سازنده ریمیک Dead Space به قابلیتهای DualSense اشاره کرد
استودیوی موتیو دربارهی استفاده از ویژگیهای منحصر به فرد کنترلر DualSense پلی استیشن ۵ در گیمپلی ریمیک Dead Space، جزئیاتی را به اشتراک گذاشت.
به نظر میرسد سازندگان ریمیک Dead Space در نظر دارند نمایش خوبی از قدرت کنسولهای نسل نهمی را در بازی خود ارائه دهند. بازسازی این بازی وحشت بقا توسط استودیوی موتیو (Motive) انجام میشود و این توسعهدهنده تاکنون در تریلرهای مختلف به نمایش جزئیات بصری و گرافیکی آن پرداخته است که همگی عالی به نظر میرسند.
اخیرا استودیوی موتیو در یک پست بلاگ پلی استیشن، جزئیات جدیدی را در مورد استفاده از ویژگیهای کنترلر DualSense پلی استیشن ۵ در بازی ارائه کرده است. طبق این اطلاعات، بازیکنان میتوانند گیمپلی ریمیک Dead Space را به همراه قابلیتهای بازخورد لمسی، تریگرهای تطبیقی و سایر ویژگیهای DualSense تجربه کنند.
بازیکنان با استفاده از هر تفنگ مانند Plasma Cutter میتوانند از قابلیتهای DualSense لذت ببرند. با هر شلیک، یک بازخورد لمسی خاص احساس خواهد شد و همراه با آن میتوان شاهد فشار متفاوت دکمهی شلیک بر اساس مقاومت ماشهی هر تفنگ بود؛ برای مثال میتوان به اسلحهی شعلهافکن اشاره کرد که همراه با خارج شدن شعله از آن، میتوان شاهد لرزشهای متناسب در کنترلر بود. در همین حال، بازیکنان هنگام تیراندازی با Pulse Rifle میتوانند لگدهای متوالی آن را در حین خالی کردن یک خشاب احساس کنند.
در مناطقی از بازی که نیروی گرانش وجود ندارد، بازیکنان با هر گام معلق آیزاک لرزشهایی را در کنترلر خود تجربه خواهند کرد و استفاده از تواناییهای آیزاک برای حرکت یا توقف، باعث ایجاد بازخورد لمسی بلادرنگ از طریق لرزشهای هوشمند DualSense میشود. در نهایت، بلندگوهای کنترلر پلی استیشن ۵ برای پخش تعدادی از جلوههای صوتی درون بازی مانند برداشتن آیتمها، پر کردن مجدد نوار سلامت، استفاده از مکانیاب و موارد دیگر استفاده خواهد شد.
ریمیک Dead Space در تاریخ ۷ بهمن ۱۴۰۱ (۲۷ ژانویه ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
نظرات
به بههههه با دوالسنس میزنمش😍
البته اشاره ای نشده که روی pc هم قابلیتاش باشه انشالله که باشه
بازی های EA معمولا از کنترلر های پلی استیشن تا حالا پشتیبانی نکرده اند!
تو که گفتی این بازی مثل ریمیک رزیدنت ۴ جالب نیستن، چطور شد نظرت عوض شد؟
ساقیتو عوض کن.
به به
فکر کن روز عرضه بشینی با دوال سنس دد اسپیس بزنی
ادم فکرشو میکنه مو به تنش سیخ میشه
بهترین قابلیت بازی کردن
واویلا..چه شود..من دد اسپیس رو اون زمان یکسال طول کشید تموم کنم از بس که تن وبدنمو میلرزوند…فکر تجربه کردنش با قابلیت های دوال سنس هم مو به تنم سیخ میکنه… لامصب فردا میاد و منی که کنسول دارم ولی پول خرید بازی با این وضعیت دلار ،،،لاموجووووود!!!
شتتتتت…
بریم به جنگ موجودات عجیب غریب و فضاییه dead space
اوایل نسل هم گفتم بهترین اختراع و بهترین بخش نسل ۹ دوال سنس هست حتی از اس اس دی های خارق العاده سونی هم مهمتره …