با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند
با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند
با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند
با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند

با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند

امیرعلی قربان‌پور
۱۳:۰۱ ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند

به گزارش رسانه‌ی GI.Biz، پنج تن از بازی‌سازان ارشد کرایتریون گیمز (Criterion Games) در پی انتشار بازی Need for Speed Unbound از این استودیو جدا شدند.

مت وبستر (Matt Webster)، پیت لیک (Pete Lake)، آلن مک دیرمانت (Alan McDairmant)، استیو یوفیل (Steve Uphill) و اندری شایرز (Andrei Shires) که به ترتیب مقام مدیر کل، تهیه‌کننده‌ی اجرایی، ریاست بخش توسعه، ریاست بخش محتوایی و کارگردانی فنی ارشد را بر عهده داشتند، کرایتریون را ترک کردند تا خارج از شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) حرفه‌شان را ادامه دهند.

شایان ذکر است که تمامی این افراد بیش از ده سال سابقه‌ی کار در کرایتریون را دارند. مت وبستر بیش از ۲۳ سال عضوی از الکترونیک آرتز بوده و حتی در ساخت نخستین نسخه‌ی مجموعه‌ی FIFA مشارکت داشته است.

بازی Need for Speed Unbound نیز هم‌اکنون در دسترس بوده و با استقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شده است.

یه گیمر سادهMax22red-eyed Banished KnightVisible 6-tigh manGGaliMaster bladeSpider-Man

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند
با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند
با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند
با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند
با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mamad1166 گفت:

    بازی Need for Speed Unbound نیز هم‌اکنون در دسترس بوده و با استقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شده است
    خداییش این جمله رو از کجاتون آوردید؟
    بازی به شدت توسط مخاطبین نادیده گرفته شده چون توسط EA هم نادیده گرفته شد
    بازی وقتی مرد که اعلام شد تولیدش موقتا متوقف شده تا تیم کرایتریون به دایس برای بتلفیلد کمک کنه !!!
    این یعنی EA به بتلفیلد بیشتر از nfs اهمیت میده و امید داره

    salmanبهزاد سالمیKratoszaman80Tlou part 2 game of the centurySpider-ManEspressoگیمری عادیmahdi_djBehnam.Hzhmore
  • harvey bent گفت:

    بچه های codemasters هستن، خدافظ داش

    Aiden pearcezaman80Tlou part 2 game of the centurycrashLeroxGamer
  • Master blade گفت:

    رعیس استدیو و چند نفر از اعضای استدیو سازنده پروجکت کارز هم دو هفته پیش جدا شدن
    فکر نکنم جدا شدن چند تا از افراد کاربلد در زمینه ساخت بازی ریسینگ اونم تو این مدت زمان کم اتفاقی باشه
    احتمالا به زودی یه استدیو جدید ریسینگ ساز معرفی بشه

    بهزاد سالمیKratoszaman80Chris redfieldSpider-Manگیمری عادی
  • Cm Punk گفت:

    اونجوری هم مورد توجه ملت قرار نگرفت البته

    بهزاد سالمیKratos
  • Behzaad گفت:

    تا زمانی که بازی های سبک ماشین سواری سیستم Visual Damage یا تخریب ظاهری رو به درستی به اجرا در نیارن این سبک به موفقیتی که لایق اش هست نخواهد رسید. این سیستم مهمترین بخش و کلید موفقیت یک بازی ریسینگ هست. این مشکل رو حتی میشه در شاهکارهایی نظیر فورزا هورایزن, گرن توریسمو, فرمول یک, سری رالی و دیگر آثار مشاهده کرد.

    بهزاد سالمی
    • Aiden pearce گفت:

      سلام رفیق یکم دیره برای جواب دادن امیدوارم که بتونی بخونی پیامو😁
      من چند روز پیش متوجه یه چیز شدم که در جواب حرف شماست
      اونم اینه که شرکت های بزرگ تولید کننده اتومبیل اجازه تخریب پذیری ماشین شرکتشون داخل بازی هارو نمیدن
      چون با این کار به برند صدمه میزنه (دیدن مچاله شدن یه ماشین معروف داخل بازی باعث میشه بعضیا فکر کنن ماشین در دنیا واقعی هم همینطوره!)
      به همین خاطر یا مثل راکستار میان ماشین هارو با برند های خیالی میسازن
      یا مثل فورزا هوریزان از برند های واقعی استفاده میکنن ولی خب تخریب پذیری بازی خیلی محدوده

با انتشار Need for Speed Unbound چند عضو باسابقه از کرایتریون جدا شدند