خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند

خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در توسعه‌ی ریمیک آن داشته‌اند

آرش بوالحسنی
۲۳:۰۹ ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند

استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) می‌گوید که ماساهیرو ایتو (Masahiro Ito) و آکیرا یامائوکا (Akira Yamaoka)، دو تن از توسعه‌دهندگان اصلی Silent Hill 2، کاملا درگیر روند توسعه‌ی ریمیک این استودیو از این بازی بوده‌اند.

با وجود اینکه ریمیک بازی Silent Hill 2 توسط استودیوی بلوبر تیم ساخته می‌شود، اما این استودیوی لهستانی همکاری نزدیکی با کونامی (Konami) برای بازسازی این بازی کلاسیک داشته است. به همین سبب دو نفر که دائما اسمشان با فرنچایز Silent Hill و خصوصا Silent Hill 2 گره خورده است، آکیرا یامائوکای آهنگساز و ماساهیرو ایتوی کارگردان، هر دو درگیر روند توسعه‌ی ریمیک این بازی بوده‌اند.

تهیه‌کننده‌ی ارشد Silent Hill 2 Remake به تازگی در مصاحبه‌ای با GamingBolt کمی بیشتر در مورد یامائوکا و ایتو نقش آن‌ها در روند توسعه‌ی این بازی صحبت کرده است. این طور که به نظر می‌رسد این دو “نقشی فعال” در روند توسعه‌ی بازی داشته‌اند:

وقتی فهمیدیم که خالقان اصلی را همراه داریم به شدت هیجان‌زده شدیم. آن‌ها به ما توضیحات بسیار مهمی را در مورد موارد مختلف درون بازی دادند. ما دائما از خالقان سابق در مورد الماس مشترکمان سوال می‌پرسیم. به علاوه آن‌ها خودشان نقش فعالی در روند توسعه‌ی بازی داشته‌اند. ایتو به ما برای مکان‌ها و هیولاهای بازی کانسپت آرت طراحی کرد و یامائوکا هم موسیقی متن بازی را ساخته است.

او هم‌چنین در مورد پروسه‌ی کار کردن با کونامی در روند توسعه‌ی این بازی صحبت کرد. اینکه این شرکت تا چه حد درگیر روند توسعه‌ی بازی بوده و بلوبر تیم تا چه اندازه آزادی عمل برای ارائه‌ی تصویر خود از این ریمیک را داشته است:

مثل هر پروژه‌ی دیگری، در ابتدا مذاکرات رده بالای زیادی در مورد جهت این پروژه وجود داشت. اینکه در این ریمیک چه المان‌هایی از بازی اصلی را دست نخورده باقی خواهیم گذاشت و چه مواردی را تغییر می‌دهیم. ما سال اول را صرف صحبت دائم با کونامی و کار کردن نزدیک با آن‌ها کردیم. اگر به خاطر پاندمی نبود می‌توانستیم در یک اتاق بشینیم و به صورت مستقیم در مورد ایده‌ها با هم صحبت کنیم. کونامی به شدت ما را تشویق کرد و حامی ما در روند توسعه‌ی بازی بود. این اعتماد باعث شد که ما صاحب اصلی توسعه‌ی بازی باشیم.

بازی Silent Hill 2 Remake در حال حاضر برای پلی استیشن ۵ و PC در دست توسعه بوده و به مراحل پایانی ساخت خود نزدیک شده است. البته هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی در دسترس نیست. این بازی به مدت یک سال انحصاری کنسولی پلی استیشن خواهد بود.

AQUARIUSRubyV3S3MIRred-eyed Banished Knightpeyman3DARKSIRENBlack Swordsmanگیمر غمگینEllie terminatorAmir Ringoشبح گیمفا (کاربر حرفه‌ای)Amir :))Spider-ManEzio Auditore da FirenzeEllie terminatorchibikenpachiعلیهادی صفائی🤘Mohsenj74

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Shinji Mikami گفت:

    من شخصا به بلوبر اعتماد بخصوصی ندارم.
    مدیوم رو تجربه کرده ام، در بین ساخته های بلوبر اگر عنوانی شبیه به سایلنت هیل باشه، قطعا مدیومه
    مدیوم بهینه سازیش افتضاح بود با این حال که گرافیک خاصی نداشت، امیدوارم اول از همه بهینه سازی سایلنت هیل ۲ ریمیک خیلی بهتر باشه وگرنه مشکل جدی خواهد بود.(البته چون در مدیوم دو جهان مختلف داشتیم هم موثر بود در حالی که توی سایلنت هیل ۲ چنین نیس و میشه آسوده خاطر تر بود)
    .
    مطلب بعدی نداشتن گیم پلی و مبارزات بود که باعث میشد، عنوان کاملا خسته کننده و تکراری بشه. فقط بایستی راه میرفتی و انرژی مصرف میکردی خخ
    گرافیک چهره ها اصلا خوب نبود و کاملا مصنوعی کار شده بود.
    .
    امیدوارم در زمینه بهینه سازی و گیم پلی، در سایلنت هیل ۲ ریمیک متمرکز بشن وگرنه ایپی بی نظیر سایلنت هیل به باد خواهد رفت.

    Amir(PC & PS4).Black SwordsmanREZAGAMERpacman remasteredگیمر غمگینAhmad_bkEllie terminatorLady Apranانسانmore
    • تو بهتره به غیر از استارفیلد، در مورد چیز دیگه ای نظر ندی، چون به گند کشیده میشه😂
      هر کی ندونه فک میکنه چه کاربر محترمی باشه با این طرز حرف زدنش، باز نمیدونه قبلن سایتو به گند کشیده بود از شدت فشاری که از گیمای سونی میخورد.

      تو مدیوم بازی نکنی کی بازی کنه؟ از بس که عاشق انحصاریای ایکس باکسی😂

      Black SwordsmanAQUARIUSAmir(PC & PS4)TUPAC
  • این شد یه خبر خوب الان امیدوارم شدم تازه بهش

    TUPACImmortal SpartanXERXES.
  • Tyr گفت:

    میانگین نمرات و نقدهای عناوین تیم بلوبر خیلی متناقض به نظر میان.
    برای مثال Observer :
    گیم اسپات ۹۰ ، گیم اینفورمر ۹۰ و آی جی ان ۸۰ ( نسخه Redux )
    یا The Medium :
    گیم اسپات ۹۰ و آی جی ان ۸۰
    کنجکاوم که در صورت مهیا بودن شرایط تجربشون کنم و بدونم علتش چیه.
    در نقدهای مدیوم هم این بازی خیلی با سایلنت هیل مقایسه شده بود.
    این یه فرصت طلایی برای تیم بلوبر هست. اگه از پسش بر بیان هم شهرت بالایی بدست میارن و هم فرنچایز سایلنت هیل احیا و برای نسل جدید گیمرها معرفی میشه، حتی شاید باعث احیای Silent Hills هم بشه ( تنها آرزوهایی که برای ساخت گیم ها دارم بلادبورن ۲، سایلنت هیلز کوجیما و پورتال ۳ هست… ).
    اما اگه شکست بخورن غیرقابل بخشش هست و طرفداران این مجموعه حسابی از خجالت تیم بلوبر در میان.
    شاید عجیب باشه اما علیرغم دست اندرکاری تیم بلوبر به موفقیت بازی امید دارم ( شاید بهتر باشه بگم واقعا دلم میخواد به موفقیتش خوش بین باشم و بازگشت باشکوهی برای سایلنت هیل شاهد باشم ). حداقل از چشم اندازی که برای ساختش دارن به نظر میاد به نکات مهم و مورد انتظار آگاه هستن.
    گرافیکشم واقعا نسل بعدی به نظر میاد.
    ای کاش یکی از اون سه سایلنت هیلی که شایعه شده در دست ساخت هستن Silent Hills باشه با همون تیم کوجیما، گیرمو دل تورو، جونجی ایتو و نورمن ریداس. عنوانی که با یه دمو و ایده هاش کلاس درسی شد برای دیگر عناوین وحشت، اگه کامل ساخته بشه از نظرم تبدیل میشه به ترسناک ترین بازی تاریخ.
    یادآوری بشه از اون خبری که کوجیما زمان ساخت بازی گفته بود هدفش اینه نه گیمرها رو تا مرز بیهوشی بلکه تا سر حد مرگ بترسونه. پستش هنوزم توی گیمفا هست و واقعا غم انگیزه.
    درک نمیکنم چرا تصمیم به ساخت نمیگیرن وقتی برای همه یه معامله همه سر برد هست، کونامی پول به جیب میزنه، سونی انحصاری ای بدست میاره که حسابی توجهات رو جلب میکنه، کوجیما اعتبارش چند برابر میشه و طرفداران ژانر وحشت هم حسابی لذت میبرن. امیدوارم به جاش کوجیما تصمیم نگیره یه عنوان ترسناک غیر از سایلنت هیل بسازه چون ترکیب پتانسیل های سایلنت هیل با ایده های کوجیماست که میشه یه فرمول شاهکار.

  • Hello baby گفت:

    با توجه به شناختی که از بلوبرتیم داریم …

    بازی متاش میشه بین ۷۴ تا ۷۹..

    بلوبر استودیو مناسبی نبود برای سایلنت ۲..

    Black Swordsman
خالقان اصلی Silent Hill 2 نقش فعالی در ریمیک آن داشته‌اند