تیم لیمینگتون یوبیسافت روی یک آیپی جهان آزاد جدید AAA کار میکند
اخیراً چندین آگهی شغلی از استودیوی یوبیسافت لیمینگتون (Ubisoft Leamington) منتشر شدهاند که به یک آیپی جهان آزاد جدید اشاره دارند.
طبق چندین آگهی شغلی منتشر شده در وبسایت رسمی یوبیسافت لیمینگتون، این تیم در حال کار بر روی یک آیپی جهان آزاد جدید است. طبق این اعلامیه، این استودیو بهدنبال استخدام یک طراح ارشد مراحل، آرتیست مفهومی شخصیت، آرتیست ارشد جلوههای ویژه، آرتیست پوشش گیاهی و موارد دیگر است. در جلوی عنوان تمام این جایگاههای شغلی، عبارت “NEW IP” ذکر شده است.
یوبیسافت لیمینگتون پیش از آنکه در سال ۲۰۱۷ توسط یوبیسافت خریداری شود، تحت نام FreeStyleGames زیرمجموعۀ اکتیویژن (Activision) بوده و در گذشته در ساخت عناوینی چون Tom Clancy’s The Division 2 و Starlink: Battle Atlas همکاری کرده است.
جزئیات مهمی از آیپی جدید یوبیسافت لیمینگتون در این آگهی شغلی به چشم میخورد. در این اعلامیه اشاره شده است که شاهد یک تجربۀ جهان آزاد جدید و «شامل چالشهای مهیجی خواهیم بود که هنوز در صنعت گیمینگ به آنها پرداخته نشده است.» با این اوصاف، به نظر میرسد با اثری جهان آزاد طرف هستیم که نظیرش را در سالهای گذشته ندیدهایم. همچنین گفته شده است که این «آیپی بزرگ آیندۀ عناوین AAA» خواهد بود. همچنین، اشاره شده است که این پروژه در حال حاضر مراحل ابتدایی توسعه را سپری میکند و به همین دلیل، در حال استخدام نیرو است.
در بخشی دیگر از آن به شخصیتهای واقعگرایانه اشاره شده است که هم قابلبازی هستند و هم بازیکن رابطۀ عاشقانه با آنها برقرار میکند. ظاهراً احساسات و عمق شخصیتی این بازی نسبت به هر بازی دیگری از یوبیسافت در درجۀ بالاتری قرار میگیرد. به نظر میرسد که یوبیسافت از همهنظر اطمینان زیادی به این آیپی جدید دارد.
در کنار ما، شما جزوی از یک تیم بسیار بااستعداد خواهید بود که در سدد خلق یک جهان آزاد جدید برای مخاطبانمان است، چراکه ما در تلاش برای ساخت موفقیتآمیز آیپی بزرگ بعدی یوبیسافت هستیم.
– توضیحات آگهی استخدام برای آرتیست مفهومی شخصیت
علاوه بر آن، به دادههای پوشش گیاهی واقعگرایانه و زیستبومها در محیط بازی نیز اشاره شده است. بنابراین، ظاهراً این آیپی جدید شامل زیستبومهای مختلفی برای اکتشاف خواهد بود.
از قرار معلوم، یوبیسافت در ساخت این اثر جهان آزاد جدید جاهطلبانه وارد عمل شده و المانهای اکتشافنشدۀ این صنعت را در نظر گرفته است.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- نقد و بررسی بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- مدیرعامل ناتی داگ: بازی بعدی هیجانانگیزترین پروژهای است که روی آن کار کردهایم
- شایعات مربوط به حضور God of War در TGA 2024 قوت گرفت [تکذیب شد]
- مشکلات متعدد بهینهسازی STALKER 2 روی ایکس باکس سری ایکس؛ رسیدن به نرخ فریم صفر در مکانهای شلوغ
- بازی STALKER 2 در عرض دو روز بیش از ۱ میلیون نسخه فروخت
- آیا بازیهای ویدیویی به ما آسیب میرسانند؟
- اطلاعات جدیدی از مذاکره میان سونی و شرکت مادر FromSoftware منتشر شد
- جزئیات اولین بهروزرسانی Stalker 2 اعلام شد
- آیا پیشنهاد سونی برای خرید Kadokawa، شرکت مادر FromSoftware، منطقی است؟
نظرات
تیم بازاریابی و ساخت تریلر و تیزر ها رو با تیم توسعه بازی عوض کنید . تیم توسعه باتوجه به استعداد ذاتی در تولید باگ و تریلر ضعیف سطح انتظارات را به صفر می رساند و در این بین تیم بازاریابی با ساخت یک بازی در حد و اندازه تریلر هایی که خلق می کرد به یک موفقیت فضایی دست خواهد یافت و در عین انتظارات عمیقأ پایین موفقیت فوق العاده ای کسب می کند . به نظرم فرمول موفقیت امیزی میشه فقط به شرط آنکه تیم بازاریابی دوره های طراحی بازی و برنامه نویسی رو هم گذرانده باشند اما نه توسط خود تیم توسعه یوبیسافت
یوبی درسته رو مخه ولی امیدی بهش هست و همین کافیست
همون اساسینز کرید والهالایه این استودیو صدبرابر بیشتر از کچلباشی در رگناروک تونست آزگارد رو جلوهسازی کنه تو بازیه کچلدر برف میری آزگارد یاد خونههایه شمال و روستاهاش میوفتی
هممممم کنجکاو شدم ببینم چیه
اگه آی پی جدید با فرمول جهان آزاد تکراریش باشه فایده نداره.
همین عناوین خوبی که داره رو باید ارتقاء کیفیت و تنوع بده.
البته من از بازیهای یوبیسافت لذت میبرم ولی دیگه همه میدونیم میتونه بهتر بسازه و نمیسازه…
یوبیسافت یکی از سینوسیتریناست
بازی های یوبیسافت درکنار مشکلات فراوان ولی بازهم دلنشینند
چه عجب یویسافت یه تکونی خورد
ایشالا سوم شخص هست دیگه ؟!