طراح کانسپت Silent Hill 2 Remake: بلوبر تیم در حال ساخت یک اثر باورنکردنی است
برخی از توسعهدهندگان عنوان مورد انتظار Silent Hill 2 Remake به صحبت در خصوص این بازی و استودیوی لهستانی بلوبر تیم پرداختهاند.
تعدادی از وبسایتهای گیمینگ اخیراً با برخی از توسعهدهندگان بازی Silent Hill 2 Remake در بلوبر تیم (Bloober Team) مصاحبه کردهاند. در همین راستا، بهتازگی IGN Japan با برخی از سازندگان ژاپنی این پروژه شامل موتوی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیهکننده سری Silent Hill، ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito)، طراح کانسپت بازسازی Silent Hill 2 و آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka)، آهنگساز بازی، مصاحبه کرده است.
شرکت کونامی (Konami) پیش از تماس با بلوبر تیم، با استودیوهای دیگری در خصوص ساخت Silent Hill 2 Remake صحبت کرده بود. آقای اوکاموتو در خصوص بلوبر تیم میگوید:
من احساس میکنم که آنها (اعضای بلوبر تیم) کارشان را بسیار جدی میگیرند و معتقدند بازیهای ویدیویی حتی بیشتر از آنچه ما فکر میکردیم، یک هنر هستند. مردم ژاپن وقتی صحبت از معرفی بازیهای ویدیویی به عنوان هنر به میان می آید خیلی خجالتی هستند. اما من احساس میکنم آنها واقعاً این را باور دارند. دقیقاً به همین دلیل است که آنها با احترام از فرنچایز Silent Hill و هنر آن نام میبرند.
اوکاموتو در مورد کیفیت بصری بالا و این که کار استودیوی بلوبر تیم اظهار داشت:
بلوبر تیم به طرز شگفتانگیزی در طراحی محیطها استعداد دارد. تنها با قدم زدن در شهر مه آلود، میتوانید احساس جیمز را تجربه کنید. من فکر میکنم آنها در ساختن پس زمینه، محیط و فضا عالی هستند. علاوه بر این موارد، آنها توجه زیادی به مبارزات دارند تا گیمپلی بازی را بسیار عمیقتر کنند. من آنها را کارگرانی بسیار سختکوش میبینم که سرشار از عشق به Silent Hill هستند.
از طرف دیگر، طراح کانسپت Silent Hill 2 Remake، میگوید از کیفیت شهر و فضای این بازی که بلوبر تیم روی توسعه آن کار میکند، بسیار راضی است. ماساهیرو ایتو در این مورد میگوید:
من واقعاً این احساس را دارم که آنها به اصل احترام می گذارند و در عین حال مطمئن هستند که چیزها را به روش خود ترتیببندی میکنند. خواستههای شدیدی برای موتیف مه وجود داشت، که بخشی اساسی از بازی اصلی است و بلوبر تیم مطمئن بود که آن را همانطور که میخواستیم به تصویر میکشد. من از ته قلبم معتقدم که آنها اثری باورنکردنی میسازند.
آکیرا یامائوکا که در ساخت موسیقی عنوان The Medium نیز با بلوبر تیم همکاری کرده است، در مورد Silent Hill 2 Remake و این استودیو میگوید:
به عنوان یک توسعهدهنده باید بگوییم که بلوبر تیم عاشق سری Silent Hill است. احترام زیادی برای این عنوان احساس میکنم و آنها فراتر از انتظارات من هستند. فکر میکنم وقتی این کار تمام شود، بازی با تفکر واقعی در مورد چگونگی بازگرداندن آن به این دوره ساخته خواهد شد.
بازی Silent Hill 2 Remake برای پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی در دست توسعه است و به مدت یک سال در انحصار پلتفرمهای مذکور خواهد بود. مدیر عامل بلوبر تیم چندی پیش اعلام نمود که این پروژه در مراحل پایانی توسعه قرار دارد، اما تاریخ عرضهی آن کاملاً به کونامی بستگی دارد.
پر بحثترینها
- بازی Intergalactic ناتی داگ را زود قضاوت نکنید
- رسمی: Forza Horizon 5 بهار امسال برای PS5 عرضه خواهد شد
- گزارش: بازی بعدی God of War با محوریت اساطیر مصر در دست ساخت قرار دارد [بهروزرسانی شد]
- کارگردان Ori: پلی استیشن بهزودی استراتژی چندپلتفرمی ایکس باکس را دنبال خواهد کرد
- فیل اسپنسر: بازیهای بیشتری از Xbox برای پلتفرمهای دیگر عرضه خواهند شد
- شایعه: لیان کندی شخصیت اصلی Resident Evil 9 خواهد بود
نظرات
اینکه ۲۰۲۳ سه ریمیک از بهترین و در اوج ترین سه نسخه ی سه عنوان بی نظیر و ستودنی در سبک ترس و بقا داریم عالیست. ایول۴، سایلنت هیل۲، دد اسپیس
این برای منی که عاشق و طرفدار سرسخت سبک ترس و بقام عالیه، حال اینکه الن ویک ۲ هم هست، بی نظیر تره برای من
.
بنظرم بلوبر تیم خوبیه برای ریمیک سایلنت هیل ولی فقط باید به بهینه سازی و خصوصا گیم پلی بازی متمرکز بشه، در غیر این صورت خوب نخواهد شد.
من نظرم مثبته و بنظرم بلوبر، توانایی خودش رو در ساخت عناوین ترسناک نشان خواهد داد و توسط سونی یا مایکرو خریده خواهد شد.
شاید خیلی ها به تحت تاثیر اسم سایلنت هیل و سخنرانی های بلوبر تیم هایپ بشن ولی بهتره به هیچ عنوان انتظارتون رو از بازی بالا نبرید
بلوبر تیم قبلا هم قرار بود با مدیوم یاد خاطره سایلنت هیل رو زنده کنه و…
از نظر فنی مدیوم عالی بود «پردازش دو دنیا همزمان»
ولی از نظر معنوی یه بازی معمولی و متوسط بود که حتی به استاندارد های سایلنت هیل نزدیک هم نمیشد
قبل اون هم با بلیرواچ هایپ مون کرده بود که اونم معمولی بود
چرا سونی انحصاری کردش …😕
باید یک سال صبر کنم
چرا مایکروسافت
Replaced _ stalker 2 _ ark 2 _immortality _vampire survivers رو انحصاری کرد؟؟
من نمیگم سونی انحصارگرا نیست ولی اگه بحث انحصار باشه مایکروسافت همیشه پیشتاز بوده و هس
امیر عکس پروفایلت خوشگله.
(اگه بحث انحصار باشه مایکروسافت همیشه پیشتاز بوده و هس )
منتقیه سید منتقیه 😐😐😐
باید یه ایکس باکس بخریم بذاریم کنار پلی استیشن و بشینیم بازی کنیم و به ریش هر ردو کمپانی بخندیم
مگه میشه شاهکار نباشه 🤩
“طراح کانسپت Silent Hill 2 Remake: بلوبر تیم در حال ساخت یک اثر باورنکردنی است”
هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه.
موقعی که بازی عرضه شد معلوم میشه بلوبر تیم چه دسته گلی به آب داده …
فعلا که دست گل رو استارفیلد به آب داده با شرکت سازنده بتزدا
ماچ به کلت
بلوبر تیم از خدایان بازی های ترسناک جدی
واقعن امیدوارم که با اثر موفقی روبرو شیم
هرچقدر خبر های بیشتری منتشر میشه انتظاراتمون و هایپمون بیشتر میشه برای این اثر
امیدوارم کونامی بتونه جایگاه قبلیش رو پس بگیره
هایپم نکن لعنتی… من خر سایلنت هیل میشم بد دربیاد همون کاریو میکنم ک جیمز کرد 😥
خداوکیلی از این جدیدایه
یه سوال دارم از دوستان .دوتا بازی به اسم ایویل چهار و سایلنت هیل دو ریمیک داره میاد .چرا انقدر هایپ پشتشه. در اینکه بازی های عالی ای هستن شکی نیس ولی ریمیک هستن ،فقط یه گرافیک بردن بالا خلاص ، داستان و مابقیش ک از همه مهم تر رو تجربه کردین دیگ . بازی یه بار مزه داره دیگ داستانو ک فهمیدی محیط هارو هم ک گشت گذار کردی دیگ لذتی نداره .اونم واسه یه بازی ترسناک.
بستگی به طرز دید گیمر داره، من خودم شدیدا هایپ همین دو عنوانم چراکه میتونه خاطراتو با گرافیک نسل نهمی زنده کنه، گاهی اوقات پلی دادن ریمیک یه شاهکار میتونه خیلی لذت بخش تر از پلی دادن بازی های کژوال باشه.
خوب به نظرت واقعا سونی نمیدونه شما میدونی داداش من ریمیک با ریمستر فرق داره اینو که میدونید( وقتی این کار تمام شود، بازی با تفکر واقعی در مورد چگونگی بازگرداندن آن به این دوره ساخته خواهد شد. ) کل موضوع همینه حالا ما به عنوان یه تجربه گر بدمون نمیاد به شکل امروزیشو هم تجربه کنیم . مگه رزیدنت ایول ۲ ریمیک بد بود اگه واقعا تیم سازنده دل بده به کار و عظمت اون بازی اورجینال و درک کنه حتما میتونه زیبایی بصری که حقشه رو بهش اضافه کنه و زیبایی داستان و اتمسفر رو دوچندان کنه
بنظر میرسه شما ریمیک رو با ریمستر اشتباه گرفتین
علاوه بر اون، موسیقی متن، صداگذاری ها،گرافیک، طراحی هنری بازی، طراحی محیط، فضاسازی، گیم پلی، داستان و روایت و و و … همه ی این ها هستن که یک بازی کامل رو تشکیل میدن و همه ی این ها برای من و شمای مخاطب وقت گذاشته شده و ساخته شده اگه شما به عنوان گیمر بلد باشی که از تمام این عناصر در یک بازی استفاده کنی و ازشون لذت ببری، دیگه دونستن داستان و … کمترین نگرانیت میشن، شما داری یک تایمی از عمر خودت رو برای تجربه کردن یک بازی میذاری.. پس چرا از اون تایم حداکثر استفاده رو نکنی و بهترین تجربه رو برای خودت نسازی
بماند که ریمیک یک فرصت دوباره داده شده به یک اثر با ارزش هست که هم گیمر های قدیمی بتونن در فرمت جدید و امروزی اون بازی رو دوباره تجربه کنن و هم گیمر های جدید که به هر دلیل فرصت یا توانایی یا تمایل تجربه اثر اصلی رو نداشتن، بتونن این ریمیک رو بازی کنن و همچنین بتونن درک کنن که چرا اثر اصلی در زمان خودش اثر موفق و با ارزشی بوده
بلوبر تیم کارش درسته و چش بسته بهش اطمینان داریم
امسالم که ظاهرا از اون سال خفناس برا گیمرا
فکر نکنم کسی به جز گیم پلی، نگرانی دیگه ای در مورد بازی داشته باشه که البته این رو هم باید در نظر گرفت که چون قرار نیست چیزی از ابتدا و هیچ خلق بشه و صرفا قراره شاهد بازسازی و مدرنیزه باشیم احتمالا با بهترین ساخته بلوبر روبرو خواهیم شد.