ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است

کارگردان Cyberpunk 2077: ناامیدی طرفداران از روایت خطی معقول است

آرش بوالحسنی
۱۰:۳۴ ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است

یکی از کارگردانان بازی Cyberpunk 2077 به تازگی گفته که ناامیدی طرفداران از عدم وجود شاخه‌های متفاوت داستانی در این بازی کاملا منطقی و قابل قبول است.

آقای پاول ساسکو (Paweł Sasko)، کارگردان ماموریت‌های Cyberpunk 2077، به تازگی در جریان یک استریم Twitch گفت که بازیکنان حق دارند تا از خطی بودن بیش از حد روایت بازی دلسرد باشند. ساسکو در ادامه در مورد انتظارات بازیکنان از این بازی و هم‌چنین دیدگاه سی‌دی پراجکت رد نسبت به داستان خطی صحبت کرد:

اتفاقات زیادی در این میان رخ داد. اول از همه بازیکنان انتظار چیزی شبیه به The Witcher 3 و ساختار داستانی آن را داشتند. به نظرم Cyberpunk 2077 از برخی جوانب به طرز دیوانه‌واری غیر-خطی است، اما بازیکنان انتظارات بیشتری را داشتند.

ساسکو هم‌چنین گفت که بازیکنان انتظار داشتند تا در داستان Cyberpunk 2077 شاهد تصمیمات بزرگی باشند که روایت را به صورت اساسی تغییر می‌دهد، در حالی که سی‌دی پراجکت رد فکر می‌کرد که تغییرات کوچک‌تر کافی خواهد بود:

ما به عنوان توسعه‌دهندگان دید بسیار متفاوتی در مقایسه با بازیکنان نسبت به یک بازی غیر-خطی داریم. بازیکنان دوست دارند تا تصمیماتی بگیرند و شاهد محتوای کاملا متفاوتی باشند. به نظرم این معقول است. Cyberpunk 2077 می‌توانست بهتر باشد. ما پیش از این بهترش را ارائه داده‌ایم و انتظارات از ما بیشتر است.

سی‌دی پراجکت رد در حال حاضر مشغول آماده‌سازی بسته الحاقی بزرگ بازی Cyberpunk 2077 یعنی Phantom Liberty است. این بسته الحاقی در سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. Phantom Liberty که ایدریس البا (Idris Elba) را در جمع بازیگران خود دارد، گران‌ترین بسته الحاقی سی‌دی پراجکت رد تا به امروز است.

ghostVisible 6-tigh manDARKSIRENREZAGAMERمحمدامین حیدریGGSaladin_The_WiseKratosred-eyed Banished KnightChris redfieldBlack SwordsmanAli_px.Espressoهادی صفائیAshen undead the bearer𝕿𝖎𝖗𝖊𝖉RubymeysambMR.BADGUYmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است
ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بدون شک ناامید کننده ترین release چند سال اخیر بود. آخه من نمی دونم چرا بازی ای که ۲۰۲۰ منتشر شد رو از ۲۰۱۳ معرفی کردن /: اینجوری هم حوصله فنارو (خصوصا بعد موفقیت ویچر ۳) سر بردن هم خودشون رو تحت فشار قرار دادن.
    البته از حق نگذریم داستانش با وجود خطی بودن خوب بود، تاثیر کوید روی توسعش رو هم نمی شه نادیده گرفت.

    Amir(PC & PS4)Dream in Red (Playstation T)همسایه ( فن بوی = پنچری )HitasepREZAGAMERKratoslegendboyChris redfieldBlack SwordsmanM.Khmore
  • من بیشترین ناامیدی م از بازی همین خطی و کوتاه بودن بیش از حد داستان اصلی بود. به عنوان یه بازی اکشن ادونچر با کیفیت خیلی دوستش دارم ولی اون انتظاراتی که با interview ها و تریلرها بهمون دادن خیلی بیشتر از اون چیزی بود که تحویل گرفتیم.

    برای مثال Background های بازی رو مثال میزنم که جوری تبلیغ شدن که انگار بازی قراره کاملا متفاوت باشه درحالی که ۹۰% تاثیرش توی ۱۵ دقیقه ای اول بود (خیلی خوب میشد اگه اکت ۱ بازی براساس انتخاباتت جلو میرفت). Dragon age origins نه تنها چندساعت اولش فرق داشت بلکه ۶ تا بکگراند خاص داشت که حتی توی اندینگ بازی هم تاثیر می گذاشتن! بعضی از کرکترها اندینگ خاص میگرفتن که بقیه نمیتونستن انجام بدن. همین المان رول پلی کردن و Replayability رو خیلی بالا میبرد

    از طرفی رومنس های بازی (با اینکه Panam و تاحدودی Judy کیفیت بالایی داشتن) خیلی نسبت به قول شون و بازی های Bioware محدود تر بودن

    امیدوارم درس گرفته باشن از این موضوع. حتی توی expansion هم میتونن این ایراد رو رفع کنن. همونطوری که Fallout 4 با Far harbor DLC تونست اون ایرادهایی که داستان سرایی متوسط و کمبود choice and consequence توی بازی اصلی داشت رو حل کنه

    این دنیا خییلی پتانسیل داره و من دوست دارم به پتانسیل ش برسه…

    AlirezaRezaمحمدامین حیدریCirilla Riannon🤘Mohsenj74St07mMasuod EnayatiM_A.REZAIEEzio Auditore da Firenze
  • The joker گفت:

    دوتا بازی هستن که حسرت عجیبی رو دلم گذاشتن!
    یکی همین بازی ،که همش میگم کاش یکسال دیرتر بازی رو بیرون میدادن .
    یکی هم واچ داگز یک ،ولی واچ داگز یک حسرتش برام بیشتره. همش میگم کاشکی ایییینقدررررر تریلر گیمپلی و مکانیزم های جذاب و نو و تازه بازی رو بیرون نمیدادن و نشون نمیدادن،من اینقدررر این گیمپلی ها و تریلر های بیشمار بازی رو دیده بودم که وقتی رفتم بازی رو پلی دادم تقریبا هیییچ چیز تازه ای برای تجربه نبود! مثلا همین که شخصیت رو ابگرید می‌کنی ،وقتی پلیس ها دنبالت میوفتن و تو با پارکور فرار میکنی بعد که گیرت میندازن دستتو میزاری رو سرت و با گوشیت کل برق منطقه رو هک می‌کنی و شهر رو به خاموشی می‌بری و دِ فرااار ،واقعاااا ایده پشم ریزونی بود😮 لااقل اینو نشونمون نمیدادین تو تریلرها 🤦یه چار تا چیز خاص و برگ برنده نگه می‌داشتند بهتر بود،یه نگا به جی تی ای کنین و تریلر هایی که داشته ،چقدر هوشمندانه و تعداد کم تریلر دادن ! اینجوری بازی برام پر سوپرایز بود .
    خلاصه اینکه اگه واچ داگز یک یه سیستم رانندگی پخته و گان پلی خوب و بازار تبلیغات با فکرتری داشت مدت ها تو مرکز توجه میموند ،اما صد حییف که یوبیسافت سلطاااان گند زدن به ایده های تاپ و نو هست😄من هنوزم وقتی با شخصیت اصلی بازی تو پیاده رو و کوچه ها راه میرم حااااال میکنم😄 اینکه دستشو میزاره تو جیب پالتوش و قدم هاشو محکم و وزن دار بر می‌داشت ،مخصوصا اگه شب بود و بارون میزد و یکم باد این پایین بارونیش رو تکون میدا،مو تنم سیخ میشد براش🤦
    (چقدر حرررررف زدم سرتون درد نگرفت؟😐😄)

    Dream in Red (Playstation T)RezaREZAGAMERArtin_Gamearlegendboyred-eyed Banished KnightBlack SwordsmanSoosmar (بازنشسته)Final seyedpro_gamer93more
  • vanto گفت:

    یکی از ناامید کننده ترین و در عین حال بهترین بازی های عمرم

    Dream in Red (Playstation T)REZAGAMER
  • Ladon گفت:

    عزیز انتظار بیشتری داشتیم چون خودتون این انتظارو درست کردید با وعده بازی نسل بعدی RPG اومدی بعد میگی چرا ناراحتیم؟ من قبلا هم گفتم بازی سیستم کوئست هاش مخصوصا فرعی هاش اصلا جالب نیست مخصوصا کوئست های ریپورتد کرایم ها با گیگ ها سایبر هاشم باس هاش میتونستن خیلی جذاب تر طراحی شن ولی منی که عشق این طور دنیا ها رو دارم از بازی خیلی لذت بردم ولی دلیل نمیشه ایراداشو نگم

    Dream in Red (Playstation T)REZAGAMER
  • Dlc بازی ای که اول نسل هشتم معرفی شد فقط برای کنسول های نسل ۹ منتشر میشه… مدیریت سی دی پراجکت رد خداست

    REZAGAMERSenator Armstrong
  • درسته که بازی رو درست حسابی منتشر نکردن ولی دمشون گرم به همتشون پشت کارشون اصلاح کردن بازی رو در مقابل فشارهایی که بهشون وارد بود👌🏻

    Masuod Enayati
  • یک پیام از صلاح الدین:
    شوتر آر پی جی یا آر پی جی شوتر
    مسئله این است…

    Dream in Red (Playstation T)Rezamatinesf
  • متاسفانه گیمر های الان بد عادت شدن تا کمپانی بازی سازی یه بازی منتشر می‌کنه مثلا ۵۰ ساعت بازی طول میکشه تا تموم بشه و جالب اینکه بعد از به مدت با محتوای تکراری رو به رو میشیم بازم گیمر ها میخرن بازی رو…. آدم هیچ لذتی هم نمی‌بره و خسته کننده میشه. اصل بازی اینه که یه داستان جذاب و زمان معقولی داشته باشه مثل بازی های قدیم بیشتر از حد طول بکشه بازی تکراری میشه

    Saladin_The_WiseMasuod Enayati
  • اولای بازی خیلی عالیه و تقریبا ۶ ساعت اول بازی بهترین ساعات تجربه هست بعد از اون یکم افت میکنه بازی.
    در کل بازی عالیه.
    من الان جایی هستم که یه میشن دارم ۱۵ هزار دلار پول جمع کن.
    خب لامثب نگفته از کجا جمع کنی معمولا بازیا یه ایتمی میدن که میشه اینقدر فروخت و بعدش این میشنو میدن. الانم تو شهر سرگردانم

ناامیدی طرفداران Cyberpunk 2077 از روایت خطی معقول است