معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا
معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا
معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا
معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا

معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار

پست گیمفا
۰۷:۲۰ ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا

SSD یک فضای مجزا برای ذخیره سازی اطلاعات است که می­توانید از آن بر روی انواع لپ تاپ­ها، کامیپوترها و دیگر سیستم­ها استفاده کنید. این کلمه مخفف عبارت Solid State Drive می­باشد. نوعی حافظه داخلی است که می­تواند کمبود فضا برای ذخیره داده­های شما را جبران کند.

اگر به دنبال یک حافظه ایده آل هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، اس اس دی لکسار بهترین گزینه برای شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

آشنایی بیشتر با اس اس دی لکسار

Solid State در حقیقت به معنی بدون حرکت است و از آنجایی که اس اس دی­ها بدون قطعه­های مکانیکی و متحرک هستند، به این نام شناخته می شوند.  این نوع از هارد بر عکس دیسک­های مکانیکی سرعت بالایی در خواندن و نوشتن دارند و به همین خاطر تاخیر در آن­ها بسیار کم است و چندان به چشم نمی­آید.

همچنین در برابر لرزش نیز حساسیت زیادی از خود نشان نمی­دهند. طراحی­ بسیار هوشمندانه­ای هم دارند که باعث شده باریک و سبک باشند و در عین حال مصرف پایینی داشته باشند. لکسار، یکی از کمپانی­های معتبر آمریکایی است که تحت نظر کمپانی چینی LONGSYS بهترین هاردهای اس اس دی را تولید و در بازار جهانی عرضه می‌کند.

کاربرد ssd  لکسار چیست؟

توجه داشته باشید که اس اس دی هارد نیست؛ آن را با هارد اشتباه نگیرید. بلکه این قطعه در کنار هارد دیسک، به صورت کاملا مجزا جهت ذخیره کردن فایل­ها به کار گرفته می­شود. شما می­توانید از آن به عنوان جایگزین هارد یا همزمان با آن استفاده کنید. با توضیحات ذکر شده احتمالا متوجه شده­اید که  به SSD نمی­توان هاردSSD   گفت و آن را هارد لکسار اشتباه نگیرید.

روی این قطعه کوچک می­توانید برنامه، درایو و حتی سیستم عامل خود را نصب کرده و نگه داری نمایید. از آنجایی که سرعت بالایی هم دارد باعث می­شود تا عملکرد روان و سریعی را هم با سیستم تجربه کنید. این یک امتیاز مثبت است که می­توانید از آن برای اجرا برنامه­هایی که باز کردن آن­ها روی هارد زمانبر است، استفاده نمایید. فتوشاپ یکی از همین برنامه­ها است.

SSD لکسار چقدر حافظه دارد؟

اس اس دی لکسار، علاوه بر آن که انواع متنوعی از نظر طراحی و… دارد، از نظر حافظه و حجم ذخیره سازی درایورها هم تنوع زیادی دارد. انتخاب حافظه آن بستگی به نوع نیاز و جم فایل­هایی دارد که می­خواهید روی آن ذخیره کنید. اما در حالت کلی انواع درایوهای اس اس دی لکسار با حافظه­های زیر ارائه شده­اند:

  • ۱۲۸ گیگابایت
  • ·        250 گیگابایت
  • ·        256 گیگابایت
  • ·        500 گیگابایت
  • ·        512 گیگابایت
  • ·        620 گیگابایت
  • و…

به جرات می­توان گفت شما هر درایوی با هر میزان حافظه­ای که بخواهید می­توانید از بین محصولات لکسار انتخاب کنید.

معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا

پر فروش­ترین اس اس دی لکسار کدام است؟

در زمان خرید ssd لکسار  با تنوع بالایی مواجه خواهید شد. همین تنوع ممکن است کار انتخاب و خرید را برای شما دشوار کند، مخصوصا اگر اطلاعات و دانش کافی هم در این زمینه نداشته باشید.

در این صورت بهتر است به سراغ پر فروش­ترین­ها بروید. درایو اس اس دی نوع M2 یکی از پر فروش ترین­های این برند است که می­تواند پاسخگو نیاز شما هم باشد. m2  لکسار یکی از مدرن­ترین و البته کوچک ترین اس اس دی­های این شرکت است که رایج ترین اندازه به کار گرفته شده در لپ تاپ­ها و کامپیوترها هم می­باشد.

طول آن حدود ۸۰ میلی­متر بوده و پهنای آن هم برابر با ۲۲ میلی­متر می­باشد. با خرید m2 لکسار  سرعت و کیفیت را به صورت همزمان تجربه خواهید کرد. این نمونه برای مصارف حرفه­ای هم گزینه مناسبی خواهد بود.

طول عمر این درایوها چقدر است؟

یکی از رایج­ترین سوالاتی که در زمان خرید اس اس دی لکسار مطرح می­شود، طول عمر و ماندگاری آن­ها است. فرقی نمی­کند قصد خرید lexar nm620  را داشته باشید  یا  lexar ns100 در هر صورت طول عمر یکی از شاخص­های مهم در زمان خرید خواهد بود. در ssd ها حافظه­ها به صورت تراشه هستند که هر یک از آن­ها با توجه به دفعات پاک کردن سلول­ها طول عمر مشخصی دارند.

به عبارت ساده­تر هرچه اطلاعات و داده­ها را به دفعات بیشتر از روی آن­ها پاک کنید، طول عمر آن کمتر می­شود. این میزان دوام اس اس دی­ها برحسب ترابایت مشخص می­شود. معمولا طول عمر آن­ها به صورت تخمینی برابر با ۳۰ ترابایت است اما هیچ تضمینی بر آن وجود ندارد و در برخی مواقع ممکن است زودتر از این تعداد خراب شود، حتی در برخی مواقع هم ممکن است بسیار دیرتر از کار بیفتد.

خبر خوب این است که این تراشه ها به صورت یکباره از کار نمی­افتند و به صورت تدریجی خراب می­شوند. از علائم خرابی آن­ها می­توان به کاهش سرعت اشاره کرد. این طول عمر برای استفاده معمولی و خانگی چندان حائز اهمیت نمی­باشد و شما بدون هرگونه دغدغه­ای می­توانید اس اس دی لکسار را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا


اس اس دی لکسار را از کجا بخریم؟

اس ای دی لکسار، محصولی اصل و اورجینال  است که به دلیل شرایط حال حاضر کشور و تحریم­ها، یافتن آن در بازار کار دشواری است. اما جای نگرانی نیست. شما می­توانید به راحتی از مهرگان آی تی به صورت اینترنتی انواع اس اس دی های مورد نیاز خود را تهیه کنید. تمامی محصولات عرضه شده به صورت تضمینی و اصل بوده که همراه با کارت ضمانت به شما عرضه می­شود.

در هر نقطه از کشور که باشید در هر ساعت از شبانه روز می­توانید سفارش خود را ثبت کنید و در آدرس مد نظر تحویل بگیرید. قیمت فروش این درایوهای اس اس دی نسبت به هارددیسک بیشتر است اما مهرگان آی تی به منظور رفاه خریداران با وجود وارداتی بودن  این محصولات، آن­ها را با قیمت بسیار مناسب  و مقرون به صرفه­ای ارائه می­دهد.

انواع SSDهای موجود در مهرگان آی تی کدامند؟

تنوع محصولات فروشگاه مهرگان آی تی بسیار زیاد است. تا جایی که می­توانید با ورق زدن محصولات به آسانی مدل دلخواه خود را پیدا کرده و خریداری نمایید. برخی از این مدل­ها عبارتند از:

  • nm620 256GB
  • nm620 512GB    
  • nm620 1TB    
  • و…

شما عزیزان می‌توانید در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در جهت خرید محصول مورد نظرتان، با شماره تماس‌درج  شده در وب سایت این مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رایگان کارشناسان فروش بهره‌مند شوید؛ تا بتوانید یک اس اس دی لکسار اصل و بدون نقص را متناسب با نیاز خودتان و با قیمت مناسب تهیه نمایید

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا
معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا
معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا
معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا
معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • blackcity گفت:

    هیچ وقت تو خرید هارد خساست بخرج ندید که ممکنه پشیمون بشید ! (روزی یه بار یا نوسان داریم یا قطعی برق اگر جنس خوب نخرید چند روز بعد خراب میشه !)
    چون یه هارد خوب جدای سرعت انتقالش کیفیت بالاتری هم داره
    وقتی کیفیت بالاتر داشته باشه طبیعتا دوام اون هارد هم بیشتره
    پس … یه چیزی بخرید که تا سالها براتون کار کنه

    Zabi
    • مترسک گفت:

      دوست عزیز برند لکسار یکی از بهترین برند ها در زمینه حافظه ذخیره سازی هستش بنده خودم یک رم ۲۵۶ گیگابایتی خریدم الان سه ساله بدپن کوچکترین افت سرعت و مشکلی کار میکنه

      Zabi
      • blackcity گفت:

        درسته
        من هم فلش مارک معروف داشتم که یک ساله خراب شد ولی یه مارک چینی درپیت داشتم الان فکر میکنم سال ۶مش هست که داره کار میکنه و خیلی هم کار میکنه
        از همین مدل چینی برادرم هم گرفت یک ماه کار کرد
        پس لزوما کار کردن نیست ، رسیک خراب شدن هست که تو مارک های معروف خیلی کمتره و البته گارانتی خوبی هم دارند چون شرکت مادر گارنتی خوبی میده

  • I.m.a گفت:

    واقعا از خرید لکسار پشیمونم. دو روز پیش تحویل گارانتی دادم جهت تعویض ( یک هفته نشده خراب شد ) سرعت هم که دیگه هیچی. نکته جالب این بود که به محض اینکه رو سیستم نصب کردم درصد سلامتی رو ۹۰ نشون داد !!!

    Zabi
  • Zabi گفت:

    من چند سال پیش یک فلش از لکسار خریدم که ظرف یک هفته سوخت و متاسفانه گارانتیش هم اونقدر بد بود که بیخیال شدم.

معرفی اس اس دی های ارزان قیمت لکسار - گیمفا