فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا
فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا
فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا
فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا

فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از gen v تا the flash

در سال ۲۰۲۳ میلادی فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب زیادی از دی‌سی، مارول و سرویس آنلاین آمازون پخش خواهد شد.

استقبال بسیار خوب بیننده‌ها از فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی سبب شده تا هالیوود همچنان تمایل بسیار زیادی برای ساخت اینگونه آثار داشته باشد و سال ۲۰۲۳ میلادی نیز از این قاعده مستثنی نیست و قرار است فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذابی در سال جاری پخش شوند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

در گذشته نیز فیلم‌های اقتباسی بر اساس کتاب‌های کمیک ساخته می‌شد اما در دهه اخیر، این گونه آثار به طور قابل توجهی روی صنعت سینما سلطه پیدا کرده‌اند و هر ساله آثار مختلفی در این ژانر ساخته می‌شوند. استودیوهای بزرگ هر ساله چندین فیلم و سریال را به اکران در می‌آوردند و در تلاش هستند که دنیاهای سینمایی خودشان همچون، دنیای سینمایی مارول، دنیای سینمایی دی‌سی، دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی و … را گسترش بدهند.

در همین حین نیز سرویس‌های آنلاین همچون دیزنی پلاس، اچ‌بی‌او مکس، نتفلیکس، آمازون پرایم و … به دنبال بدست آوردن مشترکین بیشتری هستند و همین نیز باعث شده تا به دنبال ساخت فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی بروند. همانند سال‌های گذشته، تعداد قابل توجهی فیلم و سریال ابرقهرمانی در سال ۲۰۲۳ میلادی پخش خواهد شد که مطمئنا برای علاقه‌مندان به اینگونه آثار اوقات بسیار خوب و دلنشین را رقم خواهد زد. همراه با ما باشید.

سریال نسل وی (Gen V)

سریال نسل وی gen v
سریال نسل وی (Gen V)
  • خالق: میشل فازکاس – تارا باترز
  • بازیگران: جاز سینکلیر – الیزابت برادوی – چنس پردومو
  • محصول: سرویس آنلاین آمازون پرایم
  • تاریخ پخش: نامشخص
  • تماشای تریلر سریال «نسل وی»

سرویس آنلاین آمازون پرایم با سریال پسران (The Boys) توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند و توجه بیننده‌های بسیار زیادی را به خودش جلب کند. این سریال با رویکرد متفاوت خودش در ژانر ابرقهرمانی، با بسیاری از دیگر آثار این ژانر متفاوت است.

حالا آمازون به دنبال آن است تا این سریال را به یک فرنچایز گسترده و مهیج تبدیل کند و در همین راستا نیز فصل اول سریال «نسل وی» را ساخته است. این سریال اولین نسخه‌فرعی لایو اکشن از سریال «پسران» به شمار می‌رود که اتفاقات آن در کالجی از کمپانی وات رخ می‌دهد و داستان گروهی از افراد تازه و جوان را بازگو می‌کند که سعی دارند ابرقهرمان باشند و برای اینکه بتوانند شانسی برای حضور در گروه هفت یا سون داشته باشند، باید با یکدیگر به رقابت بپردازند.

همانند سریال «پسران» سریال «نسل وی» نیز بسیار خونین و بزرگسالانه خواهد بود و لحظات شوکه‌کننده‌ای را برای بیننده‌ها و طرفداران به ارمغان خواهد آورد. ارتباطاتی که این نسخه فرعی می‌تواند با سریال اصلی برقرار کند، باعث جذاب‌تر شدن هر دوی آن‌ها می‌شود. فعلا تاریخ پخش دقیقی برای فصل اول این سریال تعیین نشده اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که فصل دوم آن در دست توسعه قرار دارد و احتمال فصل‌های بیشتری از آن نیز در راه خواهند بود.

فیلم مارول‌ها (The Marvels)

فیلم مارول‌ها the marvels
فیلم مارول‌ها (The Marvels)
  • کارگردان: نیا داکوستا
  • بازیگران: بری لارسون – ایمان ولانی – تیونا پاریس
  • محصول: استودیو مارول
  • تاریخ اکران: ۲۸ ژوئیه (جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲)

حدود چهار سال پیش بود که بری لارسون برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول در نقش کارل دنورز در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) حضور پیدا کرد و حالا او قرار است بار دیگر نقشش را در فیلم «مارول‌ها» بازآفرینی کند که یکی از فیلم‌های شگفت‌انگیز و جالب‌توجه سال ۲۰۲۳ میلادی به شمار می‌رود.

فیلم «کاپیتان مارول» با اینکه توانست به فروش قابل قبولی دست پیدا کند اما نظرات منتقدان درباره آن متفاوت بود. با این حال، حضور نیا داکوستا روی صندلی کارگردانی این اثر و همچنین حضور شخصیت‌های کامالا خان با بازی ایمان ولانی و مونیکا رامبو با بازی تیونا پاریس در آن، باعث شده تا این دنباله بسیار جذاب‌تر و مهیج‌تر به نظر برسد.

مطمئنا حضور این دو شخصیت جالب می‌تواند به شخصیت کارل دنورز نیز کمک کند تا در فیلم «مارول‌ها» بیشتر بدرخشد. از سوی دیگر، این فیلم احتمالا پایه‌ریزی اتفاقاتی مهم برای فاز پنجم و ششم مارول و همچنین فیلم انتقام‌جویان: سلسله کانگ (Avengers: Kang Dynasty) خواهد بود و احتمال حضور کاراکترهای بیشتری از مارول در آن بسیار زیاد است.

همه این موارد در کنار یکدیگر سبب شدند تا فیلم «مارول‌ها» اثری جذاب و تماشایی از استودیو مارول برای سال ۲۰۲۳ میلادی به نظر برسد، اثری که ۳۳ مین فیلم این دنیای سینمایی محسوب می‌شود.

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom)

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده aquaman and the lost kingdom
فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom)

فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» احتمالا آخرین فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی شکل گرفته توسط زک اسنایدر باشد چراکه حالا جیمز گان و پیتر سفران پس از بدست گرفتن سکان هدایت استودیو دی‌سی و دنیای سینمایی آن، قصد دارند ریبوتی در آن انجام بدهند و در برخی از فیلم‌ها و بازیگران به تغییرات گسترده‌ای دست بزنند.

در این میان نیز گزارش شده که این فیلم، آخرین حضور جیسون موموآ در نقش آکوامن است ولی این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است. با وجود همه این شایعات و تاخیرهای صورت گرفته، فیلم «آکوامن ۲» همچنان اثری جذاب و تماشایی به شمار می‌رود که بیننده‌ها و طرفداران مشتاقانه منتظر اکران آن در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی هستند.

جیمز وان که سکان کارگردانی فیلم اول را در دست داشته بود، بار دیگر هدایت فیلم «آکوامن: پادشاهی گمشده» را در اختیار دارد و قرار است بار دیگر ماجراجویی‌ای سرگرم‌کننده و تماشایی در زیر آب را برای مخاطبان به نمایش بگذارد و تیزرهای منتشر شده برای این فیلم نیز همگی حاکی از این موضوع هستند.

اتفاقات فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» همکاری آکوامن با بازی جیسون موموآ و اوشن مستر با بازی پاتریک ویلسون را نشان خواهد داد و همین نیز باعث شده تا این اثر جذاب به نظر برسد. با توانایی جیمز وان در خلق حس و حال ترسناک و همچنین به تصویر کشیدن سکانس‌های اکشن بزرگ، مطمئنا فیلم «آکوامن ۲» می‌تواند به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ میلادی تبدیل شود.

سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion)

سریال تهاجم مخفی secret invasion
سریال تهاجم مخفی (Secret Invasion)
  • خالق: کایل برداستریت
  • بازیگران: ساموئل ال جکسون – بن مندلسون – امیلیا کلارک – اولیویا کولمن
  • محصول: سرویس آنلاین دیزنی پلاس
  • تاریخ پخش: نامشخص
  • تماشای تریلر سریال «تهاجم مخفی»

یکی از سریال‌های مهیج و جذاب سرویس آنلاین دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۳ میلادی، سریال «تهاجم مخفی» از دنیای سینمایی مارول است که در آن، شخصیت نیک فیوری در مرکزیت داستان قرار دارد. این شخصیت در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی از دنیای سینمایی مارول حضور داشته و این سریال اولین پروژه اختصاصی وی محسوب می‌شود و طرفداران مشتاقانه منتظر بازگشت ساموئل ال جکسون به این نقش هستند.

همانند دیگر فیلم‌ها و سریال‌های مارول، سریال «تهاجم مخفی» نیز داستان خودش را از کتاب‌های کمیک گرفته که در آن، اسکرول‌ها سعی دارند تا کنترل جهان و سیاره زمین را در دست بگیرند، خط داستانی‌ای که در بین طرفداران مارول شهرت قابل توجهی دارد. البته باید گفت  که در این سریال مقیاس داستان نسبت به کمیک‌ها اندکی کاهش یافته اما فریبکاری و بی‌اعتمادی همچنان در مرکز سریال قرار دارد و همین نیز می‌تواند آن را به اثری بسیار غافلگیرکننده و مهیج تبدیل کند.

سریال «تهاجم مخفی» برخی از کاراکترهای کمتر مورد استفاده شده دنیای سینمایی مارول همچون نیک فیوری، تالوس، ماریا هیل و تعدادی دیگر را در مرکز توجه قرار داده و در عین حال، به معرفی کاراکترهای جذاب دیگری با حضور بازیگرانی برجسته همچون امیلیا کلارک می‌پردازد. فصل اول سریال شامل ۶ قسمت است که هنوز تاریخ دقیقی برای پخش آن تعیین نشده است.

 فیلم فلش (The Flash)

 فیلم فلش the flash
 فیلم فلش (The Flash)
  • خالق: اندی موسکیتی
  • بازیگران: ازرا میلر – ران لیوینگستون – مایکل کیتون – بن افلک
  • محصول: استودیو دی‌سی
  • تاریخ اکران: ۱۶ ژوئن (جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲)
  • تماشای تریلر فیلم «فلش»

فیلم «فلش» یکی از پروژه‌های استودیو دی‌سی به شمار می‌رود که برای مدت‌های طولانی در دست توسعه قرار داشته و بارها کارگردان آن عوض شده است. حالا این فیلم قرار است در نیمه سال ۲۰۲۳ میلادی به روی پرده سینماها بیاید و انتظار و هیجان برای آن در بین طرفداران بسیار زیاد است.

این فیلم، اولین فیلم مستقل حول محور شخصیت بری آلن یا فلش به شمار می‌رود که کارگردان فیلم آن (IT) یعنی اندی موسکیتی سکان کارگردانی آن را در دست دارد و از آن به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های دی‌سی تا به امروز یاد شده است. این در حالی است که مشکلات و شایعات ایجاد شده پیرامون ستاره این فیلم یعنی ازرا میلر نیز از هیجان طرفداران برای این اثر نکاسته است.

فیلم «فلش» قرار است برای اولین بار موضوع مولتی‌ورس را در دنیای سینمایی دی‌سی مطرح کند و به شکلی جالب‌توجه به آن بپردازد. همین نیز آن را به یکی از فیلم‎‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۳ میلادی تبدیل کرده که احتمال می‌رود بن افلک و مایکل کیتون بار دیگر در آن نقش خود به عنوان بروس وین یا بتمن را بازآفرینی کنند.

شخصیت زاد با بازی مایکل شنون نیز قرار است در فیلم «فلش» حضور داشته باشد و شخصیت سوپرگرل با بازی ساشا کیل نیز به دنیای سینمایی دی‌سی اضافه خواهد شد. حالا باید دید که جیمز گان چه تغییراتی را در این فیلم ایجاد خواهد کرد تا متناسب با دنیای سینمایی خودش باشد و آیا اصلا این فیلم به موفقیت دست پیدا می‌کند؟

فصل دوم سریال لوکی (Loki)

فصل دوم سریال لوکی loki
فصل دوم سریال لوکی (Loki)

بدون شک، فصل دوم سریال «لوکی» به عنوان مهیج‌ترین و مورد انتظارترین سریال دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۳ میلادی شناخته می‌شود. اولین فصل از این سریال با بازی تام هیدلستون در نقش اصلی توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند و یکی از دلایل آن، پرداختن به داستان مولتی‌ورس و همچنین راز و رمز پیرامون داستان آن بود.

حالا فصل دوم سریال «لوکی» قرار است بیشتر در رابطه میان لوکی و سیلوی عمیق شود و همچنین به دوستی میان لوکی و موبیوس نیز خواهد پرداخت. فعلا اطلاعات زیادی از داستان فصل دوم در دست نیست اما می‌توان گفت که اتفاقاتی که در فصل دوم سریال «لوکی» رخ خواهند داد، بسیار بزرگ خواهند بود و در روند کلی دنیای سینمایی مارول تاثیر قابل توجهی خواهند داشت.

همانطور که فصل اول سریال «لوکی» به جنگ مولتی‌ورس پرداخت و شخصیت کانگ را معرفی کرد، فصل دوم سریال نیز می‌تواند این داستان را به طور قابل توجهی گسترش بدهد و حتی پایه‌ریزی اتفاقات فیلم انتقام‌جویان: جنگ‌های مخفی (Avengers: Secret Wars) باشد. فصل دوم سریال همانند فصل اول ۶ قسمت دارد ولی هنوز تاریخ دقیقی برای پخش آن اعلام نشده است.

فصل دوم سریال انیمیشنی شکست‌ناپذیر (Invincible)

فصل دوم سریال انیمیشنی شکست‌ناپذیر invincible
فصل دوم سریال انیمیشنی شکست‌ناپذیر (Invincible)
  • خالق: رابرت کرکمن – کوری واکر – رایان اوتلی
  • بازیگران: استیون ین – ساندرا اوه – جی کی سایمونز
  • محصول: سرویس آنلاین آمازون پرایم
  • تاریخ پخش: نامشخص

در سال ۲۰۲۳ میلادی فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی متعددی پخش خواهند شد ولی در این میان، فصل دوم سریال انیمیشنی «شکست‌ناپذیر» نیز به عنوان یکی از آثار مورد انتظار شناخته می‌شود که طرفداران مشتاقانه منتظر آن هستند.

این سریال انیمیشنی محصولی از سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود و اقتباسی انیمیشنی بر اساس مجموعه کمیک‌هایی به همین نام است که اولین فصل از آن در سال ۲۰۲۱ میلاید پخش شد و توانست تحسین منتقدان را بدست بیاورد و با استقبال بسیار خوبی از سوی بیننده‌ها روبه‌رو شود.

حالا پس از دو سال وقفه، طرفداران منتظر آن هستند تا ادامه داستان مارک گریسون، اومنی من، اتم ایو و دیگر شخصیت‌ها را مشاهده کنند. علاوه بر این کاراکترهای آشنا از فصل اول، فصل دوم سریال «شکست‌ناپذیر» قرار است به معرفی شخصیت جدید و شروری همچون آنگستروم لوی و کانکوئست بپردازد که چالش‌های بسیار بزرگی به شمار می‌روند و مارک گریسون باید با آن‌ها روبه‌رو شود. مطمئنا فصل دوم با داستان‌سرایی جذاب و کیفیت انیمیشن‌سازی همانند فصل اول می‌تواند به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. لازم به ذکر است که علاوه بر فصل دوم، آمازون این سریال انیمیشنی را برای فصل سوم نیز تمدید کرده است.

فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

فیلم انت‌من و واسپ کوانتومانیا ant man and the wasp quantumania
فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

شخصیت اسکات لنگ در فیلم «انت‌من» محصول سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی شده بود و دنباله آن تحت عنوان «انت‌من و واسپ» در سال ۲۰۱۸ میلادی توانست داستان آن را گسترش بدهد. حالا فیلم «انت‌من و واسپ: کوانتومانیا» به عنوان ۳۱ مین فیلم دنیای سینمایی مارول قرار است داستان این سه‌گانه را تکمیل کند.

فیلم «انت‌من و واسپ: کوانتومانیا» همانند دو فیلم قبلی به کارگردانی پیتون رید است و بازیگران دو فیلم قبلی در آن حضور خواهند داشت. در این فیلم، اسکات لنگ و خانواده‌اش به درون قلمروی کوانتومی منتقل می‌شوند و در آنجا نیز باید با کانگ فاتح مبارزه کنند. این فیلم، اولین اثر در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، حضور شخصیت کانگ فاتح در فیلم «انت‌من ۳» سبب شده تا این اثر جزو فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۳ میلادی باشد. شخصیت کانگ با بازی جاناتان میجرز در فصل اول سریال «لوکی» معرفی شده بود و قرار است نقش بزرگی در دنیای سینمایی مارول داشته باشد و شخصیت شرور فاز چهارم، پنجم و ششم است که به طور کلی به عنوان حماسه مولتی‌ورس شناخته می‌شوند.

مارول در سه فاز قبلی خودش توانست به شخصیت شرور تانوس بپردازد و حالا قرار است در این سه فاز تازه، شخصیت شرور خودش را کانگ فاتح قرار بدهد و فیلم «انت‌من و واسپ: کوانتومانیا» این فرصت را دارد تا بیشتر بیننده‌ها و طرفداران را با این شخصیت آشنا کند.

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse)

انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی spider man across the spider verse
انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse)

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse) در سال ۲۰۱۸ میلادی با کمترین انتظار ممکن روی پرده سینماها اکران شد و توانست بیننده‌ها را به وجد بیاورد و حالا دنباله‌ای برای آن ساخته شده که انتظارها برای آن بسیار زیاد است.

در انیمیشن «مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی» بار دیگر مایلز مورالز، اسپایدر گوئن و پیتر بی پارکر گردهم می‌آیند تا ماجراجویی دیگری در مولتی‌ورس داشته باشند و همین نیز سبب شده تا اشتیاق بسیار زیادی برای تماشای دوباره این جهان جذاب و رنگارنگ وجود داشته باشد.

علاوه بر این، انیمیشن «مرد عنکبوتی ۲» قرار است به معرفی شخصیت‌های تازه و واریانت‌های متفاوتی از مرد عنکبوتی در داخل مولتی‌ورس بپردازد که از جمله آن‌ها می‌توان به مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ اشاره کرد. مطمئنا حضور این تعداد مرد عنکبوتی روی پرده سینماها همه بیننده‌ها را به وجد خواهد آورد.

از سوی دیگر سبک انیمیشن‌سازی جذاب و متفاوت انیمیشن اول، در این انیمیشن تازه نیز تکرار خواهد شد که تاثیر قابل توجهی در جذابیت آن دارد. این در حالی است که سونی به دنبال ساخت فیلم سوم این مجموعه تحت عنوان مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Beyond the Spider-Verse) است که در سال ۲۰۲۴ میلادی پخش خواهد شد.

فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3)

فیلم نگهبانان کهکشان ۳ guardians of the galaxy vol 3
فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3)

فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» بدون شک یکی از فیلم‌های بسیار مورد انتظار سال ۲۰۲۳ میلادی به شمار می‌رود که همانند دو فیلم قبلی، جیمز گان سکان کارگردانی و نویسندگی آن را در دست دارد. اولین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۱۴ میلادی منتشر شد و این گروه غیرمنتظره را معرفی کرد. فیلم دوم آن نیز در سال ۲۰۱۷ میلادی به روی پرده سینماها آمد و حالا فیلم سوم آن به عنوان ۳۲ مین فیلم دنیای سینمایی مارول قرار است در سال ۲۰۲۳ میلادی اکران شود.

سومین فیلم از مجموعه «نگهبانان کهکشان» بار دیگر داستان این شخصیت‌ها را روایت می‌کند که به ماجراجویی‌ای درون کهکشان می‌روند تا از جهان محافظت کنند و در عین حال، یکی از خودشان را نجات بدهند. بازیگران قبلی این فیلم‌ها در این اثر تازه حضور دارند و از جمله بازیگران تازه آن نیز می‌توان به ویل پولتر در نقش آدام وارلاک و چوکوودی ایووجی در نقش شخصیتی شرور اشاره کرد.

فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» از جهت دیگری نیز اهمیت بسیار خاصی دارد چراکه این فیلم، آخرین اثر در این مجموعه به شمار می‌رود و داستان این گروه از شخصیت‌ها را به یک نقطه پایان خواهد رساند و احتمالا آخرین همکاری جیمز گان با مارول خواهد بود چراکه او اکنون رئیس استودیو دی‌سی است. همین نیز سبب شده تا فیلم «نگهبانان کهکشان ۳» حس تلخ و شیرینی داشته باشد اما با این وجود، همچنان هیجان و اشتیاق برای این اثر بسیار زیاد است.

دیگر فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی ۲۰۲۳

علاوه بر آثار نامبرده شده در بالا، فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی دیگری برای اکران در سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند که از جمله ‌آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam: Fury of the Gods) – تاریخ اکران: ۱۷ مارس
  • فیلم کریون شکارچی (Kraven the Hunter) – تاریخ اکران: ۶ اکتبر
  • فیلم بلو بیتل (Blue Beetle) – تاریخ اکران: ۱۸ اوت
  • سریال اکو (Echo)
  • سریال آگاتا: انجمن آشوب (Agatha: Coven of Chaos)
  • سریال آیرون‌هارت (Ironheart)
  • سریال شوالیه‎‌های گاتهام (Gotham Knights)

در این مطلب به معرفی فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب سال ۲۰۲۳ میلادی پرداختیم که از استودیو دی‌سی، مارول و سرویس آنلاین آمازون هستند. نظر شما در مورد این آثار چیست؟ و شما برای کدام اثر بیشتر هیجان دارید؟

منبع: اسکرین رنت

DARKSIREN𝕿𝖎𝖗𝖊𝖉بیکارKhafiAli_pxAshenREZAGAMERGol.D.Rogerامیر حسینaliushakaramazof

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا
فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا
فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا
فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا
فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی جذاب ۲۰۲۳ | از Gen V تا The Flash - گیمفا