بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد
بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد
بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد
بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد

بازی Hogwarts Legacy بیش از ۱۰۰ مأموریت فرعی دارد

امیرعلی قربان‌پور
۱۹:۵۴ ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد

به گفته‌ی سازندگان بازی Hogwarts Legacy در مصاحبه‌ی اخیر خود، این عنوان بیش از ۱۰۰ مأموریت فرعی دارد که ترتیب انجام آن‌ها بر داستان اصلی اثر می‌گذارد.

با انتشار بازی Forspoken که واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت، عنوان بزرگ بعدی در سبک نقش‌آفرینی که در رابطه با جادوگری باشد، Hogwarts Legacy است. این بازی که ماه آینده منتشر می‌شود، اقتباسی است از مجموعه رمان هری پاتر از جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling) و وقایع آن ۱۰۰ سال پیش از داستان کتاب نخست اتفاق می‌افتد. بازیکنان در نقش دانش‌آموزی سال‌پنجمی در مدرسه‌ی جادوگری هاگوارتز (Hogwarts) قرار می‌گیرند.

بنا بر اطلاعات لو رفته از آرت‌بوک بازی، به پایان رساندن داستان اصلی آن نزدیک به ۳۵ ساعت وقت می‌گیرد. اگرچه، مأموریت‌های جانبی بسیاری نیز وجود دارند. مویرا اسکوایر (Moira Squier)، کارگردان روایی و نویسنده‌ی ارشد بازی، در مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی GamesRadar اعلام کرد:

داستان اصلی بازی پیچیده و جذاب است و شامل شخصیت‌ها و زاویه دیدهای مختلف می‌شود، اما در طول بازی تصمیماتی را جلوی پای بازیکنان گذاشته‌ایم تا آن‌ها بتوانند به شیوه‌ی مخصوص خود داستان را جلو ببرند. حتی مأموریت‌های فرعی که تعدادشان به بیش از ۱۰۰ عدد می‌رسد باعث می‌شوند که بازیکنان با استفاده از تجربه‌ای که از به اتمام رساندن این مأموریت‌ها نصیبشان شده است، بتوانند در داستان اصلی تغییر ایجاد کنند. تعامل با یک شخصیت در مأموریت‌های فرعی، شیوه‌ی تعاملتان با آن شخصیت را در طول داستان اصلی تحت تأثیر قرار می‌دهد. برعکس آن هم ممکن است. ترتیب به پایان رساندن این مأموریت‌ها نیز بر داستان و تجربه‌شان از بازی اثر می‌گذارد. همه‌ی اجزا به یکدیگر مرتبط هستند.

مویرا اسکوایر

بازی Hogwarts legacy در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، در تاریخ ۴ آوریل (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و در ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد ۱۴۰۲) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

mehdi_cd2006DARKSIRENEspressomeysambعلیAmir_NNBaBa WossRpgFanO2FernandoEllie terminatorGGPorfosorامیر حسینBlack SwordsmanMMYKINGfarshadxEzio Auditore da FirenzeParhamUNCLE ARTHURmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد
بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد
بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد
بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد
بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Final seyed گفت:

    ای کاش مثل والهالا خیلی تکراری نباشن

    DARKSIRENSpider-Manmugiwara07EspressoREZAGAMERsaeedgreat
  • چیری که مهمه اینه که بتونن تنوع خوبی به فعالیت ها و ماموریت های فرعی بدن،خیر سرمون تو هاگوارتزیم! پتانسیل فوق‌العاده ایی داره.
    به شخصه انتظار بالایی از فعالیت هایی که می تونیم تو بازی انجام بدیم دارم.

    MincraftBatman Arkham knightHitasepBlack SwordsmanParhamSpider-ManEspressoREZAGAMER
  • این بازی اگر کنارش داستان گیرا داشته باشه یکه تاز فروش میشه فراموش نکنیم هر دنیای فانتزی نیاز به داستان قوی داره ولاغیر عنوانی صرفا سرگرم کننده برای چندساعته فقط دنیای هری پاتر اینقدر از هرلحاظ قوی بود که در تاریخ ماندگار شد به هرحال این بازی پتانسیلشو داره

    MincraftHitasepSpider-ManREZAGAMER
  • Spider-Man گفت:

    همین چیز هاست که منو می‌ترسونه . داینینگ لایت هم ۵۰۰ ساعت ۱۰۰ درصد کردنش طول میکشید ولی آخرش ۵۰۰ ساعت پراز تکرار یا اساسین کرید اودیسی که چند صد ساعته ولی جز ۱۰ ساعت اولش بقیه اش تکراری میشه (البته من از جفت این بازی ها خیلی لذت بردم ) . امیدوارم که تنوع مراحل فرعیش خوب باشه . طوری که بخاطره مراحل فرعیش چند نمره اش الکی پایین نیاد و بازی تکراری نشه . در کل این خبر خیلی منو ترسوند چون وقتی تعداد مراحل فرعی بیشتر باشه طبیعتا خیلی تکراری میشه . البته احتمال داره که در مراحل فرعی یه الهاماتی هم از ویچر بگیرن که خیلی خیلی خوب میشه . درکل اصلا نمیدونم که قراره گیم موفقی بشه یا نه و باید تا اومدن نمرات بازی صبر کنیم .

    Mincraftmehdi_cd2006red-eyed Banished KnightHitasepAbolfazlPouria_gamer_gotyREZAGAMERFinal seyed
  • farshadx گفت:

    امید زیادی بهش دارم
    امیدوارم خوب از آب در بیاد

    MincraftHitasepFinal seyedSpider-ManEspressoREZAGAMER
  • Ladon گفت:

    باز از این شعار ها خدا رحم کنه.. نمیدونم ۶۰۰ ساعته یا بازی ۱۰۰ تا مرحله خفن داره که تاثیر میزاره یا بازی ۱۲۰ ساعته ولی زور میزنه ۶۰ ساعت به زوره بس کنید بازی ۱۰۰۰ تا سیاره داره این تبلیغ های تو خالیو بعد از سایبرپانک هیچ کس این حرف ها رو باور نمیکنه … بازیتو بده بیرون خود منتقد میفهمه تعریف میکنه یا بازی بازا همینطوری هم فروشتو داری این کارای مزخرف چیه من نمیفهمم ولی کلا امید ندارم این بازی خوب دیده بشه …. اگر بشه که عالیه ما هم سوپرایز شیم یه بازی خوب بازی کنیم

    HitasepREZAGAMER
  • Ali 0zade گفت:

    اسکایرم : ( ببین برای این که به بخشی از قدرت من دست پیدا کنن چه کار ها که انجام نمیدن 😏)
    جدا از شوخی امیدوارم معموریت ها پربار باشن و محتوا داشته باشن نه مثل یه سری بازی ها که نصف مراحل فرعیشون خلاصه میشه به اوردن ایتم از اون سر دنیای بازی و …. باشه ، به شخصه به این بازی امیدوارم

    MincraftHitasepKieblackREZAGAMERFinal seyed
  • amirabbas_ps گفت:

    امیدوارم از lore های موجود هری پاتر به خوبی استفاده کنند.هرچند ۱۰۰مرحله فرعی رو به ۱مرحله اصلی هم ترجیح نمیدم . البته مراحل فرعی ای که خوب کار شده باشه مث اکثر مراحل فرعی ویچر این می‌تونه عالی باشه واقعا.

    Mincraft
  • Espresso گفت:

    برای جهانی که فکر کنم زیاد بزرگ نیست عالیه
    واقعا امیدوار شدم امیدوارم یکی از برترین بازیا بشه

  • Neon93 گفت:

    از اون آدماش نیستم
    ۶ سال در حال ساخت بودن
    ینی موقعی ک نسل ۹ فقط ی حرف بوده برا سونی و مایکروسافت
    ولی نسخه نسل ۹ توی بهمن میاد
    نسخه نسل ۸ توی فروردین
    ی حسی بهم میگه نسخه نسل ۸ اش قراره فاجعه سایبرپانک و تکرار کنه
    همین ی ساعت پیش ی ویدیو ازش دیدم
    کرکتر در حال پرواز بود ک بازی ب شدت دچار افت فریم شد
    با اینکه رو ایکس باکس میزد طرف
    من نمیدونم وقتی از محصول خودتون مطمعن نیستین
    مجبورین برا نسل ۸ هم عرضه کنین
    اونم با ۲ ماه تاخیر نسبت ب نسل ۹
    و ۶ سال هم در دست ساخت بوده
    نسل ۹ ایی ام در کار نبوده

بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد
بازی Hogwarts Legacy بیش از 100 مأموریت فرعی دارد