قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -

قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود

امیرحسین رنجبر
۲۲:۴۰ ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -

گویا پروژه‌ای به نام Metroid Tactics توسط برخی از توسعه دهندگان Metroid Prime در دست ساخت بود که نتوانست چراغ سبز ناشر را دریافت کند.

این گزارش بر اساس یک ویدیوی جدید از کانال یوتیوب Did You Know Gaming است که ادعا می‌کند یکی از اعضای اصلی تیم Metroid Prime، محصولی را با الگوبرداری از XCOM طراحی کرده بود که در نهایت به ادامه سری Metroid Prime ختم شد.

پائول توزور (Paul Tozour) که روی Metroid Prime کار می‌کرد، به Did You Know Gaming گفت که این بازی برای Nintendo Wii برنامه‌ریزی شده بود و ساختش در اواخر سال ۲۰۰۷، پس از پایان توسعه Metroid Prime 3 شروع شد. این بازی می‌توانست پیش‌درآمدی برای سری Metroid باشد و طبق اسناد، قبل از وقایع نسخه‌های دیگر سری اتفاق می‌افتاد. طبق گزارش‌ها، داستان بازی لحظه‌ای را پوشش می‌داد که ساموس آران برای اولین بار از چوزو که او را از کودکی بزرگ کرده بود، جدا می‌شد، با انسان‌ها روبرو شده و به یک شکارچی فضایی تبدیل می‌شد. توزور به Did You Know Gaming گفت:

این بازی اساسا یک XCOM بود… XCOM در دنیای Metroid.

بازی Metroid Tactics به بازیکن اجازه می‌داد تا ساموس آران افسانه‌ای، تیمی از نیروهای نخبه فدراسیون کهکشانی و دیگر شکارچیان را در حالی که با هم برای شکست دادن دزدان دریایی فضایی همکاری می‌کنند، کنترل کنند. در طول این مسیر، بازیکن می‌توانست واحدهای جدیدی را استخدام کند و تمام واحدهای تیمش را با انواع مختلفی از زره‌ها، سلاح‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌های جدید ارتقا دهد. با این حال، بازی هرگز توسط اعضای ارشد تیم رترو (Retro) تاییدیه نگرفت و هرگز به نینتندو نمایش داده نشد.

به گفته توزور، اگر راهی برای ارائه ایده‌های موجود به نینتندو وجود داشت، شاید بازی به مرحله انتشار می‌رسید. برای چراغ سبز، پروژه باید از حمایت مارک پاچینی (Mark Pacini)، سرپرست استودیو، Michael Kelbaugh، مدیر استودیو و کنسوکه تانابه (Kensuke Tanabe)، تهیه کننده نینتندو، بهره می‌برد و آن سه نفر سلایق و دیدگاه‌های متفاوتی در مورد گیم‌پلی بازی داشتند.

Moein MM2Visible 6-tigh manDARKSIRENLone wolfParhamDream in Red (Playstation T)

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -
قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

قرار بود یک بازی شبیه به XCOM در سری Metroid ساخته شود -