استودیوی سازنده‌ی The Ascent توسط شرکت Krafton خریداری شد

آرش بوالحسنی
۰۸:۴۱ ۱۴۰۱/۰۸/۲۱

استودیوی Neon Giant که با ساخت بازی The Ascent به شهرت رسیده بود به تازگی توسط شرکت Krafton خریداری شده است. Krafton هم‌چنین گفته که Neon Giant مشغول ساخت بازی بعدی خود است.

شرکت و ناشر کره‌ای یعنی Krafton در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی است. بخش عظیمی از این مهم به خاطر PUBG و عناوین مربوط به آن است. البته این شرکت وظیفه‌ی انتشار بازی‌های دیگری را بر عهده دارد. قابل توجه‌ترین این‌ها بدون شک بازی ترسناک The Callisto Protocol است که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. به نظر می‌رسد که این شرکت به ادامه دادن جریان رو به جلوی خود علاقه دارد.

به عنوان بخشی از گزارش مالی سه‌ماهه‌ی اخیر خود، Krafton اعلام کرده که استودیوی سوئدی مستقل Neon Giant را خریداری کرده است. این خرید ظاهرا در ماه سپتامبر نهایی شده بود و Neon Giant در حال حاضر مشغول کار بر روی یک شوتر اول-شخص جهان باز به عنوان بازی بعدی خود است. Neon Giant هم‌چنین استودیوی دیگری را در کانادا تاسیس خواهد کرد.

استودیوی Neon Giant که تنها از ۱۱ نفر تشکیل شده است، در سال ۲۰۲۱ بازی اکشن نقش‌آفرینی سایبرپانک The Ascent را منتشر کرد. این بازی نه تنها نقدها و واکنش‌های مثبت بسیاری را دریافت کرد، بلکه به پر درآمدترین بازی ناشر آن تبدیل شد و تنها در هفته‌ی اول پنج میلیون دلار درآمد داشت.

بازی The Ascent در حال حاضر بر روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.

Wizard of Rigaهادی صفائیm.rezaامیر حسینDARKSIREN

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید