بازی جدید Layers of Fears نسخه سوم این فرنچایز محسوب نمیشود
تیم توسعهدهندهی بازی جدید Layers of Fears اخیراً به ارائهی اطلاعات و جزئیات جدیدی از این اثر ترسناک پرداختهاند.
استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) در حال حاضر روی توسعهی بازیهای Silent Hill 2 Remake و Layers of Fears کار میکند. نسخه جدید Layers of Fears دنبالهای بر شمارههای اول و دوم این مجموعه به شمار میرود و بر پایههای آن دو اثر استوار است، اما سازندگان اخیراً در مورد اینکه چرا به این بازی جدید Layers of Fears 3 گفته نمیشود، صحبت کردهاند.
آنا جاسینسکا (Anna Jasińska)، مدیر ارشد بازاریابی استودیوی بلوبر تیم، در مصاحبه با وبسایت DreadXP، در خصوص ارتباط بازی جدید Layers of Fears با نسخههای قبلی این مجموعه و اینکه چرا نسخهی سوم محسوب نمیشود، توضیحاتی را ارائه داد.
مدیر بازاریابی بلوبر تیم در این باره اظهار داشت:
این بازی جدید Layers of Fears 3 نیست و ما به یک نام کاملاً جدید رسیدهایم. ظرافتهای جزئی در املا به طور ظریفی به ما اشاره میکند که چیز تازهای در راه است.
Layers of Fears یک مفهوم کاملاً جدید از بازیهای ویدیویی است. این اثر بهترین عناصر بازیهای Layers of Fear 1 و Layers of Fear 2 را با مکانیکهای جدید گیمپلی ترکیب میکند و دارای داستانی کاملاً جدید است که قبلاً دیده نشده بود. ما بهترین موارد را در این بازی جمعآوری نمودهایم و یک داستان نهایی و فراگیر برای کل فرنچایز ایجاد کردیم. چنین چیزی قبلاً در صنعت بازی اتفاق نیفتاده است و ما آن را یک بازنگری مینامیم.
وی در ادامه گفت:
خط داستانی جدید و گیم پلی تند در انتظار بازیکنان و طرفداران قدیمی مورد دوم را به وضوح خواهند دید. روایت ارتباطی بین نسخههای اول و دوم توسط بازیکنانی که با این دو بازی آشنا هستند، احساس میشود زیرا مشاهده میکنند که چگونه داستانهای به ظاهر نامرتبط در هم آمیخته میشوند.
بخشهای جدید بازی نشان میدهند که چگونه عناوین فوقالذکر در یک اثر کامل ترکیب میشوند. در مورد بازیکنان تازه وارد باید بگویم که آنها بهترین چیزهایی را که این فرنچایز را تعریف میکنند، بدون احساس گم شدن در داستان تجربه خواهند کرد.
همچنین Kacper Michalski رهبر تیم تولید استودیوی بلوبرتیم، در مصاحبه جدید با وبسایت GamingBolt در خصوص چگونگی شکلگیری ایده ساخت Layers of Fears گفت:
ما میخواستیم با استفاده از جدیدترین فناوریها داستان را از نو تعریف کنیم. اکنون یک استودیوی بسیار بالغ هستیم و میتوانیم این کار را انجام دهیم.
متوجه میشویم که دو قسمت اول Layers of Fears میتوانند موارد ناگفتهای را باقی بگذارند. بنابراین میخواهیم آنها را در بازی جدید پوشش دهیم. به همین ترتیب، اگر گیمپلی بازی میتوانست از تنوع بیشتری استفاده کند، اکنون آن را اجرا میکنیم. Layers of Fears یک دنیای کامل است که دو داستان ظاهراً نامرتبط را با یکدیگر ترکیب میکند.
بازی Layers of Fears در اوایل سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. این بازی با بهرهگیری از موتور آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) ساخته میشود و از ری تریسینگ، رزولوشن 4K و HDR پشتیبانی خواهد کرد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
خیلی با نسخه اول و دوم این بازی حال کردم..
مخصوصا بخاطر فلسه ی زیبایی که داشت..
واقعا فیلسوفهای خردمنی پشت داستان سرایی این اثر بودند
ولی نسخه ی اول و دومش بجز کلمات عالی و غنی و گرافیک خوب چیز دیگه ای هم نداشت..
البته حس ترسش بعضی وقتها جالب و مرموز بود..
در کل خوشم اومد ازش..
منتظرم نسخه ی بعدیم..
پس احتمالا مثل The Outlast Trials میمونه و بیشتر نسخه فرعیه
به به به یاد دوران نوجوونیم …….