احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا

احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد

آرش بوالحسنی
۱۰:۲۲ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا

به تازگی ادعا شده که مایکروسافت و استودیوی پلاتینوم‌گیمز (PlatinumGames) صحبت در مورد احیای بازی لغو شده‌ی Scalebound را آغاز کرده‌اند.

سال‌ها از لغو شدن اکشن نقش‌آفرینی انحصاری پلاتینوم‌گیمز برای ایکس باکس می‌گذرد، اما لغو شدن این بازی هنوز برای بسیاری دردناک است. در طول این سال‌ها بسیاری امید داشته‌اند که مایکروسافت و پلاتینوم‌گیمز به سراغ ایده‌ی جذاب این بازی بازگشته و آن را احیا کنند. حال به نظر می‌رسد که شاید این اتفاق رخ داده و بازی Scalebound به زندگی بازگردد.

نیک بیکر (Nick Baker)، موسس XboxEra، مدعی شده که مایکروسافت و پلاتینوم‌گیمز صحبت‌ها در رابطه با احیای احتمالی بازی Scalebound را آغاز کرده‌اند. بیکر در اپیزود جدید پادکست XboxEra گفت که این دو شرکت در مراحل اولیه‌ی بحث در مورد بازگرداندن این بازی و آغاز دوباره‌ی روند توسعه‌ی آن هستند.

بیکر گفته که دقیقا نمی‌داند ماهیت پروژه‌ی جدید چه خواهد بود. آیا مایکروسافت و پلاتینوم‌گیمز از نو همه چیز را آغاز خواهند کرد یا روند توسعه‌ی قبلی Scalebound از سر گرفته خواهد شد؟ در حال حاضر هیچ خبر مطمئنی در این مورد در دسترس نیست. در هر صورت هم بیکر گفته که در صورت احیای بازی Scalebound، مدت‌ها طول خواهد کشید تا شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

پلاتینوم‌گیمز هم پیش از این گفته که به صحبت با مایکروسافت در رابطه با بازگرداندن پروژه‌ی Scalebound علاقه‌مند است. سال گذشته آقای آتسوشی اینابا (Atsushi Inaba)، مدیر عامل پلاتینوم‌گیمز، گفت که دوست دارد تا با مایکروسافت گفت و گویی اساسی در رابطه با احیای Scalebound داشته باشد. نایب رئیس این شرکت هم گفت که پلاتینوم‌گیمز کاملا در مورد این مسئله جدی است.

اینکه آیا این بحث‌ها نتیجه‌ای را در بر خواهند داشت یا خیر باید مشخص شود. با این حال به نظر می‌رسد که امید برای Scalebound هنوز زنده است.

DARKSIRENnobodyAhmad_bkAbolfazlfarshadxSami 227mahdi12345علیSina FateminezhadChiefsnowgirlزمین 52هادی صفائیLone wolfred-eyed Banished Knight@alistarMaster bladeاپوزوسیون گیمفاموز سخنگو?riddler؟more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • من که یادم نیست اینو ولی بدین بیاد بدین بیاد

    Amir(PC & PS4)PayaCastکاکاسنگیReza
  • ........ گفت:

    یادش بخیر. اون روزی که این خبر اومد، بخش کامنت‌های گیمفا انفجاری بزرگ رو میزبانی کرد!
    مطمئنم همه اون بچه‌ها الآن بزرگ شدن و فن پلی‌استیشن یا اکس‌باکس بودن دیگه براشون مثل قبل اهمیتی نداره!

    در اعماق گیمفاSenator ArmstrongDARKSIRENMehran.Bamahdi12345PayaCastAAS(بازگشته است)ᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟRubyاپوزوسیون گیمفاmore
  • Starfaild گفت:

    جعبه فنا که تا دیروز به بابیلون فال هیت میدادن که سازندش پلاتینیوم گیمز هس الان میگن قراره بازی شاهکاری بشه
    نگران نباشید اگر اگر قرار بر ساخت این بازی باشه که شایدم شایعه باشه مثل بقیه بازی‌ای مایکرو به زباله دانی تاریخ میپیونده
    مایکروسافت تقریبا ۹۰ همکاری‌اش با ناشران یا استودیو ترد پارتی بع شکست منجر شده و اون ۱۰ درصد هم یه بازی متوسط شده.

    امیر حسین.Lu Buگیمر غمگینAhmad_bkAAS(بازگشته است)ᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟRubyاپوزوسیون گیمفاکاکاسنگیmore
    • crystal sky گفت:

      خب ابله babylon fall مزخرفه دیگه حالا هر کی که میخواد ساخته باشدش شما فعلا به فشار خوردنت ادامه بده

      .گیمر غمگینmahdi12345NECROMANCERRezaAhmad_bkEspressoAAS(بازگشته است)Rubyاپوزوسیون گیمفاmore
    • ETERNALMAN گفت:

      والا فعلا تنها کسی که حرف از شاهکار شدن بازی زده زیر این پست خود فن بوی ت بودی! نگران نباش این بازی اصلا احیا نمیشه که تو فیشار بخوری ، چون معلومه پلاتینیوم گیمز باز برای پولای مایکرو نقشه کشیده تا بعد وسط ساخت بازی بزنه زیرش! یه مشت آدم از همه جا بی خبر مثه خودتم بیان شعر سرایی کنن بگن تقصیر مایکرو بوده – فعلا بهتره بری سهامت در سونی رو کنترل کنی یه وقت افت نکنه ضرر میلیون دلاری بدی

      .گیمر غمگینMmfb🏴mahdi12345RezaAhmad_bkEspressoᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟاپوزوسیون گیمفاBrainiac( خداحافظ )more
    • GodTheM گفت:

      تو کله کار و بارت شده بیای اینجا بگی(جعبه فنا …………) الی آخر که سر تا پاش هیته چرا بیخیال نمیشی؟ اصلا میخواد فاجعه باشه تو چرا فشارشو میخوری؟

      گیمر غمگینEspressoᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟاپوزوسیون گیمفاBrainiac( خداحافظ )...Eternal...AbolfazlMaster bladeزمین 52گیمری عادیmore
    • EmperorX گفت:

      هر چند وقت یکبار میام بخش کامنت های گیمفا ، میبینم هنوز نسل شما منقرض نشده…

      گیمر غمگینEspressoPayaCastAAS(بازگشته است)ᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟاپوزوسیون گیمفاپدر بزرگ دانته و ویرجیلBrainiac( خداحافظ )...Eternal...Abolfazlmore
    • فقط محض خنده
      سه گانه گیرز
      هیلو ۱ با متای ۹۷
      دوگانه شاهکار آوری
      سانست ( سازنده مردعنکبوتی ساختدش یادته دیگه؟)
      جید امپایر با متای ۹۰
      استاروارز کوتور با متای ۹۴
      مس افکت ۱ که انحصاری زمانی بود
      الدر اسکرول ۴ با متای ۹۴ انحصاری زمانی
      بازی دث دور که انحصاری زمانی بود
      سایکوناتس ۲
      کاپهد
      اینساید با متای ۹۳
      نینجا گایدن
      Dead or alive
      دی ال سی های بازی جی تی ای iv
      فقط بخش کوچکی از کارنامه کاری ایکس با ناشرین ثرد پارتی هستن که اکثرا هم شاهکار در اومدن ظاهراً پس دیگه حالا این قضیه اینکه ۹۰ در صد اشغال و ۱۰ درصد متوسط بودن کلا یه چیز عجیبی است
      مطمئنی تا الان اصلا تو اینترنت سرچ زدی برای صحبت هات قبل از این شر و ور ها ؟؟؟

      امیر حسین.Mmfb🏴گیمر غمگینRezaEspressoAAS(بازگشته است)ᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟاپوزوسیون گیمفاBrainiac( خداحافظ )more
    • john117 گفت:

      بذار حداقل یه سیجی ازش بیاد بعد درمورد شاهکار و زبالش بحث کنید از رو اسم هیت میکنی 😆
      کسی پلی استیشن داره کسی ایکس باکس داره نشستن پا بازیاشون.من روزا سر کارم میام سایت شما چی

      .گیمر غمگینRezaᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟاپوزوسیون گیمفاBrainiac( خداحافظ )...Eternal...Master bladefarshadx
    • ببین دوست من
      به نظرم از این فاز بیا بیرون که مایکرو آشغال میسازه و سونی شاهکار
      شما یا پی‌اس۴ داری یا پی‌اس۵
      این دو تا پلتفرم زنده‌ی سونی هستن که انقدر بازی خوب دارن که اجازه نمیدن که شما بیای توو پست مایکرو و هیتش کنی
      مایکروسافت خیلی خیلی هزینه کرده تا پا به پای سونی توو این صنعت پیش بره
      و حاصل هزینه‌های سرم‌سام‌آورش به دست اوردن بتسدا و نینجا و آبسیدین و… بوده که برای فناش بازی‌های خفنی مثل استارفیلد ردفال و هلبلید۲ باشه
      به نظرم به جای اینجور کامنتا بیا و از رگناروک و اسپایدرمن۲ و فاینال‌فانتزی۱۶ و سایلنت‌هیل۲ حرف بزن و توو پستی که در مورد مایکرو و ایکس‌باکس هست انرژی مثبت بده
      اوضاع احوال هممون خوب نیست
      حداقل اگه چهار نفر میای بخش نظرات لطف کن حالشونو بدتر نکن
      مرسی

      Dragon born(an assasin سابق)NECROMANCERگیمر غمگینRezaBrainiac( خداحافظ )ᴅᴀɴɪᴀʟ ᴀʀᴛꜰᴜʟChiefMaster blade
    • درسته مثل شبیه ساز پرواز که یه گیم متوسط بود…
      بعدش هم جناپ همین پلات رفته برا نینتندو بایونتتا ۳ ساخته که اصلا هم گیم ضعیفی نشد

      .RezaBrainiac( خداحافظ )A.OffMaster bladeETERNALMAN
      • A.Off گفت:

        بایونتا۳ عالیه عالی! اگه کمی سوییچ قوی تر بود و یه نویسنده درست برای داستان بازی انتخاب میکردن( حالا داستانش بد نبود اما خوب هم نبود) جز ۵ بازی برتر سال میشد
        واقعا در حق بایونتا اجحاف شده

        Espresso
    • از جلب توجه خوشت میاد ها ، بیا تا الان ۴۹ نفر بهت توجه کردن

      Brainiac( خداحافظ )اپوزوسیون گیمفاMaster blade
    • Lu Bu گفت:

      حداقل کامنت بالاتو میخوندی و یکم خجالت میکشیدی .طرف میگه دیگ بچه ها بزرگ شدن و فن بویی دیگ نیس .همون لحظه تو باید بیای بچه سال بودن خودتو به رخ بکشی ؟

      Brainiac( خداحافظ )Master bladefarshadxGeralt of RiviaChief
    • من سونی فنم ولی مگه کامیا بازی بد ساخته

      .
    • Dastan گفت:

      شماها تا این حد بی سواد هستید که نمیدونید سازنده دقیقا چه کسایی هستند
      رمدی میاد کراس فایر میزنه آیا اون بخش اصلی این استودیو این بازی رو زده ؟ یعنی سم لیک این بازی رو زده و خراب کرده؟ سم لیکی که همیشه شاهکار میسازه
      سازنده این بازی استاد بزرگ Hideki Kamiya هست یعنی خالق Devil May Cry و Bayonetta یعنی سبک هک اف اسلش رو بنیاد کرده , بیش از ۵ بازی با متای بالای ۹۰ زده

      Brainiac( خداحافظ )
    • A.Off گفت:

      پلاتینیوم گیم خیلی بازی های فوق‌العاده ساخته
      بازی های بد هم ساخته اما کدوم شرکته که اشتباه نکنه؟ سری dmc، nier و بایونتا اینقدر خوب هستن که بشه از بازی های ضعیفشون چشم پوشی کرد

      Espresso
    • sarjukhe گفت:

      تاثیرات بیش از حد امیر گیم شو دیدن رو می تونید مشاهده کنید تو این کاربر

      .
  • بعد از حرفِ فیل اسپنسر کلا ناامید شده بودم از احیاش، خبر خیلی خوبیه، البته پلاتینوم گیمز نباید بجز نینتندو برای کسی انحصاری بسازه، این از انحصاریش واسه اکس باکس که تا الان موفق نبوده، اونم از بابیلانز فال انحصاریه پلی فایو که گفتن نداره، بهتره که بچسبه به بایونتا اُریجینز که بینهایت براش هایپم

    RezaA.Offزمین 52
    • A.Off گفت:

      بایونتا۳ بینظیییییییییر! من بالاخره تونستم تجربش کنم
      واقعا مشخصه پلاتینیوم گیم خیلی برای بهینه بودن روی سوییچ زحمت کشیده البته واقعا نیاز نبود ۸ سال برای انتشارش زمان بزارن کاملا مشخصه بازی کلا تو این ۸ سال به طور کامل درحال توسعه نبوده
      البته بعد از تجربه بایونتا ۳ و مکانیزم سرگرم کننده کنترول هیولا ها خیلی مشتاقم Scalebound رو ببینم! چون به گفته پلاتینیوم گیمز مکانیزم کنترول هیولا ها از بازی Scalebound گرفته شده
      رو سوییچ که مکانیزم هیولا ها به خوبی اجرا میشه فکر کن رو کنسول های نسل ۹ چی بشه!!!

      اپوزوسیون گیمفاEspresso
  • اکس باکس خیلی بازی داره اگه نمی خواد وقت بزاره استودیو پرورش بده آیپی های قدیمیش مثل فیبل رو دوباره احیا کنه یا قسمت جدید منتشر کنه من یادم Xbox 360خیلی بازی های خوب و زیادی داشت

    RezaA.Offزمین 52
  • NECROMANCER گفت:

    واقعا خبر لغو این بازی منو ناراحت کرد چون پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیای ایکس باکس رو داشت. امیدوارم پلاتینوم گیمز ساخت این بازی رو پر قدرت شروع کنه تا شاهد یک اثر متفاوت و زیبا از این استدیو باشیم.

    اپوزوسیون گیمفاA.OffBrainiac( خداحافظ )Sami 227زمین 52mahdi12345Chief
  • Reza گفت:

    امید خاصی ندارم دیگ بهش
    ولی دوست دارم بسازن ، یا میشه بایونتا ، یا بابیلون فال
    نهایتش بازی نمیکنیم😂

    اپوزوسیون گیمفاEzio Auditore da FirenzeA.OffSami 227
  • Sami 227 گفت:

    چقدر برای این بازی هایپ بودم یادش بخیر

    Espresso
  • A.Off گفت:

    همون طور که پلاتینیوم گیم گفت مکانیزم کنترول هیولا های Scalebound توی بایونتا ۳ استفاده‌ شده و واقعا عالی و بجا طراحی شده! واقعا یکی از اکشن ترین صحنه هایه که میشه تو یه بازی دید
    حتما مایکروسافت هم این طراحی جذاب مبارزه و کنترول هیولا های بایونتا ۳ رو دیده و بفکر احیای Scalebound افتاده
    تازه این مکانیزم و ایده روی سوییچ خیلی خوب اجرا میشه! حالا فکر کنید روی کنسول های نسل ۹ دیگه چی میشه!
    من که Xbox ندارم اما بعد از تجربه بایونتا ۳ می تونم بگم اگه همین مکانیزم ها اگه با یه کنسول نسل ۹ ترکیب بشه یکی از بهترین هکن اسلش هایه که هر گیمری می تونه تجربه کنه 🙂

    mahdi12345RezaEspresso
احیای بازی Scalebound ظاهرا مورد بحث قرار دارد - گیمفا