مایکروسافت هنوز به موفقیت Kinect در ژاپن امیدوار است!
مایکروسافت امیدوار است تا بتواند با انتشار بازیهای خانوادگی بیشتری برای Kinect، بتواند به موفقیت خوبی با آن در بازار ژاپن برسد. این را مدیر عمومی مایکروسافت در ژاپن، آقای تاکاشی سنسویی در کنفرانس خبری روز گذشته خود گفت.
او در کنفرانس خبری دیروز خود در پاسخ به خبرنگار سایت اینترنتی Andriasang که گفته بود: آیا با وجود فروش ۱۰ میلیون عددی Kinect در بازار جهانی، این وسیله جانبی به موفقیتی در ژاپن رسیده است یا خیر، گفت:
من امیدوار هستم که بازی های خانوادگی کینکت که امسال منتشر میشوند، در کنار بازی های حرفهای آن که مخصوص بازیکن های بسیار حرفه ای است، بتواند بازیکن های ژاپنی بسیار بیشتری را به سمت کینکت بکشاند و کینکت به موفقیت بسیار بیشتری در بازار ژاپن برسد.
در نمایشگاه Tokyo Game Show 2010 مایکروسافت از چند عنوان کینکت که مخصوص بازار ژاپن است رونمایی کرد که از جمله آن ها میتوان به Haunt Project Draco, Rise of Nightmares ,Steel Battalion: Heavy Armor اشاره کرد.
همچنین ماه گذشته مایکروسافت خبر از فروش ۱ میلیون دستگاه کنسول Xbox 360 در ژاپن از آغاز عرضه این کنسول داد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات