Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا
Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا
Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا
Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا

Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد

آرش بوالحسنی
۱۲:۰۵ ۱۴۰۱/۱۰/۱۶
Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا

هر سه بخش اصلی بازی Resident Evil 4 یعنی بخش دهکده، بخش قلعه و بخش تفرقه انگیز جزیره در ریمیک این اثر وحشت بقا نیز حضور خواهند داشت.

کپکام (Capcom) تا کنون رویکرد جالبی در ریمیک بازی‌های قدیمی‌تر سری Resident Evil داشته و هر کدام از ریمیک‌های قبلی به طرز رادیکالی یک یا چند المان از بازی اصلی را تغییر داده‌اند. خصوصا وقتی ریمیک سال ۲۰۲۰ Resident Evil 3 منتشر شد و بسیاری از طرفداران بازی اصلی از آن راضی نبودند. بسیاری از این می‌ترسیدند که ریمیک Resident Evil 4 هم به آن ریمیک شباهت داشته باشد. با این حال به نظر می‌رسد که هیچ کدام از بخش‌های بازی اصلی قرار نیست از ریمیک Resident Evil 4 حذف شوند.

تیم توسعه‌ی بازی Resident Evil 4 Remake در مصاحبه‌ای جدید با مجله‌ی EDGE تایید کرده که بخش جزیره که بخش نهایی بازی Resident Evil 4 بوده و در طول سال‌ها باعث تفرقه میان هواداران شده هم در بازی حضور خواهد داشت. کمی قبل‌تر تایید شده بود که مدت زمان Resident Evil 4 Remake تقریبا به اندازه‌ی بازی اصلی خواهد بود، پس عدم حذف هیچ کدام از بخش‌های بازی اصلی شوکه‌کننده نیست.

ظاهرا تیم توسعه‌ی این پروژه به سه بخش مجزا تقسیم شده‌اند و هر کدام از این سه تیم در مراحل ابتدایی توسعه مشغول توسعه‌ی یک بخش از بازی اصلی به صورت مجزا بودند. سپس این سه تیم روی پروژه‌ی یکدیگر کار و به تدوین آن‌ها پرداختند.

جالب است بدانید که تیم توسعه‌ی بازی گفته که بخش جزیره قرار است “محتوای بسیار بیشتری” داشته باشد. با این حال جزئیاتی در این باره به اشتراک گذاشته نشده است. با توجه به تغییر اساسی بخش جزیره نسبت به دو بخش قبلی از نظر سبک و ریتم باید دید که این ریمیک چه تغییراتی را روی این بخش اعمال خواهد کرد.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۴ فروردین ۱۴۰۲ (۲۴ مارس ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. این بازی وارد فاز نهایی توسعه‌ی خود شده و کپکام به زودی اطلاعات بیشتری را در مورد آن منتشر خواهد شد.

PeterParkerDddddSt07mmehdi_cd2006ramin77DADDY PARTiSANDARKSIRENArmageddonzaman80Artin_Gamearگیمر غمگینBlack SwordsmanEzio Auditore da FirenzeRubyAQUARIUSعلیUNCLE ARTHURchibikenpachiAmir_NNmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا
Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا
Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا
Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا
Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Alireza گفت:

    کسی هم نگفت حذف کنن
    یکم کوتاه تر بشه فقط

    PeterParkerDddddVenomAli_pxraminDADDY PARTiSANmahdi12345Captain PriceUnknownNobodymore
  • BATMAN گفت:

    چه عجب اینجا هم یه بار یه خبرو دیر تر از همسایه کا کردین😂

    DddddAli_pxraminDADDY PARTiSANzaman80Spider-ManLady ApranBlack Swordsman
  • حرف از حذفیات تو ریمیک ها میشه یاد رزیدنت اویل ۳ میوفتم سرم درد میگیره…
    کیفیت بازی عالی بود ولی فقط و فقط حذفیات بی مورد و “تغییرات بی سلیقه” داستان نابودش کرد.
    البته بازی خوبی بود ولی واسه نوستالژیک بازها که نمسیس خدامون بود ریمیک رزیدنت اویل ۳ واقعا ناامید کننده بود.

    اگه قراره ریمیک بسازید حداقل انقدری به بازی اصلی وفادار باشید که آدم حس نکنه یه بازی جدید ساختید و فقط خواستید از عنوان یه نسخه ی قدیمی و محبوب سواستفاده کنید.
    رزیدنت اویل ۲ بنظرم مرز تغییرات و بروزرسانی و دادن خوراک نوستالژیک و حفظ حس و حال اثر اصلی بخوبی رعایت کرد.

    امیدوارم ریمیک رزیدنت اویل ۴ قسمت های محبوب اون ابرشاهکار رو حذف نکنه که بنظر من تمام قسمت ها و مراحل‌ اون عنوان محبوب و مهم بود. 😐❤️

    DddddAli_pxramin77St07mDADDY PARTiSANBrainiac(خداحافظ)🤘Mohsenj74zaman80Artin_Gamearmore
    • AQUARIUS گفت:

      من کاملا موافقم که رزیدنت ۳ ریمیک خوب ریمیک نشده. ولی اینو فراموش نکنیم که بازی اصلی (که من عاشقشم) از لحاظ منطقی مشکل داشت واقعا غیر منطقیه وسط شهر پر از زامبی بشینی پازل حل کنی خب از این کوچه نشد از یه کوچه دیگه میری.
      درمورد برج ساعت هم توی بازی اصلی هدف این بوده که از بلند ترین ساختمان شهر برای خبر دادن به هلیکوپتر استفاده کنن ولی توی ریمیک شهر منطقی تر طراحی شده و دارای آسمان خراش های بلند هست و دیگه برج ساعت بلند ترین ساختمان شهر نیست و اون منطق زیر سوال میره. البته من یه ایده ی دیگه توی ذهنم هست برای رفتن به برج ساعت.
      ولی قبول دارم میتونستن بهتر از این بسازن و بازی رو جوری بسازن که هم بشه توش پازل گذاشت هم منطق زیر سوال نره

      Ali_pxraminDADDY PARTiSANPARASITE EVE 2
      • در این قضیه که حتما با هم موافقیم که رزیدنت اویل ۳ ریمیک یه بازی با کیفیت هست ولی بازسازی خوبی نبوده…
        دلایل من واسه اینکه این بازی ریمیک خوبی نیست این موارد هست که میگم.
        ۱) انصافا حذفیات و تغییرات به هر هدفی که بوده انقدر زیاد هست که دیگه بازی عملا بازسازی رزیدنت اویل ۳ نیست و کاش اصلا با یه نام دیگه عرضه میشد.
        ۲) نتونستن از پتانسیل بالای نمسیس استفاده کنن. نمیگم نمسیسی که ساختن بده ولی نمسیس بازی اصلی هم طراحی مخوف تری داشت، هم به گونه ای در بازی ظاهر میشد که لقب مخوف ترین و برترین هیولای تاریخ بازیهای رایانه ای رو به دوش میکشید. نمسیس که تو ریمیک هست واقعا نتونست حق مطلب رو ادا کنه.
        ۳) تغییرات داستانی بازی هم فاجعه بود.
        حالا از حذفیات محتوا و تغییرات بعضا بی سلیقه ی مراحل بازی و بالا بردن بیش از حد استاندارد اکشن بازی که بگذریم، و اصلا بگیم یجاهاییش هم نیاز بود و گاهی هم باحال میشد. دیگه تو قضیه داستان که میتونستن با داشتن دیالوگ های بهتر و کات سین های جذاب سینمایی، یه داستان خوب سرهم کنن که جذابت بازی بالا بره.
        ولی واقعا داستان بازی هم ناامید کننده ست تا جایی که نمسیس با اون عظمت و پتانسیل رو به حاشیه میبره و نیکولای خائن رو انقدر الکی بالا میبره و شاخ و برگ میده که جای نمسیس میشه غول آخر بازی!!!
        دیگه بدتر از اینم بنظرت میشد؟ 🙂

        Ali_pxAQUARIUSDADDY PARTiSANBrainiac(خداحافظ)🤘Mohsenj74
        • AQUARIUS گفت:

          در اینکه بازی باکیفیتی هست شکی نیست. ولی قطعا ریمیک خوبی نیست.
          راستش من از بازیش بدم نمیاد هیچ خوشم هم میاد ولی خب قطعا به زیبایی نسخه اصلی نزدیک هم نیست.
          قبل از اینکه درمورد نیمسیس بگم بهتره درمورد راکون سیتی حرف بزنم، راکون سیتی ایکونیک ترین مکان در رزیدنت ایول هست و من انتظار داشتم توی ریمیک از پتانسیل این شهر بیشتر استفاده بشه ولی خب متاسفانه نشد. توی ریمیک به هیچ عنوان از پتانسیل راکون سیتی استفاده نشد. یکی از زیبایی های نسخه اصلی چرخیدن توی شهر پر از زامبی بود و انجام دادن کارهای مختلف ولی متاسفانه بخش مرکز شهر رو توی ریمیک خیلی کوتاه و آبکی ساختن.
          بخش بیمارستان انصافا از نسخه اصلی بهتر کار کردن ولی متاسفانه بخش برج ساعت حذف شده و مثلا بجاش nest 2 رو اضافه کردن که من با nest 2 موافقم ولی موسیقی توی nest افتضاحه انگار دارم سایفون فیلتر بازی میکنم نه رزیدنت واقعا اون موسیقی افتضاحه. بخش بازیافت زباله هم فاجعه ترین بخش بازیه.
          درمورد نیمسیس هم اصلا این نیمسیس جدید به گرد پای اون اصلی نمیرسه. اون هم از نظر ظاهری ترسناکتر و با ابهت تر بود هم وقتی ظاهر میشد با یه غرش و کلمه ی استارز می اومد ادم غالب تهی میکرد هم موسیقی اینقدر ترسناک بود که به ترس بازی اضافه میکرد.
          درمورد نیکولای من نظرم برعکس هست بنظرم خوبه که نقش نیکولای رو بیشتر کردن ولی نباید نیمسیس رو کمرنگ میکردن. اینکه انسان از هر موجودی مخوف تره رو بیشتر میپسندم.(دقیقا چیزی که شالوده ی کد ورونیکا رو تشکیل میداد)

          raminPARASITE EVE 2
          • در مورد راکون سیتی هم باهات موافقم ولی چیزی نگفتم چون خودت داشتی تو کامنت قبلیت ماله کشیش رو میکردی 😁 ولی اینجا این کامنتت در مورد راکون سیتی و وسط شهر و برج ساعت و… رو بیشتر قبول دارم.
            در مورد نیکولای هم خب دقیق تر بگم منم با بخش پر رنگ تر شدن نقشش تو داستان مخالف نیستم چون به شخصیت پردازی بهترش کمک کرده و باعث شده یه دشمن انسانی جدی که بقول تو جذاب هم هست به داستان اضافه کنه.
            جایی که اذیت میشم همونجاست که نیکولای رو بیش از پتانسیلش پر رنگ کردن و نمسیس رو کمرنگ جوری که آش انقدر شور میشه که نمسیس تبدیل به یه موجود ذلیل و حتی ترحم برانگیز میشه که نیکولای کنترلش میکنه! (تیر خلاص به ابهت نمسیس بعد از طراحی ضعیف و مشکلات دیگه)

            البته میشد این مسئله رو هم جمع کرد به شکلی که خود نمسیس در پایان مبارزه با نیکولای بیاد تحت یه هیبت و فاز جدید نیکولای رو بکشه و تو یه لوکیشن جدید نبرد نهایی با نمسیس انجام بشه. (مدت زمان بازی هم انصافا کم بود و هنوز جا داشت یه لوکیشن دیگه هم رو کنن تا گیمر بهتر ارضا بشه)

            AQUARIUS
  • Loligager گفت:

    ریمیک به این میگن نه اون ری ریمستر آشغالی که سونی بخاطرش ۷۰ دلار گرفت

    DddddVenomraminDADDY PARTiSANNobodySpider-ManXERXESگیمر غمگینHossein Payneomid68more
    • omid68 گفت:

      تو کامنت بعدیت درباره سونی ناخوناتم بجو تا فشار خوردنت کامل بشه

      DADDY PARTiSAN
      • Ali_px گفت:

        داداش من خودم Ps5 دارم
        همین چند وقت پیش گرفتم لست ریمیکو
        انتظار یه بازی با گرافیک لست دو رو داشتم
        ناسلامتی اسمش ریمیک بود
        البته لست شاهکاره و دوباره بازی کردنش خیلی حال داد اما خورد تو ذوقم
        تنها تغییرات بازی بهتر شدن گرافیک صحنه های سینماتیک و قابلیت های دوال سنس بود
        اصلا ۷۰ دلار واسش منطقی نبود
        نهایتش ۴۰ دلار

  • کپکام دیگه چیزی رو حذف نمیکنه چون احتمال داره بلایی که سر resident evil 3 اومد دوباره اتفاق بیفته.

    DddddVenomAli_pxramin77DADDY PARTiSANzaman80Artin_Gamearmahdi12345UNCLE ARTHURmore
  • ali گفت:

    ده دفعه تموم کردم ولی هر دفعه که می رسم به جزیره نمیدونم چرا حس میکنم این بخش اضافی بوده تو بازی
    توازن رو میزنه بهم به نظرم
    شایدم نظر منه فقط ولی به نظرم جزیره رو عوض کنن با یه بخش دیگه بهتر میشه
    یه سوال؟؟؟
    جک کرازر رو داریم هنوز تو ریمیک؟؟

    اون دکمه زنی های مبارزه خیلی هیجان انگیز بود واقعا

    DddddVenomAli_pxraminDADDY PARTiSANzaman80Dĥeebvj⁷Ukl
  • Jimmy گفت:

    اطلاعات جدید رو هرچه زودتر بده کپ کام

    Venomzaman80Captain Price
  • کیفیت بخش جزیره یه سر و گردن از روستا و قلعه پایین‌تره، ولی فک نکنم هیچکس دلش بخواد کامل این بخش حذف بشه. به‌نظر من اصلی‌ترین مشکل جزیره محیط‌های سَرباز هست! تقریبا تمام محیط‌های سَرباز داخل جزیره شبیه یه مپ رندوم از یه بازی شوتر مال اون زمانه! روستا و قلعه بخاطر طراحی دشمنا، محیط‌ها، پازل‌ها و… یه هویت منحصر بفرد و مستحکم داشتن که باعث به یاد موندنی شدنشون میشد. اگه من یه عکس از یه بخش روستا و قلعه ببینم دقیقا میدونم که این عکس مال کجاست، قبل و بعدش چیه، چه دشمنایی اونجان و… اما بخش‌های سَرباز جزیره اصلا به یاد موندنی نیستن و داخل این محیط‌ها بیشتر با زمین‌های خاکی و سنگر و چندتا اتاقک و… که هیچگونه جذابیت ظاهری ندارن (بخصوص برای رزیدنت اویل) سر و کله میزنی. راجب به دشمنا هم میشه همین رو گفت؛ بازی از روستایی‌هایی که با داس و کلنگ انداختن دنبالت و یه فرقه که با تجهیزات قرون وسطایی میخوان دخلت رو بیارن رسیده به یه آدم کچل که مینی‌گان دستش میگیره!
    به نظرم کاری که باید بکنن اینه که مثل روستا و قلعه یه تِم کلی برای جزیره در نظر بگیرن (مثلا تم صنعتی، تم آزمایشگاهی و…) و کاری کنن که این منطقه یه اتمسفر مستحکم و در عین حال متفاوت از دوجای دیگه داشته باشه. این چیزی که توی نسخه اصلی هست و یه دقیقه انگار داخل زندانی، یه دقیقه وسط میدون جنگ، یه دقیقه چندتا خرابه باستانی، یه دقیقه آزمایشگاه و… خیلی شلخته‌است.

    VenomAli_pxramin77DADDY PARTiSANBrainiac(خداحافظ)آرمان زرمهرzaman80mahdi12345Unknownmore
  • lord--sega گفت:

    آره بزن مثل RE3 پر و پیتش کن که دیگه هیچکی نشناستش
    واقعا باید تخریب گر قابلی باشی که از اون بازی بی نظیر (RE3)
    ریمیکی در سطح تیم ملی جزایر فارو در بیاری!

    VenomDADDY PARTiSANzaman80mahdi12345Witcher Geralt
  • بخش جزیره هم جالب بود وقتی سدلر رو میکشی ولی اگه زامبی های ارتشی رو حذف کنن به جاش غول بزارن بهتر میشه

    VenomDADDY PARTiSANzaman80aliNiyou7
  • به به آدم باید بشینه و کیف کنه از همچین گلی,,
    فقط اشلی درست کنن که خیلی رو اعصاب بود

    VenomAli_pxzaman80mahdi12345
  • Niyou7 گفت:

    این ریمیک جدا از ریمیکای قبلی،گان پلیه غنی تری داره و به نظرم یک قدم رو به جلو هستش

    VenomAli_pxDADDY PARTiSANzaman80
  • بخش جزیره نیاز به اصلاحات داره نه حذف ، باید تغییراتی تو طراحی محیط و انمی ها داده باشه

    VenomAli_pxraminگیمر نسل ۳DADDY PARTiSANzaman80mahdi12345
  • Captain Price گفت:

    خوش بحال خودم که رزیدنت چهار رو تاحالا پلی ندادم . میخام برای اولین بار نسخه ریمیک رو پلی بدم و هیچی هم از داستان این نسخه نمیدونم

    VenomHossein PayneraminDADDY PARTiSANzaman80
  • Martialwolf گفت:

    درود بر گیمفاهای عزیز
    نظر شخصی من اینه که بهترین رزیدنت ایول نمسیس بعد ورنیکا بعد رزیدنت ۴ای کاش تو ریمیک نمسیس اینقدر عجله نمیکردند ،برعکس شاهکار رزیدنت ۲ سال۲۰۲۳سال خوبیه برای این سبکا تا فروردین باید هیجان داشت

    raminDADDY PARTiSAN
  • ریمیک باید باز سازی بازی باشه نه دلبخواه سازی بازی؛ امیدوارم ی ریمیک به معنای واقعی کلمه ببینیم. البته اگه بخوان تغییری بدن می تونیم تنها این تغییر رو داشته باشیم که به جای اینکه با قایق بره به جزیره به همراه ایدا, بعد از باس فایت سالازار از روی قلعه با بالگرد مایک که میاد کمکش در جزیره با اون بره به جزیره که هم تنوع باشه هم تغییری در گیم پلی بازی انجام نشه.

    Ali_pxramin
  • ی سوال بچها من چن سالی هستش ک خیلی گیمای جدید رو تست نکردم سنم بالا رفته و از دنیای گیم فاصله گرفتم تازه پیسی گرفتم و پیسی خوبی بستم ، چنتا گیم میخوام بهم معرفی بکنید تو ژانر ترس، بقا ، خلاصه ترس و استرس خوبی داشته باشه و داستان هم برام مهمه
    ممنون میشم

    ramin
    • Quantom break گفت:

      داداش شمامیتونی تجربه ی خودم ازترس رومیگم، من تمام بازیهای ژانروحشت بقا وبازی کردم،به جرات میگم ترسناکترین بازیی که بازی کردم مجموعه out Last هستش مخصوصانسخه دومش،چون تایک ماه بعدازتموم کردنش حس عجیبی داشتم انقدرروح وروانم روریخته بودبه هم که همه چی برام بی اهمیت شده بود

      DADDY PARTiSANQuantom break
  • St07m گفت:

    واقعا چرا باید یه اثر شاهکار نیاز به حذفیات داشته باشه ؟ 🤔

Resident Evil 4 Remake بخش جزیره را حذف نخواهد کرد - گیمفا