شرکت پرایوت دیویژن ناشر آیپی جدید استودیوی Bloober Team خواهد بود
پرایوت دیویژن (Private Division) که یکی از شرکتهای زیرمجموعهی کمپانی Take-Two Interactive محسوب میشود، وظیفهی انتشار بازی جدید استودیوی لهستانی بلوبر تیم (Bloober Team) را برعهده خواهد داشت.
این خبر همزمان با پنجمین سالگرد تاسیس شرکت پرایوت دیویژن اعلام گردید. آیپی جدید استودیوی بلوبر تیم اثری در سبک وحشت بقاست که در مراحل ابتدایی توسعهی خود به سر میبرد و تا پیش از سال ۲۰۲۵ منتشر نخواهد شد.
پیوتر بابینو (Piotr Babieno)، مدیرعامل بلوبر تیم، در خصوص آیپی جدید این استودیو و همکاری با پرایوت دیویژن اظهار داشت:
پروژه بعدی ما یک بازی جدید و هیجان انگیز در سبک وحشت بقاست که به ما کمک میکند در ساخت بازیهای ترسناک پیشرو باشیم.
من از همکاری با شرکت پرایوت دیویژن بسیار خرسندم. تخصص آنها گسترده است و افراد این شرکت نیز بسیار قابل دسترس هستند. ما با آنها یک رابطه معمولی «ناشر-توسعهدهنده» نخواهیم داشت. این شرکت بیشتر شبیه دوستی است که از ما حمایت میکند یا در زمانی که ما بیشتر به آن نیاز داریم، توجه خود را به ما جلب مینماید.
همچنین شرکت پرایوت دیویژن از راهاندازی یک صندوق مالی توسعه به منظور حمایت از تیمهای مستقل کوچکتر در ساخت پروژهها خبر داده است تا آنها را قادر سازد تا بازیهای خود را به صورت مستقل منتشر کنند.
بلیک روچکایند (Blake Rochkind)، مدیر بخش کسب و کار توسعه پرایوت دیویژن، در این باره میگوید:
از زمانی که پرایوت دیویژن را در پنج سال تاسیس کردیم، تعدادی ایده بازی امیدوارکننده از تیمهای کوچکتر دیدهایم که کاملاً با مدل انتشار کامل ما مطابقت نداشتند. ما میدانستیم که در دنیای امروز نمیتوانیم به سادگی یک رویکرد یکسان برای همه داشته باشیم. هرگز دوست نداریم به یک ایده بازی خارقالعاده به دلیل وسعت پروژه «نه» بگوییم و حال صندوق توسعه ما را قادر میسازد تا برخی از بهترین ایدههای خلاقانهای که صنعت بازی ارائه میکند را شناسایی و حمایت کنیم.
استودیوی بلوبر تیم در حال حاضر روی توسعه بازی Silent Hill 2 Remake و همچنین نسخه جدید Layers of Fear کار میکند.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
با این استودیو کنار نمیتونم بیام.