تیزر انیمیشن The Amazing Maurice با صداپیشگی امیلیا کلارک

علی محمدپناه
۱۳:۰۲ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
انیمیشن The Amazing Maurice

به تازگی تیزر تازه‌ای از انیمیشن The Amazing Maurice منتشر شده که شخصیتی با صداپیشگی امیلیا کلارک را نشان می‌دهد.

انیمیشن موریس شگفت‌انگیز (The Amazing Maurice) اثری از استودیو اسکای سینما به شمار می‌رود و به تازگی نیز تیزری از آن منتشر شده که شخصیتی با صداپیشگی ستاره سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) یعنی امیلیا کلارک را به تصویر می‌کشد.

این انیمیشن سینمایی تازه بر اساس رمان کودکانی به نام موریس شگفت‌انگیز و جوندگان تحصیل‌کرده‌اش (The Amazing Maurice and His Educated Rodents) نوشته تری پرتچت است که در سال ۲۰۰۱ میلادی به چاپ رسید. این رمان به عنوان ۲۸مین کتاب نوشته شده توسط این نویسنده در جهان دیسک‌ورلد (Discworld) شناخته می‌شود.

انیمیشن «موریس شگفت‌انگیز» همانطور که از عنوانش مشخص است، داستان شخصیتی به نام موریس با صداپیشگی هیو لوری و گروهی از موش‌ها و فلوت‌زنی به نام کیث با صداپیشگی هیمش پتل را دنبال می‌کند که در سراسر کشور سفر می‌کنند و با استفاده از طاعون موش صحرایی سعی دارند از روستاییان کلاه‌برداری کنند.

آن‌ها در سفر خود به شهری می‌رسند که مرموز به نظر می‌رسد و در آنجا با دختر شهردار به نام مالیسیا با صداپیشگی امیلیا کلارک آشنا می‌شوند و حالا آن‌ها سعی دارند که راز و رمز پیرامون این شهر را حل کنند.

تری روسیو فیلم‌نامه انیمیشن «موریس شگفت‌انگیز» را قلم زده و سکان کارگردانی آن نیز در اختیار توبی جنکل بوده است. این فیلم برای اکران در تاریخ ۳ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

Orinmeysambجول دوست داشتنیBlack SwordsmanLonesome guy the Mad One

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید