ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد
ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد
ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد
ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد

ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد

محسن رضوی فر
۰۹:۳۰ ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد

آدام کیچینسکی (Adam Kiciński)، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red)، در جریان آخرین گزارش مالی این شرکت مربوط به سه ماهه سوم ۲۰۲۲ اعلام کرد ریمیک The Witcher پس از عرضه‌ی بازی بعدی این فرنچایز منتشر خواهد شد.

بازی The Witcher 4 که با اسم رمز Polaris شناخته می‌شود، به نظر می‌رسد دست کم تا سال ۲۰۲۴ منتشر نخواهد شد و این بدان معناست که زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی The Witcher Remake باقی مانده است.

مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد در این باره اظهار داشت که از تکنولوژی توسعه یافته در The Witcher 4 برای ساخت The Witcher Remake استفاده خواهد شد.

بازی The Witcher Remake پس از عرضه‌ی Polaris (اسم رمز The Witcher 4) منتشر خواهد شد که این نتیجه طرز فکر ما در خصوص این پروژه است. من فکر می‌کنم The Witcher Remake تا حد زیادی مبتنی بر فناوری‌های Polaris خواهد بود و تا حدودی به موازات آن توسعه خواهد یافت. هنگامی که Polaris عرضه شد، همه چیز برای در شکل نهایی خواهد بود و تا حدی از فناوری‌های آن در نسخه‌ی ریمیک The Witcher استفاده می‌شود.

تایید شده است که بازی The Witcher Remake بر خلاف نسخه‌ی اصلی که در سال ۲۰۰۷ منتشر گردید، یک اثر جهان باز خواهد بود. در ماه اکتبر اعلام شد که استودیوی لهستانی Fool’s Theory، که اعضای آن را توسعه‌دهندگان سابق The Witcher تشکیل داده‌اند، روی توسعه‌ی این بازسازی کار می‌‎کند و با استفاده از موتور آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) ساخته می‌شود.

نسخه‌ی نسل نهمی بازی The Witcher 3 نیز قرار است در تاریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۱ (۱۴ دسامبر ۲۰۲۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه شود.

WitcherAmir RingoEdvard Kenweyهادی صفائیVisible 6-tigh manArminشبح گیمفا (کاربر حرفه‌ای)CorvoGGvitto corleoneSquatlatexalucardEA GAMERSpider-Man𝕿𝖎𝖗𝖊𝖉Master bladeLone wolfKratosEspressoDARKSIRENmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد
ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد
ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد
ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد
ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    هم خوبه این خبر هم بد ، ویچر ۴ هم که احتمالا ۲۰۲۵ بیاد هر چند چشم بهم بزنی عمر میگذره ولی صبر کردن هم سخته :)) این که نسل ۹ دو نسخه ویچر داریم برا من که خیلی خوشحال کنندست و ویچر ریمیک هم فک کنم یه بازی خیلی کامل میخواد باشه و باید براش هایپ بود …

    WitcherAmir RingoEdvard KenweyThe hunt is comingهادی صفائیRezzSoosmar (بازنشسته)Oldman1973™️EllieGGmore
    • Bloodborne گفت:

      از بلایی که سر سایبر پانک سرشون اومد بدجور ترسیدن
      یه سوتی دیگه بدن ورشکست خواهند شد
      (که مقصر هم خودشون بودن)
      آنقدر هایپ الکی ایجاد کردن
      مثل کاری که یوبیباگ داره برای بیاند گود اند اویل انجام میده
      آخرم تر میزنه با ماشین میری توو دیوار دیوار میترکه ولی ماشین
      خدایی جوری از سایبر پانک تعریف میکردن که من گفتم دیگه به اون چیزی که منتظرش بودیم رسیدیم
      آخرش هم که با اون وضعیت عرضه شد
      امیدوارم با ویچر کاری نکنن که اونم دلمو بزنه
      امیدوارم
      ❤️❤️❤️

      Amir RingoEdvard KenweyThe hunt is comingRezzMIRAS
  • amirabbas_ps گفت:

    این همه زحمت میکشی این وسط نسخه ۲ هم ریمیک کن.

    Edvard KenweyBloodborne
  • V3S3MIR گفت:

    به نظر من خبر عالیه. چون می‌خوان شروع نسل نه سری ویچر ، با یه شماره از نسخه ی اصلیش باشه نه ریمیک. و این بهترین کاره. و واقعا بنده از همین الان هیجان وصف نشدنی برای ویچر ۴ دارم.
    چون می‌دونم دوباره قراره صنعت گیم یه خونه تکونی حسابی بشه و دوباره چندین و چند ده پله با ویچر ۴ بره جلو.
    دقیقا عین همون کاری که ویچر ۳ با این صنعت کرد و چند ده پله بردش جلو و انقلابی به پا کرد که هیچ وقت فراموش نمیشه.❤️🔥🔥

    WitcherAmir Ringo𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔Edvard Kenwey.RezzBahramRoozbehFocusEA GAMER
    • Hollow knight گفت:

      میشه از این چند ده پله!!!! و انقلاب عظیم مقدار کمیش رو برام شرح بدی (لطفاً درو کردن جوایز رو جزو این پله ها حساب نکن)

      Amir RingoEdvard KenweyRezz.ArminBahram
      • V3S3MIR گفت:

        اولین پله اش که خودش چندین تاست، ماموریت های فرعیشه که هیچ بازی تو صنعت گیم به پای کیفیتش نمیرسه. حتی همون رگناروک که هر چقدر زور زدن و خودشونو به در دیوار کوبوندن ، نتونستن حتی نزدیکش بشن. کدوم بازی می‌شناسی که ماموریت های فرعیش که این همه زیاده ، هر کدوم بتونه کیفیتی در حد ماموریت های اصلی داشته باشه جز ویچر ۳ ؟
        بقیه ی پله ها رو هم اگه بخوام برات بگم، انگشتام از کار می افته.
        اوکی؟؟؟

        Edvard KenweyRezzArminBahram
          • V3S3MIR گفت:

            خب چکار کنم الان؟
            نکنه میخوای بگی اینایی که اسم بردی، در حد ویچر ۳ هستن؟؟؟؟؟؟؟
            نمی‌دونم چرا یکی شما و یکی دیگه اون کاربری که پروفش عکس valve هست، چرا اینقدر فشاری میشین وقتی اسم ویچر ۳ میاد؟؟؟؟ چرا؟؟؟ بخدا نمی‌دونم.
            بخدا حتی دیسلایکت هم نمیکنم

            WitcherEdvard KenweyXERXES.این اکانت 1 خرداد حذف میشهThe hunt is coming
        • Hollow knight گفت:

          اولین پله ای که گفتی به جای اینکه رو به بالا باشه رو به پایینه:))
          کارم رو با این توضیحات شروع میکنم، بخش اعظمی از حرکت دادن گیمینگ رو به جلو با گیم پلی صورت می‌گیره (البته الان با توجه به پیشرفت عظیم بخش فنی در گیمینگ میشه گفت که تقریبا کل حرکت رو به جلو ی گیمینگ با گیم پلی صورت می‌گیره) بحث انقلاب در گیمینگ پیچیده تره و علاوه بر اینکه در حال حاضر «فقط» به وسیله تغییرات عظیم در ساختار گیمینگ صورت می‌گیره، تو یک دهه اخیر هم شاید تعداد گیم های انقلابی به تعداد انگشتان دست نرسه پس از این حرفا میریم سراغ ویچر، برای من توضیح بده ویچر نه فقط کوئستای فرعیش بلکه کل بازی چه انقلاب و پیشرفتی در گیمینگ ایجاد کرده؟ حتی اگه نخوایم راجب گیم پلیش هم صحبت کنیم میتونیم راجب بقیه موارد «غیر انقلابیش» صحبت کنیم
          داستان: (باید بگم که اینجا راجب خوب یابد بودن داستان بازی صحبت نمی کنم صرفا با بقیه مقایش میکنم) داستانی که اینهمه دم ازش میزنن علاوه بر اینکه بخش متمایز کننده گیمینگ از دیگر صنایع نیست پیشرفت در گیمینگ هم به حساب نمیاد و بهتر از داستان تمام بازی هارو تو بقیه مدیوم ها دیدیم اما حتی اگه بخوایم داستان ویچر ۳ رو با بقیه بازی ها مقایسه کنیم هم کم میاره داستان از نسخه قبلی خودش ضعیف تره مقایسه با بقیه بازی ها بماند اما صرفا برای مقایسه با بقیه بازی های نسل هشت میتونم به دیسکو اشاره کنم که داستانی به مراتب بهتر از ویچر ۳ داره، حتی تو صنعت خودشم جزو بهترین داستان ها به حساب نمیاد، خب با این تفاسیر انقلاب در داستان پر
          روایت: روایت ویچر ۳ رو میشه جزو بدترین روایت ها در آثار معروف دونست یکدفعه ای میبینی که وسط نجات سیری و دنیا افتادی پی شکار موش، آموزش شمشیر زنی به دو تا خواهر کرینج، و یا حتی یکدفعه ای خودتو وسط ناکجاآباد میبینی صرفا برای برآورده کردن خواسته یک npc:))
          روایت بازی پلیر رو کاملا از داستان اصلی دور می‌کنه و باعث میشه که خطوط داستانی مثل نخ به دور هم بپیچن و قابل باز شدن نباشن برخلاف بعضی ها که اینو حتی نقطه قوت حساب میکنن، باید بگم که یکی از بزرگترین ضعفای بازیه پس روایت هم پَر
          کوئست های فرعی: این بخش که حتی همین الان «انقلابی» خطابش کردی:)) در طی همشون شاهد هیچ چیز خاصی غیر داستان نیستم، درسته داستان کوئستا خوبه اما داستان که نشد گیمینگ، آدم اگه داستان بخواد می‌ره کتاب میخونه، تقریبا همه ی کوئست ها نه لول دیزاین خاصی دارن نه خلاقیتی توشون به کار می‌ره و نه باعث میشن پلیر ذره ای حس کنه که داره اکسپلور انجام میده، بازی اکشن ادونچره ولی همین کوئستا به تنهایی ماهیت ادونچر بازی رو زیر سوال میبرن تازه با روایت بازی هم ترکیب میشن و یک چیز خیلی جالب به وجود میاد:))
          سیستم مبارزه و انمی ها: تنوع انمی های ویچر به شدت بالاست و این یکی از نقاط قوت بزرگشه اما انمی ها پترن حرکتی متنوع ندارن و برای شکست دادنشون ذره ای به استراتژی و مهارت نیاز نیست ته تهش شاید لازم شد قبل بازی چند تا پوشش بسازی که اونم درگیر کننده نیست نیازی هم نیست پترن حرکاتشون رو یاد بگیری چون هیت باکس های فاجعه بازی کار خودشون رو به خوبی انجام میدن باسهای بازی هم کاملا معمولی ان و چیز خاصی ندارن سیستم مبارزات بازی هم که خشکی زیادشون با غیر دقیق بودنشون و کنترل بد گرالت ترکیب میشه و متاسفانه ترکیب جالبی هم نیست به خاطر کامبت سیستم نه چندان بد بازی نه باس ها و نه انمی ها لذتی برای پلیر ایجاد نمی کنن و همین حتی باعث میشه اکسپلور کردنشون لذتی نداشته باشه به عبارتی کامبت ویچر یکی از سطحی ترین بخش های بازیه وارد هوش مصنوعی ضعیف دشمنان و اسفنجی بودنشون تو حالت نرمال هم نمیشم سیستم مبارزه هم پَر
          حالا میایم سراغ ساختار اپن ورلد و همچنین ساختار خود بازی به اکسپلوریشن بازی هم می‌پردازم: اپن ورلد بازی دروغینه در واقع در حین بازی اصلا حس اینکه داری یک بازی «اپن ورلد» تجربه می‌کنی بهت دست نمیده همش چشمت به مینی مپه اصلا به جهان بازی توجهی نمیکنی هم در مورد کوئست ها هم در مورد اکسپلوریشن بازی مپ بازی صرفا جاییه که توش کوئست هارو انجام میدی تازه همون‌طور که گفتم هموناهم همشون رو نقشه مارک شدن و بازی مثل یک بچه دستتو میگیره و میگه « آفرین پسر خوب از اونجایی که تو خیلی کوچیکی و نمی فهمی من راهنماییت میکنم الان میتونی بری اونجا فلان چیز اونجاست بعدشم میتونی بری اونجا» همینطوری الی آخر و این ضد ماهیت اپن ورلده در واقع خود بازی هم میدونه ساختار محیط چقدر پوچه اکسپلوریشنی درش قابل انجام نیست پس اینجوری میخواد سر بازی نگهت داره در واقع باید بگم ویچر اصلا اپن ورلد نیست فقط این اسم روشه همین کار رو دقیقا تو یک گیم خطی هم می‌تونستن انجام بدن از اونجایی که بازی داستان و شخصیت محوره، شخصیت پردازی و داستان رو تو یک گیم خطی می‌تونستن چندین برابر بهتر پیاده کنن، تازه اینجا یک نقطه ضعف به شدت بزرگ هم نمایان میشه « داستان گویی بازی ضد هدف و ساختار بازیه» اصلا هدف گرالت از اول بازی اکتشاف و اکسپلور و در پی اون پیدا کردن سیریه و بازی به بزرگترین هدف داستان و شخصیت گرالت در طی بازی ضربه میزنه ( البته ضربه نمیشه حسابش کرد بیشتر میشه گفت با بولدوزر از روش رد میشه) سیدی میتونست بازی رو جوری درست کنه که در طی بازی مدام در حال اکتشاف و جمع کردن ذره ذره سرنخ ها برای پیدا کردن سیری باشیم اینجوری نه ماهیت داستان بازی و نه هدف گرالت زیر سوال نمی‌رفت (گرالت تقریبا در کل عمرش در حال گشت و گذار و جستجوئه اما بازی این مورد رو رسما میندازه تو سطل زباله) معماهای فاجعه بازی هم که یکی دیگه از نقاط ضعفشه در واقع اپن ورلد یعنی گشت زنی و اکتشاف که ویچر تو هر دوشون جزو بدترین هاست، اینم پَر
          در اخر هم باید بگم نمی‌دونم چیشد که کلمه انقلابی هم مثل کلمه شاهکار افتاد سر زبون کژوال گیمرا به هر چیزی میگم انقلابی ، لطفاً اگه میتونی با دلیل و توضیح حرفامو نقض کنی ریپلای بزن ( به این کلمه دقت کن «توضیح») نه مثل کامنت قبلیت که صرفا «گنگ» حرف زدن و اسم بردن از کلمه کوئست رو توضیح دونستی، دوباره می‌پرسم کدوم بخش بازی انقلابیه؟

          Edvard Kenwey.Shougo MakishimaMmfb🏴
          • V3S3MIR گفت:

            هر وقت یاد گرفتی برای وقت من ارزش قائل باشی و این همه طومار ننویسی( جدای از اینکه متن طومارت به شدت تهی و بی ارزشه چون تمام ایراد هایی که از بازی گرفتی، نشون میده اصلا بازی رو حتی استارت نزدی و داری از روی معده ات حرف میزنی. البته کسی که واسه یه مشت حرف پوچ این همه طومار می‌نویسه وقت نمیکنه بره بازی درست انجام بده) اون موقع بیا بحث کن. آخه مرد حسابی محیط بازی پوچه؟؟؟؟ البته فک کنم جنس موتوری بهت ساخته که این حرفو میزنی. چون تو از هر کسی بپرسی یکی از پر جزئیات ترین و پویا ترین محیط ها مال ویچر ۳ هستش و با رد دد ۲ رقابت می‌کنه.

            اگه یه کلمه حرف درست تو کامنتت بود اینقد عصبانی نمی‌شدم ولی می‌دونم که هیچی از بازی نمیدونی و … هیچی بیخیال. در پناه خدا.

            Edvard KenweyXERXESBloodborneThe hunt is coming
            • Hollow knight گفت:

              قبلاً خود زنی زیاد دیدم ولی این با اقتدار شدیدترینش بود، چی بگم دیگه؟ همینکه تونستم عصبانیت کنم یعنی کارم رو به بهترین شکل ممکن انجام دادم

              در پناه خدا 😉

              Edvard Kenwey.Shougo Makishima
              • V3S3MIR گفت:

                😅
                پس عقده ای هستی.
                چون فقط یه انسان عقده ای و کسی که کمبود داره از عصبانیت بقیه خوش حال میشه.
                پس نه تنها درکت از بازی کمه ، بلکه کلا درکت و سطح مغزت پایینه.
                البته با اون شعور حرف زدنت در مورد ویچر ۳ معلوم بود که کلا چیزی بارت نیس.
                موفق باشی.

                Edvard Kenwey
                • Hollow knight گفت:

                  هر کسی (البته به جز خودش ☹️) از عصبانیت یک فرد متعصب و بی سواد در هنگام روبه‌رو شدن با حقیقت اونم وقتی که از سر ناچاری این کلیشه های نچسب رو وارد حرفاش میکنه و سعی میکنه با اونا کارو پیش ببره خوشحال میشه به خاطر همین منم به عنوان اون کسی که حقیقت رو نشون داد از این عصبانیت بسیار خوشحال شدم
                  موفق باشی 😅

  • The Firefly گفت:

    خب شما که هنوز برای ویچر ۴ هنوز یه تریلر هم ندادین ، چرا بازیی که قرار بعد اون بیاد رو معرفی میکنید؟؟ که چی واقعا، شما دنبال چی هستی آقای سی دی پراحکت؟

    Edvard KenweyRezz
  • ori گفت:

    خدا کنه گرافیک سیستمم تا اون موقع جواب بده

    Edvard Kenwey
ریمیک The Witcher پس از عرضه The Witcher 4 منتشر خواهد شد