بازی رایانهای سیاوش در حال تولید است
با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای و مشارکت استودیو بازی سازی «سورنا»، بازی رایانهای «سیاوش» با اقتباس از شاهنامه، در حال تولید است.
« افراسیاب» پادشاه « توران » ، آغاز میشود.
«کیخسرو» پسر« سیاوش » بعد از اینکه توسط «گیو » از «توران» به ایران منتقل میشود، امپراتوری خود را آغاز میکند و به مرور زمان مرزهای تسخیر شده توسط «توران» را باز پس میگیرد و در انتها وارد « توران» شده و پس از سالها جستجو با « افراسیاب » قدرتمند روبرو میشود و در جنگی سخت او را شکست میدهد و انتقام خون پدر را از او میگیرد.
به گفته حسن مهدی اصل مدیر پروژه بازی « سیاوش »، این بازی برای افراد علاقه مند به سبک اکشن و نقش آفرینی در نظر گرفته شده است و هم اکنون ۶۵ درصد از مراحل ساخت خود را پشت سر گذاشته است.
وی گفت: پیش بینی میشود این بازی تا اواخر پاییز امسال به پایان برسد.
حسن مهدی اصل : مدیر پروژه و برنامه نویس ادیتور و گیم پلی، علی اکبر محمدی: برنامه نویس ارشد و برنامهنویس موتور گرافیکی و زبان اسکریپت و گیم پلی، سجاد بیگ جانی: کارگردان فنی ، برنامهنویس هوش مصنوعی و سیستم GUI و گیم پلی، نادر گلباز : برنامه نویس موتور گرافیکی و گیم پلی، هادی رباطی:برنامهنویس فیزیک، محمد آقایی : برنامه نویس موتور گرافیکی، پویا شاهین فر: برنامه نویس موتور گرافیکی و سیستم صدا، احمد محمد نژاد: اسکریپت نویس، حسن مهدی اصل، احمد محمد نژاد، حامد خذریان : طراحی مراحل، علی رضا یار محمدی و احمد محمد نژاد: گیم دیزاینر، حامد خذریان : مدیر هنری و آرتیست، عباس رمضان زاده : آرتیست، محمد امین متین : آرتیست، تیم ۵ نفره آلمانی : مسئول ساخت کاراکترها ، ریگ کردن، و انیمیت کردن و آرمان آریان : داستان نویس اصلی، از عوامل تولید بازی « سیاوش » هستند.
بنیاد ملی بازیهای رایانهای پیش از این بازیهای « گرشاسپ » ، « عصر پهلوانان » و « رویین تنی » را براساس شاهنامه و دیگر متون کهن ایرانی وارد بازار کرده است.
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
نظرات