllie terminatorPotgRezaDĥeebvj⁷UklHitasep
  • Lu Bu گفت:

    ارکین باید اینو خراب کنه تا برگرده به همون سبک اصلیش خخخ ، ولی متای این بازی نمیدونم با این تریلر فکرکنم تا هفتاد پنج هم بیاد خخ نمیدونم شایدم خوب شد

    .Brainiac(خداحافظ)Todd HowardPotgRezamahdi12345Dĥeebvj⁷UklHitasephosseinmhmteam
  • پوزش به طرفداراش و دوستداران آرکین
    اما همچنان از نظرم این بازی ی پسرفت بزرگه واسه استودیویی که اثر جذاب dishonored رو خلق کرده
    هعیییی آرکین از چی به چی رسیدی
    جای اینکه سه گانه رو تکمیل کنی میری به سمت سیاهی لشکری شدن
    نه به دث لوپت که انقدر خوش ساخت بود با لور داستانی خاصش نه به این که انگار left4dead ورژن ومپایر کشی ساختی
    بنظرم این گیمو فقط بخش کوآپش میتونه بهش کمی جون بده و الی سینگل پلیرش که از الان پیداس تو دیواره

    KratosBlack SwordsmanREZAGAMEREllie terminatorSaladin_The_WiseNobodyDĥeebvj⁷UklHitasep
  • Mehdi_Morgan گفت:

    فکر نکنم موفق بشه ( با کمال احترام )

    KratosArtin_GamearRezzEllie terminatorRezaHitasepDĥeebvj⁷Ukl
  • mehmeh گفت:

    بنظرم این کاملا یه عقبگرد برای آرکین و زنیمکس برای دنبال کردن ترندها دوباره آرکین رو مجبور به ساخت این abomination کرده،
    یه ایراد دیگش هم اینکه مشکل هویت داره، یجای تریلر سعی میکنه کریپی و ترسناک باشه ولی آرت استایل و دیالوگ‌های کرکترها بیشتر کرینجیش میکنه
    یجای تریلر میان از لول دیزاین و باز گذاشتن دست بازیکن حرف میزنن بعد جنریک ترین ماموریت تاریخ یعنی باز پس گرفتن تاور( البته اینجا خلاقیت کردن و تاورهای اساسین کرید شدن فانوس دریایی :دی) رو نشون میدن، باز گذاشتن دست پلیر هم یعنی اینکه بجای شلیک کردن مستقیم ربات بفرست سرشون رو گرم کنه بعد شلیک کن!
    از لحاظ فنی و گرافیکی هم کاملا منسوخ شدس،من موندم کجای این شبیه استاکر و فارکرای ۲ هست که کارگردانش راجبش حرف میزد، بیشتر شبیه بوردرلندز و فارکرای۵ بود

    KratosREZAGAMERRezzSaladin_The_WiseTodd HowardHitasepDĥeebvj⁷Ukl
  • هرچی کواپ شد گند خورد بهش جمع کنید این مسخره بازی و

    KratosREZAGAMEREllie terminatorhalkerEspressoTodd HowardHitasepFinal seyed
  • G.LN گفت:

    انگار بیشتر تمرکز داره رو حالت کوآپ تا سینگل اما اگه با دثلوپ هم مقایسه ش کنی متوجه میشی تقریبا کپی همونه با این تفاوت که انمیهاش اینبار خون آشامه. دوستانیکه راجب گرافیک نظر میدن اینم بگم استایل خاص بازیهای اخیر(لااقل)آرکین همینطوره.
    درواقع پلی دادن بازیهای آرکین انگار جذابیشتش خیلی بیشتر از دیدن گیمپلیه. نمونه ش هم دثلوپ.
    بازی بهت آزادی عمل میده که مخفی کاری پیش بری مراحل رو یا نه.
    فکر کنم بازی موفقی بشه ام نه در حد دثلوپ.
    تفاوتش با دثلوپ اینه المانهای نقش آفرینی رو به بازی اضاف کرده.
    به هر حال هیچوقت برا تجربه بازیهای آرکین منتظر امتیازات یا دیدن گیمپلی ازش نباشید و در هر حالت پلی بدید.

    HDMI_DEURezzRezaHitasep
  • میدونم این جمله به خیلیا برمیخوره ولی آینده گیمینگی که مایکروسافت دوست داره شکل بده همینه فکر نکنید فردا پس فردا این صنعت بیفته دست مایکروسافت میاد بازی های عمیق داستان محور میده ۸۰ درصد بازیا میشه کوآپ چند نفره بکش بکش که خرید های درون برنامه ای داره واسه چاپیدن مخاطب و به خاطر گیمپس خیلیا هم ایراد نمیگیرن میگن خوبه حداقل رایگان بازی میکنیم و…

    jonathan reid (Penitent one)RezaOmenO2محمدامین حیدریHalo.reachRezzhalkerEspressoHitasepxbox.homemore
    • Phil گفت:

      آقا لطفاً چرت نگو…فقط یه چیزی یاد گرفتید هی تکرار می کنید..

      ردفال یه بازی کاملا داستان محوره که خود سازنده های بازی هم اگه شوکیس مراسم رو دیده باشی به غنای بالای داستانی و محیط بهم مرتبطش اشاره کردن…

      حالا شما هم می تونی تک نفره بازی کنی هم کواپ…

      اصلا استودیو آرکین به بازی های تک نفره و کمپین محوره ش معروف….

      استارفیلد
      ردفال
      استاکر
      هلبلید
      ردفال
      اوود
      پرفکت دارک
      ….نسخه جدید ولفنشتاین

      و…فیبل و غیره

      همه تجربه های داستانی و تک نفره و کمپین محور خواهد بود

      RezaOmenbiomaxHitasep
    • Todd Howard گفت:

      هلبلید و پرفکت دارک و…سلام میرسونن دوست عزیز

    • Hasan0930 گفت:

      ردفال بازی هست که از اول زیر نظر مایکرو ساخته نشده
      چرا فرزا موتوراسپرت رو نمی گی یا هلبلید دو با توجه به گیم پلی که دادن
      اینا از اول زیر نظر مایکرو ساخته شده البته درسته تاریخ انتشارا مشخص نیست و این خودش انتقاده اما ردفال که دیگه از اول زیر نظر مایکرو نبوده
      برم فرکی ببینمش شاید نظرم عوض شد خودمم نسبت بهش پنجاه پنجاه هستم اون انیمیشن حرکت NPC ها منسوخ شده به نظر میرسید
      طراحی خون آشام ها هم خوب بود
      لول آپش هم خوب بود اما از هاروی اسمیت بیشتر انتظار می رفت
      کلیتا بازی اکی بود
      ولی فرزا موتوراسپرت عجب گرافیکی داشت خدایی پشمام چندبار ریخت
      امشب دوباره قراره براش ایونت بذارن امیدوارم امشب تاریخ انتشارش مشخص بشه
      نمایش کلی Developer Direct خوب بود در حد یک رویداد فرعی که در سال برگزار میشه
      بازی تانگو واقعا هیجان زدم کرد خیلی خوشم اومد ازش
      متاشم میاد به زودی
      الدر اسکروز آنلاین هم تمام ۲۰ تا دی ال سیش رایگان شده و بهترین زمان برای پلی دادنش هست
      ماینکرفت لجندز هم خوب بود و یکی دوماه دیگه منتشر میشه

      Hitasep
    • Hitasep گفت:

      ماکروسافت آرکین رو اجبار به ساخت بازی کو اپ نکرده

  • چپ دست گفت:

    سایت خیلی جالبه همه کامنت
    جناب کریمی رو خوندن
    بعدش همگی نظرات دوباره کارشناسی شد

    (جناب کریمی اگه کامنتو نزاشته بودی ملت ی دستی میخوردن 🗿🚬 )

    XERXESParhamHalo.reachEllie terminatorAbolfazlREZAGAMERTodd Howardmhmteamساقی گیمفاMehdi_Morganmore
  • Wounds گفت:

    اگه خواستین برای یک نفر واژه سقوط آزاد همراه با مثال تعریف کنین که خوب تو ذهنش بشینه می تونین از آرکین استفاده کنین . این سقوط منتها با شیب ملایم تر شامل تیم تحت نظر تاد هاوارد هم میشه

    اپوزوسیون گیمفاBrainiac(خداحافظ)halkerEspressoSaladin_The_WiseTodd HowardDream in Red (Playstation T)mhmteamمارتین فوردDĥeebvj⁷Uklmore
    • Todd Howard گفت:

      بعد از صحبت های یه دوست عزیزی همه نظر ها شدن کارشناسی همه دلواپس آرکین لازمه چنتا نکته رو بگم..
      اول اینکه این بازی اولین تجربه کواپ این استودیو هستش و مشخصه که بازی پیش کواپ ریخته شده اما این معنیش این نیست که سینگل پلیر ضعیفی داشته باشه اینو باید بازی بیاد تجربه کرد تا فهمید
      نکته دوم این که دوست عزیز سقوط آزاد؟! ردفال دقیقا همون چیزیه که باید باشه یه بازی کواپ داستان محور نمیدونم کجای کواپ بودن یه بازی مبهم. این بازی هم مثل هم بقیه بازی های ارکین خیلی سلیقه ای مثل دیسانرد و پری و حتی دثلوپ. جالبه که خیلی ها از همین بازی هایی که گفتمم کلی ایراد گرفتن…
      ولی کلا اگه بازی به سلیقه ما نخورد معنیش این نیست که سقوط آزاد یا فاجعه در راهه…صرفا باید صبر کرد و دید نتیجه نهایی حین تجربه بازی به چه شکله….به شخصه اینکه آرکین پشت بازی هستش برام اطمینان بخشه بازی گیمپلی سرگرم کننده ای داره.

      پ.ن نگران تاد هاوارد هم نباش کارش بلده….میگیری چی میگم که😉

      XERXESHitasepAbolfazlاپوزوسیون گیمفاBrainiac(خداحافظ)HDMI_DEUSaladin_The_Wise
  • mamad1166 گفت:

    بزارید بازی بیاد بعد بزنید تو سر هم شاید جذاب بود چیزای جالبی هم داشت

    اپوزوسیون گیمفاParhamREZAGAMER
  • Wise Wolf گفت:

    به به..یه گیم خوش ساخت از یه استدیو خلاق…به شدت هایپم واسه تجربش روی سریز ایکس…نکته ایی که خیلی بنظرم مهمه سرویس جادویی گیم پسه…فکرشو بکن عناوینی مثل رد فال و استاکر و فوردزا و هل بلید رو میتونی روز اول روی گیم پس تجربه کنی…معرکه ست…به امید روزی که سونی هم یه همچین سرویس معرکه ایی بالا بیاره… بعنوان یه گیمری که بیش از سی و اندی ساله غرق در دنیای گیمم و البته عاشق سونی هستم درست مثل مایکرو اینو از صمیم قلبم گفتم..من از قدیم هر دو کنسول این دو شرکت رو داشتم و همیشه طرفدار خروجی درجه یکم که البته نتیجه یه رقابت جذابه…امیدوارم تمامی گیمرای عزیز مملکتم بتونن بهترین عناوین هنر هشتم رو در بهترین حالت ممکن تجربه کنن…مرسی گیمفا

    Hitasepjohn117
  • بدتر از اون چیزی شده که فکر میکردم..!

    untitled gamerHitasepDĥeebvj⁷Ukljohn117
  • یک پیام از صلاح الدین :
    نمی دونما
    ولی بازی یه جوری بود
    انگار این داستان ومپایر کسب خیلی خوب روی یه شوتر اول شخص ننشسته بود
    از اون تریلرایی نبود که ببینم حال کنم
    البته قشنگی های خودش رو هم داشتا🤣🤣🤣
    ولی یه چیزی توی این بازیا هست
    مرحله کلا دو تا راه داره
    بازی هم هر دوتا راهش رو به عنوان خلاقیت بهت میگه🤣
    مثل اون تاور
    یا اون ومپایر اولش رو می کشتی یا نامرئی می شدی می رفتی. که بازی هر دوتاشو بهت گفت🤣🤣🤣
    خلاقیت باید زلدا گونه باشه…
    از چپ بری، از راست بری یه ذره فکر کنی یه راه جدید به ذهنت برسه که بازی هم دستتو توش باز گذاشته باشه…
    پ.ن: سوم شخص هم می‌شد خوب بودا🤣🤣🤣
    پ.ن۲:فقط من بودم تا حدی یاد بوردرلندز افتادم؟ 🤭
    پ.ن۳: تو دقیقه ۶:۲۷ از ender eye استفاده کرد🤣🤣🤣

    HitasepBrainiac(خداحافظ)Dĥeebvj⁷UklSaladin_The_WiseHalfLife
  • xbox.home گفت:

    خدایی این همون بازی بود که سیب زمینی فن ها هی پزشو میدادن؟😂

    اپوزوسیون گیمفاBrainiac(خداحافظ)Dĥeebvj⁷Uklbiomaxjohn117Saladin_The_WiseTodd HowardHalfLife
  • xbox.home گفت:

    امسال سال ایکس باکسه اره؟ ۲۰۲۲ که با اختلاف فاحش سونی از روی ماکروسافت رد شد . امسال هم همینه. سونی همیشه برنامه ریزیش درست حسابی بوده و در اخر زیاد ناراحت نباشید سیب زمینی فن ها روز عرضه میاد تو گیمپس پول ارزون میدید انتظار چلوکباب نداشته باشید نون و ماستی هم که بتون میدن شکر کنید خخخخ

    Ali 0zadeاپوزوسیون گیمفاBrainiac(خداحافظ)Dĥeebvj⁷UklSaladin_The_WiseTodd HowardHalo.reachAbolfazlManny CalaveraBatman Arkham knightmore
  • PASARGAD گفت:

    به عنوان یه ایکس‌باکس فن خوشم نیومد مراحلش انگار دقیقا مثل فارکرای

    untitled gamerred-eyed Banished Knight.اپوزوسیون گیمفاmhmteamDĥeebvj⁷Ukljohn117
  • AVATAR گفت:

    خیلی تریلر بدی بود😢
    Arcane fall

    untitled gamer.اپوزوسیون گیمفاDĥeebvj⁷UklTodd HowardParhamjohn117Saladin_The_Wise
  • HDMI_DEU گفت:

    به شدت واسه من جذاب و دوست داشتنی بود، همیشه عاشق استودیو بثزدا و آرکین بودم و چیزی که این استودیو رو برای من منحصر به فرد کرده، آرت و گرافیک خاص بازیاشه ( آرتی تو سبک بازی های دیس آنرد و دث لوپ) حالا فک کنید دیس آنرد ولی تو سبک شوتر و کو آپ. 🥲🖤🔥

  • Shark Gamer گفت:

    یه نکته میخواستم به آقای محمد حسین کریمی بگم که میگه آریکن از مسیر اصلیش خارج شده و بازی آشغالی تولید کرده بگم اینکه که بازی ردفال رو شعبه دوم آرکین که تازه تاسیسه ساخته و اولین بازی این استودیو محسوب میشه. شعبه اصلی آرکین همون روح و سبک بازی سازی آرکین رو حفظ کرده و داره به پیشرفت خودش ادامه میده من به نظرم از تاسیس استودیو دوم آریکن اینه که صرفا میخواستن ثابت کنن که ما هم میتونیم توی سبک های دیگه ی بازی سازی بترکونیم که خب وقتی بازی عرضه شد و نقد ها هم منتشر شدن اون موقعه میشه فهمید موفق بوده یا نه ولی شما خیلی عجله داری که از روی تریلر داری میگی بازی آشغالیه به عنوان مثال بازی ترسناک پروتوکول کالیستو همه از تریلرش میگفتن خیلی خفنه اما وقتی منتشر شد گند زد

    • ۱- این اولین بازی آرکین آستین نیست قبلا prey رو تولید کردن که بازی خوب و آندرریتدی بود.
      ۲- برای پروژۀ دیسانرد هم به صورت جوینت مشترک با شعبه لیون روی بازی کار کرده بودند.
      ۳- منم بر اساس تریلر صحبت کردم، تا به این لحظه هر چی از بازی دیدیم داد میزنه زباله اس.
      موفق باشید.

      untitled gamerTodd Howard.
  • Anubys گفت:

    بازی عالی و پولیش خورده ای به نظر میرسه

    untitled gamer
  • واقعا پنج سال کار کردن روی بازی ولا چیز خاصی ندیدم نه مرحله خاصی نه طراحی محیطی خاصی همچیز تکرار مکرارات محیط شهرش خیلی شبیه فاکرای ۵ بود امیدوارم آرکین برگرده به رگ ریشه خودش با بازیهای ماندگارش Dark Messiah of Might and Magic

    Todd HowardHitasep
بازی Redfall در تاریخ 12 اردبیهشت عرضه خواهد شد + تریلر گیم‌پلی