دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا
دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا
دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا
دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا

دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟

دانیال نوروزی
۱۵:۴۶ ۱۳۹۲/۰۴/۲۰
دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا

مسلما از آغاز به کار گیمفا،بخش های متنوع و زیادی به سایت اضافه شده.اما به جرات میتوان گفت بخش “اولین نگاه” در سایت گیمفا که با اولین نگاه به عنوان Destiny در ۳۰ بهمن ۹۱ آغاز به کار کرد،نقطه ی عطفی برای گیمفا به شمار میاید که برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی اجرا شد.بخش “اولین نگاه” همانطور که از اسمش پیداست،به بررسی و معرفی بازیهایی میپردازد که به تازگی رسانه ای شده اند و به قولی هایپ شده اند و کاملا با بخش پیش نمایش متفاوت است.در این پست قصد داریم تمامی مقالات “اولین نگاه” را بار دیگر معرفی کرده و دیدگاه شمارا در مورد این بخش جویا باشیم.

شاید برای شما جالب باشد بدانید که از ۳۰ بهمن ۹۱ تا به امروز بیش از ۵۰هزار کلمه اطلاعات در بخش”اولین نگاه” بازگو شده که خود رکورد بسیار خوبی محسوب میشود.این بخش قدرتمندتر از همیشه به کار خود ادامه خواهد داد.

 

 

سقوط جامعه، بحران انسانیت | اولین نگاه به Tom Clancy’s The Divison

 ظرفیت بیمارستان ها پر شده است، مناطق قرنطینه در سرتاسر کشور برپاست، تمامی منابع جیره بندی شده است،‌دیگر جا به جایی هم امکان پذیر نیست،‌ ارتباط با دیگر نقاط جهان متوقف شده است. کارخانه ها و نیروگاه ها از کار دست کشیده اند و رو به سقوط گذاشته اند؛ مردم گرسنه اند، و برای زنده ماندن از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند. حالا تک تک شهروندان،‌ به یک تهدید بالقوه تبدیل شده اند… زمستانی تیره در راه است…

 =======================================

HEIL HITLER/اولین نگاه به عنوان Wolfenstein:The New Order

 سابقه ای به وسعت شروع اولین اکشن اول شخص شوتر در سال ۱۹۹۲ و همچنین عنوانی پر سر و صدا و برنده بسیاری جایزه در سال ۲۰۰۱ و همچنین دارای ادامه ای نسبتا موفق در سال ۲۰۰۹ نشان از آن دارد که قرار هست در سال ۲۰۱۳ عنوانی دیگر از این سری بازی موفق و بسیار پر طرفدار منتشر شود که هم خاطرات و یادهای زیبای عنوانهای قبلی را زنده کند و هم ما را با فاکتورها و المانهای جدیدتر آشنا کند و البته داستانی جدید و فرضی را روایت کند که در هیچ بازی ویدپویی تا بحال روایت نشده است.هیتلر پیروز میدان جنگ جهانی دوم بوده است!برای سر زدن به دنیایی که هیتلر آن را ساخته است آماده اید؟پس های هیتلر…

=======================================

به نام روم بجنگ/ اولین نگاه به Ryse : Son of Rome

در طول کنفرانس مایکروسافت در E3 2011 بازی ایی تحت عنوان Ryse که توسط استدیو مطرح “crytek” ساخته میشود برای کینکت معرفی شد که دید اول شخص داشت و مختص کینکت ساخته میشد. به نظر میرسید Ryse میتواند نقطه ی عطفی در مسیر کینکت باشد و سرانجام مخاطبان بزرگسال و گیمرهای هاردکور را نیز پای این تکنلوژی بنشاند اما با گذشت زمان و طولانی شدن زمان ساخت بازی و تغییر ماهیت آن زمان عرضه ی آن به اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی و پلتفرم عرضه ی آن نیز به کنسول Xbox One منتقل گردید. Ryse که مدت ها در سکوت خبری و تصویری در حال توسعه بود با تغییراتی بنیادی نسبت به آنچه از قبل میشناختیم برگشته است و با نام   Ryse:Son of Rome به عنوان یکی از عناوین لانچ کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه خواهد شد.

=======================================

طوفان جنگ در راه است | اولین نگاه به Battlefield 4 

حال این بار با یک سناریوی بهتر و هم چنین احساسی به همراه گیم پلی غنی تر شده و گرافیکی زیبا قسمتی جدیدی از Battlefield با نام Battlefield 4 بازگشته تا زنگ خطر را برای call of duty ghosts به صدا در بیاورد و همچنین جنگ واقعی را در نزدیک ترین فاصله به شما نمایش دهد. عنوانی که قرار است حتی یک قدم پا را فراتر از قسمت قبلی گذاشته و با رفع اشکالات گذشته صحنه های بی بدیعی خلق کند که صحبت کردن در مورد چنین بخش های زیبایی سخت و دشوار است.

=======================================

جولانگاه ایده ها | اولین نگاه به Watch Dogs

شخصی متفکر به مقابل خود می نگرد ، کم کم در انتهای هوش و مغز خود چیزی را میابد ، لحظه لحظه آن را پرورش می دهد و … منفجر می شود . ایده ها به وجود می آیند ، ایده در ذهن بال و پر داده می شود ، آرام آرام شکل می گیرد ، از زوایای مختلف مغز مورد بررسی قرار می گیرد و … نوشته می شود . دوباره این نوشته ها تصحیح و بازنویسی می شوند ، جاهایی حذف و جاهایی اضافه می شود ، و هنگامی که تقریبا تکمیل شد ، تبدیل به یک طرح می شود . افرادی ، گروهی ، شرکتی طرح را در وسط گذاشته و هر دقیقه تغییراتی به آن می دهند ، تغییرات زیاد و زیادتر می شود و اینجاست که کار شروع می شود . کاغذ نویسی ها از نو شروع می شود . بخش های مختلف طرح دوباره بررسی می شوند ، هر کدام از بخش ها را شخصی برعهده می گیرد ، شبانه روزی روی آن کار می شود ، طاقت فرسات ولی ( آیا ؟ ) جبران می شود . با تعیین بودجه ای اولین مرحله ی ساخت شروع می شود .

=======================================

رقابت بر مبنای سرعت | اولین نگاه به عنوان The Crew

همانند سال های گذشته،کمپانی نامدار فرانسوی Ubisoft با دست و بالی پر به استقبال مراسم E3 2013 رفت که اکثر بازیکنندگان و منتقدین دنیای بازی های ویدئویی،مشتاقانه منتظر برگزاری کنفرانس مطبوعاتی این شرکت بزرگ بازی سازی بوده اند و سرانجام با آغاز رسمی این کنفرانس،همه به وجد می آیند.در طول نمایش عناوین متعدد،تماشاگران بر این باورند که بازهم نمایش های تکراری از عناوین متعددی که در گذشته بارها و بارها تصاویر و یا تریلرهای گوناگون از آنان منتشر شده نمیتواند آن ها را راضی و سرگرم نگه دارد تا آنکه سرانجام،از IP جدید استودیو تازه تاسیس شده ی Ivory Tower تحت عنوان The Crew با طعم و بوی یک عنوان رانندگی و مسابقه ای و با ارائه ی یک دنیای وسیع رونمایی می شود.

=======================================

روزهای متفاوت یک مار | اولین نگاه به Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

برای یک مار، زندگی همواره سخت است، دشمنانش، در کمین هستند، او باید دفاع کند، از خودش، از اهدافش، از همه چیزش، او باید به طعمه اش برسد به هر قیمتی،آری او یک مار است، این بار با زندگی ای متفاوت!

=======================================

دروازه سیاه در اختیار شوالیه سیاه | اولین نگاه به Batman Arkham Origins Blackgate

بازی های کنسول های دستی از کیفیت بسیار پایینی رنج می برند. شاید یک بودجه مناسب برای ساخت بازی برای این پلتفرم خوب نیاز باشد. بازی های آرخام ثابت کرده اند که می توان بر روی این پلتفرم ها نیز انرژی و زمان وقف کرد ولی آیا بازی های کنسول دستی می توانند موفقیتی همانند بازی اصلی کسب کنند؟ دلایلی داریم که می توان به Black Gate امیدوار بود!استودیوی Armature شاید یک استودیوی خوش نام نباشد ولی یک بازی خوش ساخت در کارنامه کاری خود دارند. این استودیو توسط Mark Pacini، Todd Keller و Jack Matthew اداره می شود. این ۳ کسانی بودند که از استودیو Retro باقی مانده و استودیوی مستقل خود را خلق کردند. این افراد در استودیوی Retor توانستند  ۳ بازی Metroid Prime  را بسازند. این بازی انقلابی در ساخت بازی های کنسول دستی ایجاد کرد و ساختار کاری جدیدی را معرفی کرد.

=======================================

سایه ی سنگین اربابان | اولین نگاه به Castlevania: Lords of Shadow 2

سری بازی های Castlevania یکی از قدیمی ترین بازی های Hack and Slash است که در سال های اخیر دست خوش تغییرات فراوان و فراز و نشیب های بسیاری شده است. نسخه ی جدید این بازی با نام Lords of Shadow 2 تا چند ماه دیگر عرضه می شود تا به قول سازندگانش، بهتر از گذشته شود.

=======================================

رستاخیز ارواح | اولین نگاه به Call Of Duty: Ghosts  

با یک سناریوی متفاوت و هم چنین تیره تر به همراه گیم پلی غنی تر شده و گرافیکی زیبا قسمتی جدیدی از Call Of Duty: با نام Ghosts بازگشته تا یک بار دیگر خاطرات خوب سری MW را این بار در مسیری متفاوت تر برایمان زنده کند ، عنوانی که این بار نسل بعدی را نیز هدف قرار داده و به همین علت همگان انتظار یک جهش فوق العاده را از Ghosts دارند ، زیرا کم ترین توقع طرفداران این سری نیز از این عنوان چنین می باشد.

=======================================

روزی روزگاری در لس سانتوس | اولین نگاه به Grand Theft Auto V 

Grand Theft Auto V با شعار تکمیل هر گونه نواقصی که در قسمت های قبلی بوده وارد می شود.  دنیای GTA V به قدری گسترده است که می توان آن را با واقعیت مقایسه کرد. پایگاه های نظامی ، وجود جزیره ها ، دریاهایی که شهر را در احاطه ی خود قرار داده اند گوشه ی کوچکی از ویژگی های GTA V را می رساند. این بازی اولین عنوان در تاریخ این سری است که به شما اجازه ی کنترل سه شخصیت را با نام های مایکل ، فرانکلین و ترور خواهد داد. سه خلافکاری که داستان آن ها به طرز جالبی به یکدیگر گره خواهد خورد.

=======================================

یکی برای همه،همه برای دفاع | اولین نگاه به بازی “جاده های نبرد”

“عنوانی متفاوت در سبک تاور دیفنس (دفاع از قلعه) ” این شعاری است که استدیو بازی سازی پارسه ، با آن بازی جاده های نبرد را به ما معرفی کرد. اما این بازی چقدر به این شعار نزدیک است؟ با دیدن آخرین تریلرها و اخبار جدید از جاده های نبرد ، میبینیم که این شعار فقط یک جمله ی تبلیغاتی نبوده و واقعا با یک بازی متفاوت در این سبک طرفیم ، اما متفاوت شدن این بازی به چه المان هایی بستگی دارد و سازندگان چه کرده اند که توانسته اند حتی با نمایش هایشان این متفاوت بودن را ثابت کنند؟

=======================================

شکار یک خفاش | اولین نگاه به عنوان Batman : Arkham Origins

بازی Batman: Arkham Asylum و Arkham City شاید بهترین بازی ویدئویی تا بدین روز نباشد ولی به جرات می توان گفت که بهترین بازی این نسل است.  Warner Bros توانسته سازنده نسخه جدید این عنوان باشد و Rock Steady فرصت بیشتری برای کار بر روی پروژه جدیدی در آینده خواهد داشت. انتظارات بازیبازها و هواداران این مرد خفاشی پس از انتشار آخرین نسخه از بازی بتمن تحت عنوان Arkham City در پاییز سال ۲۰۱۱ به شدت بالا رفته و ناشر این عنوان ساخت بازی جدید بتمن را به استودیوی خوش نام و تازه نفس Warner Bros. Games Monteral سپرده است.

=======================================

یک فنجان هیجان، به میزبانی ترس | اولین نگاه به The Evil Within

کلمه “ترس” برای شما چه معنی می‌دهد؟ ترس از تاریکی؟ ترس از افکار پریشان؟ ترس از گذشته ای تاریک و یا ترس از آینده ای شوم که به سراغتان می‌آید؟ بهتر است کمی صبر کنید… دلهره از ترسی که شما از آن حرف می‌زنید، حتی ذره ای از ترسی نیست که Shinji Mikami بزودی به شما منتقل خواهد کرد.

=======================================

معنای واقعیت / اولین نگاه به FIFA 14

بالاخره جدیدترین قسمت از فرنچایز ورزشی فوق العاده پرطرفدار EA با نام FIFA 14 رونمایی شد. عنوانی که با پیشرفت و اضافه کردن ویژگی های تحسین برانگیز آمده تا این بار واقعیت را برایتان معنا دهد ! پس خودتان را آماده کنید زیرا انقلاب فوتبالی به معنای واقعی کلمه با FIFA 14 در راه است.

=======================================

برخاسته از میان دزدان دریایی / اولین نگاه به Assassin’s Creed 4: Black Flag

عصر طلای دزدان دریایی را می توان در تاریخ سینمای هالیوود جستجو کرد.طوطی های سخن گو و افرادی با دستانی به شکل یک قلاب همگی جزو موارد معروف دزدان دریایی هستند ، اما همه ی این موارد را دیگر فراموش کنید ، زیرا یوبی سافت با Assassin’s Creed 4: Black Flag آمده تا تعریف جدیدی از دزدان دریایی را در قالب یک بازی به ارمغان بیاورد. اما Black Flag فقط یک دنباله ی ساده از Assassin’s Creed نیست ، این عنوان جسورانه یوبی سافت می خواهد تا با روایتی متفاوت از دزدان دریایی و ماموریت های غیر خطی آزادی را برایتان به ارمغان آورد.

=======================================

سرنوشت یک دنیا | اولین نگاه به بازی Destiny

سرانجام گربه از کیسه رهایی یافت وپس از سال ها سکوت در نهایت Bungie رسما از جانشین بعدی Halo با اطلاعاتی زیاد رونمایی کرد. در حقیقت این فرنچایز جدید که محصول مشترک Activision و عنوان بلندپروازانه Bungie خواهد بود قصد دارد تکنولوژی جدید و شبکه اجتماعی جدیدی را تا جایی که کنسول های نسل فعلی می توانند تحمل کنند ارایه دهد. پس با هم نگاهی به سرنوشت Destiny می اندازیم.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا
دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا
دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا
دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا
دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا
دیدگاه شما : بخش اولین نگاه در گیمفا را چگونه ارزیابی میکنید ؟ - گیمفا