تصاویر نسخهی اولیهی بخش داستانی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر شد
یکی از کاربران وبسایت ردیت (Reddit) تصاویری منتشر کرده است که نسخهی اولیهی بخش تکنفرهی بازی Call of Duty: Black Ops 3 را نمایش میدهد.
واکنشهای منفی نسبت به این بازی شاید متفاوتتر از سایر نسخههای Call of Duty بوده باشد، چرا که Black Ops 3 بدون بخش داستانی قابل قبول منتشر شده بود. بعدها نیز گزارشهایی در رابطه با روند توسعهی پرمشکل این عنوان منتشر شد؛ روندی که باعث شد سازندگان کیفیت بخش داستانی بازی را فدای عرضهی به موقع بخش چندنفره در تعطیلات کنند.
اکنون، فردی با نام کاربری Purpletoaster20 در ردیت تصاویری منتشر کرده و توضیحاتی را ارائه داده است که به شرح زیر است:
این تصاویر به بخش تکنفرهی جهانآزاد Black Ops 3 مربوط میشوند. این بخش در ابتدا قرار بود تجربهای hub گونه را ارائه دهد و امکان نقل مکان بازیکنان در محوطهای بزرگ از طریق hubهای مختلف را فراهم کند. در Singapore hub شما به مناطقی چون Chinatown ،Downtown ،Hilltop Park ،Black Station و Biodome دسترسی داشتید که هرکدام مأموریتها و پایگاههای مخصوص به خود را داشتند. شما همچنین قادر بودید که آزادانه در هر یک از این اماکن گشت و گذار کنید، دشمنان را از پا در آورید، مأموریتهای فرعی را به پایان برسانید، تواناییهای خود را ارتقا دهید و با سرعتی که دوست دارید در داستان پیشروی کنید.
اهداف این مأموریتها شامل مواردی چون ترور دانشمندان، خنثی کردن bio-cache ها، از بین بردن اسلحهخانهها، خرابکاری در پایگاهها و دفاع از منطقهای خاص میشدند. علاوه بر فناوری عمودپرواز، قرارگاهی در بازی وجود داشت که تمامی مناطق را به یکدیگر متصل میکرد. یکی از تصاویر یادشده نیز گویا به چرخهی روز و شب و وجود دوربین دید در شب اشاره میکند. در این مرحله از روند توسعه، سازندگان جتپکهایی را هم در نظر داشتند تا بالا رفتن از ساختمانهای مختلف به آسانی صورت گیرد.
دنیای بازی دارای مکانهایی بود که در صورت نیاز به مهمات میشد به آنها رجوع کرد. از دیگر ویژگیهای این بخش تکنفره، وجود ارز مخصوص بود که با استفاده از آن میتوانستید لوازمی دفاعی همچون موانع را خریداری کنید. آنطور که به نظر میرسد، سازندگان قصد داشتند میزان تعامل بازیکن با محیط را بسیار بالا ببرند، چرا که قرار بود مدت زیادی از بازی در این مناطق سپری شود.
توجه داشته باشید که این تصاویر مربوط به نسخههای اولیه هستند و محیط بازی جزئیات چندانی ندارد (البته، بخش Hilltop بسیار باجزئیاتتر است). سازندگان کمی بیشتر از یک سال و احتمالاً از ابتدا تا انتهای ۲۰۱۳ را مشغول توسعهی این بخش تکنفره بودند تا آنکه در نیمهی نخست ۲۰۱۴ شاهد جایگزینی آن با بخش داستانی کنونی بودیم. جالب آنکه بعضی از مناطق Singapore Hub، گرچه با تغییرات زیاد، در نسخهی نهایی استفاده شدند.
برای مشاهدهی این ۷۲ تصویر میتوانید به این نشانی مراجعه کنید.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
آخ بلک اپس
داستانشو که نفهمیدیم چی شد
ارتباطش با black ops یک و دو هم بیخیالش
شخصیت پردازیش و بهینه سازیش هم روی pc بیخیال زمان عرضه😐
فقط گیم پلیش قابل توجه بود
😐😑😔 زبالس
جالبه از call of Duty Ghosts به اینور استدیو های سازنده کلی ایده ی جاهطلبانه برای کمپین تکنفره داشتن که همشون رو به خاطر کمبود وقت مجبور شدن یا کنسلش کنن یا کوچیکش کنن
بعد از خرید اکتیویژن میتونیم منتظر کمپین های تکنفره خفنی باشیم
بلک اُپس ۳ بخش داستانی داشت (۲۰۱۵) ، اون ۴ بود که نداشت (۲۰۱۸)
با این که تصاویرش جالب میزد ولی جهان باز بودن اصلا در خون کالاف نبوده ، نیست و نخواهد بود !
نوشته شده “بدون بخش داستانیِ قابل قبول” نه بدون بخش داستانی. در ادامه هم نوشته شده کیفیت بخش داستانی فدای عرضهی زودهنگام شده. در نتیجه منظور اون نبوده که بازی بخش داستانی نداره.
جالب میتونه باشه
بلک اوپس ۳ بخش داستانی داره
بلک اوپس ۴ بود ک فقد انلاین بود کمپین نداشت
مدرن وار فر جدید تازه تموم کردم ؛ واقعا کمپین ضعیفی داشت .
یجورایی بیشتر شبیه دمو برای نشون دادن گرافیک بود اصلا آزادی عمل نداشت ؛ بعضی مراحل زیر ۱۵ دقیقه و صرفا دکمه زنی بود .