<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا
<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا
<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا
<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا

تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده

پست گیمفا
۲۲:۰۰ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا

وقتی صحبت از محصولات خوش ساخت و با کیفیت به میان می آید ، همواره نام کمپانی قدرتمند SAMSUNG در این رقابت به چشم می خورد . این شرکت محبوب ، امروزه به یکی از معتبر ترین برند های طراحی و ساخت تلویزیون های هوشمند در جهان تبدیل شده است که هر ساله با تولیدات جدید خود در این زمینه ، طرفداران زیادی را به دنبال خود می کشاند و با وجود بهره گیری از فناوری های نوین در محصولات خود ، توانسته است نیاز مخاطبان را در هر رده ی سنی برآورده کند .

برند خوش آوازه ی سامسونگ در سال ۲۰۲۲ میلادی ، دو تلویزیون شاهکار با نام های BU8000 و BU8500 را روانه ی بازار جهانی کرده است که علاوه بر به دست آوردن جایگاه ویژه ای در میان مردم ، به یکی از پرفروش ترین ها در رنج قیمت اقتصادی خود مبدل گشته اند . این دو مدل بر اساس پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا ساخته شده اند و با قابلیت های هوشمندی که دارند ، به راستی در مقایسه با دیگر رقبای خود ، حرفی برای گفتن دارند و می توان به راحتی روی آن ها حساب باز کرد .

همچنین اگر شما مشتریان عزیز به مطالب تخصصی تر در خصوص این مدل شگفت انگیز احتیاج دارید و صرفا توضیحات اجمالی نمی تواند برای شما قانع کننده باشد ، می توانید به مقاله ی تلویزیون سامسونگ BU8000 در لینک فوق هم سری بزنید و علاوه بر مطالعه ی کامل مشخصات این میان رده ی دوست داشتنی ، نسبت به خرید آن هم اقدام کنید و از کارشناسان مجرب ما ، مشاوره ی رایگان دریافت کنید .

طراحی و دیزاین منحصر به فرد یک تلویزیون ، همیشه می تواند به فضای خانه ی شما زیبایی دوچندانی ببخشد و نقش مهمی را در دکوراسیون محیط هر مکانی ایفا کند ، بنابرین تلویزیون های سری ۸ سامسونگ با طراحی جدید Air Slim خود ، دارای لبه های بسیار نازکی هستند که ضخامت آن ها تنها به ۲۶ میلی متر می رسد و همین امر سبب می شود که دقت شما در هنگام تماشای تلویزیون ، فقط و فقط به تصاویر معطوف گردد و لبه های مزاحم کناری کمتر در معرض دید باشند . لازم به ذکر است که این دو مدل تنها در پایه های نگه دارنده ی خود با هم تفاوت دارند ، چرا که BU8000 پایه کنار است و BU8500 پایه وسط .

تجربه ی دیداری متفاوت با تلویزیون های سامسونگ

در جهان امروزی اولین چیزی که در تهیه ی یک تلویزیون به ذهن افراد می رسد کیفیت تصویر است ، که می توانیم این مطلب را هم به عنوان یکی از اساسی ترین مولفه های خرید هم در نظر بگیریم . البته این موضوع همیشه به نوبه ی خود نقش مهمی در انتخاب تلویزیون ها داشته است و به نوعی یک واقعیت انکار نشدنی به شمار می رود که می تواند به مشتریان مشاوره ی پنهانی دهد ، از این رو شرکت سامسونگ در تلاش است تا با استفاده از وضوح ۴K و تکنولوژی صفحه نمایش پیشرفته ی LED در تلویزیون های نسل جدید خود ، به این نیاز مهم مخاطبان جامه ی عمل بپوشاند .

<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا

معرفی پنل جدید تلویزیون سامسونگ BU8000 هم خالی از لطف نیست ، این پنل شگفت انگیز که از نوع ارتقا یافته ی VA به شمار می رود ، کنتراستی مطلوب را در تلویزیون ایجاد می کند و تصاویر را در طبیعی ترین حالت خود به نمایش می گذارد ، تا هم برای تجربه ی دیداری مخاطب احترام قائل شده باشد و هم اینکه بتواند رنگ های مشکی را در صحنه های روشن ، به صورت عمیق و واضح نشان دهد ، پس با این تفاسیر با یک پنل استثنایی روبرو هستیم که می تواند چشمان هر فردی را نوازش دهد .

وجود فناوری HDR ، انقلاب عظیمی را در تلویزیون ها به وجود آورده است تا کاربران بتوانند تاریک ترین و روشن ترین نقاط تصویر را به صورت طبیعی بر روی صفحه ی نمایشگر خود مشاهده کنند و از آن لذت ببرند . این قابلیت همچنین محدوده ی دینامیکی بالا و دامنه ای وسیع از رنگ های متحرک و گوناگون را برای شما ایجاد می کند تا قادر باشید صحنه به صحنه ی تصاویر دلخواه خود را با جزئیات دقیق تری دنبال کنید . البته این دو مدل سری ۸ سامسونگ از نسخه های بروز شده ی HDR بهره می برند که HDR 10 و HGL از جمله ی آن ها به حساب می آیند .

فناوری Mega Contrast یا همان کنتراست ویژه هم در واقع وظیفه ی کنترل نقاط تاریک و روشن صفحه را بر عهده دارد که در حقیقت بخش های تاریک را با عمق بیشتری نمایش می دهد و همین امر سبب می شود که رنگ های روشن و قسمت هایی از تصویر که نور بیشتری را به خود اختصاص داده اند ، به صورت قابل توجهی خود نمایی کنند و یک تجربه ی به یادماندنی را برای شما و خانواده تان به وجود بیاورند .

یک سیستم صوتی خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

همانطور که در مطلب قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500 هم به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم ، باید گفت که تلویزیون های سری ۸ شرکت سامسونگ از نظر قدرت و توان صوتی ، در سطحی حرفه ای قرار دارند و می توانند با کمک فناوری هایی که در بلندگوهای آن ها تعبیه شده است ، بهترین عملکرد صوتی را برای شما به ارمغان بیاورند . بنابراین شما مشتریان گرامی برای یافتن پاسخ این سوال می توانید به لینک فوق مراجعه کنید و علاوه بر مطالعه ی مشخصات کامل این مدل ، قیمت دیگر مدل های سامسونگ را هم مشاهده کنید .

تلویزیون سامسونگ BU8000 با استفاده از بلندگوهای ۲ کاناله ی خود ، می توانید به راحتی ۲۰ وات صدای خروجی را به شما تحویل دهد ، که با کمک دیگر قابلیت های صوتی ، این اصوات به صورت کاملا واضح به گوش شما می رسند . البته نمی توان انتظار داشت که سیستم صوتی این مدل همانند تلویزیون های پرچم دار این شرکت عمل کند ، اما با وجود قرار گیری در این رنج قیمت اقتصادی ، بهترین عملکرد را از خود بروز داده است .

شما برای اینکه به معنای واقعی یک تجربه ی سینمایی از صدا داشته باشید ، تکنولوژی پیشرفته ی دالبی باید  حتما بخشی از این موضوع باشد . یکی از فناوری های منحصر به فرد این تلویزیون ، Dolby Digital Plus نام دارد که اصوات را به صورت فراگیر و همه جانبه تولید می کند و بر اساس مدل های شناختی درک صدا ، می تواند یک پخش صوتی بی نقص و با کیفیت HD را در اختیار شما قرار دهد .

سیستم عامل محبوب Tizen را بهتر بشناسید

BU8000 سامسونگ با استفاده از رابط کاربری تایزن که مبتنی بر هسته ی لینوکس است ، دسترسی به حجم عظیمی از داده ها ، اعم از سرگرمی ، برنامه های تلویزیونی و فیلم و سریال های جهانی را برای مخاطب فراهم می کند و می تواند همانند یک پل ارتباطی میان کاربران و فضای گسترده ی مجازی عمل کند و دسترسی به سرویس های نام آشنایی از جمله گوگل را برای شما ممکن سازد .

<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا

شما می توانید با قابلیت Samsung TV Plus ، پخش زنده ی برنامه های تلویزیونی و انواع مسابقات ورزشی را دنبال کنید و با انواع کانال های خبری ، سرگرمی و آموزشی در ارتباط باشید . برای این منظور شما به یک راه اندازی خسته کننده احتیاج ندارید ، تنها چیزی که باید وجود داشته باشد متصل شدن به اینترنت است تا شما را وارد دنیایی از مطالب کاربردی و جذاب کند .

از آنجایی که همیشه راحتی مشتریان برای شرکت سامسونگ در اولویت قرار داشته است ، این کمپانی یک ریموت هوشمند با قابلیت کنترل از راه دور برای تلویزیون های BU8000 و BU8500 در نظر گرفته استکه ظاهری شیک و زیبا داشته ، و همچنین با استفاده از نور خورشید و کابل USB هم به راحتی قابل شارژ است ، و این یعنی شما را از خریدن باتری های فراوان و صرف هزینه های گزاف باز می دارد که در نوع خود بی نظیر است .

این تلویزیون همچنین دارای پورت های فیزیکی متنوعی از جمله HDMI ، برای اتصال آسان انواع وسایل جانبی می باشد و قابلیت وصل شدن به وای فای و بلوتوث نسخه ۵.۲ نیز از جمله مزیت های نسبی آن به شمار می رود .

جمع بندی و نحوه ی خرید

اگر شما قصد داشته باشید تلویزیونی با کیفیت تصویر فوق العاده ، وضوح صدایی باورنکردنی و همچنین ویژگی های برجسته و منحصر به فرد تهیه کنید ،قطعامدل های سری ۸ سامسونگ موردمناسبیبرای خرید خواهند بود چرا که از جدید ترین متد هایروز دنیا پیروی می کنند . پس وقت را تلف نکنید و این محصول منحصر به فرد را در لیست لوازم خانگی هوشمند خود قرار دهید .

 شما همچنین می توانید اینتلویزیون شگفت انگیزرا با قیمتی مناسب از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ممتاز کالا خریداری کنیدو از ۲ سال گارانتی معتبر شرکتی و ۵ سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید . از مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ما تحویل سریع درب منزل است که بعد از تست و سلامت محصول می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید . همچنین می توانید برای اطلاع از لیست قیمت انواع تلویزیون و ثبت سفارش ، علاوه بر دنبال کردن لینک مورد نظر ، از طریق راه های ارتباطی موجود در پایین صفحه هم با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس : ۰۹۱۸۶۶۶۳۷۴۲

آدرس سایت : momtazkala.info

منم یکی مثل خودتBaBa WossGGAMIR WAZOWSKIUNCLE ARTHURjohn117DARKSIRENmeysambSpider-ManBehzaadموز سخنگوHARDCORE GAMERSDG69

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا
<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا
<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا
<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا
<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Amirsadeq گفت:

    بعد از هفت سال، با خریدن کنسول نسل نهی تصمیم گرفتم تیویمو عوض کنم؛ با کلی گشت و گذار تو اینترنت و دیدن بررسی های مختلف تو یوتیوب ارزون ترین تلویزیون گیمینگی که تونستم پیدا کنم NANO 86 الجی بود که همونم ۲۶ تومن پام آب خورد 🥲
    همین تلویزیون تا پنج ماه پیش روی ۱۸ تومن فروخته میشد…

    منم یکی مثل خودتSpider-ManGGHello babyAMIR WAZOWSKIUNCLE ARTHURjohn117Fernando🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴
    • یکم دیگه زور میزدی یه نانو نود میگرفتی دیگه، ولی چقدر گرون گرفتی، من lg oled c1 گرفتم اول نسل ۳۳ تومن

      منم یکی مثل خودت
      • نانو LG به درد نمیخوره مخصوصا نانو ۸۶ نانو ۸۶ حدود ۵ ماه پیش برا ps5 گرفتم این تلویزیون به دلیل زمان پاسخگویی بالایی که داره تصویر تلویزیون تار میشه تاری تصویر این تلویزیون به حدی بالاس که سرگیجه میگیری نانو ۹۰ هم همین طوره اما c1 به لطف پنل OLED زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه ای رو داره که اصلا تاری تصویر تو این تلویزیون دیده نمیشه
        ( اکثر مردم کمترین توجه به زمان پاسخگویی تلویزیون دارن )
        تعریف زمان پاسخگویی : تغییر یک رنگ به یک رنگ دیگه رو زمان پاسخگویی میگن که این معیار تاریه تلویزیون رو مشخص میکنه

        اپوزوسیون گیمفا
  • ابتدا پنل اولد و سپس پنل های مدرن va بهترین ها برای ویدیو گیم اند

    • Alireza_far گفت:

      @bloody.blade
      اولد با اینکه خیلی خوبه ولی ریسک burn in دارن
      پنل های ads بهترن بجای old آمدن از mini LED استفاده کردن burn in هم نداره

      Saladin_The_WiseAlifar
      • ریسک برن این داره برای اونایی که نمیدونن چجوری ازش استفاده کنن، به پیشنهادِ بلید از ماهِ اولِ نسل نهم یدونه lg oled c1 گرفتم و بدون کوچکترین مشکلی داره کار میکنه، از اون طرف کسی هم میشناسم که سال ۲۰۱۸ اولد گرفت و یک ماهه خط افتاد، باید پنل رو بشناسی، البته سری های ۲۰۲۰ به بعد دیگه خیلی ریسک برن این پایین اومده مگر اینکه عمدا بخوای خط بندازی. اولد فقط برای اونایی خوب نیست که دائما فقط و فقط یک بازی یا یک شبکه رو تماشا میکنن. که اونم اگر جاهای hud بازی رو چندوقت یبار عوض کنی چیزی نمیشه، همه این مراقبت ها به کیفیت هیولاش شدیدا میارزه. مهم ترین چیزا اول پنله و بعد دالبی ویژنه (اچ دی آر) و بعد ایمیج کوالیتی و بعدش رزولوشن

        منم یکی مثل خودتSaladin_The_WiseParham
  • Alireza_far گفت:

    الان بازی های ک ساخته میشه نهایت ۶۰ فریم میدن حتی شاهد گاتهام هم بودیم ک ۳۰ فریم بود کلی هم نقد منفی بهش خورد به نظرم tv ۶۰ فریم کافیه نیاز به ۱۲۰ فریم نیس مگر اینکه بازی شوتر بخوای انجام بدی ک نیاز به فریم بالا داشته باشی

    Saladin_The_WiseAlifar
  • نجیب گفت:

    بنظرم یه دورهمی بذاریم درباره ی منظور از “قیمت فوق العاده” به توافق برسیم

    جول دوست داشتنیSaladin_The_WiseAlifarعلیخستهUNCLE ARTHUR
  • 30nabhl گفت:

    شرکتای تکنولوژی هرسال سعی میکنن محصولات جدیدشون با امکانات بیشتر و قیمت کمتر عرضه کنن
    ولی ما ماشالا سرعت تورم مون انقدر زیاده اجازه این اتفاقو نمیدیم
    تلویزیون ۴۲ اینچی فول اچ دی بدون اسمارت رو ۱۰ سال پیش با دلار ۳ تومنی خریدیم ۲۵۰۰ میشه ۸۵۰ دلار
    الان تلویزیون اسمارت ۴کی ۵۵ اینچ ۲۲ تومنه با دلار ۴۴ تومنی میشه ۵۰۰ دلار

  • TekkenGod گفت:

    قیمت فوق العاده !!!!
    درآمد یک سالمون رو باید بدیم تلویزیون بخریم.
    یه جایی گیر افتادیم تلویزیون هم مثل خودرو مافیایی شده و باید چند برابر قیمت واقعی پول بدیم.
    الان برا گیمینگ کسی میخواد تلویزیون بگیره و چندین سال استفاده کنه باید فن آوریهایی مثل vrr , allm , hdmi2.1 ,gsync,freesync رو در نظر بگیره که متاسفانه در مرز پرگهر این چیزا برامون حرام شده.

    Abolfazlمحمدامین حیدریعلی
  • bersek گفت:

    این سری مشکل آپدیت دارن؟ آشنای ما گرفته میگه تو مرحله مجوز استفاده از برنامه‌های tv ارور مدل و سریال میده

<strong>تلویزیون سامسونگ BU8000 با قیمت فوق العاده</strong> - گیمفا