ایدریس البا: Cyberpunk 2077: Phantom Liberty عمیقترین روایت بین بازیهای ویدیویی را دارد
ایدریس البا (Idris Elba)، ستارهی سینما و بازیگر بسته الحاقی Phantom Liberty بازی Cyberpunk 2077، به تازگی در توئیتر خود داستان و روایت آن را ستایش کرده است.
آخرین تریلر Cyberpunk 2077: Phantom Liberty مشخص کرد که ایدریس البا قرار است ستارهی این بسته الحاقی باشد. حال این بازیگر از این بسته الحاقی تعریف کرده است. سیدی پراجکت رد (CD Projekt Red) بسته الحاقی Phantom Liberty را یک اثر داستانمحور با رگههای تریلرهای جاسوسی معرفی کرده است. این بسته الحاقی قرار است یک منطقهی کاملا جدید را به نایت سیتی اضافه کند که همراه البا میتوانید آن را جست و جو کنید.
خود البا قرار است نقش یک مامور FIA ایالات متحدهی آمریکای جدید به نام Solomon Reed را بازی کند. سیدی پراجکت رد گفته که داستان بازی شما را ماموریتی غیر ممکن از بقا و جاسوسی میبرد که توصیف بسیار مبهمی است. در حالی که توئیت جدید البا در مورد این بسته الحاقی چیزی را شفافتر نمیکند، اما حداقل میتوان از آن این برداشت را داشت که روایت نقش مهمی را در این بسته الحاقی دارد. البا در پاسخ به یکی از توئیتهای سیدی پراجکت رد گفت:
عمیقترین روایت در یک بازی ویدیویی. لذت ببرید.
تعجبی ندارد که بسته الحاقی Phantom Liberty تمرکز زیادی را روی داستان خود گذاشته است. بازی Cyberpunk 2077 خودش یک اثر روایتمحور با حضور ستارههای سینما است. ظاهرا البا هم قرار است فهرست این ستارگان را بلندتر کند. با Cyberpunk 2077: Phantom Liberty و طیف وسیعی از پروژههای دیگر، طرفداران سیدی پراجکت رد میتوانند در آینده منتظر اتفاقات هیجانانگیزی باشند.
بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC در دسترس است. با این حال بسته الحاقی Phantom Liberty تنها برای کنسولهای نسل نهمی و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
سایبر پانک به جرعت می تونم بگم بدترین تجربه من از سی دی براجکت بود اصلا این زمین تا اسمون با ویتچر فرق داره محتوای این با ویتچر مقایسه کنیم؟خنده داره اصلا
حیف ۶۷ گیگی که روی کنسولم اشغال کرده اصلا کاری نداره بکنیم اون از داستان مسخرش و پایانش،و اینم از شخصیت پردازی هاش تنها شخصیت هایی که دوست داشتم جَکی و جانی بودن جودی هم بد نبود ولی قشنگ بهشون پرداخته نشده بود،از حق نگذریم پورتش نسبت به قبل خیلی بهتر شده نه باگی دیدم نه اف فریمی روی نسل نهم ولی خسته کننده است بعد پایان بازی اصلا نمی دونم چی کار کنم فقط پول جمع می کنم لباس می خرم،سیستم شوتینگش که نگم اصلا عذاب هست انگار به جای تفنگ دستت ابپاش دادن دشمنا هم که ماشالا هوش مصنوعی تو دیوار هست مثلا قرار بود پویا ترین شهر سایبر پانکی…..طراحی محیط و شهر خوبه ولی اصلا پویا نیست npc ها کم هستن ماشینا هم کمن یه جا می بینی شلوغه بعدش یه جای دیگه کک پر نمی زنه سیستم تعقیب و گریز که…..کافیه یکی بکشی تا از ناکجا آباد پلیس ظاهر بشه اصلا معلوم نیست چطوریه بازیش،امکان تغییر شب و روز داره ولی همین که شب رو روز بکنی همه جا رو طوفان می گیره در کل جالب نبود تا فردا صبح بخوام ایراد بگیرم می گیرم به این بسته الحاقی هم امیدی ندارم
سایبرپانک مثل اساسینز کرید والهالا و گاتهام نایتز یک شاهکاره
ویتچر…..
گابریل آماتانجلو (کارگردان بازی post-launch) گفت پلیس و vehicle combat – که کمی ازش توی همین تیزر phantom liberty میبینیم – توی یکی از پچ های آینده فیکس میشن.
اون قضیه کم بودن ماشینا از کجا در اوردی؟ توجه داشته باش که بخش های مختلف شهر میزان ماشین مختلفی دارن مثلاً تو سیتی سنتر زیاد ترن.
ولی شرمنده NPC ها بازی های سی دی پراجکت رد همینن. تو که ویچر ۳ بازی کردی باید اینو بدونی دیگه، نه؟ تو همون ویچر ۳ بعد از provoke کردن هر NPC تا حدود نیم متر ازت دور میشن بعد به حالت عادی بر میگردن انگار اتفاقی هم نیفتاده.
اون قضیه طوفان (sandstorm) هم داخل lore بازی توضیح داده شده.
داستان بازی مسخرس؟! کاراکترها پردازش نشدن؟ والا یکی از نقاط قوت بازی داستان و پردازش کاراکتر های بازی بود. اکثرا به این موضوع اعتراف میکنم.
در کل با نقدت مخالفم جز در یه مورد:
این که بعد از پایان بازی کاری برای انجام دادن نیست.
به هر حال To each their own
عزیز دهن این نوبا همیشه بازه، مرسی از وقتی که گذاشتی و دلسوزی کردی و خوب اره تو میگی to each their own ولی کیه که اینو بفهمه
با حرفاتون کاملا موافقم🙋
ولی جمله اخرتون اصلش اینه:
Each to their own
(در ضمن کاربر جدید سایت هستم.)
اونی که شما نوشتید درسته. اونی هم که بنده نوشتم درسته (اونی که من نوشتم ادبیات انگلیسی قدیم تره ولی خب)
ولی پویا نبودن شهر رو راست می گفت. می تونستن بیشتر رو این بخش کار کنن ولی در کل بازی لذت بخشی بود و می تونست حتی بهتر هم بشه
درسته. و برای اینکار میشه random encounter اضافه کرد که سی دی پراجکت رد همین کار رو هم داره میکنه. به طور مثال encounter که در اون یک NPC مس.ت حواسش نیست و میوفته تو آب و خفه میشه (با ۱.۶ اضافه شده که میتونید از کانال kazuliski در یوتیوب ببینیدش) غیر از این هم encounter های زیادی با پلیس طی پچ های مختلف اضافه شده. بعد از ۱.۵ به طور رندوم تو بخش های صنعتی تر منطقه واتسون پلیس با ماشین (بله درست شنیدی) به دنبال ماشین maelstrom ها میزاره یا یه پلیس در حال تماشای فیلمِ … حالا بهتره نگم چه فیلمی ولی خب به شما میگه از اون محل دور شید اگه اینکار رو نکنید روتون اسلحه میکشه و همین کار رو هم میکنه. یا اون بنده خدایی که لخ.ته و دچار زوال عقلیه از ماشین پلیس فرار میکنه و داد میزنه «مامان! مامان! نجاتم بده اینا میخوان منو بدزدن». یا مثلاً چندین corpo به طور رندوم و از پیش تعیین نشده میتونن از شدت کار خودک.شی کنن. صد در صد encounter بیشتر از این هم هست. درسته که شهر اونقدر زنده نبود که ما انتظارش رو داشتیم اما بهش بگیم بی روح و مرده هم از نظر من درست نیست.
ویتچر…..
گابریل آماتانجلو (کارگردان بازی بعد از لانچر) گفت پلیس و vehicle combat – که کمی ازش توی همین تیزر phantom liberty میبینیم – توی یکی از پچ های آینده فیکس میشن.
اون قضیه کم بودن ماشینا از کجا در اوردی؟ توجه داشته باش که بخش های مختلف شهر میزان ماشین مختلفی دارن مثلاً تو سیتی سنتر زیاد ترن.
ولی شرمنده NPC ها بازی های سی دی پراجکت رد همینن. تو که ویچر ۳ بازی کردی باید اینو بدونی دیگه، نه؟ تو همون ویچر ۳ بعد از provoke کردن هر NPC تا حدود نیم متر ازت دور میشن بعد به حالت عادی بر میگردن انگار اتفاقی هم نیفتاده.
اون قضیه طوفان (sandstorm) هم داخل lore بازی توضیح داده شده.
داستان بازی مسخرس؟! کاراکترها پردازش نشدن؟ والا یکی از نقاط قوت بازی داستان و پردازش کاراکتر های بازی بود. اکثرا به این موضوع اعتراف میکنم.
در کل با نقدت مخالفم جز در یه مورد:
این که بعد از پایان بازی کاری برای انجام دادن نیست.
به هر حال To each their own
تنها نقطه قوت سایبرپانک داستانشه
پایانش ؟
بازی ده بیست تا پایان داره کدومشون رو میگی ؟
اصلا بازی رو کامل رفتی ؟ یا فقط میشن های اصلی رو رفتی
عجب پس حتما داستانو خوب نفهمیدی که اینجوری حرف میزنی😂
Cyberpunk 2077: Hearts of Stone Replica Part II
برای من کوئست دیزاین بایوور (اکثرا بازی های قدیم ترشون البته) سی دی پراجکت رد، fromsoftware و تا حدودی بتسدا، در رأس قرار دارن. خیال من یکی که از لحاظ داستان و روایت تو این اکسپنشن، راحته.
به این خاطر میگم تا حدودی بتسدا چرا که به فچ کوئست زیادی علاقه دارن (کابوس کوئست return to your roots از اسکایریم هنوز به سراغم میاد. آدم رو مجبور میکنن console command استفاده کنه…)
امیدوارم از این که میگم، این حرفت برای تبلیغه پشیمون بشم.
چون منم دوست دارم سی دی پراجکت بازم بتونه کیفیتی مث دی ال سی های قبلیش که بهترین دی ال سی ها (یا حداقل جز سه تای برتر) بین تمام بازی ها بودند رو ارائه کنه.
کم کم دارم تحریک میشم برای شروع این بازی، ادریس آلبا یکی از بازیگرای مورد علاقمم هست
رسما هر بازیگری میره تو یه بازی نمیگه ماست من ترشه . ما بهترین هستیم اصلا هم برا تبلیغ پول نگرفتیم. آلبالو
این بنده خدا نمیدونه سایبر پیوک چ بازی مزخرفیه
تو ام حیف شدی مث کیانو ریوز
یک کلام از یک console peasant که چهار تا مقایسه تیر زدن تو اب سایبر و لست اف اس رو دیده …
اره تو گفتی و ما هم باور کردیم
بس نبود اون دروغ هایبچی که سی دی پراجکت قبل از عرضه بازی میداد؟
همین که برا dlc ادریس رو آوردن نشونه بلندپروازی سیدی پراجکت رد هستش. مطمئنا شاهد یک بازی جدید خواهیم بود.
تنها بازی که فک کنم بهش گفت بازی آینده کین لواینه از نظر داستان بهش خیلی امیدوار بود دنبال معنوی بایوشاکه
سونی فنا به گریه افتادن
میگفتن لست عمیقترین روایت رو بین بازیهای ویدیویی رو داره
سی دی پراجکت میگفت پویا ترین جهانو میده دیدیم که هست پس زجه بزن و برگرن به کراس فایر
کسی به نظر یک N اهمیت نمیده
این بازی از اون نوع بازی هاست که شما اگر زبانتون خوب باشه و بتونید با داستانش ارتباط بگیرید گیم پلی و سایر بخش های بازی براتون خیلی لذب بخشه چه بخش داستانی اصلی چه مراحل فرعیش توی این سبک از بازی ها باید سعی کنید تمرکزتون فقط روی تموم کردن مراحل نباشه بلکه باید با محیط بازی هم ارتباط بگیرید نمونش مثل بازی rdr2 هستش.