کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا

کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام

امیرحسین رنجبر
۱۷:۲۲ ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا

هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) توضیح داد که چگونه استودیوی او با مایکروسافت وارد همکاری شد و پروژه جدید و جاه‌طلبانه‌ای را شروع کرد.

در کنار بازی Death Stranding 2 که اخیرا تایید شده است، کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) در حال حاضر روی یک پروژه معرفی نشده کار می‌کند که با همکاری ایکس باکس توسعه می‌یابد. در آن زمان، کوجیما این بازی را به‌عنوان یک آی‌پی کاملا جدید توصیف می‌کرد، بازی‌ای که هیچ‌کس قبلا آن را تجربه نکرده و ندیده است. او در مصاحبه اخیر خود ادعا کرد یکی از عناوین بعدی‌اش مثل «یک مدیوم جدید» عمل می‌کند.

در یک مصاحبه جدید با IGN، کوجیما گفت که علاوه بر DS2، در حال ساخت یک عنوان غیرعادی دیگر است. کوجیما گفت که این بازی به تعداد زیادی از ناشران ارائه شد، اما مایکروسافت تنها کسی بود که واقعا مفهوم پروژه را درک کرد؛ در حالی که دیگران فکر می کردند او “دیوانه” است. او اذعان کرد:

من پتانسیل این را دارم که به راحتی خسته شوم. بخشی از دلیلی که من توانسته‌ام به مدت ۳۰ سال بازی بسازم این است که فناوری جدید به سرعت جایگزین فناوری قدیمی می‌شود. فناوری‌ای که امروز استفاده می‌کنید ممکن است فردا قابل اجرا نباشد و من علاقه‌مندم راه‌هایی را برای پیاده‌سازی ایده‌های جدید بیابم. البته که انتخاب اشتباه می‌تواند منجر به شکست شود. از این نظر، بازی‌سازی کمی شبیه یک برنامه فضایی است.

او ادامه داد:

پروژه‌ای که با مایکروسافت روی آن کار می‌کنیم، پروژه‌ای است که به مدت پنج یا شش سال به آن فکر می‌کنم. این پروژه به زیرساخت‌هایی نیاز داشت که قبلا قابل دسترسی نبود، بنابراین من با بسیاری از شرکت‌های بزرگ صحبت کردم و دیدگاه خود را ارائه دادم، اما به نظر می‌رسید که آن‌ها واقعا فکر می‌کردند من دیوانه هستم. در نهایت این مایکروسافت بود که نشان داد ما را درک می‌کند و اکنون ما با هم روی این پروژه کار می‌کنیم.

بر اساس تصاویری که ماه گذشته به بیرون درز کرد، به نظر می‌رسد پروژه معرفی نشده کوجیما، یک بازی ترسناک به نام Overdose باشد. هفته گذشته، او در یک پیام ویدیویی که همزمان با هفتمین سالگرد استودیو منتشر شد، به‌روزرسانی مختصری از آنچه که کوجیما پروداکشنز روی آن کار می‌کند، ارائه کرد. کوجیما بیان کرد که امیدوار است سال آینده اطلاعات بیشتری در مورد یک بازی کاملا جدید به اشتراک بگذارد. همچنین در طی هفته گذشته اعلام شد که کوجیما پروداکشنز در حال کار روی یک فیلم Death Stranding است.

Moein MM2Mincraftاپوزوسیون گیمفاAlireza1111Hosseinah1372Magical_brickدروازه بان جهنم🌚🗿🤝شبح گیمفا (کاربر حرفه‌ای)هادی صفائیFaridred-eyed Banished KnightLonesome guy the Mad OneChiefDARKSIRENZabiEzio Auditore da Firenzeبهزاد سالمیVisible 6-tigh manMmfb🏴more

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا
کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کوجیما: مایکروسافت بازی غیر عادی من را پذیرفت زمانی که همه فکر می‌کردند من دیوانه‌ام - گیمفا