ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا

ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring

علی غروبی
۱۶:۴۱ ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا

هیچ شکی نیست که عنوان Elden Ring یکی از موفق‌ترین آثار استودیوی خوش‌نام From Software در طول سال‌های اخیر است. این استودیو توانست با ترکیب فرمول موفق‌ آثار گذشتۀ خود، همچون سری Dark Souls و حتی عناوینی مانند Demon’s Souls و Bloodborne، اثری متفاوت و بزرگ خلق کند که دامنۀ وسیع‌تری از گیمر‌ها را هدف قرار داده است. شاید بتوان به جرات ادعا نمود که بزرگ‌ترین تفاوت Elden Ring با سایر آثار استودیوی فرام سافتور، طراحی جهان آن است. بنابراین میازاکی و استودیوی او باید فرمولاسیون جدیدی برای طراحی این جهان درگیرکننده، خلق می‌کردند.

به همین ترتیب، تصمیم گرفته‌ایم در جدید‌ترین ویدیو از سری ویدیوهای «فلسفه طراحی»، نگاهی به فرمول Elden Ring داشته باشیم.

Moein MM2darkhawkAmir Ringored-eyed Banished KnightDARKSIRENRoadieVisible 6-tigh manیوهانUNCLE ARTHURگیمر غمگینPorfosorAli 0zadeGGAshen undead the bearer🤘Mohsenj74The Beast MasterWoundsDKzeroMIRASمحمدرضا نوروزیmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا
ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • طراحی الدن رینگ خارق العاده ترین بوده در دنیای گیم حداقل جزو تاپ ۵ میباشد در کنار این سری های
    انچارتد
    گاد اف وار
    بتمن
    رد دد هستن

    Moein MM2Amir RingoAlirezaAmo Hamednooneꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗOmidDKzero
    • DKzero گفت:

      Red dead خخ جوک جالبی بود، الدن سطحش فراتر از اون چیزیه که ردد رو بخای کنارش بزاری از لحاظ زیبایی محیط و جهان سازی
      همینطور بتمن و آنچارتد. اینا درحدی نیستن که
      نزدیک پدیده ی هنری elden ring قرار بگیرن

      Moein MM2BabayagaAmir RingoAmo HamedArminnoone𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁memoarshia.ya.moGGmore
  • Wounds گفت:

    ویدیو خیلی خوبی بود.واقعا همون طور که اشاره کردین طراحی هنری و بصری بازی خیلی در ایجاد انگیزه گیمر برای گشت و گذار در جهان وسیع الدن رینگ مهم هستن خیلی ساده وقتی گیمر با خودش بگه اوه چه کلیسایی خفنی برم توش ببینم چه خبره و از قضا امکان دسترسی به آن محیط باشد یعنی منظره های حیرت آور صرفا پس زمینه نباشند عملا بازی موفق شده تا گیمر را ترغیب کند تا به اکتشاف جهان بازی بپردازد و با پاداش های که براش در نظر گرفته شده رضایتی برای گیمر ایجاد می شود که این حلقه اکتشاف را ادامه دار می کند.واقعا گیمفا به همچین ایتم های ویدئویی خیلی نیاز دارد

    Moein MM2Amir RingoRIDER?riddler؟Ahmad_bkKratosHassanshemiraniگیمر غمگینmahdi12345محمدامین حیدریmore
  • جهانش تابلوی نقاشیه واس خودش… به شخصه این بازی رو بعد از گریس زیباترین بازی می دونم

    Moein MM2The last Elden ringAmir Ringored-eyed Banished KnightKratosꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗ
  • Espresso گفت:

    البته فقط نیمه اول بازی نیمه دوم بازی دیگه خبری از اینا نیست و حتی خطی تر از قبل میشه

    Moein MM2The last Elden ringBabayagaGamefanaliushakaramazofSenator ArmstrongLadonPouria_gamer_gotyLink
  • Ladon گفت:

    مرسی من تو یوتیوب نگاه کردم یکم شبیه ویدیو game make toolkit که در مورد دیزاین بازی جهان باز صحبت کرده بود و فوق العاده بود این که تونسته این سه اصل پاداش کنجکاوی گشت و گذار و تونسته فراهم کنه تو بازی ماموریت خودشو به شکل خوبی انجام داده این که شما آزادی فراهم کرد که از هر جایی بتونید برسید به اون منطقه داستان رو از زاویه دلخواه خودتون بهش نگاه کنید این عالیه
    برای من همیشه فرام سافتور از زمان میازاکی با سولز و سکیرو و دیمون سولز داستان سرایی محیطی بازی به شدت جذاب بوده این که موسیقی حتی به شما داستان و اطلاعات میده طراحی و نقش و نگار ها دیزاین و حتی انمی ها شکل داستانی خودشونو دارن و وقتی ایتمی ازشون به دست میاری کنجکاویت زیاد میشه که داستان این انمی ها چیه شما فکر کن بازی ساز برای مرگت فکر کرده که فلسفه مرگ تو الدن رینگ چیه برای اونم داستان داره این برای شما جذاب نیست؟ موسیقی تم اولی و داستان با ماریکا شروع میشه ولی به انتهای بازی میرسی نوت موسیقی ماریکا و ردگان با هم یک شکله هم از لحاظ تصویری هم موسیقی داره این دو نفر یکی ان یه نمونه که خیلی دوسش دارم پچه یکی از npc های بازی که من عاشق این کارکترم وقتی دی ال سی دوم دارک ۳ اومد یه شخصی اومد به اسم Lap با نشستن خاص پچ اسمشو برید سرچ کنید فک کنم به اوکراینی ترجمه اش میشد پچ این استدیو هم از لحاظ داستان گویی ساختن گیم پلی منحر به فرد هم موسیقی پاشو فراتر گذاشته واقعا این نوع روایت داستان به این شکل فقط تو گیم میتونیم اینطوری لذت ببریم همین باعث میشه وقتی میازاکی پشت محصولی که قبلا اصلا اطلاعاتی نداشتم میبینم پشتشه میدونم این بازی با همه بازی ها فرق داره به این میگن کارگردانی که تو گیم ادواردزم واقعا به حق بوده

    Moein MM2Amir Ringored-eyed Banished KnightRoadieꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗDKzero
  • گیمی که خیلی دلم میخواد تجربش کنم ولی به خاطر درس و کار و مشغله نمیشه و حوصله زیادی میخواد احتمالا تابستون برم سراغش

    Moein MM2Amir Ringoꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗ
  • دقیقا یکی از جالب ترین موضوعات الدن رینگ همینه. اگر بازی بخواد که شمارو به سمت منطقه خاصی بکشونه روی طراحی هنری اون منطقه کار می کنه که تو چشم باشه مثل آکادمی raya lucaria. این در حالیه که اکثر گیما از چیزایی مثل way point و یه مشت آیکون استفاده می کنن تا توجه گیمر رو جلب بکنن! اونوقت یه عده میان میگن این چه بازی ایه نمی دونی باید کجا بری ._.
    گم شدن توی دنیای الدن رینگ یکی از اتفاقاتی هستش که حتما باید بیافته. پیدا کردن محل بعدی ای که باید بری خودش یه انگیزه میشه که وجب به وجب دنیارو بگردی جای اینکه بیفتی دنبال یه آیکون توی مپ.

    Moein MM2The last Elden ringdarkhawkAmir Ringored-eyed Banished KnightGamefan?riddler؟Ladon
  • ?riddler؟ گفت:

    گیمفا اگه هیتلر شکن کار میکرد مطمئن باش الان تو یوتیوب بودم نه اینجا!!!

    Moein MM2Amir Ringored-eyed Banished Knight
  • هنر خالصه الدن رینگ زمانی که پایتخت سلطنتی رسیدم داخل شهر یه دشمنی بود در حال نواختن فلوت بود اینقدر قشنگ میزد که دلم نیومد بکشمش جوری فلوت میزد با موسیقی پس زمینه جوری ادغام میشد که با روح روان ادم بازی میکرد خیلی حس عجیبی بود
    کلا محیط بازی چه قلعه ها چه شهرش چه قصرها همشون علامت سواله وبیشتر آدم به فکر فرو میبره

    تشکر کارتون خیلی درسته

ویدیو: فلسفه طراحی جهان Elden Ring - گیمفا