رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man
رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man
رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man
رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

انیمه جذاب و هیجان‌انگیز Chainsaw Man مملو از موجودات عجیب و غریب و بسیار متفاوتی می‌باشد که هر یک از آن‌ها قدرت‌های گوناگونی را به معرض نمایش گذاشته‌اند.

انیمه Chainsaw Man که توسط تاتسوکی فوجیموتو (Tatsuki Fujimoto) خلق شده و از روایتی اکشن، ماجراجویی و خونین بهره می‌برد، طی چند هفته گذشته پخش خود را آغاز کرده است و با استقبال کم‌نظیری از سوی مخاطبین مواجه شده که در مدت زمانی بسیار کم خود را به خوبی در مدیوم انیمه جا انداخته است.

در دنیای این انیمه شاهد حضور انواع و اقسام اهریمن‌ها به شکل‌های گوناگون می‌باشیم. اهریمن‌هایی که از اعماق جهنم به روی زمین قدم گذاشته و هر یک از آن‌ها از القاب گوناگونی بهره می‌برند که با ظاهر منحصر به فردشان در ارتباط بوده و به نوعی نام‌ آن‌ها، نمایانگر قدرت‌ها و ظاهرشان می‌باشد. با توجه به جذابیت این انیمه سریالی و حضور اهریمن‌های عجیب و غریب، در نظر گرفتیم تا در این مقاله به معرفی قدرتمندین آن‌ها پرداخته و از حیث قدرت و اهمیت تحت رتبه‌بندی قرارشان دهیم.

۱۵. اهریمن گوجه‌ای

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

رتبه‌بندی این مقاله را با اهریمنی بسیار عجیب و در ظاهر خنده‌دار تحت عنوان اهریمن گوجه‌ای آغاز می‌کنیم. اهریمنی که از بدنی گرد و قرمز رنگ، چشم‌های متعدد و دهانی گشاد بهره می‌برد.

او از چندین و چند دست بهره می‌برد که برای حرکت نیز از آن‌ها استفاده می‌کند. با وجود این که اطلاعات چندانی از گذشته این اهریمن در دسترس نمی‌باشد اما نفرت زیادی از انسان‌ها داشته و برای نابودی آن‌ها دست به هر کاری می‌زند. دنجی در رویارویی با این اهریمن به راحتی نابودش کرد و به مشکل چندانی برخورد نکرد. نکته جالب توجه درباره اهریمن گوجه‌ای، استفاده از دانه‌هایش می‌باشد. بدین صورت که اگر کشته شود و دانه‌هایش باقی بمانند، از طریق آن‌ها می‌تواند به زندگی بازگردد و به همین دلیل باید دانه‌های او نیز سوزانده شوند.

۱۴. اهریمن خونی

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

اهریمن خونی که تحت عنوان پاور نیز شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های حریص و یک‌دنده انیمه Chainsaw Man محسوب می‌شود که از شیوه مبارزه بسیار جالبی بهره می‌برد.

پاور به گونه‌ای مبارزه می‌کند که گویا در قبال پیروزی به چیزی بسیار گران‌بها دست پیدا خواهد کرد و به همین منظور نیز از اعتماد به نفسی بسیار بالا برخوردار می‌باشد. او همچنین به سبب آن که تحت عنوان یک نیمه شیطان و نیمه انسان شناخته می‌شود، خود را بالاتر از باقی شکارچیان اطرافش می‌بیند. او هیچ تعصب خاصی نسبت به انسان‌ها نداشته و برای هر جناحی که اراده کند، مبارزه خواهد کرد. او علی‌رغم زیبایی‌های ظاهری اما بسیار شلخته و بی‌برنامه بوده و هیچ اهمیتی به شخصیت و ارزش خود نمی‌دهد. او حتی اهمیتی برای دوستانش نیز قائل نمی‌باشد و به راحتی دروغ‌های مختلفی را بر زبان می‌آورد.

۱۳. اهریمن ابدیت

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

کلیت ظاهر اهریمن ابدیت به مانند عدد “۸” بوده و شکل بسیار عجیب و غریب و چندش‌آوری دارد که هر بیننده‌ای نمی‌تواند با آن ارتباط برقرار نماید.

او ترکیبی از بازو و سرهای پرتعدادی بوده که به یکدیگر متصل شده و یک موجود واحد را تشکیل داده‌اند. او در آغاز بسیار کوچک بوده و قدرت چندانی نیز در اختیار نداشته است؛ با این حال به مرور بر قدرت و جثه خود افزود و به یکی از اهریمن‌های قدرتمند دنیای انیمه Chainsaw Man بدل گشت. اهریمن ابدیت همچنین بسیار بی‌رحم بوده و از ترس و درد و رنج باقی انسان‌ها لذت می‌برد، به گونه‌ای که این مسئله به مانند یک تفریح جذاب برای وی نمود پیدا کرده است. علی‌رغم این که او بسیار بی‌رحم و کشنده جلوه کرده است اما برای تحقق خواسته‌های خود حاضر است تا با انسان‌ها معامله کرده و جان آن‌ها را ببخشد.

۱۲. اهریمن کوسه‌ای

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

اهریمن کوسه‌ای یکی از شخصیت‌های بسیار عجیب دنیای انیمه Chainsaw Man محسوب می‌شود؛ زیرا احترام خاصی برای دنجی قائل بوده و پیرو رفتارها و آرمان‌های او می‌باشد.

او به حدی از رفتارها و عقاید دنجی پیروی می‌کند که حتی اشتباهات او را یادآوری نکرده و کورکورانه با تمام اعمال وی موافقت می‌کند. او همچنین به سبب ظاهر خود عاشق درگیری‌های فیزیکی بوده و هیچ ترسی برای پریدن وسط سیل عظیمی از زامبی‌ها ندارد و با عشقی وصف‌نشدنی به خوردن آن‌ها ادامه می‌دهد. با این حال او از اهریمنی تحت عنوان “اهریمن بمبی” بسیار هراس داشته و تا حد ممکن از رویارویی با وی پرهیز می‌کند. اهریمن کوسه‌ای یکی از دیوانه‌وارترین شخصیت‌های این انیمه سریالی می‌باشد که وقایعی جذاب و تماشایی را به سبب قدرت‌های منحصر به فرد خود رقم زده است.

۱۱. اهریمن بیدادگر

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

یکی از اهریمنان بسیار قدرتمند این فرنچایز، اهریمن بیدادگر نام دارد که برخلاف اسمش بسیار آرام و مودب می‌باشد.

او به حدی مودب و محترم است که پس از ضرب و شتم‌های بسیار اهریمن کوسه‌ای، از وی عذرخواهی کرده و طلب بخشش می‌کند. او برخلاف اکثر اهریمن‌های Chainsaw Man هنوز بخشی از خاطرات انسانی خود را به یاد داشته و همین مسئله باعث شده تا رفتارهای تند و وحشی‌گرایانه کمتری بروز بدهد. او تا حد ممکن خواستار صلح و آرامش بوده و به عشق بین انسان‌ها احترام می‌گذارد. با وجود این که از ماسکی بسیار عجیب و غریب بهره می‌برد و نمی‌تواند انسان‌ها را بخورد اما از تهدید دیگران بابت تکه‌تکه کردنشان بسیار لذت می‌برد.

۱۰. اهریمن بمبی

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

اهریمن بمبی که تحت عنوان رز نیز شناخته می‌شود، می‌تواند با فعال کردن یک چاشنی بسیار خاص، به شکلی ترکیبی انفجاری بسیار بزرگ را ایجاد نموده و صدمات گسترده‌ای به اطراف خود وارد نماید.

برخلاف باقی اهریمنان Chainsaw Man، اهریمن بمبی نیازی به تغییر ظاهر تمام بدن خود نداشته و تنها سر وی مورد انفجار قرار می‌گیرد که به مانند یک نارنجک دستی عمل کرده و می‌توان آن را به سمت‌ و سوهای مختلفی پرتاب کرد. او همچنین می‌تواند پوست خود را به سلاحی انفجاری تبدیل کرده و حملات فیزیکی خود را گسترش بدهد و یا حتی از آن برای ایجاد سلاح‌های پرتابی بهره ببرد. او عملاً یک بمب متحرک و بسیار خطرناک می‌باشد که می‌تواند از قسمت‌های مختلف اندام خود بهره گرفته و سلاح‌های انفجاری مخربی را ایجاد نماید که آسیب‌های بزرگی به اطراف وارد می‌کند. رز همچنین می‌تواند از خون خود بهره گرفته تا سلامتی‌اش را بازیابی کرده و با قدرتی دو چندان به میدان مبارزه بازگردد.

۹. اهریمن نفرین شده

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

اهریمن نفرین شده یکی از شخصیت‌های ترسناک انیمه Chainsaw Man می‌باشد که از ظاهری رعب‌آور بهره برده است. او در هنگام احضار، از یک صورت اسکلتی با دو سر بزرگ بهره می‌برد که شاخ‌هایی عجیب داشته و یک طرف صورت آن حالی انسانی و صرف دیگر صورت آن حالتی شکاف‌مانند با دندان‌های بزرگ دارد.

هر زمانی که او ظاهر می‌شود، جوی سنگین و بسیار ترسناک فضا را در بر می‌گیرد که اتفاقی نادر و منحصر به فرد در این مجموعه محسوب می‌شود. او با ناخن‌های بسیار بزرگ و تیز خود می‌تواند جراحاتی سنگین و غیرقابل درمان را به طرف مقابل وارد کرده و به سبب دهان بزرگ و دندان‌های تیز خود، می‌تواند بدن قربانی‌های خود را تکه تکه کرده و له نماید. اهریمن نفرین شده جزو آن دست از شخصیت‌هایی محسوب می‌شود که تحت هیچ شرایطی علاقه ندارید تا با او روبرو شوید، زیرا به احتمال بسیار زیاد مرگ شما قطعی خواهد بود.

۸. روح اهریمنی

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

با وجود این که چنین شخصیتی را به عنوان اهریمن روحی خطاب می‌کنیم اما او از قدرت بدنی بسیار بالایی بهره می‌برد که می‌تواند به راحتی قربانی‌هایش را تمام و کمال فلج نماید.

با وجود این که بدن او حالتی ناملموس داشته و می‌تواند از اجسام عبور نماید اما سلاح‌های ویژه‌ای که در اختیار دارد، می‌تواند به راحتی هر چیزی را قطع نماید. او همچنین می‌تواند از قابلیت‌های شبح‌مانند خود بهره گرفته و از دیدگان پنهان شود که باعث خواهد شد تا به شخصیتی بسیار خطرناک و کشنده تبدیل شود. همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده می‌باشد، دهان و چشم‌های او دوخته شده و علی‌رغم نداشتن بینایی می‌تواند با حس ترس اطرافیان خود، به سراغ قربانیان رفته و آن‌ها را نابود کند. این مسئله باعث شده تا شاهد نتیجه معکوسی نیز باشیم؛ بدین صورت که اگر کسی بتواند حس ترس و وحشت خود را کنترل نماید، می‌تواند به راحتی نزدیک این اهریمن شده و کار او را یکسره نماید.

۷. اهریمن مسلح

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

یکی از خطرناک‌ترین و قدرتمندین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man، موجودی به نام اهریمن مسلح می‌باشد که تنها در عرض ۵ دقیقه، ۱.۲ میلیون نفر را در سراسر جهان سلاخی کرده است.

او به حدی سریع و چابک است که در طی حرکت می‌تواند برخی از قسمت‌های بدن خود را مورد آسیب قرار داده و آن‌ها را بسوزاند و در همین حین نیز گلوله‌هایی مرگبار و کشنده را از قسمت‌های بدن خود به سمت قربانیان شلیک نماید. شاید جالب باشد تا بدانید که اهریمن مسلح، می‌تواند قلب انسان‌هایی که در ماه‌های ژانویه، فوریه، مارس، مه، ژوئن، اوت، سپتامبر و نوامبر متولد شده‌اند را به صورت خودکار مورد هدف قرار بدهد، سر هر مرد بالغی را به صورت خودکار نابود کند و هر کودک در بازه سنی ۱۲ سال را تا ۱۰۰۰ متر و هر موجود زنده‌ای را تا فاصله ۱۵۰۰ متر تحت شلیک‌های بی‌امان خود قرار بدهد. شدت تهدیدهای او به حدی بالا است که در طی یک نبرد طاقت‌فرسا، انسان‌ها موفق شدند تا بدن او را به تکه‌های مختلفی نابود کرده و کشور ایالات متحده آمریکا ۲۰ درصد از تکه‌های بدن او، چین ۱۱ درصد، اتحاد جماهیر شوروی ۸ درصد و باقی کشورها نیز ۴ درصد از تکه‌های بدن او را در اختیار گرفتند تا خطر احضار او را خنثی نمایند.

۳۷ درصد از باقی تکه‌های بدن او نیز تحت اختیار اهریمن‌هایی در سراسر جهان می‌باشد که سعی دارند تا بدن وی را کامل نموده و باری دیگر این نابودگر هولناک و خطرناک را به مصاف انسان‌ها بفرستند. قطعاً اهریمن مسلح یکی از وحشتناک‌ترین موجوداتی است که تاکنون در دنیای انیمه برای مخاطبین به تصویر کشیده است.

۶. اهریمن کیهانی

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

اهریمن کیهانی که تحت عنوان کازمو نیز شناخته می‌شود، یکی از آرام‌ترین و با احساس‌ترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man شناخته می‌شود که از الفاظی بسیار محدود برای برقراری ارتباط بهره می‌برد.

او همانطور که از اسمش پیدا است، قدرت‌های کیهانی در اختیار داشته و برخلاف باقی اهریمن‌ها چندان میلی به خون و خونریزی و خشونت ندارد. او از قدرت ذهنی بالایی نیز برخودار می‌باشد که باعث شده تا از طریق ذهن اطرافیانش با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و به نوعی تلپاتی داشته باشد. او شخصیتی خونگرم و آرام دارد و با اطرافیانش به مهربانی و روی خوش ارتباط برقرار می‌کند. با این حال به سبب آن که کم‌صحبت بوده و میلی برای ارتباط زیاد ندارد، جزو شخصیت‌های ناشناخته و مرموز Chainsaw Man محسوب می‌شود که مخاطبین اطلاعات چندانی از وی دریافت نکرده‌اند. امید می‌رود که در آینده بیش از پیش با این شخصیت آرام ولی مرموز آشنا بشویم.

۵. فرشته اهریمنی

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

فرشته اهریمنی متفاوت‌ترین شخصیت در تمام انیمه Chainsaw Man محسوب می‌شود که با وجود این که هیچ نفرت و کینه‌ای از انسان‌ها ندارد اما اعتقاد دارد که آن‌ها باید مرگی با عذاب را تجربه نمایند.

او شخصیتی منفعل داشته و علاقه چندانی برای زندگی ندارد؛ به همین سبب نیز به مرگ علاقه داشته و دوست دارد که هر چه زودتر با نابودی مواجه شود. فرشته اهریمنی در عین حال هیچ علاقه‌ای به مبارزه و کشت و کشتار نداشته و از تحت دستور قرار گرفتن متنفر است. با وجود این که علاقه چندانی به مبارزه ندارد، اما در صورت نیاز با اکراه، قدرت‌هایی بسیار منحصر به فرد و خطرناک را از خود بروز می‌دهد که می‌تواند صحنه‌هایی هیجان‌انگیز را خلق نماید. او همچنین چندان علاقه‌ای به خوردن گوشت نداشته ولی عاشق بستنی و خوردنی‌های عجیب و غریب می‌باشد.

۴. اهریمن جهنمی

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

اهریمن جهنمی تجسمی از دستی غول‌پیکر با شش انگشت می‌باشد که از دروازه‌ای در بهشت به دروازه‌ای در جهنم متصل شده است.

این قابلیت اهریمن جهنمی باعث شده تا او بتواند افراد را به راحتی به اعماق جهنم راهی نماید یا بالعکس از جهنم آن‌ها را به دنیای زنده‌ها فرا بخواند. او می‌تواند با مصرف خون، سلامتی و قسمت‌های کنده شده بدنش را بازیابی کرده که کشتن او را به امری طاقت‌فرسا تبدیل کرده است. او همچنین در صورت کشته شدن، می‌تواند در جهنم دوباره زنده شده و به دنیای انسان‌ها قدم بگذارد؛ مسئله‌ای که عملاً اهریمن جهنمی را به موجودی جاودانه تبدیل کرده است.

۳. اهریمن کنترل ذهن

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

سرانجام به اواخر این رتبه‌بندی رسیده‌ایم که باعث شده تا شاهد ۳ اهریمن قدرتمند این مقاله باشیم. سومین آن‌ها اهریمن کنترل شده یا ماکیما نام دارد که از شخصیتی بسیار آرام، دلسوز، جدی و در عین حال حیله‌گر برخودار می‌باشد.

او به سبب خصلت‌های حیله‌گرانه خود بارها دنجی را گمراه کرده و خواسته‌های خود را به ثمر نشان است. با این حال در صورت لزوم می‌تواند بسیار بی‌رحم بوده و حتی جان انسان‌های بی‌گناه را برای خواسته‌های خود به خطر بیندازد. او شیفته اهریمن اره‌ای بوده و مردن توسط او را یک افتخار برای خود می‌پندارد. ماکیما با قاطعیت یکی از شخصیت‌های منحصر به فرد انیمه Chainsaw Man محسوب می‌شود که می‌تواند ذهن مخاطبین را به چالش بکشد. ماکیما خصلت‌های رفتاری و آرمان‌های اخلاقی بسیار عجیبی داشته و واکنش‌های وی یکی پس از دیگری می‌تواند شخصیت او را در نزد مخاطب به چالش بکشد.

۲. اهریمن تاریکی

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

اگر که ظاهر اهریمن‌هایی همچون ابدیت یا خونی برای شما آزار دهنده جلوه کرده است، پس باید بدانید که اهریمن تاریکی حتی از آن‌ها نیز ترسناک‌تر و آزار دهنده‌تر می‌باشد که می‌تواند به مانند یک کابوس برای شما جلوه نماید.

اهریمن تاریکی ترکیبی از بدن انسان‌های مختلفی می‌باشد که به یکدیگر متصل شده است؛ بدین گونه که پاهای او از ۲ بدن بهره گرفته و نیم تنه او نیز متشکل از ۴ بدن دیگر می‌باشد. هر کدام این بدن‌ها نیز از چهره‌هایی بسیار کریه و زشت برخودار است که نه تنها قربانی‌های خود را وحشت‌زده کرده است، بلکه حتی مخاطبین این انیمه نیز می‌توانند از تماشای ظاهر او تحت تاثیر قرار بگیرند. با وجود این که اطلاعات بسیار کمی از این موجود کریه در اختیار است، با این حال می‌دانیم که کمتر موجودی از رویارویی با وی جان سالم به در برده است و قدرت‌های او می‌تواند برای تک تک شخصیت‌های Chainsaw Man به تهدیدی خطرناک بدل گردد.

  1. اهریمن اره‌برقی
رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

در نهایت به پایان این مقاله رسیدیم و همان‌گونه که شاید حدس زده باشید، قدرتمندترین اهریمن این رتبه‌بندی، اهریمن اره‌برقی لقب گرفته است.

دنجی که از شرایط زندگی بسیار سخت و مشقت‌باری بهره برده است، به صورتی اتفاقی با این اهریمن تداخل پیدا کرده و به مرد اره‌برقی تبدیل می‌شود که از قدرت‌هایی بسیار هولناک و کشنده برخوردار است. با وجود این که اهریمن اره‌برقی از هوش چندان بالایی بهره نبرده است اما می‌تواند استراتژی‌های جالب و منحصر به فردی را برای نابودی دشمنانش به کار بگیرد. با وجود این که دنجی از کمبودهای عاطفی بسیاری رنج می‌برد و این مسئله به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ برای وی نمود پیدا کرده است، اما در صورت تبدیل او به این اهریمن، هیچ موجودی توانایی رویارویی با وی را پیدا نکرده و توسط اره‌های وی به کام مرگ کشیده می‌شود. این موضوع باعث شده تا باقی اهریمن‌ها همچون ماکیما از قدرت‌های وی در جهت خواسته‌های خود سوء استفاده نمایند.

باید دید که در ادامه انیمه Chainsaw Man چه اتفاقی برای دنجی رخ خواهد داد و آیا او می‌تواند ضعف و کمبودهای عاطفی خود را بهبود ببخشید یا خیر. مسئله‌ای که در صورت ادامه پیدا کردن می‌تواند هزینه‌های بسیاری برای وی به همراه داشته باشد که حتی قدرت‌های اهریمن اره‌برقی نیز نمی‌تواند کمکی به وی نماید.


با وجود این که انیمه Chainsaw Man به تازگی پخش خود را آغاز کرده اما شخصیت‌هایی متنوع و جذاب را به تصویر کشیده است. برخی از آن‌ها که به عنوان اهریمن‌های این فرنچایز شناخته می‌شوند، قدرت‌های عجیب و غریب و منحصر به فردی از خود به نمایش گذاشته‌اند. در بین تمامی این شخصیت‌ها که ترکیبی از انسان‌ها و اهریمن‌‌ها می‌باشد، شما به کدام یک از آن‌ها علاقه دارید؟ لقب ترسناک‌ترین و قدرتمندترین اهریمن این انیمه از دیدگاه شما به چه کسی تعلق می‌گیرد؟ آیا در ادامه می‌توانیم انتظار تقابل دنجی با ماکیما را داشته باشیم؟ نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Fictionhorizon

HahaامینKurosیوهانETERNALMANهالک ایرانیRecivermasoud pc gamer????

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man
رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man
رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man
رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man
رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

رتبه‌بندی قدرتمندترین اهریمن‌های انیمه Chainsaw Man