طراح بتل پس Fortnite برای کار روی بازی چندنفره The Last of Us به ناتی داگ پیوست
آندرس هاوارد (Anders Howard)، طراح بتل پس بازی Fortnite، پیوستن خود را به ناتی داگ اعلام کرد تا نقش اصلی را در طراحی استراتژیهای کسب درآمد برای این استودیو قبل از عرضهی بازی چندنفره بازی The Last of Us بر عهده بگیرد.
آقای هاوارد با انتشار پیامی در توییتر این خبر را تایید کرد و تصویری از خود را در دفتر ناتی داگ واقع در سانتا مونیکا به اشتراک گذاشت. همچنین در صفحهی لینکدین وی اشاره شده که او از نوامبر ۲۰۲۲ به عنوان یک طراح اصلی کسب درآمد به ناتی داگ پیوسته است.
در حالی که آندرس هاوارد از شعبهی استکهلم یوبیسافت (Ubisoft) به ناتی داگ میپیوندد، برجستهترین آثار این طرح به ۷ سال فعالیت او در اپیک گیمز (Epic Games) اختصاص دارد. او به شکلگیری هسته استراتژی پیشرفت بتل پس کمک و روی ۱۲ فصل محتوا از طریق آن سیستم کار کرد. از طرف دیگر، این طراح در معرفی پیشرفت بتل پس به بازیهای Rocket League و Fall Guys نقش به سزایی داشته است.
در حال حاضر به صورت رسمی تایید نشده است که آندرس هاوارد روی بازی چندنفره The Last of Us کار میکند. اما با توجه به بازیهایی که ممکن است به یک «طراح کسب درآمد» نیاز داشته باشند، حدس زدن آن بسیار آسان است. ناتی داگ هنوز اعلام نکرده است که بازی چند نفره Last of Us از چه نوع درآمدزایی استفاده میکند. با این حال، لیستهای شغلی نشان میدهد که این استودیو علاقهمند به داشتن افرادی متخصص در تجربهی عناوین رایگان (Free to Play) است.
بر اساس برخی از گزارشها گفته میشود که بازی چندنفره The Last of Us یک عنوان سرویس محور خواهد بود.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
پس بتل پس داره
طراح بتل پس در اصل مهم ترین درسی که باید خونده باشه و بهش مسلط باشه به نظر من روانشناسیه !
با وجود بتل پس دیگه میشه گفت تا نود درصد بازی مجانیع یا حداقل روی سرویس و این عالیه
یه برداشت دیگه که میشه از این خبر کرد، با وجود بتل پس بازی قراره حالا حالا ها زنده بمونه و پشتیبانی بشه اونم وقتی همچین طراح بزرگی، مستقیم واسه پروژه استخدام میشه
به آقای جیم رایان هم بگین دیگه لازم نکرده شوکیس بذاره
همه پروژه های پلی استیشن دارن لو میرن، اونایی که لو نمیرن هم خوده استدیو ها دارن خیلی ساده معرفی میکنن مثل پروژه لندن استدیو
واقعا نمیدونم مشکل این بشر با شوکیس چیه؟ سر پلاس جدیدم اگه یادتون باشه هیچ شوکیس درست و حسابی نذاشت تا جایی که همه به این نتیجه رسیدن احتمالا این سرویس خیلی ضعیفه که سونی نمیخواد شوکیس بذاره و حالا میبینیم پلاس جدید اصلا ضعیف نیست
این و هیلو اینفینیت در تعداد پلیر همزمان رقابت تنگاتنگی خواهند داشت
بهبه هر دم از این باغ بری میرسد
فرد به شدت مهمی رو آوردن ، Fortnite یه دلیل اصلی موفقیتش به خاطر بتل پسشه
خوشم میاد Naughty Dog داره بهترینا رو واسه این پروژه میاره
پس نه انتظار داشتی برن بگردم دنبال بدترین نفر بگن ها این خوبه همین بیاریم
اینقدر که دارن ساخت بازی رو طولانی میکنن یعنی با یه پروژه خیلی بزرگ طرف هستیم نه مثل آنلاین لست ۱ یا آنچارتد ۴ ، فک کنم دارکمن گفته بود بازی داستان جدید هم داره ، الان هم که داره افراد متخصص بازی های آنلاین رو میاره رو کار ، معلومه که خیلی خیلی بازی جاه طلبانه ای قراره باشه
خیلی دوست دارم نسخه نسل نهم لست اف اس ۲ با بخش چند نفرش عرضه شه🤔
البته نمیتونیم با این نت بخش چند نفرش رو بازی کنیم
مولتی شبیه خود بازی باشه مهم نیست چی باشه همه می خرن چون تجربه بازی انلاین با اون گرافیک و فضاسازی دیوانه وار هستش..
وا مصیبتا! ناتی داگ افتاده به چاپ اسکناس. من به عنوان یه سوپر فن لست او آس و آنچارتد به شدت ازین اقدام ناتی داگ برائت می جویم!!
دنیای بدی شده.
کاش بازی ها فقط تجربه های تک نفره داشتن.