میاموتو: بهترین تجربه آنلاین هدف نینتندو نیست!
شیگرو میاموتو طراح مشهور ژاپنی در گفتگویی با MTV گفت که بهترین تجربه آنلاین هدف اصلی نینتندو نیست، اما با این حال ارتباطات و اتصالات یک اصل مهم برای موفقیت کنسول جدید این شرکت ژاپنی یعنی Wii U است.
او گفت:
ما اینجا نمی شینیم و نمی گوییم که هدف اصلی ما در پروژه Wii U بهترین تجربه آنلاین است، چون واقعا این هدف اصلی ما نیست.
او ادامه میدهد:
اما ما متوجه شده ایم که مشتریان ما خواهان عناصر جدیدی مانند بخش آنلاین و قابلیت اتصال هستند و این برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، پس قابلیت های آنلاین و اتصالات برای Wii U از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
پر بحثترینها
- مایکروسافت هماکنون روی پلی استیشن بازیهای پرفروش بیشتری نسبت به سونی دارد
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- بازی هایی که مورد بیمهری مخاطبین قرار گرفتند (قسمت دوم)
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- Fallout 4 پرفروشترین بازی هفته گذشته در اروپا
- آپدیت جدید بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
نظرات