10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office
10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office
10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office
10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

۱۰ شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

سریال جذاب The Office میزبان حضور برخی از عجیب و غریب‌ترین و بامزه‌ترین شخصیت‌های ژانر کمدی می‌باشد که لحظاتی به یاد ماندنی را برای مخاطبین رقم زده‌اند.

سریال The Office که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۳ از شبکه NBC پخش شده است، یکی از طولانی‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی در ژانر کمدی و مستندنما می‌باشد که در طول ۹ فصل خود شخصیت‌ها و وقایعی جذاب و به یاد ماندنی را برای مخاطبین به تصویر کشیده است. محصولی که تنها در یک شعبه اداره چاپ کاغذ به نام داندرمفلین جریان داشته و در هر یک از قسمت‌ها، مخاطبین خود را بارها به خندانده است.

یکی از مهمترین مسائلی که باعث جذابیت سریال The Office شده است، شخصیت‌های آن می‌باشد. شخصیت‌هایی پرتعداد و گوناگون که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های اخلاقی متفاوتی داشته و همین موضوع باعث شده تا ارتباط آن‌ها با یکدیگر باعث خلق لحظاتی جذاب و سرگرم‌کننده بشود.

با این حال در این بین شاهد حضور ۱۰ شخصیت عجیب و غریب ولی در عین حال جذاب بوده‌ایم که بارها دست به کارهای شگفت‌انگیز زده و مخاطبین را حیرت‌زده کرده‌اند. به همین دلیل نیز در این مقاله قصد داریم تا به معرفی آن‌ها پرداخته و نگاهی به خاطرات رقم زده شده توسط این سریال تماشایی داشته باشیم.

آنجلا مارتین

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

آنجلا با هنرنمایی آنجلا کینزی (Angela Kinsey) که ریاست بخش حسابداری اداره چاپ کاغذ را بر عهده داشته و رویدادهای مهمی همچون ولنتاین یا کریسمس را سازماندهی کرده است، از شخصیتی بسیار عجیب و غریب برخوردار می‌باشد.

او در عین این که رفتاری سرد و گاهاً پرخاشگرانه با همکارانش داشته و آن‌ها را مورد قضاوت قرار می‌دهد، اما عاشق پوستر کودکان بوده و به شنیدن موزیک‌های آمریکایی علاقه دارد. با این حال عجیب‌ترین ویژگی او، علاقه بی حد و اندازه‌اش به گربه‌ها می‌باشد. او صاحب چندین و چند گربه از نژاد‌های گوناگون است که در خانه‌اش به زندگی مشغول بوده و به شدت برای آنجلا مهم و عزیز هستند. علاقه آنجلا به گربه‌ها به حدی زیاد است که حتی باعث شد تا عشق حقیقی‌اش، دوایت را بابت رفتارش با آن‌ها برای همیشه کنار بگذارد. او علی‌رغم این که در کار بسیار منضبط می‌باشد، اما در تمام لحظات از طریق یک دوربین گربه‌ها را کنترل کرده و در صورت کوچکترین اتفاق، به سرعت کار و اداره را ترک می‌کند تا به خانه رفته و آن‌ها را مراقبت نماید. در حقیقت می‌توان گفت که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانید آنجلا و رفتارش را پیش‌بینی نمایید؛ اتفاقی که می‌تواند بسیار برایتان گران تمام شود.

توبی فلندرسون

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

توبی فلندرسون با هنرنمایی پل لیبرشتاین (Paul Lieberstein) که به عنوان رئیس بخش منابع انسانی اداره چاپ کاغذ محسوب می‌شود، در عین این که جزو افراد باملاحظه سریال شناخته می‌شود اما بسیار خجالتی و حوصله‌سربر است.

شخصیت توبی واقعا عجیب بوده و حتی می‌تواند ترسناک جلوه نماید. تمام ویژگی‌های او می‌تواند شما را خسته یا دیوانه کند. توبی با صدای یکنواخت و آزار دهنده‌اش می‌تواند خسته‌کننده جلوه کرده و طرف مقابلش را دست‌پاچه کند. او همچنین در برقراری ارتباط با همکارانش ناموفق بوده و تکنیک‌های عاشقانه‌اش برای جلب نظر خانم‌ها می‌تواند به یک فاجعه منتهی گردد. همچنین نباید از یاد ببریم که قضیه پیدا کردن مزاحم اسکرنتون توسط توبی به داستانی بسیار عجیب و ترسناک تبدیل شده که برخی از افراد هنوز درگیر پیدا کردن نتیجه آن هستند. بخش منابع طبیعی هر اداره‌ای می‌تواند بسیار خسته‌کننده و غیرقابل تحمل جلوه نماید، با این حال حضور شخصیت توبی در این بخش ممکن است تا شما را به دیوانگی و جنونی عجیب و غریب متمایل نماید.

مردیث پالمر

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

شخصیت مردیث پالمر با هنرنمایی کیت فلانزی (Kate Flannery) می‌تواند جلوه‌ای از مادر تنهایی باشد که شرایط روزگار باعث شده تا وجه‌ای غیرقابل تحمل از وی شکل بگیرد.

مردیث کارمند میان‌سال سریال The Office محسوب می‌شود که هیچ حد و مرز اخلاقی نداشته و رفتارهایش می‌تواند هر انسانی از هر جنیستی با هر سن و سالی را دچار انزجار نماید. علاقه عجیب و غریب او به مردها، مصرف بی‌رویه نوشیدنی‌های مختلف، ظاهر درهم و غیرآراسته و به کار بردن الفاظ رکیک توسط فردی که به عنوان یک مادر شناخته می‌شود، نه تنها باعث شده تا همکارانش از هم‌کلامی با وی بیزار باشند، بلکه منجر به داشتن فرزندی شده که از رفتارهای مادرش الگو گرفته تا به یک عیاش غیرقابل کنترل تبدیل بشود. مردیث در کمال شگفتی می‌تواند در لحظاتی آرام و غیرقابل انتظار، دست به حرکات و رفتارهایی بزند که وحشت و ترس همکارانش را در پی داشته باشد. با وجود این که او از قلبی رئوف و مهربان برخودار است، اما همراهی با مردیث آخرین کاری خواهد بود که یک انسان بتواند حتی تصورش را داشته باشد.

رابرت کالیفرنیا

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

جیمز اسپیدر (James Spader) با صدای گوش‌نواز و مجذوب‌کننده خود، ایفای نقش رابرت کالیفرنیا را در اداره چاپ کاغذ بر عهده دارد که با وجود دیر اضافه شدن به سریال The Office، اما لحظاتی عجیب و تماشایی را رقم می‌زند.

رابرت از همان دقایق نخستی که وارد سریال می‌شود، یک جو رمزآلود و عجیب و غریب را شکل می‌دهد که ذهن مخاطب را به چالش می‌کشد. او از آن دست انسان‌های مغرور، با اعتماد به نفس، خودنمایی است که می‌تواند حقایق و ضعف‌هایش را پشت زبان چرب و نرمش پنهان نماید. او بارها در جریان سریال به راحتی و در کمال خونسردی برای آینده کارکنان اداره تصمیم گرفته و زندگی آن‌ها را به بازی می‌گیرد. رابرت کالیفرنیا که خود را “مارمولک پادشاه” خطاب می‌کند، جزو معدود شخصیت‌ها در چنین ژانر کمدی می‌باشد که مورد تنفر مخاطبین قرار گرفته و لحظه پایانی وی در سریال The Office می‌تواند لبخندی از رضایت را بر لبان بینندگان قرار دهد.

هیدتوشی هاساگاوا

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

هیدتوشی ایمورا (Hidetoshi Imura) که نقش‌آفرینی هیدتوشی هاساگاوا را بر عهده دارد، جزو شخصیت‌هایی است که علی‌رغم حضور کوتاه خود، اما عجیب و غریب و ترسناک جلوه داشته است.

او کارگر بخش انبار اداره می‌باشد که در فصل ششم شخصیت او رنگ و لعاب گرفت و مشخص شد که یک جراح در کشور ژاپن بوده است که رئیس باند یاکوزا را کشته و به همین دلیل نیز به کشور آمریکا فرار کرده است. او این فرد را از روی عمد کشته و نه تنها هیچ ندامتی بابت چنین کاری از خود نشان نمی‌دهد، بلکه در کمال خونسردی برای تک تک افراد اداره این اتفاق را تعریف کرده است. چنین اتفاقی به خودی خود ترسناک می‌باشد، حال آن که فرد به راحتی آن را برای بقیه تعریف کرده و به آن افتخار کند، باعث می‌شود تا بیننده حسی عجیب و غریب نسبت به او داشته باشد.

تاد پکر

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

تاد پکر که توبی هاس (Toby Huss) نقش آن را بر عهده داشته است، شخصیتی همانند رابرت کالیفرنیا دارد که در کمال خوشنودی، حضور پرتعدادی در سریال The Office از خود نشان نداده و مجبور نیستیم تا رفتارهای زننده وی را چندان تحمل نماییم.

او یک فروشنده کاغذ سیاری می‌باشد که رابطه‌ای صمیمی و قدیمی با رئیس شعبه داندرمفلین داشته و از این مسئله برای آزار دیگران استفاده می‌کند. تاد علی‌رغم سن زیادی که دارد، اما به مانند کودک احمق و نادانی است که هیچ شناختی از جامعه اطراف خود نداشته و دست به زشت‌ترین و مبتذل‌ترین کارها می‌زند تا بتواند خود را در جمع افراد به اصطلاح “خفن” نشان بدهد. با قاطعیت می‌توان گفت که هر زمانی که او در قسمت‌هایی از این سریال حاضر می‌شود، می‌تواند آرامش اداره و بیننده را به هم زده و وقایعی آزاردهنده و نه چندان جذاب رقم بزند. قطعاً همکاری دوایت و جیم برای سرکار گذاشتن تاد پکر یکی از جذاب‌ترین اتفاق‌های کل سریال The Office می‌باشد که درس خوبی به وی داده و برای یک مدت کوتاه هم که شده، او را از اداره داندر مفلین دور نگه می‌دارد.

دوایت شروت

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

دوایت شروت با هنرنمایی استادانه رین ویلسون (Rainn Wilson) قطعاً یکی از به یادماندنی‌ترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های تاریخ سریال‌های کمدی تلویزیون می‌باشد که حتی بدترین قسمت‌های سریال The Office را سرشار از لحظاتی خنده‌دار و جذاب کرده است.

او شخصیت بسیار باهوش و مغروری دارد که هر اتفاق غیرممکن و غیرقابل انتظاری را رقم زده و مخاطبین را شوکه می‌نماید. از جاسازی انواع و اقسام سلاح‌های گرم و سرد در اداره گرفته تا همکاری با پلیس و بهره‌گیری از تکنیک‌های رزمی، او دیوانه‌وار دست به کارهای عجیب و غریب ولی دوست‌داشتنی می‌زند. با وجود رقم زدن چنین اتفاقاتی، اما او به عنوان فروشنده برتر شعبه داندر مفلین شناخته می‌شود که بدون او بارها این اداره تا مرز ورشکستگی می‌توانست پیش برود. دوایت شروت شخصیتی ترسناک، عجیب و غریب، غیرقابل کنترل و خودرای است که در کمال تعجب بسیار دوست‌داشتنی بوده و در لحظات مورد نیاز نیز هر کاری را برای حمایت همکارانش انجام می‌دهد.

گیب لوئیس

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

گیب لوئیس با هنرنمایی زک وود (Zach Woods) جزو آن دست از شخصیت‌هایی محسوب می‌شود که در کمال ترسناک به نظر رسیدن، اما قلبی مهربان و بسیار حساس دارد که می‌تواند به راحتی تحت تاثیر افراد نزدیکش قرار بگیرد.

او عاشق تماشای فیلم‌های بسیار ترسناک و چندش‌آور است و ادعا می‌کند که بیش از ۲۰۰ فیلم حول محور این موضوعات را تماشا کرده که بسیار هم به آن افتخار می‌کند! او شاید جزو بی‌آزارترین شخصیت‌های تمام ۹ فصل سریال The Office باشد که هیچ کار عجیب و غریبی هم از او سر نزده است، با این حال هر زمان که در صحنه حضور پیدا می‌کند، می‌تواند به گفت و گوهایی غیرمنتظره و شوکه‌کننده منتهی شود که مخاطبین را متعجب خواهد کرد. او به مانند دانش‌آموز باهوش و بااطلاعات یک کلاس می‌باشد که علایقی عجیب و غریب داشته و همیشه توسط باقی هم‌کلاسی‌هایس طرد شده است.

موز شروت

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

موز شروت با هنرنمایی مایکل شور (Michael Schur) شاید در مجموع یک ساعت هم در تمام ۹ فصل سریال The Office حضور نداشته باشد، اما قطعاً جزو یکی از شخصیت‌های به یاد ماندنی و عجیب این مجموعه تلویزیونی محسوب می‌شود.

موز پسرعموی دوایت شروت محسوب می‌شود که تیمی ۲ نفره و بسیار کمدی را تشکیل داده‌اند. او به عنوان مرد همه‌کاره دوایت شناخته می‌شود که همیشه در مزرعه آماده بوده تا توسط پسرعموی بزرگ خود برای انجام کارهایی غیرممکن فراخوانده شود. از آدم‌ربایی گرفته تا تعقیب و حتی کشتن همکاران، موز واقعاً یک انسان بسیار عجیب و غریب، ترسناک و در عین حال خنده‌دار است که هر کاری از او انتظار می‌رود. با وجود این که او در قسمت‌های کمی از این سریال حضور پیدا کرده، اما در همان معدود قسمت‌ها نیز لحظاتی تماشایی، کمدی و به یادماندنی را رقم زده که تا ابد در یاد بینندگان سریال The Office باقی خواهد ماند.

کرید برتن

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

سرانجام می‌رسیم که عجیب و غریب‌ترین شخصیت تاریخ سریال The Office که نام بازیگر آن نیز کرید برتن (Creed Bratton) نام دارد. مرد مسن و به ظاهر دیوانه‌ای که می‌تواند به معنای واقعی شما را وحشت‌زده و متعجب نماید.

او به عنوان رئیس بخش تضمین کیفیت کاغذهای شعبه داندرمفلین محسوب می‌شود که علی‌رغم حضورش در تمام ۹ فصل، اما مخاطبین در کمال تعجب اطلاعات چندانی از زندگی او دریافت نمی‌کنند. کرید برای وعده غذایی خود از ماهی خام بهره می‌برد، با لباس سراسر خونی به محل کار می‌آید، در کشوی میز خود از دانه‌های گیاهی استفاده می‌کند، با انواع و اقسام دلال‌های غیرقانونی و آدمکش‌ها در ارتباط می‌باشد و در نهایت به زیبایی گیتار می‌نوازد. او عجیب و غریبترین شخصیتی است که در سریال حضور داشته و با وجود این که به ظاهر خود را احمق و دیوانه نشان داده است، اما بسیار باهوش بوده و دست به کارهایی بسیار شگفت‌انگیز و غیرممکن می‌زند که مخاطب را مبهوت خواهد کرد. با قاطعیت می‌توان گفت که هربار او وارد صحنه می‌شود، وقایعی را رقم می‌زند که تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کنید. او به وقایع یکی از اهرم‌های تمایز سریال The Office با باقی آثار این ژانر در تلویزیون می‌باشد که تا ابد در یاد بینندگان این مجموعه جذاب باقی خواهد ماند.


سریال The Office به سبب بهره‌گیری از سبک مستندگونه خود، وقایعی نوین و جذاب را در سبک کمدی و در مدیوم تلویزیون رقم زده است که هیچگاه شبیه آن را مشاهده نخواهیم کرد. به همین سبب نیز اگر که از بینندگان این مجموعه تلویزیونی می‌باشید، کدام یک از سکانس‌های آن برای شما از جذابیتی ویژه برخوردار می‌باشد؟ کدام یک از شخصیت‌های نام برده شده در این مقاله برای شما استثنایی بوده و طرفدارش هستید؟ نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: CBR

ParhamDARKSIRENTUPACTemorժ๏ςτ០я នτяคղցҽRoadieGrandWardenشرکAMIR WAZOWSKIامیر حسینSquatlatexمحمد حسین کریمی

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office
10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office
10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office
10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office
10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • من ۵ قسمت این رو دیدم …و باید بگم به شدت سلیقه ای هست ..ممکنه خوشتون بیاد و ممکنه درکش نکنید …من متاسفانه جزوه دسته دوم بودم اصلا حال نمی کردم باهاش ..اصلا از دوربینش خوشم نمیومد.مستند گونه بود .اصل فیلم به همون بود ولی یه جوری بود …داستانش هم بد نبود ولی برای ادمی که چندان از کار اداری خوشش نمیاد جالب نبود ……..فقط از یه چیز سریال خوشم اومد اونم شخصیت دوایت بود ..یعنی من اصلی دلیل دیدنم همین کارکتر دوستداشتنی بود ..

    ժ๏ςτ០я នτяคղցҽGrandWarden
  • GrandWarden گفت:

    شاهکار و تکرار نشدنی… بعید میدونم دیگه هیچ سیتکامی بتونه به موفقیت و محبوبیت این اثر فوق العاده حتی نزدیک هم بشه‌. بنظرم این سریال رو باید کلاس درس شخصیت پردازی دونست و ۹۰ درصد از لحظات خنده داری که سریال خلق میکنه به این ویژگی وابسته اس. نبود laugh track هم به نظرم نکته مثبتیه که کسانی که از این ویژگی سیتکام ها گله مند بودند رو میتونه خوشحال کنه.
    نکته جالب اینه که سریال به طور پیوسته شخصیت های جدید اضافه میکنه و با موفقیت اونا رو تو دل تماشاگران جا میکنه.
    از جو و گیب توی فصل ۶ گرفته تا دی انجلو در فصل هفت، رابرت در فصل ۸ و نهایتا دوایت جونیور و پلاپ که این دو تا آخری رو زیاد به شخصه نپسندیدم. در ضمن به نظرم رابرت کالیفرنیا یکی از نقاط قوت فصل ۸ بود و من خیلی باهاش حال کردم.
    از اینجا به بعدم یسری نکاتیه که اسپویل داره دوستانی که سریال رو تماشا نکردن مراقب باشند.
    اسپویل
    .
    .
    .
    .
    متاسفانه بعد از خروج مایکل سریال افت کیفیت محسوسی رو تجربه میکنه و به نظرم فصل ۸ با اختلاف فراوان ضعیف ترین فصل سریاله و قسمت هایی داره که خیلی ها توی بازبینی هایی که برای دورهای بعدیشون انجام میدن کاملا رد میکنن. البته نکته مثبت فصل ۸ هم بیشتر دیده شدن “اندی” که به نظرم جزو شخصیت های آندرریتد سریال هست.
    البته توی فصل نهم انگار سریال خودش رو یجورایی پیدا میکنه ولی اشتباه دیگه ای که صورت میگیره غیاب طولانیه اندیه که باز هم ضربه دیگه ای به کیفیت سریال میزنه. نکته عجیبی که توی دو تا فصل آخر متوجهشون شدم این بود که نویسنده ها از روی عمد یا سهوا،ویژگی هایی برای شخصیت هایی مثل جیم در نظر گرفته بودن که هرچه که توی ۷ ۸ فصل گذشته پرداخته بودند رو خراب میکرد. مثلا یکی از موارد دیگه ای که اصلا نپسندیدم سرانجام “ارن و اندی” بود که مجددا نتیجه با اون چیزی که براش پی ریزی شده بود همخوانی نداشت‌. به نظرم یکی از دلایلی که اندی رو گزینه مناسبی برای ارن میکرد، اختلاف سنی بالای این دو بود که با توجه به غیاب پدر و مادر ارن، با عقل جور در میومد که ارن همچین شخصی رو انتخاب کنه.
    همه اینا رو گفتم اما نمیشه از پایان بندی فوق العاده سریال نگفت. علاوه بر قسمت پایانی، به نظرم ۳ ۴ قسمت آخر فصل هم حسن ختام فوق العاده ای بود برای تمام داستانک هایی که طی ۹ فصل به اونها پرداخته شده بود اگرچه بعضی هاشون باب میل من نبود.
    .
    .
    .
    پایان اسپویل

    دوستانی که این ابرشاهکار رو تماشا نکردن حتما بهشون توصیه میکنم. اگر به دنبال یک کمدی فوق قدرتمند هستید که با دیالوگ شما رو بخندونه و به فکر وا داره، این سریال رو از دست ندید.

    ժ๏ςτ០я នτяคղցҽSquatlatexمحمد حسین کریمیTemorSoWuupباستیانشرک
    • Temor گفت:

      به محبوبیت این برسه؟ از کی تاحالا این محبوب بوده 😂😂😂 جز سه سیتکام پرطرفدار هم حساب نمیشه این تیکه *

      ժ๏ςτ០я នτяคղցҽGrandWardenSquatlatex
      • GrandWarden گفت:

        ی جستجویی توی گوگل بکنی بدک نیست…

        SquatlatexTemor
        • Temor گفت:

          نیاز به سرچ گوگل نداره نخبه، سایت IMDB نصف فرندز رای داره که اونم شرم آوره برای سریالی که بعد تموم شدن فرندز تازه شروع شده بود.

          SquatlatexGrandWarden
          • GrandWarden گفت:

            Imdb هم اخه شد سند؟
            در ضمن مگه من گفتم محبوب ترین؟ مشخصه فرندز از محبوبیت بالاتری برخورداره. هرچه ارزش هنری بالاتر، طرفداران هم کمتر.
            پایین تر در جواب کاربر باستیان گفتم در فرندز همه چیز در ساده ترین شکل ممکن قرار داره؛ فیلم از تمام جوانب سادگی بالایی داره و باعث میشه به طرز عجیبی عامه پسند باشه.
            حالا که از imdb صحبت کردی، از همونجا برات مثال میزنم‌.
            رتبه اول فیلم ها در اختیار “رستگاری در شاشنک” هست که اون هم به شدت عامه پسند اما از خیلی رتبه های زیرین به شدت ضعیف تره ولی المان هایی که در نگارش فیلم نامه این فیلم سطحی به کار گرفته شده باعث شده تقریبا همه باهاش ارتباط بگیرن.

            باستیانTemorSquatlatex
      • افیس درسته محبوب ترین نیست …ولی قطعا جزوه سه سیتکام برتر هست …….۱.فرندز یا دوستان ۲.بیگ بنگ تعوری ۳. افیس …البته این چیزی هست که خودم بهش رسیدم با تعداد طرفداراش تو فضای مجازی

    • Squatlatex گفت:

      من دوتا فصل اخر رو کامل ندیدم بعد از اون اتفاق که خودت می‌دونی و سریع رفتم سراغ قسمت آخر بنظرم بهترین سریال کمدی ساخته شده هستش کاش مارول و دیزنی یکم یاد بگیرن و بفهمم میتونن در حین با نمک بودن کرینج هم نباشی.

      aliushakaramazofTemorGrandWarden
    • با این حرفت موافقم که شخصیت و دیالوگ هاشون بسیار جالب و عالی هست ….ولی اینکه می گی بهترینه من زیاد موافق نیستم ….به نظرم لقب بهترین کمدی رو فقط باید به فرندز داد ..چون که هر ۶ کارکتر فرندز کاملا با هم مچ هستن در عین اینکه با هم فرق دارن .و زندگی شخصیت ها هم در گذشته به هم ربط داره …و یه نکته ای که خیلی در موردش صدق می کنه اگه دیده باشی به شدت هم همه پسنده و همه می تونن ببینش بر خلاف افیس که کمی سلیقه ای هست . به خاطر این مساعل به نظرم کمی از فرندز پایین تر هست این سریال

      GrandWarden
      • GrandWarden گفت:

        نکته ای که خودت هم بهش اشاره داشتی، به شدت “همه پسند بودن” فرندز هست؛ فیلم چه از لحاظ فیلنامه و چه از لحاظ کارگردانی به ساده ترین شکل ممکن انجام شده و این باعث شده تقریبا از هر ۱۰ نفری که تماشاش میکنن باهاش ارتباط بگیرن. با این حال نمیتونم با بهترین بودن فرندز باهات موافق باشم؛ فرندز از “دیدگاه شخصی من” کمدی دم دستیه و از موقعیت های فیزیکی بیشتر از دیالوگ ماندگار کمک میگیره برای خلق موقعیت خنده دار که ارزش اون رو برای من به شدت پایین میاره.
        به هر حال سلیقه ای هست باستیان جان. برای خود من به شخصه آشنایی با مادر حتی از آفیس هم بالاتر قرار داره ولی در نهایت سلیقه است که باعث میشه برای یک شخص یک سریال محبوب تر باشه.

        باستیان
  • Roadie گفت:

    برای من کرید و کوین بهترینا بودن تو دیوونه بازی! دوستانی که ماکومنتری دوس دارن سینمایی و سریال What we do in the shadows پیشنهاد میشه.

  • اصلا مایکل که نباشه لیست کاملا باطله
    سلاطین فقط مثلث جیم دوایت مایکل دلها
    تاد پکر و مردیث هم به اون خوبی کجاشون زننده بودن آفیس یا توبی که بودنش باعث کلی از بخش های باحال سریال مخصوصا بحث هاشون با مایکل بودن شده
    توی آفیس به جز دی‌آنجلو که باهاش خیلی حال نکردم همه شخصیت ها خیلی یونیک و عالی و به یاد ماندنی بودن
    در کل افیس = شاهکار فراموش نشدنی

    شرکSquatlatex
  • Temor گفت:

    کسی ک با این عجیب الخلقه ها میخنده بیماره، برید فرندزی چیزی ببینید یا حتی شیملس

    ժ๏ςτ០я នτяคղցҽشرکSquatlatexRoadieGrandWarden
    • کارکتر جذاب داره …مثلا دیوایت در حد چندلر و اون پسر باهوشه تو بیگ بنگ تعوری پتانسیل داره ……….به شخصه بسیار زیبا هم هست شخصیت سازی سریال ….مگه اینکه با موضوع و طرز قرار گیری دوربین مشکل داشته باشی مثل بنده ……ولی اگه مشکل نداری راحت می تونه بخندونتت

10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office
10 شخصیت عجیب و غریب سریال کمدی The Office