جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا
جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا
جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا
جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا

جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ

پست گیمفا
۲۲:۰۰ ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا

شما می توانید جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ را در اوکی اکسچنج بلاگ مطالعه کنید و خواسته خود را از میان پیشنهاد ها، جدید ترین ها و محبوب ترین ها انتخاب و به بازی با آن بپردازید. همچنین در سایت اصلی اوکی اکسچنج می توانید از قابلیت خرید بیت کوین با قیمت روز نیز استفاده کنید.

یک نمای کلی از Metaverse

 Metaverseاصطلاحی برای دنیای مجازی است که در بازی های ویدیویی و سایر رسانه های دیجیتال وجود دارد. این یک فضای مشترک است که بازیکنان می توانند با یکدیگر در محیط بازی تعامل داشته باشند.
متاورس اغلب با دنیای واقعی مقایسه می شود. درMetaverse، بازیکنان می توانند آواتار خود را برای نشان دادن خود ایجاد کنند. این آواتار را می توان طوری تنظیم کرد که هر طور که بازیکن می خواهد به نظر برسد و می توان از آن برای تعامل با سایر بازیکنان و محیط بازی استفاده کرد.
بازی های مختلفی در Metaverse وجود دارد. برخی از محبوب ترین ها عبارتند از Second Life، EVE Online، World of WarcraftوMinecraft . این بازی ها به بازیکنان اجازه می دهد تا مناطق مختلف متاورس را کشف کنند، با افراد جدید ملاقات کنند و در فعالیت های مختلف شرکت کنند.

جدیدترین بازی ها

بازی‌های جدید زیادی برای Metaverse منتشر می‌شوند، و همگام شدن با آخرین عناوین ممکن است سخت باشد. با این حال، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم !در این بخش، برخی از جدیدترین و محبوب‌ترین بازی‌هایی را که روی این پلتفرم وارد شده‌اند را برجسته می‌کنیم. بنابراین، اگر به دنبال چیزی برای بازی خود یا با دوستان خود هستید، مطمئن باشید که به خواسته خود در این مقاله خواهید رسید. باید در بعضی بازی ها قبل از انجام بازی مورد نظر مقداری از ارز دیجیتال مختص آن بازی را خریداری کنید پس برای این کار می توانید از داخل سایت اوکی اکسچنج آموزش خرید ارز دیجیتال را بیابید و تمام راهنمایی های مورد نظر را درافت کرده و زا داخل خود سایت خرید خود را به صورت آنی و با قیمت به صرفه دریافت کنید.

جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا
  1. متاورس ولکان فرجد (Vulcan Forged) با توکن PYR

ولکان فرجد استودیویی مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین است که در آن می‌توانید بازی کنید، بازی بسازید و در بازار توکن‌های بی‌همتا آن به خرید و فروش دارایی‌های داخل این بازی بپردازید. همچنین برای داشتن تراکنش‌های سریع و ارزان از بلاک چین پالیگان (Polygon) در این پلتفرم استفاده شده‌ است.

  • بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یک بازی مبتنی بر کالکشن ان اف تی‌هاست و در میان همه بازی های متاورس از بهترین و محبوب‌ترین‌هاست. این پروژه توسط استودیوی ویتنا‌می ‌Sky Mavis و بر بستر اتریوم ساخته شده است. برخلاف دیسنترالند که می‌خواهد شهری مجازی با تقلید از دنیای واقعی بسازد، اکسی اینفینیتی بیشتر روی درآمدزایی با بازی تمرکز دارد.

  • بازی متاورس ایلوویوم (Illuvium)

ایلوویوم (Illuvium) یک بازی ماجراجویی از نوع نقش‌آفرینی بازیکن (RPG) ساخته‌شده روی بلاک چین اتریوم است. بازی متاورسی ایلوویوم شامل موجوداتی الهه‌گونه به نام ایلوویال (Illuvial) است، بیش از ۱۰۰ ایلوویال در کل این جهان مجازی وجود دارد که در دنیایی بیگانه پراکنده شده و هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. ایلوویوم از جمله بزرگ‌ترین بازی های جهان باز فانتزی متاورس است که ارز دیجیتال اختصاصی خود را هم به نام ILV دارد.

محبوب ترین بازی ها

 :Fortniteاین بازی بتل رویال جهان را طوفانی کرده و به یکی از محبوب ترین بازی های موجود تبدیل شده است. بازیکنان می توانند در یک نقشه عظیم قرار بگیرند و برای بهترین شدن بجنگند.

 :Minecraftاین بازی بلوک سازی مورد علاقه میلیون ها بازیکن در سراسر جهان است. هر چیزی برای همه در Minecraft وجود دارد، چه در حال کاوش سرورهای چندنفره عظیم باشید و چه در حال ساخت ساختارهای پیچیده در حالت بقا به تنهایی.
:League of Legends تیم های بازیکنان را در نبردهای آنلاین مقابل یکدیگر قرار می دهد. با ده ها قهرمان منحصر به فرد برای انتخاب و گیم پلی استراتژیک عمیق، جای تعجب نیست که این بازی تا این حد محبوب باشد.
 :Overwatchیکی دیگر از بازی های تیراندازی آنلاین بسیار محبوب،  Overwatchبه دلیل شخصیت های رنگارنگ و اکشن های سریع شناخته شده است. چه به صورت انفرادی و چه به صورت تیمی بازی کنید  Overwatchمطمئناً شما را ساعت ها درگیر خود خواهد کرد.

چگونه در متاورس به بازی کردن شروع کنیم

اگر در Metaverse تازه کار هستید، شروع کار می تواند کمی سخت باشد. بازی‌ها و دنیای مجازی زیادی برای کاوش وجود دارد و دانستن اینکه از کجا شروع کنید برای شما دشوار خواهد بود پس در ادامه با ما همراه باشید تا به شما آموزش های مورد نیاز را بدهیم.
ایجاد یک حساب کاربری در Metaverse سریع و آسان است. فقط کافی است به وب سایت بروید و آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید وارد سیستم شوید و شروع به کاوش در بازی‌های مختلف و دنیای مجازی پیشنهادی کنید.
هنگامی که برای اولین بار وارد سیستم می شوید، لیستی از بازی های ویژه به شما نمایش داده می شود. اگر مطمئن نیستید به دنبال چه هستید، آنها بازی های خوبی برای شروع هستند. اما اگر شما به دنبال بازی خاص و مورد نظر خود هستید می توانید از قسمت جست و جو آن را پیدا کرده و به بازی با آن مشغول شوید.

نکاتی برای انجام بازی های متاورس

  • اول و مهمتر از همه، مخاطبان خود را بشناسید. با دوستان یا غریبه ها بازی می کنید؟ اگر با غریبه ها بازی می کنید، حواستان به نحوه تعاملتان با آنها باشد. اگر با دوستان خود بازی می کنید، از سطح لول بازی آنها آگاه باشید و مطابق با آن بازی کنید.
  • در نهایت به بازی و جامعه آن احترام بگذارید. قوانین و دستورالعمل های تعیین شده توسط توسعه دهندگان بازی را دنبال کنید و با سایر بازیکنان با احترام رفتار کنید.

کلام پایانی

Metaverse یک دنیای دیجیتال همیشه در حال تکامل است که دائماً در حال ارائه تجربیات جدید است. با جدیدترین بازی‌ها، فرصت‌های زیادی برای پیوستن به ماجراجویی و کشف آنچه این جهان مجازی چه ارائه می‌دهد وجود دارد. از عناوین داستان محور تا نبردهای اکشن سریع،  Metaverseهر چیزی برای همه ارائه می دهد. چه به دنبال راهی برای گذراندن زمان باشید و چه به دنبال چالش، ‌این بازی‌ها مطمئناً ساعت‌ها شما را سرگرم بازی خواهند کرد همچنین بازی های مشابهی با بازی های متاورس وجود دارد که بازی های کریپتویی نام دارند.

PorfosorA.Off

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا
جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا
جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا
جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا
جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Zabi گفت:

    بازم بلاک چین و کریپتو و متاورس!
    ابتذال مفهوم آزادی معامله و دارایی پنهان، به وضوح در این سه کلمه بالا قابل مشاهده است. امکانی که قرلر بود آزادی بده به انسانها در دارایی هایشون، با ورود دولتها و شیادانی مثل ایلان ماسک و زاکربرگ به ابتذال کشیده شد. به علاوه با آن مثل پول نقد رفتار شد و مشخصات صاحبان توکن ها ثبت و ضبط شد. بطوریکه در سال ۲۰۲۰ در اتحادیه اروپا ۲۵ درصد مالیات روی دارایی های کریپتو وضع کردند و از همه گرفتند.

جدیدترین بازی های متاورس ۲۰۲۳ در اوکی اکسچنج بلاگ - گیمفا